Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dominator schreef:
A new conference of chaos will disturb our peaceful summer. Insurrectionists from all over the planet will drift towards the grounds of savagery. Art of Dance & Q-dance proudly present this years trailer for the worlds number one outdoor hardcore festival.
The ticket sales for ‪#‎Dominator‬ – 'Riders of Retaliation' start on the 4th of April at 12:00 CEST (noon) at Dominatorfestival.nl


Event: Dominator - The Hardcore Festival: Riders of Retaliation
Locatie: E3 Strand, Eersel
Datum: 18 juli 2015
Tickets: 4 april 2015 om 12:00 op http://dominatorfestival.nl/tickets/ à €62,50 per stuk (ex. fee). Er zijn geen VIP-tickets.
FB event: https://www.facebook.com/events/1543879212535609/

Line-up:
Afbeelding

Trailer:


Aftermovie 2014:


---------------------------------------------------------------------------------

Ook dit jaar weer een zekerheidje na me vorig jaar, ondanks de warmte, goed vermaakt te hebben. :yay: Heb er nu alweer zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% aanwazig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidje vanaf 2012 standaard aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Eerste keer voor mij :)

Dan zal het waarschijnlijk ook niet je laatste keer zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig, afgelopen editie is me echt enorm goed bevallen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt als Lowroller-sound in de trailer, of zit ik nu verkeerd?
Hoop echt niet dat die vent het anthem maakt...

Maar iemand zoals Dyprax/Partyraiser/DaY-már...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Klinkt als Lowroller-sound in de trailer, of zit ik nu verkeerd?
Hoop echt niet dat die vent het anthem maakt...

Maar iemand zoals Dyprax/Partyraiser/DaY-már...

De track die onder de trailer zit is Angerfist & MC Jeff - Get MF Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf AoD boycotten tot ze eens met een niet-incest Most Wanted line-up komen. Dus tenzij ze me ernstig verbazen (in goede zin), helaas afwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Miss hier werken en anders miss aanwezig als hardstyle lineup beetje goed is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:54 
 
Hardtraxxer

Hoor van iedereen altijd dat dit 1 vd dikste feesten van het jaar is, fit jaar maar eens kijken dan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weer een zekerheidje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Miss hier werken en anders miss aanwezig als hardstyle lineup beetje goed is

Kijk even naar de line-up van vorig jaar, of van MOH, of Supremacy, of een ander willekeurig Art of Dance-feest/stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen. :D

Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:30 
 
Hardtraxx Addict

even de standaard vraag stellen. Hoe lang duurt het meestal voor het uitverkocht is? Waarschijnlijk ook heen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het op 24 juni uitverkocht. Dat is ongeveer 3,5 week van te voren. Het gaat de laatste jaren wel steeds sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen. :D

Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.


Waarom begin je er nou over? Het gaat dus op pagina 1 al beginnen en er is nog niet eens bekend of er hardstyle-stage komt (waar ik uiteraard wel van uit ga :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Rickzel schreef:
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen. :D

Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.


Waarom begin je er nou over? Het gaat dus op pagina 1 al beginnen en er is nog niet eens bekend of er hardstyle-stage komt (waar ik uiteraard wel van uit ga :P)


Haha vind het oprecht mooi om te zien hoe erg die lui balen dat er een hardstyle stage is. Maar volgensmij viel het in het MOH topic ook al mee, dus wie weet kunnen ze er dit jaar ook wat meer mee leven :)

Vorig jaar was dat strand overigens maximaal gevuld, dus vgm is het al wel redelijk geaccepteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Unknown schreef:
Rickzel schreef:
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen. :D

Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.


Waarom begin je er nou over? Het gaat dus op pagina 1 al beginnen en er is nog niet eens bekend of er hardstyle-stage komt (waar ik uiteraard wel van uit ga :P)


Haha vind het oprecht mooi om te zien hoe erg die lui balen dat er een hardstyle stage is. Maar volgensmij viel het in het MOH topic ook al mee, dus wie weet kunnen ze er dit jaar ook wat meer mee leven :)

Vorig jaar was dat strand overigens maximaal gevuld, dus vgm is het al wel redelijk geaccepteerd.


Het is geaccepteerd dat Art of Dance de weg kwijt is :thumbup: laten we het daar maar bij houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie de line-up correct voorspeld krijgt een koekje?

Ik denk: Act of Rage/Radical/Chain Reaction/Crypsis/Luna/X-Pander/Typhoon/Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht om eerlijk te zijn ook Deetox aangezien ze bij Platinum Agency zit (wat van Q is) en Q vast ook wel wat te zeggen wil hebben in de line-up. Dat zou de Raw line-up tenminste wel wat beter maken voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Rickzel schreef:
Ben benieuwd hoe de "Hardstyle stage hoort niet thuis op Dominator" discussie dit jaar gaat lopen, toch altijd wel vermakelijk om te lezen. :D

Denk dat ik er dit jaar ook wel weer bij ben, vorig jaar vond ik tegenvallen, maar dat had meer te maken met de belachelijke hitte die er die dag was, kon he-le-maal niks.


Waarom begin je er nou over? Het gaat dus op pagina 1 al beginnen en er is nog niet eens bekend of er hardstyle-stage komt (waar ik uiteraard wel van uit ga :P)


Ga er zelf ook wel vanuit. Maar zag net een stukje van iemand over een foto die AoD geplaatst die de nieuwe editie aankondigt. Met op de achtergrond ''100% Hardcore''. Theorie die er dus bij hoorde was dat er misschien geen raw meer komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wie de line-up correct voorspeld krijgt een koekje?

Ik denk: Act of Rage/Radical/Chain Reaction/Crypsis/Luna/X-Pander/Typhoon/Warface

Kold Konexion en High Voltage er nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat we er dan niet ver naast zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mocht het zo zijn dat ze die '100% Hardcore' kreet verwezenlijken op het feest, dan zal er een flinke daling zijn in het bezoekersaantal. Dat strandje staat de laatste 3 edities ramvol en brengt op zichzelf al een positieve bijdrage aan het feest.

Een van de redenen dat het zo vol staat, is volgens mij dat het een Open Air Raw is... terwijl die op menig festival in een tent gemikt worden.

Maar mocht het zo zijn dan ben ik benieuwd wat ze er gaan plaatsen. Een 2e mainstream area zou niet echt passen daar (IVM mainstage open air waar al mainstream gedraaid wordt) en van de andere stijlen kan ik nou ook niet bepaald zeggen dat die daar goed tot z'n recht komen.
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten