A new conference of chaos will disturb our peaceful summer. Insurrectionists from all over the planet will drift towards the grounds of savagery. Art of Dance & Q-dance proudly present this years trailer for the worlds number one outdoor hardcore festival. The ticket sales for #Dominator – 'Riders of Retaliation' start on the 4th of April at 12:00 CEST (noon) at Dominatorfestival.nl
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen.
Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen.
Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.
Waarom begin je er nou over? Het gaat dus op pagina 1 al beginnen en er is nog niet eens bekend of er hardstyle-stage komt (waar ik uiteraard wel van uit ga )
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen.
Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.
Waarom begin je er nou over? Het gaat dus op pagina 1 al beginnen en er is nog niet eens bekend of er hardstyle-stage komt (waar ik uiteraard wel van uit ga )
Haha vind het oprecht mooi om te zien hoe erg die lui balen dat er een hardstyle stage is. Maar volgensmij viel het in het MOH topic ook al mee, dus wie weet kunnen ze er dit jaar ook wat meer mee leven
Vorig jaar was dat strand overigens maximaal gevuld, dus vgm is het al wel redelijk geaccepteerd.
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen.
Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.
Waarom begin je er nou over? Het gaat dus op pagina 1 al beginnen en er is nog niet eens bekend of er hardstyle-stage komt (waar ik uiteraard wel van uit ga )
Haha vind het oprecht mooi om te zien hoe erg die lui balen dat er een hardstyle stage is. Maar volgensmij viel het in het MOH topic ook al mee, dus wie weet kunnen ze er dit jaar ook wat meer mee leven
Vorig jaar was dat strand overigens maximaal gevuld, dus vgm is het al wel redelijk geaccepteerd.
Het is geaccepteerd dat Art of Dance de weg kwijt is laten we het daar maar bij houden
Ik verwacht om eerlijk te zijn ook Deetox aangezien ze bij Platinum Agency zit (wat van Q is) en Q vast ook wel wat te zeggen wil hebben in de line-up. Dat zou de Raw line-up tenminste wel wat beter maken voor mij.
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen.
Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.
Waarom begin je er nou over? Het gaat dus op pagina 1 al beginnen en er is nog niet eens bekend of er hardstyle-stage komt (waar ik uiteraard wel van uit ga )
Ga er zelf ook wel vanuit. Maar zag net een stukje van iemand over een foto die AoD geplaatst die de nieuwe editie aankondigt. Met op de achtergrond ''100% Hardcore''. Theorie die er dus bij hoorde was dat er misschien geen raw meer komt?
Mocht het zo zijn dat ze die '100% Hardcore' kreet verwezenlijken op het feest, dan zal er een flinke daling zijn in het bezoekersaantal. Dat strandje staat de laatste 3 edities ramvol en brengt op zichzelf al een positieve bijdrage aan het feest.
Een van de redenen dat het zo vol staat, is volgens mij dat het een Open Air Raw is... terwijl die op menig festival in een tent gemikt worden.
Maar mocht het zo zijn dan ben ik benieuwd wat ze er gaan plaatsen. Een 2e mainstream area zou niet echt passen daar (IVM mainstage open air waar al mainstream gedraaid wordt) en van de andere stijlen kan ik nou ook niet bepaald zeggen dat die daar goed tot z'n recht komen.