Lijkt me heel vet, maar is voor mij gewoon niet te bereizen terug.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jammer, goeie locatie ivm vervoer ed voor mij, omdat het dichtbij is enzo.
Alleen klote dat het net in midden van de examens valt, zal er geen zijn voor mij
Alleen klote dat het net in midden van de examens valt, zal er geen zijn voor mij
S
Afterparty bij ons dan, als ik binnenkom 
oke is goedwrote:Afterparty bij ons dan, als ik binnenkom
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
haha, zal hun mam ook blij mee zijn! 20 van die dwazen in huis, die een ei maar half weg krijgenwrote:He-le-maal naar Diessen! Kut eind.wrote:Afterparty bij ons dan, als ik binnenkom
S
wrote:die een ei maar half weg krijgen
We kunnen ook bij jouw op de eier hoor Timmer, of bij Vik, is nog dichter bij.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
wrote:wrote:die een ei maar half weg krijgen
Ik vind ze best gevaarlijk.. Al een paar keer gehad dat ik in eens een trede lager stond, gaat een keer fout.wrote:loeihard, goed, normaal. Kleine zaal is nog veel warmer dan de grote, en die is al goed warm. Prima feestje voor die prijs. Trappen zijn niet storend imo!
Ach, ga er gewoon heen en zie dan wel hoe en hoelaat ik terugkom.
S
Kruipend, of hardlopend als je iets anders consumeertwrote:Ach, ga er gewoon heen en zie dan wel hoe en hoelaat ik terugkom.
wrote:+1wrote:Kaartjes binnen!
Ik denk toch niet dat dit hem wordt. 4 uur eindigen is niet echt chill, want 3 uur wachten op een trein is fucked up. En week erna is XQlusive.
Same problem...wrote:Ik denk toch niet dat dit hem wordt. 4 uur eindigen is niet echt chill, want 3 uur wachten op een trein is fucked up. En week erna is XQlusive.
Optie voor mij! Nu nog een bob vinden want zolang wachten op een trein is niet te doen 
Iig, dit of Paul elstak in Outland Rotterdam.
Iig, dit of Paul elstak in Outland Rotterdam.
Ik ben er deze keer bij! Slaapplek kunnen regelen!
Line-up =
Line-up =
S
Wil hier nog steeds graag heen, m'n zus heeft al kaartjes 
Sinds wanneer gaan die naar party's?wrote:Wil hier nog steeds graag heen, m'n zus heeft al kaartjes
S
Voor mijn konijntje? en heb d'r al over gehad mee Sander, alleen kan je niet serieus met hem praten over dit soort onderwerpen op bepaalde tijdstippenwrote:Sinds wanneer gaan die naar party's?Niet echt gunstig voor je konijntje!
Voor jou bedoel ik, als je weer vdk bent.wrote:Voor mijn konijntje? en heb d'r al over gehad mee Sander, alleen kan je niet serieus met hem praten over dit soort onderwerpen op bepaalde tijdstippenwrote:Sinds wanneer gaan die naar party's?Niet echt gunstig voor je konijntje!
.
Met Sander kun je het daar nooit serieus over hebben btw!
S
Ik ben niet altijd vdk, op school ofzo...wrote: Voor jou bedoel ik, als je weer vdk ben.
Tjsa als ik volgend jaar naar dat feestje in de achteruin van Timmer ga heb ik het toch wel liever zo dat ik al eens bij een 18+ feestje ben geweest
Hoezo op school ofzo?wrote:Ik ben niet altijd vdk, op school ofzo...wrote: Voor jou bedoel ik, als je weer vdk ben.
Tjsa als ik volgend jaar naar dat feestje in de achteruin van Timmer ga heb ik het toch wel liever zo dat ik al eens bij een 18+ feestje ben geweest.
Maar ik had op dit forum dacht ik vernomen dat je dat wel van plan was @ Euphoria -> halve ei verhaal zeg mar.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Dit moet ik ook trouwens nog ff thuis vragen! Hardcopy de gekste 
Who was there
Nobody has said they're going yet.