Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:56 
 

ComingHard!RealHard! schreef:
Maar ik had op dit forum dacht ik vernomen dat je dat wel van plan was @ Euphoria -> halve ei verhaal zeg mar.


Stefan: "Hey Renate!"
Renate: "Stefan, wat doe jij raar?"

niet dus :P

Kan ook prima zonder die zooi, heb ik bij Try Before You Die wel gemerkt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CaLLitMusiC schreef:
Chukkels schreef:
Ik denk toch niet dat dit hem wordt. 4 uur eindigen is niet echt chill, want 3 uur wachten op een trein is fucked up. En week erna is XQlusive.


Same problem...


Same here
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:18 
 

Mensen, ik kan jullie zeggen. Rond een uur of 5 in de ochtend is er in centrum van Tilburg meer leven dat overdag :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zitten er nu ook over te denken, alleen tot 4 uur :')
Ik ga liever naar XX, al is de line-up van beide :drool:
XX is namelijk op loopafstand van een vriend van mij en op fietsafstand voor mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begint al te kriebelen! Al die nieuwe Digital Age tracks van Wildstylez, Zany die eigenlijk nooit teleurstelt, Waverider die ik erg kan waarderen en dan ook nog Ran-D en Frontliner erbij.. Ja, ik ga het naar me zin hebben daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Begint al te kriebelen! Al die nieuwe Digital Age tracks van Wildstylez, Zany die eigenlijk nooit teleurstelt, Waverider die ik erg kan waarderen en dan ook nog Ran-D en Frontliner erbij.. Ja, ik ga het naar me zin hebben daar!

:drool: Heb er ook fucking veel zin in, nog iets meer als 2 weekjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle artiesten op de main zijn vet en ik ga ook zeker een kijkje nemen bij Deepack. En vervolgens binnen 10 minuten thuis :D :D Kan ik nog een dikke joint roken en dan gaan pitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

deze sla ik over, denk dat ik wel de editie in Utrecht wel pak over een paar maanden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zal druk worden denk ik bij Deepack in die kleine zaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

ik moet heel dat weekend werken (melken enz) dus gaat hem niet worden, ik kom er vandaag achter dat ik dat toe had gezegd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
ik moet heel dat weekend werken (melken enz) dus gaat hem niet worden, ik kom er vandaag achter dat ik dat toe had gezegd ;)

Gast! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eerlijk gezegd bang dat ik toch in de main blijft staan als Deepack tegelijk staat met Zany, Waverider of Wildstylez (al vermoed ik dat Waverider moet openen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:
Timmer schreef:
ik moet heel dat weekend werken (melken enz) dus gaat hem niet worden, ik kom er vandaag achter dat ik dat toe had gezegd ;)

Gast! :thumbdown:


Ja wist ik veel! :huh: Nja het is nou eenmaal zo, je gaat me niet steeds smse he -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
Timmer schreef:
ik moet heel dat weekend werken (melken enz) dus gaat hem niet worden, ik kom er vandaag achter dat ik dat toe had gezegd ;)

Gast! :thumbdown:


Ja wist ik veel! :huh: Nja het is nou eenmaal zo, je gaat me niet steeds smse he -.-

Haha, nee. Ik heb vrijdag wel gemerkt hoe irritant dat is -> Styl0w @ Qountdown, haha! :P

Ik hoop op deze volgorde:
Waverider
Frontliner
Wildstylez
Ran-D
Zany

Ben wel bereid om iets van Wildstylez te missen voor Deepack, altijd een feest met hun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ComingHard!RealHard! schreef:

Haha, nee. Ik heb vrijdag wel gemerkt hoe irritant dat is -> Styl0w @ Qountdown, haha! :P

Ik hoop op deze volgorde:
Waverider
Frontliner
Wildstylez
Ran-D
Zany

Ben wel bereid om iets van Wildstylez te missen voor Deepack, altijd een feest met hun!


Vind ik ook een mooie volgorde, hoewel Waverider van mij best iets later mag :) Keuze voor Wildstylez of Deepack vind ik best lastig eigenlijk, Deepack is inderdaad een feest maar die nieuwe Digital Age tracks.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik blijf gewoon lekker in de main denk ik de hele avond :thumbup: Deepack zie ik wel een weekje later verschijnen op XQ, tenzij natuurlijk onze vriendengroep van hier allemaal naar Deepack gaan dan kan het wel zijn dat wij ook meegaan, zien we dan wel weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht eigenlijk deze volgorde:
Waverider
Ran-D
Wildstylez
Frontliner
Zany

Ran-D is nog steeds minder bekend dan Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik verwacht eigenlijk deze volgorde:
Waverider
Ran-D
Wildstylez
Frontliner
Zany

Ran-D is nog steeds minder bekend dan Frontliner.


Opbouw van de avond is nog altijd een veel belangrijkere factor dan bekendheid volgens mij, ik verwacht Ran-D als laatste en Zany als voorlaatste, Waverider zal inderdaad wel openen. Zou weer aardig kut zijn als ze Ran-D niet achteraan smijten vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor ons liefhebbers wel, maar de meeste mensen willen gewoon de grote namen zien, dat zijn hier Wildstylez, Zany en in mindere mate Frontliner. Althans Frontliner is bij het grote publiek bekender dan Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 16:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Voor ons liefhebbers wel, maar de meeste mensen willen gewoon de grote namen zien, dat zijn hier Wildstylez, Zany en in mindere mate Frontliner. Althans Frontliner is bij het grote publiek bekender dan Ran-D.


Tja het ligt eraan wat de organisatie wil. Denk dat B2S toch wel een beetje doorheeft dat een goeie opbouw ook belangrijk is. Maar inderdaad, soms gaat de organisatie echt alleen op naamsbekendheid af en zetten ze eerst Thera neer, en daarna nog even Headhunterz en Wildstylez... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat lag gewoon aan een dubbele boeking, ze moesten toen ook in Arnhem ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat lag gewoon aan een dubbele boeking, ze moesten toen ook in Arnhem ;).


Ow dat wist ik niet. Maarja was even een voorbeeldje van een slechte opbouw, hoop dat Euphoria beter is dan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:25 
 
Hardtraxxer

begin hier al weer flink zin in te krijgen ^^
ben hier wel aanwezig als bob maar dat zal de pret zeker niet drukken :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
begin hier al weer flink zin in te krijgen ^^
ben hier wel aanwezig als bob maar dat zal de pret zeker niet drukken :evil:


Samen bobben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel zin hierin :) Kijk vooral uit naar Wildstylez eigenlijk, al zal de rest ook wel top zijn :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten