Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Maar hij staat best laat in de Terror, kan ik dan alsnog zoiets als op Q-Base verwachten of iets totaal anders?


Hmm, durf ik niet te zeggen aangezien ik hem nooit op een terror stage heb zien draaien.
https://soundcloud.com/alex-events/dete ... promomix-1
Hier is een promomix van hem voor Pokke Herrie, waar hij ook vooral tussen de uptempo/frenchcore/terror dj's staat. Ook vooral veel eigen tracks, dus ik denk wel dat je een beetje hetzelfde kan verwachten, misschien wat meer bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Basshunterzz schreef:
Maar hij staat best laat in de Terror, kan ik dan alsnog zoiets als op Q-Base verwachten of iets totaal anders?


Hmm, durf ik niet te zeggen aangezien ik hem nooit op een terror stage heb zien draaien.
https://soundcloud.com/alex-events/dete ... promomix-1
Hier is een promomix van hem voor Pokke Herrie, waar hij ook vooral tussen de uptempo/frenchcore/terror dj's staat. Ook vooral veel eigen tracks, dus ik denk wel dat je een beetje hetzelfde kan verwachten, misschien wat meer bpm.


Detest heeft voldoende 200+ BPM tracks (zie bijvoorbeeld L.E. Violence) om zijn uurtje daar te vullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 19:36 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
:cry: :cry: :cry:

Nog steeds geen kaartje kunnen vinden


Download Page Monitor voor Google Chrome, krijg je automatisch een berichtje als de pagina veranderd. Dus een kaartje wordt aangeboden.
1 dag van te voren zullen er zeker wel wat kaartjes worden verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ben de enige nog, heb diverse page monitors voor Ticketswap maar alsnog te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als 1000 man met een page monitor zitten, is het alsnog een race tussen die 1000 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Flink stuk strand erbij lijkt het (het deel waar area 7 staat)
En 2 aparte ingangen, misschien eens wat minder druk bij binnenkomst
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen hardstyle stage op het water dus. Jammer, vond dat altijd wel wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:08 
 

Richardd schreef:
Geen hardstyle stage op het water dus. Jammer, vond dat altijd wel wat hebben.


Welke area is de raw dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

6 zal wel hardstyle zijn zeker?

Edit:

Citaat:
1 =­ main
2 =­ Hardcore
3 =­ Industrial
4 =­ RAW
5 =­ Early Hardcore
6 =­ Terror
7 =­ French
8 =­ Contest Winners
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok dat 7 de raw is, gewoon in het water, ik kan me geen andere area bedenken die open air zou kunnen
De french en industrial zullen (op enkele namen na) niet echt veel mensen trekken gok ik

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
1 =­ main
2 =­ Hardcore
3 =­ Industrial
4 =­ RAW
5 =­ Early Hardcore
6 =­ Terror
7 =­ French
8 =­ Contest Winners

Dat lijstje is de partyflock nummering, heeft (volgens mij) niets te maken met de nummering van de plattegrond
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee klopt echt vast staat het niet lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ik ga trouwens niet meer. Huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
O ik ga trouwens niet meer. Huilen.

Hoezo niet mongol
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja omdat mijn maatski in eerste instantie nog geen kaartje had en daarna besloot helemaal niet meer te gaan. Nu gaan er wel meerdere groepen hier uit de regio maar die hebben de auto's al vol, en alleen gaan dat gaat mij te ver. Dan maar Craft volgende week.

mongol
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het lijkt er trouwens wel op dat die Area 7 een "inham" op het strand verder is ingedeeld. Ik kan me herinneren dat je vorig jaar direct tegen de RAW aan liep als je die middelste ingang/uitgang van de main pakte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Het lijkt er trouwens wel op dat die Area 7 een "inham" op het strand verder is ingedeeld. Ik kan me herinneren dat je vorig jaar direct tegen de RAW aan liep als je die middelste ingang/uitgang van de main pakte?


Ja die inham waar area 7 nu staat, is dit jaar voor het eerst erbij getrokken, dus ze zijn een beetje aan het spelen met de locaties van stages en bezoekers stromen lijkt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had ik het dus toch goed gezien, achjaa als het maar de Hardstyle is vind ik het prima :P Toch altijd wel gaaf zo die stage op het water en de rest op het strand :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ja omdat mijn maatski in eerste instantie nog geen kaartje had en daarna besloot helemaal niet meer te gaan. Nu gaan er wel meerdere groepen hier uit de regio maar die hebben de auto's al vol, en alleen gaan dat gaat mij te ver. Dan maar Craft volgende week.

mongol

Anders meeten we daar wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje al verpats
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker dan, nou mazzelzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 11:18 
 
Hardtraxxer

Ik denk:
1 Main
2 Early
3 Hardcore
4 Industrial
5 Frenchcore
6 Contest winnaars
7 Hardtyle
8 Terror

Word ook prima weer :D
http://www.buienradar.nl/weer/de-bilt/n ... 3/#5daagse

21 graden overdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
7 Hardtyle


Hardstyle *
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goed verhaal ook die festivalinfo pagina. Promoten ze RSI bij Art of Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Richardd schreef:
Geen hardstyle stage op het water dus. Jammer, vond dat altijd wel wat hebben.


Welke area is de raw dan?

Ik ging uit van 4, aangezien het de 4e area was in de time table maar achteraf gezien lijkt het me toch onlogisch en zal het wel gewoon 7 zijn.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten