Poster: Euphoria
Past

Euphoria

Time
– (Sun)
Price
€20,00* (ex. fee) / €22,50 (ex. fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik ben er ook samen met een vriend van me van mijn opleiding.

Ik kijk uit naar alles ;). Al moet ik zeggen dat ik misschien tijdens Frontliner eens bij de 2e stage ga kijken.
D
Hardtraxxer
171 posts member since 2011
last seen Jun 2013
ik ga denk helemaal niet in de 2e area kijken. of de time table moet zo uit komen dat frontliner tegelijk met low-e draait .
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
decoupeerzaag wrote:ik ga denk helemaal niet in de 2e area kijken. of de time table moet zo uit komen dat frontliner tegelijk met low-e draait .
Ik blijf dan wel bij jou in de 1e zaal de hele tijd :thumbsup: Heb ook geen behoefte om naar de 2e zaal te gaan, Deepack lijkt me wel leuk, maar gewoon alle dj's in de hoofdzaal zijn ook allemaal wel dj's die ik wil zien dusja :D
D
Hardtraxxer
171 posts member since 2011
last seen Jun 2013
DarkBeatz wrote:
decoupeerzaag wrote:ik ga denk helemaal niet in de 2e area kijken. of de time table moet zo uit komen dat frontliner tegelijk met low-e draait .
Ik blijf dan wel bij jou in de 1e zaal de hele tijd :thumbsup: Heb ook geen behoefte om naar de 2e zaal te gaan, Deepack lijkt me wel leuk, maar gewoon alle dj's in de hoofdzaal zijn ook allemaal wel dj's die ik wil zien dusja :D
dat is prima :D
trouwens ook wel benieuwd naar de locatie zelf, de een zegt tegen mij dat het een geweldige locatie is en andere vinden het niks.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
DarkBeatz wrote:
Mandi en ik blijven ook alleen in de eerste zaal, dus komt goed uit. Ben niet zo van de Hardcopy.

Ik vind het trouwens een vette locatie. Trappen zijn apart op zo'n feest, maar niet per se onhandig of wat dan ook (zal toch vooral beneden staan). Show is er ook altijd wel goed.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
PNXRMX wrote:
DarkBeatz wrote:
Mandi en ik blijven ook alleen in de eerste zaal, dus komt goed uit. Ben niet zo van de Hardcopy.

Ik vind het trouwens een vette locatie. Trappen zijn apart op zo'n feest, maar niet per se onhandig of wat dan ook (zal toch vooral beneden staan). Show is er ook altijd wel goed.
Beneden is neem ik aan vooraan? Word wel weer gezellig binnen een weekje, gewoon met zn allen lekker de hele avond in de main knallen dus :loving: Heb er al ontzettend zin in!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
De locatie stond toch schuin omhoog met trappen ofzo? Ik ben er nog nooit geweest. Ben wel benieuwd hoe dat werkt.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Vik wrote:
Khadber wrote:De locatie stond toch schuin omhoog met trappen ofzo? Ik ben er nog nooit geweest. Ben wel benieuwd hoe dat werkt.
De zaal is inderdaad 1 grote trap. Voorin heb je wel een vlak gedeelte. Daar is het wel het lekkerste en het hardste losgaan meestal. :)
Klinkt niet heel erg fijn eigenlijk. Enkeltjes breken.
G
Khadber wrote:De locatie stond toch schuin omhoog met trappen ofzo? Ik ben er nog nooit geweest. Ben wel benieuwd hoe dat werkt.
lijkt mij ook totaal niet handig, zo ziet er dr uit:
Euphoria (15-01-2011, 013, Tilburg)

maar het is wel groot:
Euphoria (15-01-2011, 013, Tilburg)

geggooogled btw :
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dat is wel beter. Ik zie mezelf namelijk in enthausiasme precies mis stappen. Ik ken mezelf daar iets te goed voor.

Barren zitten achterin neem ik aan?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Khadber wrote:Dat is wel beter. Ik zie mezelf namelijk in enthausiasme precies mis stappen. Ik ken mezelf daar iets te goed voor.

Barren zitten achterin neem ik aan?
Achterin en links- en rechtsvoor bij de eerste trappen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Mooi! Als het aan mij ligt vooraan te vinden ;).
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Sjefke had slechte ervaringen de laatste keer hij hier was.
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
Mooi dat Hardcopy een stapje verder heeft bereikt. :worship:
DEEPACK J&W etc. YEAH.

Maar het is beetje ver enz.
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Heb er zin in, moet alleen nog vervoer zien te regelen.
Ik ben halverwegen die trappen ter hoogte van de dj's te vinden, als je daar beneden staat zie je ze totaal niet.. Op de een of andere manier wil ik ze toch wel kunnen zien! :P
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Aanwezig!
Nog geen mensen mee kunnen krijgen, maar deze ga ik niet missen.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Hoeksemad wrote:Aanwezig!
Kom je toch gewoon bij ons allemaal staan :D
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Als er iemand van ons naar deepack wilt ga ik zeker wel mee.Maar tegen die tijd maakt het waarschijnlijk niet uit waar ik sta.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik kom hier misschien ook wel een dansje doen :)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2015
En ik heb al iemand mee kunnen krijgen, mijn date van gisteren wilt mee. :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Ik kom hier misschien ook wel een dansje doen :)
Hoe? Als je vervoer fixed, kom ik ook wel :)
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Hoeksemad wrote:En ik heb al iemand mee kunnen krijgen, mijn date van gisteren wilt mee. :D
haha dat zijn de beste vrouwen :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hoeksemad wrote:Aanwezig!
:whistle:
EDIT: Zie net dat je je date hebt mee kunnen krijgen, denk dat het dus niks wordt ;)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Hoeksemad wrote:En ik heb al iemand mee kunnen krijgen, mijn date van gisteren wilt mee. :D
Je komt toch wel even langs bij ons dan? Eventjes je date showen he :D
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2015
DarkBeatz wrote:
Je komt toch wel even langs bij ons dan? Eventjes je date showen he :D
aber naturlich! :)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators