Edit: nvm
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Hmm, durf ik niet te zeggen aangezien ik hem nooit op een terror stage heb zien draaien.wrote:Maar hij staat best laat in de Terror, kan ik dan alsnog zoiets als op Q-Base verwachten of iets totaal anders?
Detest heeft voldoende 200+ BPM tracks (zie bijvoorbeeld L.E. Violence) om zijn uurtje daar te vullenwrote:Hmm, durf ik niet te zeggen aangezien ik hem nooit op een terror stage heb zien draaien.wrote:Maar hij staat best laat in de Terror, kan ik dan alsnog zoiets als op Q-Base verwachten of iets totaal anders?
View on SoundCloud
Hier is een promomix van hem voor Pokke Herrie, waar hij ook vooral tussen de uptempo/frenchcore/terror dj's staat. Ook vooral veel eigen tracks, dus ik denk wel dat je een beetje hetzelfde kan verwachten, misschien wat meer bpm.
Download Page Monitor voor Google Chrome, krijg je automatisch een berichtje als de pagina veranderd. Dus een kaartje wordt aangeboden.wrote:![]()
![]()
![]()
Nog steeds geen kaartje kunnen vinden
Welke area is de raw dan?wrote:Geen hardstyle stage op het water dus. Jammer, vond dat altijd wel wat hebben.
1 = main
2 = Hardcore
3 = Industrial
4 = RAW
5 = Early Hardcore
6 = Terror
7 = French
8 = Contest Winners
Dat lijstje is de partyflock nummering, heeft (volgens mij) niets te maken met de nummering van de plattegrondwrote:1 = main
2 = Hardcore
3 = Industrial
4 = RAW
5 = Early Hardcore
6 = Terror
7 = French
8 = Contest Winners
Hoezo niet mongolwrote:O ik ga trouwens niet meer. Huilen.
Ja die inham waar area 7 nu staat, is dit jaar voor het eerst erbij getrokken, dus ze zijn een beetje aan het spelen met de locaties van stages en bezoekers stromen lijkt hetwrote:Het lijkt er trouwens wel op dat die Area 7 een "inham" op het strand verder is ingedeeld. Ik kan me herinneren dat je vorig jaar direct tegen de RAW aan liep als je die middelste ingang/uitgang van de main pakte?
Anders meeten we daar welwrote:Ja omdat mijn maatski in eerste instantie nog geen kaartje had en daarna besloot helemaal niet meer te gaan. Nu gaan er wel meerdere groepen hier uit de regio maar die hebben de auto's al vol, en alleen gaan dat gaat mij te ver. Dan maar Craft volgende week.
mongol
Ik ging uit van 4, aangezien het de 4e area was in de time table maar achteraf gezien lijkt het me toch onlogisch en zal het wel gewoon 7 zijn.wrote:Welke area is de raw dan?wrote:Geen hardstyle stage op het water dus. Jammer, vond dat altijd wel wat hebben.