Delt-A schreef:
Alm1ghty schreef:
Hardstyle hoort niet op Dominator.
Ze hebben je eindelijk gehoord denk ik, want de helft staat vs een Uptempo naam.
Ik heb dat eerder op line-ups voorbij zien komen, maar wat moet ik me er bij voorstellen? 50% Hardstyle en dan 50% Uptempo?
De namen die je ziet zijn dan wel vooral raw namen, het is niet alsof Brennan Heart b2b Lunakorpz staat.

Xtra raw + uptempo liggen niet heel ver van elkaar af, imo ligt xtra raw zelfs dichter bij uptempo dan mainstream hardcore en uptempo overeenkomen (daarom wordt er ook vaak afgesloten met uptempo in een raw set tegenwoordig). Adjuzt en Lunakorpz hebben ook collab(s). The Purge vs Dope Doctor is nieuw voor mij wat ik zie staan, maar qua kicks en sounds zie ik dat ook wel passen.
Xtra raw is al vaak opgefokt en uptempo is dan xtra raw op steroids. Dit wordt al langer gecombineerd op feesten, vind het als uptempo fan juist vet haha. Zijn best vette collabs / setjes uitgekomen. De halve (nieuwere generatie) raw scene heeft ondertussen b2bs gedraaid, en/of collab met een uptempo act

Maar ook de 'oudere garde' (Radical + Dimitri K, Rejecta + Spitnoise, etc). Of, bijvoorbeeld de b2bs op Infiltration vorig jaar: Malice vs Irradiate, Rebelion vs TDH, The Purge vs Lunakorpz, Dual Damage vs Major Conspiracy, Unresolved vs Spitnoise, Sickmode vs Dimitri K. De meesten hiervan hebben bijvoorbeeld ook meerdere colabs met elkaar.
Iknow, niet jullie wereldje, maar raw en uptempo b2b's bestaan al een tijdje

en hierboven dus waarom dat zo is ^.