Broken Balance schreef:
Niet specifiek hun, meer Uptempo in het algemeen.
Maar denk nou zelf een beetje in, hoe zou een uptempo anthem werken op een mainstream feest, een 200 bpm anthem zou werken voor BKJN o.i.d. Als Anthem zou dat compleet mislukken. En bewijs me maar eens verkeerd dat hun niet doen wat ik zei.
Ik wil het ook niet goed praten hoor, want ik denk ook niet dat ze er helemaal geschikt voor zijn nee. Alleen dat ze geen mainstream kunnen maken en toch alles een anti en screech heeft is niet waar, kijk maar naar Agony remix en I'll let you have your day. Daar zit welliswaar wel een screech in. Maar ja, Drive enzo.
Daarnaast zou Smack my pitch up zeker wel dominator waardig zijn al zeg ik het zelf. Lekker tempo en een melodie in opbouw en climax.
