Dik anthem 
wrote:50% goed dus.wrote:Ik gok op Nosferatu of Mad Dog.
Vind het echt een fijn anthem! Past mijn inziens echt bij Dominator.
wrote:50% goed dus.wrote:Ik gok op Nosferatu of Mad Dog.
Vind het echt een fijn anthem! Past mijn inziens echt bij Dominator.
lol, die kicks liggen wel een stuk hoger dan de gemiddelde kicks van TiH. Daar merk je live echt wel een groot verschil tussen.wrote:Echt niet verkeerd imo maar weer zo'n natte scheten kick van Tha Playah a la MoH 2014 Anthem
Het 2e stuk zit veel meer kracht in gelukkig
Braafwrote: 20.00 - 21.00: Johnny Napalm (Frenchcore)
Is gewoon opvulling.wrote:Ja klote zo vroeg. Wat Dyrax betreft dan
Dolphin. Geef het een kans, bazige combinatie tussen beide, vermengt met wat breakcore.wrote:Ik zit niet zo diep in Hardcore etc. als in Hardstyle dus ik heb een vraagje voor de kenners.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Uptempo en Industrial. Wie mag ik dan volgens jullie echt niet missen op Dominator?
Hoorde ik een vriend van me ook al over, misschien even een kijkje nemen inderdaad.wrote:Dolphin. Geef het een kans, bazige combinatie tussen beide, vermengt met wat breakcore.wrote:Ik zit niet zo diep in Hardcore etc. als in Hardstyle dus ik heb een vraagje voor de kenners.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Uptempo en Industrial. Wie mag ik dan volgens jullie echt niet missen op Dominator?
Detestwrote:Ik zit niet zo diep in Hardcore etc. als in Hardstyle dus ik heb een vraagje voor de kenners.
DJ Producer en Simon Undergroundwrote:Ik zit niet zo diep in Hardcore etc. als in Hardstyle dus ik heb een vraagje voor de kenners.
Innominate LIVEwrote:Ik zit niet zo diep in Hardcore etc. als in Hardstyle dus ik heb een vraagje voor de kenners.
Detest vroeg ik me nog wat over af. Dankzij deze set:wrote:Detestwrote:Ik zit niet zo diep in Hardcore etc. als in Hardstyle dus ik heb een vraagje voor de kenners.