Sowieso weer aanwezig. Ik hoop op noisecontrollers, D-block & s-te-fan, sound rush en audiotricz vs atmozfears
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
Kaartverkoop begint op 23-09-2017 om 12:00 (bron: https://www.b2s.nl/tickets/).
Aanwezig
hopende op Spirit of Hardstyle, Ecstatic, Sound Rush, Wasted Penguinz etc 
Vast wel aanwezig
. Hopen op op namen als Wasted Penguinz, Rebourne, Adrenalize, Da Tweekaz, Unsenses, Ecstatic en Devin Wild 
Laat Cyber eerst maar eens met dat anthem komen van vorig jaar 
Weer aanwezig , weer lekker 2 uur op de trein wachten met MeneerEend 
Dan kun je lang wachten want hij heeft hem niet meer op zn pc staanwrote:Laat Cyber eerst maar eens met dat anthem komen van vorig jaar
Dat zou eeuwig zonde zijn zeg...wrote:Dan kun je lang wachten want hij heeft hem niet meer op zn pc staanwrote:Laat Cyber eerst maar eens met dat anthem komen van vorig jaar
En simon!wrote:Weer aanwezig , weer lekker 2 uur op de trein wachten met MeneerEend
Brennan Heart
Bass Modulators
Audiotricz
Cyber
Sound Rush
Devin Wild
Andy SVGE Live
Hosted by Villain
Bron: boekje Q-Base
Bass Modulators
Audiotricz
Cyber
Sound Rush
Devin Wild
Andy SVGE Live
Hosted by Villain
Dikke prima
Nu wachten op Brennan Heart die Sandstorm remix gaat draaien
Nu wachten op Brennan Heart die Sandstorm remix gaat draaien
Lekkere line up weer!!wrote:Brennan Heart
Bass Modulators
Audiotricz
Cyber
Sound Rush
Devin Wild
Andy SVGE Live
Hosted by Villain
Helaas weer geen Wasted Penguinz
Stond area 2 ook in t boekje?
Heerlijke line upwrote:Brennan Heart
Bass Modulators
Audiotricz
Cyber
Sound Rush
Devin Wild
Andy SVGE Live
Hosted by Villain
Komt geen area 2 hoorde ik! En juist blij dat Wasted Penguinz hier niet staan, wordt m'n eerste Euphoria en met deze namen op BH na dik en dik tevreden
Leuke area met wat kleinere namen was tof geweest, maar ach.
Leuke area met wat kleinere namen was tof geweest, maar ach.
Jammer dat er geen area 2 komt. Toch een leuke aanvulling om talenten een kans te geven door een organisatie als b2s.
Maar ach ik vermaak me wel
Het geluid is geweldig daar dus
Maar ach ik vermaak me wel
Het geluid is geweldig daar dus
Ik snap wel dat ze op save spelen. Euphoria verkoopt nou niet bepaald snel uit, als het al überhaupt uitverkoopt. Een extra stage is alleen maar meer investeren en denk dat B2S de kas ook langzamerhand beetje leegloopt op die manier.
Dit, en daarnaast is de capaciteit van de grote zaal al flink vergroot sinds de verbouwing van 013.wrote:Ik snap wel dat ze op save spelen. Euphoria verkoopt nou niet bepaald snel uit, als het al überhaupt uitverkoopt. Een extra stage is alleen maar meer investeren en denk dat B2S de kas ook langzamerhand beetje leegloopt op die manier.
http://www.013.nl/uploads/content/image ... tering.jpgwrote:Dit, en daarnaast is de capaciteit van de grote zaal al flink vergroot sinds de verbouwing van 013.wrote:Ik snap wel dat ze op save spelen. Euphoria verkoopt nou niet bepaald snel uit, als het al überhaupt uitverkoopt. Een extra stage is alleen maar meer investeren en denk dat B2S de kas ook langzamerhand beetje leegloopt op die manier.
Vind dit toch echt geen interessante line-up. Jammer. Het concept is meer uit te halen.
Ja dat weet ik ook wel, dat is altijd al zo geweest. Maar het lijkt me niet dat ze de grote zaal verkleinen zodat ze er een tweede area bij open kunnen gooienwrote:http://www.013.nl/uploads/content/image ... tering.jpgwrote:Dit, en daarnaast is de capaciteit van de grote zaal al flink vergroot sinds de verbouwing van 013.wrote:Ik snap wel dat ze op save spelen. Euphoria verkoopt nou niet bepaald snel uit, als het al überhaupt uitverkoopt. Een extra stage is alleen maar meer investeren en denk dat B2S de kas ook langzamerhand beetje leegloopt op die manier.
Dan zullen ze eerder proberen de grote zaal gewoon vol te krijgen.
Erg jammer dat er geen tweede zaal meer open gaat. Juist leuk dat je artiesten als Brennan Heart zo kon ontwijken. Was altijd wel een zekerheidje maar nu onder optie
Dit ja. Heb me al zo goed vermaakt in die tweede zaal, en nu ben je verplicht om naar Brennan heart te luisteren. Ga ik misschien toch liever naar Reactivate dat weekendwrote:Erg jammer dat er geen tweede zaal meer open gaat. Juist leuk dat je artiesten als Brennan Heart zo kon ontwijken. Was altijd wel een zekerheidje maar nu onder optie
Was een leuke optie maar nah, ik ga toch voor Reactivate 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Wel een leuke line-up. Had liever Noisecontrollers/D-Block & S-Te-Fan/Atmozfears hier gezien en geen Brennan Heart, maar optie.