Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel een vet feestje! maar Euphoria´s zijn altijd dik eigelijk! Nog wat hardtraxxers af en toe voorbij zien hobbelen :P Eigelijk alle sets van de main waren goed! En het geluid was best goed vond ik, beter dan Qountdown laatst... Eigelijk vond ik vergeleken met Qountdown deze Euphoria beter in alle opzichten!

Enige minpuntje was een groepje pikkies, die achter mij gingen staan met hun armen over elkaar (en dat was redelijk vooraan) dat motiveerde mij om extra los te gaan, toen zetten hun hun te dikke vriendin achter tegen mij aan :P toen ging ik nog meer los, waardoor ze boos ging doen.. hahaha.. Van mij mogen ze best stilstaan hoor, maar ga dan lekker ff achteraan of in de gang staan..

owja wat ook jammer was, was dat Villain de hele tijd bij Wildstylez het over Scantraxx had.. je zag Joram ook op het eind zo kijken vaan Villain van waar heb je het over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Dit is van een jaar geleden he. :P


Haha ben echt blind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

k zat ook al van waarom draaid hij oudere muziek en niet met zn laptop? ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
k zat ook al van waarom draaid hij oudere muziek en niet met zn laptop? ;) :P


Het was nog vroeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Was wel een vet feestje! maar Euphoria´s zijn altijd dik eigelijk! Nog wat hardtraxxers af en toe voorbij zien hobbelen :P Eigelijk alle sets van de main waren goed! En het geluid was best goed vond ik, beter dan Qountdown laatst... Eigelijk vond ik vergeleken met Qountdown deze Euphoria beter in alle opzichten!

Enige minpuntje was een groepje pikkies, die achter mij gingen staan met hun armen over elkaar (en dat was redelijk vooraan) dat motiveerde mij om extra los te gaan, toen zetten hun hun te dikke vriendin achter tegen mij aan :P toen ging ik nog meer los, waardoor ze boos ging doen.. hahaha.. Van mij mogen ze best stilstaan hoor, maar ga dan lekker ff achteraan of in de gang staan..

owja wat ook jammer was, was dat Villain de hele tijd bij Wildstylez het over Scantraxx had.. je zag Joram ook op het eind zo kijken vaan Villain van waar heb je het over :P


Haha die jochies had ik ook gezien,achterlijke figuren waren dat zeg :')
Verder was er voorin wel n lekker sfeertje en ging het aardig los.
Ook een aantal nieuwe mensen ontmoet daar, en natuurlijk een aantal hardtraxxers, met de hulp van Vik.
Helden van de avond waren voor mij:
Zany dankzij zijn lekkere setje, heerlijk losgegaan op die set! :worship:
En natuurlijk Vik met zijn wtf-momentje van de maand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was een tof feestje weer!! Vond het ook prachtig bij Deepack met die strandballen :D

Frontliner viel me alleen een beetje tegen, beetje saai en voorspelbaar allemaal. Zany & Ran-D daarentegen.. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Enige minpuntje was een groepje pikkies, die achter mij gingen staan met hun armen over elkaar (en dat was redelijk vooraan) dat motiveerde mij om extra los te gaan, toen zetten hun hun te dikke vriendin achter tegen mij aan :P toen ging ik nog meer los, waardoor ze boos ging doen.. hahaha.. Van mij mogen ze best stilstaan hoor, maar ga dan lekker ff achteraan of in de gang staan..


Ik vond het zelf wel jammer dat ze de intro van Ran-D gebruikte voor Zany, gelukkig netjes gecorrigeerd door Villain. Wat je wel merkt is dat hij een voorkeur lijkt te hebben voor de meer melodische kant, dat weet ik niet zeker, maar zo lijkt het wel.

Verder stond ik ook een keer los te gaan beetje linksvoor en er waren echt best veel mensen gewoon aan het kijken alsof ze water zagen branden. Best wel gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist van Zany? Goulish Delight? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zany was epic idd! :worship:

Maar khadber je sprak me nog aan, over iets van een future stage? Ik kreeg het allemaal niet mee eigenlijk. En de foto komt nog online die ik gemaakt hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
zany was epic idd! :worship:

Maar khadber je sprak me nog aan, over iets van een future stage? Ik kreeg het allemaal niet mee eigenlijk. En de foto komt nog online die ik gemaakt hebt.

Dat ik Waverider kende van die stage ja ;). Dat weet ik nog wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah zo, op dat moment kreeg ik het allemaal niet echt mee :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

serieus..hoeveel man stond er op die foto!
toen ie gemaakt werd dacht ik echt dat we met 5en waren ofzo.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:20 
 

Vik schreef:
Afbeelding

We missen wel een aantal mensen van Hardtraxx, maar ach dat doen we op hardbass wel over. :P



haha Rik met z'n tong :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele meeting gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hele meeting gemist.


Welke meeting? We hebben gewoon de hele nacht staan meeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Khadber schreef:
Hele meeting gemist.


Welke meeting? We hebben gewoon de hele nacht staan meeten :D

Dit lijkt toch verdacht veel op 1. Wanneer was dit dan? Want ik heb vooral een beetje vooraan gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
DarkBeatz schreef:
Khadber schreef:
Hele meeting gemist.


Welke meeting? We hebben gewoon de hele nacht staan meeten :D

Dit lijkt toch verdacht veel op 1. Wanneer was dit dan? Want ik heb vooral een beetje vooraan gestaan.


Haha er was niet echt een meeting, we hebben eigenlijk de hele avond bij elkaar gestaan daar vooraan!
Dit was denk ik een half uurtje/3 kwartier voordat ik jou aansprak wie jij eigenlijk was, en jij me de achterkant van je shirt liet lezen,en ik wist wie je was :innocent: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Haha er was niet echt een meeting, we hebben eigenlijk de hele avond bij elkaar gestaan daar vooraan!
Dit was denk ik een half uurtje/3 kwartier voordat ik jou aansprak wie jij eigenlijk was, en jij me de achterkant van je shirt liet lezen,en ik wist wie je was :innocent: )


Precies, stonden gewoon de hele avond samen, dusja dan komt een fototje er ook gemakkelijk tussen het raggen door xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke! Ik dacht al, heb ik wat gemist? Ik stond eigenlijk vooral een beetje linksvoor en midvoor, vooral op dat vlakke deel. Had wel even kunnen buurten, vandaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 13:18 
 

Vik schreef:


Beste set van de avond in HQ :worship: :loving:


Wat een helden hé, komen zeker uit brabant :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 13:18 
 

Vik schreef:


Beste set van de avond in HQ :worship: :loving:


Wat een helden daar bij Fusion hé, komen zeker uit brabant :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een beestige set! I love it :D :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Heldenset
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die set was zo verschrikkelijk vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelijk op CD gezet. 3 keer kut dat ik dit heb gemist, heldenshit!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten