Vroeg aanwezig op feest.. Sei2ure meegepakt (meteen JoeY en norther gezien, gesproken en mee gepilst!).. lekker in de stemming komen met desperados.. (al hoe wel je na 1,5 uur al 15 munten opgebrast hebt aan despo's ook niet gezond is

... vooral niet de slechte humor)
N-Vitral meegepakt, bazenset!
Hierna beetje rond gelopen tot Innominate Live en vanuit daar naar Millenium Mayhem gegaan.. Beiden waren erg prettig...
Unexist op de main was erg verrassend (lang niks meer van gehoord qua nieuwe platen). Partyraiser ook leuke afsluiter, wel voorspelbaar setje. Amper op de RAW, Terror of Frenchcore geweest... hoogstens om x vrienden te zoeken.
Heb me prima vermaakt, goed 'bezopen' een keer. Enige drama was dat ze de fietsenstalling dicht hadden gegooid omdat dat nu dus CREW/ARTIST/RELATION ingang was... niet dat ze even rekening houden met 2500bezoekers die met de fiets komen
