Eingelijk weinig toe te voegen aan Nando's verhaal, maar toch nog even in mijn eigen woorden.
Het was voor mij de beste Euphoria tot nu toe, heb voor Euphoria zijnde echt geweldige setjes gehoord.
Prima inkomen bij Psyko Punkz, die hun set ook wel lekker afsloten.
Frequencerz waren heldig, was bang de ik gelijk Fly with me naar me kop zou krijgen maar die bleef GELUKKIG uit, integenstelling tot de verwachting, ze draaiden hele vette platen zoals Nando al heeft opgesomd ;p
Phuture Noize was het eerste half uurtje rustig aan maar derna echt supeeeer dik!
AVIO vond ik ook weer een heerlijke set draaien, wat nieuwe Alphabet tracks gehoord, en 1 van de eerste platen Mosquito

Na dat uurtje dacht ik wel dat ik alles had gegeven en zou ik met een voldaan gevoel naar huis kunnen. Toch nog even naar A2 gegaan, en daar nog ff goed losgegaan zodat we vandaag helemaal met spierpijn wakker werden. Al met al dus een super vet feestje, heeeel veel platen gehoord waarvan ik niet had verwacht dat ik ze die avond zou horen, en een hoop juist niet gehoord waarvan ik bang was om ze te horen.
Geluid was uitstekend, sfeertje was ook zeergoed, ff los gegaan met Nando en Mr Lellebel

ook genoeg de ruimte gehad, zelfs in de eerste zaal. Good job B2S