Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Euphoria
Datum: 01-12-2018
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: 013 Tilburg

Line-up:
Atmozfears
Audiotricz
Bass Modulators
Noisecontrollers
and many special guests.....

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij 15min lopen, wel beetje doorlopen dan vanuit het Groenewoud :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 18:50 
 
Hardtraxx Crew

Vet :D Rond die tijd maar ns kijken of t een optie is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Audiotricks

Dit klopt niet helemaal :P

Als de rest van de line-up ook leuk is zeker aanwezig. Hoop wel enorm dat ze WP hier nou ook eens neer hebben gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Heel vet dit :worship: Had al een klein vermoeden dat dat eerste logo iets met SoH had te maken. Hoop verder op Devin Wild, Sound Rush en Demi Kanon. Hoe dan ook, 100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 12:29 
 
Organisator
Avatar gebruiker

To all Hardstyle-lovers,

About a year ago we, Audiotricz, Atmozfears, Bass Modulators and Noisecontrollers, decided to engage in a creative collaboration. This co-operation between a group of friends that all share a passion for Hardstyle, originated in Spirit of Hardstyle. Starting up this label was a logical step for us, because of our motivation to bring people the best Hardstyle. With this in mind we spent the last year building a new force within the Hardstyle scene.

Since our label started, we checked some epic shows off our list and on Saturday the 1st of December we will add another highlight to that list. We join forces with b2s and host our very own Euphoria. This night will be all about Spirit of Hardstyle and that what Hardstyle is all about. Enjoying the best musical genre there is together. This will be a night for the real die-hards and members of the Hardstyle family. Let’s celebrate what the Spirit Of Hardstyle is all about! #TeamSpirit

We, Team Spirit, invite you for Euphoria presents: Spirit of Hardstyle. Claim your tickets from September 12 on and join Team Spirit on Saturday the 1st of December in the 013 Tilburg.

We hope to see you there,

Spirit of Hardstyle
Audiotricz, Atmozfears, Bass Modulators & Noisecontrollers

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit lijkt me echt wel een vet feest! Denk wel aanwazig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk, dit is nou eens goed gedaan door b2s. In feite heb je zo ook direct voldoende samenhang om een concept te hosten. Wat mij betreft komen er veel meer van dit soort label nights, of labels an sich (terug).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super vet concept zo! Hier ga ik zeker een kaartje voor halen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaaf :D Verder hoop ik op een 2e area gevuld met Solstice, Avi8, Galactixx ^^

Demi Kanon en Devin Wild verwacht ik als aanvulling in area 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 21:16 
 
Hardtraxxer

Sowieso aanwezig :D

Ik hoop ook stilletjes op een classic set :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 13:22 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Vet! :love:

Zeker aanwezig aangezien het 1 minuut lopen voor mij is :D


Precies dit :love: Vorig jaar prima vermaakt en gaaf dat ze zo'n hosting doen. Wellicht SOH album release, of komt dat hele album er niet meer? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
Precies dit :love: Vorig jaar prima vermaakt en gaaf dat ze zo'n hosting doen. Wellicht SOH album release, of komt dat hele album er niet meer? :whistle:


Komt er niet meer, bij de SOH topic is het besproken en wat meer uitgelegd.
https://hardtraxx.com/algemeen/spirit-of-hardstyle-t59759-50.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 14:03 
 
Hardtraxxer

Dan mag noisecontrollers eerst wel is muziek gaan maken. Vond hem in 2014/2016 de beste producer van de scene, maar dit jaar heeft hij alleen "the night" uitgebracht. En deze pakte me totaal niet. Daarnaast misschien een collab hier en daar. Atmozfears heeft daarnaast een hele waslijst die maar niet uitgebracht wordt. Heel vreemd altijd, waar blijft bijvoorbeeld lose it all die op qlimax al gedraaid werd? Audiotricz ook maar 2? Nummers uitgebracht dit jaar. Aan art of creation te zien is het wel mogelijk allemaal. Die releasen heerlijk snel en de tracks zijn niet al een jaar dood gedraaid. Vreemd altijd zo houd je het toch niet interresant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.b2s.nl/euphoria/access

Hier staat dat het feest "maar" tot 05:00 duurt, terwijl onderaan bij "general info" staat dat het tot 06:00 duurt :$
05:00 zou voor mij een vrij nare eindtijd zijn dus hoop dat het tot 06:00 duurt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
https://www.b2s.nl/euphoria/access

Hier staat dat het feest "maar" tot 05:00 duurt, terwijl onderaan bij "general info" staat dat het tot 06:00 duurt :$
05:00 zou voor mij een vrij nare eindtijd zijn dus hoop dat het tot 06:00 duurt >.<


Op FB event staat ook tot 06:00, en op de site van 013 staat ook tot 06:00. Dus denk dat het wel tot 06:00 duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 18:12 
 
Hardtraxx Crew

RikxMusic schreef:
Atmozfears heeft daarnaast een hele waslijst die maar niet uitgebracht wordt. Heel vreemd altijd, waar blijft bijvoorbeeld lose it all die op qlimax al gedraaid werd?

Komt binnenkort op Monstercat uit volgens mij :P (Tenminste, denk dat dat de Monstercat release is waar hij het over had)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 20:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
https://www.b2s.nl/euphoria/access

Hier staat dat het feest "maar" tot 05:00 duurt, terwijl onderaan bij "general info" staat dat het tot 06:00 duurt :$
05:00 zou voor mij een vrij nare eindtijd zijn dus hoop dat het tot 06:00 duurt >.<


Het feest duurt tot 06.00 uur! Is aangepast op de website. Bedankt voor de oplettendheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 20:55 
 
Hardtraxx Addict

Lekker optijd, maar kaarten zijn binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 21:09 
 
Hardtraxxer

Kaarten zijn binnen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 14:54 
 
Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:
Rutgerrrw schreef:
Precies dit :love: Vorig jaar prima vermaakt en gaaf dat ze zo'n hosting doen. Wellicht SOH album release, of komt dat hele album er niet meer? :whistle:


Komt er niet meer, bij de SOH topic is het besproken en wat meer uitgelegd.
https://hardtraxx.com/algemeen/spirit-of-hardstyle-t59759-50.html


Ah thanks! Had er zelf ook al niet meer op gerekend, maar nog nergens echt gelezen dat het definitief niet meer door zou gaan. Niet dat ze dat groots zouden aankondigen ofzo. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 08:02 
 
Hardtraxx Addict

Noisecontrollers en Bass Modulators staan hier ook als NCBM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 08:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Noisecontrollers en Bass Modulators staan hier ook als NCBM.


ALLSVRS er ook bij en ik ben een gelukkig man :clap:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten