Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:25 

Hardtraxxer

Qua setjes geen super feestje, al waren AVIO & frequencerz wel lekker! Verder toch prima vermaakt want er hing in mijn ogen een heerlijk sfeertje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Prima feest! Goede locatie, precies groot genoeg. Geluid was imo in beide zalen lekker, stond ook goed hard. Sfeertje zat er wel in, viel me sinds tijden echt mee hoeveel mensen er van het padje waren. :D Verder Wesz91 ontmoet en Khadber en Realtom nog gesproken. :)

Frequencerz hadden de beste set van de avond. Attention, Bitch, Virus, Revolution, Save The Day, Alcatrazz Anthem, Euphoria, The Hour Of The Night en Mysterias. :loving: Alleen zonde dat ze hem na de 1e climax afkapte. Phuture Noize was ook lekker, maar het eerste half uur was wat minder aangezien hun melodieuze platen mij iets minder pakken. Daarna was het echt genieten. Fire In The Hole, God Of Terror Remix, Easy Killer en ze draaide nog Trapped. :love: AVIO vond ik net als op XXlerator Raw in februari minder, die nieuwe nummers weten me niet te boeien. Laatste gedeelte was gruwelijk dik met Under Attack, Ginger (Black Edit), Play The Games en Substream. Ook Bass Modulators draaide lekker gevarieerd en In-Phase verraste me ook positief toen Magic er ineens opgelegd werd. :worship: A2 was minder. Everything Starts, Proud To Be Loud en afsluiten met Sorrow tof, maar verder matig. Nog steeds Bringing The Funk Remix en Son Of Torture draaien + No Time To Sleep heel laat. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:57 

Hardtraxx Elite

Eingelijk weinig toe te voegen aan Nando's verhaal, maar toch nog even in mijn eigen woorden.
Het was voor mij de beste Euphoria tot nu toe, heb voor Euphoria zijnde echt geweldige setjes gehoord.
Prima inkomen bij Psyko Punkz, die hun set ook wel lekker afsloten.
Frequencerz waren heldig, was bang de ik gelijk Fly with me naar me kop zou krijgen maar die bleef GELUKKIG uit, integenstelling tot de verwachting, ze draaiden hele vette platen zoals Nando al heeft opgesomd ;p
Phuture Noize was het eerste half uurtje rustig aan maar derna echt supeeeer dik!
AVIO vond ik ook weer een heerlijke set draaien, wat nieuwe Alphabet tracks gehoord, en 1 van de eerste platen Mosquito (L) Na dat uurtje dacht ik wel dat ik alles had gegeven en zou ik met een voldaan gevoel naar huis kunnen. Toch nog even naar A2 gegaan, en daar nog ff goed losgegaan zodat we vandaag helemaal met spierpijn wakker werden. Al met al dus een super vet feestje, heeeel veel platen gehoord waarvan ik niet had verwacht dat ik ze die avond zou horen, en een hoop juist niet gehoord waarvan ik bang was om ze te horen. :thumbsup:
Geluid was uitstekend, sfeertje was ook zeergoed, ff los gegaan met Nando en Mr Lellebel :thumbup: ook genoeg de ruimte gehad, zelfs in de eerste zaal. Good job B2S
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:04 

Hardtraxxer

vond dit feest wel aardig maar het blonk eigenlijk nergens in uit.. AVIO, Phuture Noize en Frequencerz waren wel goed te doen! Van Phuture Noize had ik vooraf nog weinig gehoord dus kreeg ik een fijn setje (zonder standaardplaten) voor mn kiezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 08:13 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest! Nu lekker op veldwerk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:40 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Avio hoort in de grote zaal. Het geluid in die kleine zaal is echt waardeloos en dat zal al helemaal de scherpe avio sounds niet ten goede komen. In-Phase zou ook later moeten. Verder had ik verwacht dat deepack in de kleine zaal moest en zie ik liever geen afsluitende Alpha². Hiervan kan ik namelijk de TL nu al wel raden. Je hebt hier immers geen mogelijkheid meer om naar de andere zaal te gaan want die is dicht. Had lekker noisecontrollers laten afsluiten. Prima setje hadden ze op qlimax.

Lol ik ben blij dat jij de timetables en zaalindelingen niet bepaalt. Enige waar ik het mee eens ben is dat AVIO wel eens een goeie boeking op een mainstage mag krijgen. Deepack in de kleine zaal? Lololol die gasten verdienen dat echt niet. En hoezo wil je de Cheesecontrollers laten afsluiten? Die hebben geen flauw idee hoe ze moeten afsluiten en draaien gerust shit als Gimme Love en So high in hun afsluitende set want ze draaien precies waar ze zelf zin in hebben ongeacht tijdstip of locatie van hun set. Dus die eer hoeven ze van mij ook niet meer te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:31 

Hardtraxx Elite

Nog ff de after hier, zoals altijd bij B2S, weer erg snel :

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten