Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 23:07 

Hardtraxx Addict

Dat leek toch bijna zo'n zegje te worden dat je met bevrijdingsdag op de dam hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 00:25 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Dat leek toch bijna zo'n zegje te worden dat je met bevrijdingsdag op de dam hoort.

Wat lul jij nou weer slap? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 01:43 

Hardtraxx Veteran

Topdag gehad! Geluid was overal erg goed en de mainstage zag er ook heel vet uit. Werd lekker gedraaid door o.a. Sei2ure, F.Noize, Johnny Napalm en Tha Playah & Nosferatu. Tegenvaller van de dag was Destructive Tendencies live. Gewoon een normale DJ set was het eigenlijk, alleen dan een half uur en alleen eigen tracks. Heb volgens mij geen enkele live edit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 01:53 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad :thumbsup:
Guest entrance naar binnen geen rij heerlijk :cool:
Verder weer veel gestaan waar ik het vantevoren niet verwacht had, geeft wel weer aan wat een mooi feest dit was

Sfeer was overal dikke prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 09:25 

Hardtraxxer

Dominator was weer top :thumbsup: . N-Vitral, F-Noize setjes van de dag. De sfeer was ook goed. Het was alleen veel te druk bij de wcs en jammer van die kleuters die bij warface de hekken omgooide.. grow up pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 10:04 

Hardtraxx Newbie

Wat draaide warface toch een bazenset :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 11:49 

Hardtraxxer

Warface draaide heel goed maar RR was echt zaaaaaaaaddoodend wauw. CR ook trouwens echt jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 12:05 

Hardtraxxer

De parking was een regelrechte hel.
Het was m'n eerste keer Dominator, vond spijtig dat het feest gedaan was om 23 u ..
Maar om dan pas eindelijk om 1u40 de parking te kunnen verlaten , dat had ik liever geskipped ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 12:33 

Hardtraxx Veteran

Moest werken hier, maar wat waren die motorcrossers stel debielen. Volle bak door publiek rijden. Vond mooi dat wr eentje op het strand onderuit ging. En boem motor kapot
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 16:02 

Hardtraxx Elite

Top feestje gehad gister!! Gelijk bij het eerste verkenningsrondje uit een of andere tent Base Alert - Zoo horen :love: Goed begin van de dag dus! Veel bij de hardstyle gestaan en dit afgewisseld met Early (Vince :yay: ) en natuurlijk mainstage :thumbsup: Heb tijdens de set van E-force nog een zwaar dik nummer gehoord met zo'n oude hardcore kick... Was het tweede nummer en werd net na Hard-Driver - POW! gedraaid :loving: Iemand ID??? En toen de terugweg man man man nog noooooit op een festival zo'n grote chaos meegemaakt als in Eersel!! Kiss & Ride / Taxi lag midden op de route die alle auto's vanuit het festival parkeerplaats naar de snelwegen moesten lijden. Hierdoor kon onze taxi ons niet bereiken (stond in file) en zijn we uiteindelijk maar richting Vessem gelopen... Normaal 20 min ritje was gister dus 2 uur en 20 min. Organisatorisch een ramp dus en verkeersregelaars die vgm zomaar wat aan het doen waren :aww: Dit was dus wel een smed op een gezellige en leuke dag Dominator :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 16:33 

Hardtraxxer

Prima dagje.
Tieum en Unexist voor mij de leukste setjes.
Verder o.a. Trasher erg goed te pruimen!

Wel schandalig dat we in totaal drie uur na het feest nog op de parkeerplaats stonden.
Gelukkig hadden de buren een voetbal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 16:49 

Hardtraxx Veteran

Wat zag ik dat Unexist Malke had uitgenodigd op de mainstage?

https://www.facebook.com/mariomalke/pho ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 19:21 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Wat zag ik dat Unexist Malke had uitgenodigd op de mainstage?

https://www.facebook.com/mariomalke/pho ... =1&theater

Ja, samen met Satronica!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 19:55 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand daar filmpjes van gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 21:29 

Hardtraxx Veteran

Wat een gruwelijk feest was dit weer met heel veel bekenden! Alleen bij de mainstage en Early gestaan, maar heb me opperbest vermaakt. Heel wat muzikale hoogtepunten, waaronder: Bassdrum Bitch, Butterfly, Earthquake en Thrillseeka.

Oh en die mash-up van Raging In The Dancehall (TOA Remix) en 6 Million Ways To Die :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 22:08 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Gewoon een normale DJ set was het eigenlijk, alleen dan een half uur en alleen eigen tracks. Heb volgens mij geen enkele live edit gehoord.

heb toch wel 3 tracks gehoord die flink aangepast waren.. your moment en nog twee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:51 

Donateur

Ja dit jaar zijn er kleurcodes voor verschillende parkeerplaatsen voor de touringcars. Let dus goed op als je weggaat dat je de goede uitgang neemt blabla. Nou dat van die kleurcodes was echt een mega goed idee. In plaats van een uur, nu 1 uur en 40 minuten mogen wachten. Wat een ellende is dat tegenwoordig met een bus naar een feest zeg, lijkt met het jaar debieler te worden.

Feest 1 grote schedelbende. Wat een figuren zeg. Unexist wel erg vet, eigenlijk nog nooit meer dan 1 plaat van gehoord. DT vond ik maar een vaag samenvoegsel van verschillende platen. En afsluiten iedere keer met die Sound Becomes One is ook maar drama, hele set BPM vrij hoog en dan die oneindige zangbreak, climax en dan weer een intro van 2 minuten voor de volgende DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:12 

Hardtraxxer

Geweldig feest weer!

Ik ben begonnen bij Millennium Mayhem bij de Early hardcore. Genieten van veel lekkere bekende nummers. Daarna door naar de main waar de meeste DJ's wel met standaardsets kwamen, maar dat was zeer goed te pruimen. Alleen jammer dat Master's Symphony drie keer voorbijkwam.

Vervolgens afgesloten bij Promo. Geweldige set met alleen maar Promo klassiekers. Was totaal niet druk, dus erg veel ruimte om lekker los te gaan.

Trouwens, wat een dwazen lopen toch altijd rond daar. Bijvoorbeeld de man in het Boratpak. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:21 

Donateur

Afbeelding

Valt best mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:40 

Hardtraxx Veteran

Waarom verbaast het me niets dat het een Italiaan is? Raar volk, teveel zon op hun hoofd gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 20:21 

Hardtraxxer

Bulletje mini playbackshow is er niks bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:46 

Hardtraxx Elite

Vroeg aanwezig op feest.. Sei2ure meegepakt (meteen JoeY en norther gezien, gesproken en mee gepilst!).. lekker in de stemming komen met desperados.. (al hoe wel je na 1,5 uur al 15 munten opgebrast hebt aan despo's ook niet gezond is :lol: ... vooral niet de slechte humor)

N-Vitral meegepakt, bazenset! :worship:
Hierna beetje rond gelopen tot Innominate Live en vanuit daar naar Millenium Mayhem gegaan.. Beiden waren erg prettig...

Unexist op de main was erg verrassend (lang niks meer van gehoord qua nieuwe platen). Partyraiser ook leuke afsluiter, wel voorspelbaar setje. Amper op de RAW, Terror of Frenchcore geweest... hoogstens om x vrienden te zoeken.

Heb me prima vermaakt, goed 'bezopen' een keer. Enige drama was dat ze de fietsenstalling dicht hadden gegooid omdat dat nu dus CREW/ARTIST/RELATION ingang was... niet dat ze even rekening houden met 2500bezoekers die met de fiets komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:51 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
(meteen JoeY en norther gezien, gesproken en mee gepilst!)

Nog bedankt voor dat biertje :beer: :thumbsup:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten