Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het ook rondom defqon uitverkocht, gaat dus net zo hard als normaal die verkoop
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden :thumbsup:

Geloof je het zelf :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op Nosferatu of Mad Dog.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden :thumbsup:


Wat een zaad anthem zou dat worden :lol:

Die kunnen nog niet eens een fatsoenlijke mainstream plaat maken, want overal moet een anti en hetzelfde screechje in.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Frenchkicks schreef:
Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden :thumbsup:


Wat een zaad anthem zou dat worden :lol:

Die kunnen nog niet eens een fatsoenlijke mainstream plaat maken, want overal moet een anti en hetzelfde screechje in.

De haat van jou naar die gasten is echt verschrikkelijk hoog.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DT zie ik nou ook niet echt in staat een anthem waardig nummer te maken
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
De haat van jou naar die gasten is echt verschrikkelijk hoog.

Het wordt in ieder geval iets zonder melodie dan zoals we in dat andere topic geconcludeerd hadden. Bij een anthem hoort wmb een dikke melodie. Mag er als derde climax een anti in.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Broken Balance schreef:
Frenchkicks schreef:
Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden :thumbsup:


Wat een zaad anthem zou dat worden :lol:

Die kunnen nog niet eens een fatsoenlijke mainstream plaat maken, want overal moet een anti en hetzelfde screechje in.

De haat van jou naar die gasten is echt verschrikkelijk hoog.


Niet specifiek hun, meer Uptempo in het algemeen.
Maar denk nou zelf een beetje in, hoe zou een uptempo anthem werken op een mainstream feest, een 200 bpm anthem zou werken voor BKJN o.i.d. Als Anthem zou dat compleet mislukken. En bewijs me maar eens verkeerd dat hun niet doen wat ik zei.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Niet specifiek hun, meer Uptempo in het algemeen.
Maar denk nou zelf een beetje in, hoe zou een uptempo anthem werken op een mainstream feest, een 200 bpm anthem zou werken voor BKJN o.i.d. Als Anthem zou dat compleet mislukken. En bewijs me maar eens verkeerd dat hun niet doen wat ik zei.


Ik wil het ook niet goed praten hoor, want ik denk ook niet dat ze er helemaal geschikt voor zijn nee. Alleen dat ze geen mainstream kunnen maken en toch alles een anti en screech heeft is niet waar, kijk maar naar Agony remix en I'll let you have your day. Daar zit welliswaar wel een screech in. Maar ja, Drive enzo.

Daarnaast zou Smack my pitch up zeker wel dominator waardig zijn al zeg ik het zelf. Lekker tempo en een melodie in opbouw en climax. :)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:50 
 
Hardtraxxer

Uitverkocht!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die zich hebben opgegeven voor de Dominator vrijwilligersdag, check je mail. :)

Degene die zijn uitgekozen, zie jullie 8 juli. :D
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Mensen die zich hebben opgegeven voor de Dominator vrijwilligersdag, check je mail. :)

Degene die zijn uitgekozen, zie jullie 8 juli. :D


Waar had je dit kunnen doen dan?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden ze in het event gepost volgens mij. Werd je doorgestuurd naar de site van 10.000 Hours en daar moest je je gegevens achterlaten etc.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen mail ontvangen >.<
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Bezoekers van het dancefestival Dominator in Eersel steken woensdag 8 juli tijdens de eerste Dominator vrijwilligersdag de handen uit de mouwen.

Ruim veertig festivalgangers helpen mee bij Lunet Zorg in Duizel en bij zorgboerderij McSweeney in Vessem.

Tuinen en terrassen

Samen met de stichting 10,000 hours helpen de festivalgangers de tuinen en terrassen van de bewoners van Lunet te verfraaien en krijgen de bewoners een schilderworkshop. Een andere groep vrijwilligers bouwt bij McSweeney in Vessem aan een schuilstal voor de paarden en een nieuw hekwerk.

Vrijwilligerswerk in dancewereld

De stichting 10,000 hours probeert vrijwilligerswerk vanzelfsprekend te maken binnen de dancewereld. Deze organisatie selecteert per festival goede doelen uit de nabije regio.

Dominator, dit jaar op zaterdag 18 juli, staat bekend als een van de grootste hardcore festivals ter wereld.


http://www.ed.nl/regio/kempen/eersel/be ... -1.5050441

Toch wel weer mooi dit :cool:
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

40 maar ja? Ik had er om eerlijk te zijn meer verwacht.

Wel leuk om er deel van uit te maken. :)
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had er juist minder verwacht :P In eerdere berichten hadden ze het steeds over 1 locatie maar, en dan is 40 man wel erg veel om goed te kunnen coordineren
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
40 maar ja? Ik had er om eerlijk te zijn meer verwacht.

Wel leuk om er deel van uit te maken. :)


Als je je aanmeldt, betekent dat niet dat je geselecteerd wordt. Deze 40 kwamen uit de loting, er waren meer aanmeldingen :)
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met een beetje geluk toch nog een ticket kunnen kopen via ticketswap.

Heb er zin in!
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

'een beetje' haha, er waren meer dan 9800 zoekende op TS. :lol:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt niet verkeerd imo maar weer zo'n natte scheten kick van Tha Playah a la MoH 2014 Anthem

Het 2e stuk zit veel meer kracht in gelukkig
Bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat. een. vet. anthem. :love:

Helaas besloten om niet te gaan ivm m'n financiele situatie >.< Maar dit anthem is wel heel erg goed hee. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik gok op Nosferatu of Mad Dog.

50% goed dus.

Vind het echt een fijn anthem! Past mijn inziens echt bij Dominator. :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten