Vorig jaar was het ook rondom defqon uitverkocht, gaat dus net zo hard als normaal die verkoop
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden 
Geloof je het zelfwrote:Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden
Wat een zaad anthem zou dat wordenwrote:Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden
Die kunnen nog niet eens een fatsoenlijke mainstream plaat maken, want overal moet een anti en hetzelfde screechje in.
De haat van jou naar die gasten is echt verschrikkelijk hoog.wrote:Wat een zaad anthem zou dat wordenwrote:Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden![]()
Die kunnen nog niet eens een fatsoenlijke mainstream plaat maken, want overal moet een anti en hetzelfde screechje in.
DT zie ik nou ook niet echt in staat een anthem waardig nummer te maken
Het wordt in ieder geval iets zonder melodie dan zoals we in dat andere topic geconcludeerd hadden. Bij een anthem hoort wmb een dikke melodie. Mag er als derde climax een anti in.wrote: De haat van jou naar die gasten is echt verschrikkelijk hoog.
Niet specifiek hun, meer Uptempo in het algemeen.wrote:De haat van jou naar die gasten is echt verschrikkelijk hoog.wrote:Wat een zaad anthem zou dat wordenwrote:Gok op Destructive Tendencies voor het anthem, zou ik prima vinden![]()
Maar denk nou zelf een beetje in, hoe zou een uptempo anthem werken op een mainstream feest, een 200 bpm anthem zou werken voor BKJN o.i.d. Als Anthem zou dat compleet mislukken. En bewijs me maar eens verkeerd dat hun niet doen wat ik zei.
Ik wil het ook niet goed praten hoor, want ik denk ook niet dat ze er helemaal geschikt voor zijn nee. Alleen dat ze geen mainstream kunnen maken en toch alles een anti en screech heeft is niet waar, kijk maar naar Agony remix en I'll let you have your day. Daar zit welliswaar wel een screech in. Maar ja, Drive enzo.wrote:
Niet specifiek hun, meer Uptempo in het algemeen.
Maar denk nou zelf een beetje in, hoe zou een uptempo anthem werken op een mainstream feest, een 200 bpm anthem zou werken voor BKJN o.i.d. Als Anthem zou dat compleet mislukken. En bewijs me maar eens verkeerd dat hun niet doen wat ik zei.
Daarnaast zou Smack my pitch up zeker wel dominator waardig zijn al zeg ik het zelf. Lekker tempo en een melodie in opbouw en climax.
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Uitverkocht!
Mensen die zich hebben opgegeven voor de Dominator vrijwilligersdag, check je mail. 
Degene die zijn uitgekozen, zie jullie 8 juli.
Waar had je dit kunnen doen dan?wrote:Mensen die zich hebben opgegeven voor de Dominator vrijwilligersdag, check je mail.
Hadden ze in het event gepost volgens mij. Werd je doorgestuurd naar de site van 10.000 Hours en daar moest je je gegevens achterlaten etc.
http://www.ed.nl/regio/kempen/eersel/be ... -1.5050441Bezoekers van het dancefestival Dominator in Eersel steken woensdag 8 juli tijdens de eerste Dominator vrijwilligersdag de handen uit de mouwen.
Ruim veertig festivalgangers helpen mee bij Lunet Zorg in Duizel en bij zorgboerderij McSweeney in Vessem.
Tuinen en terrassen
Samen met de stichting 10,000 hours helpen de festivalgangers de tuinen en terrassen van de bewoners van Lunet te verfraaien en krijgen de bewoners een schilderworkshop. Een andere groep vrijwilligers bouwt bij McSweeney in Vessem aan een schuilstal voor de paarden en een nieuw hekwerk.
Vrijwilligerswerk in dancewereld
De stichting 10,000 hours probeert vrijwilligerswerk vanzelfsprekend te maken binnen de dancewereld. Deze organisatie selecteert per festival goede doelen uit de nabije regio.
Dominator, dit jaar op zaterdag 18 juli, staat bekend als een van de grootste hardcore festivals ter wereld.
Toch wel weer mooi dit
40 maar ja? Ik had er om eerlijk te zijn meer verwacht.
Wel leuk om er deel van uit te maken.
Ik had er juist minder verwacht
In eerdere berichten hadden ze het steeds over 1 locatie maar, en dan is 40 man wel erg veel om goed te kunnen coordineren
Als je je aanmeldt, betekent dat niet dat je geselecteerd wordt. Deze 40 kwamen uit de loting, er waren meer aanmeldingenwrote:40 maar ja? Ik had er om eerlijk te zijn meer verwacht.
Met een beetje geluk toch nog een ticket kunnen kopen via ticketswap.
Heb er zin in!
Heb er zin in!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
'een beetje' haha, er waren meer dan 9800 zoekende op TS. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Echt niet verkeerd imo maar weer zo'n natte scheten kick van Tha Playah a la MoH 2014 Anthem
Het 2e stuk zit veel meer kracht in gelukkig
Het 2e stuk zit veel meer kracht in gelukkig
wat. een. vet. anthem.
Helaas besloten om niet te gaan ivm m'n financiele situatie
Maar dit anthem is wel heel erg goed hee. 
Helaas besloten om niet te gaan ivm m'n financiele situatie