Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 17:59 

Hardtraxxer

Feest: Dominator 2025 - 20 Years of Hardcore Domination
Datum: 18 & 19 juli 2025
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.dominatorfestival.com/tickets/
Prijs:

Line-up:
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:35 

Hardtraxx Elite

Ik kan toch stellen dat ik vroeger echt wel hardcore liefhebber was, maar hier zit toch echt tering veel tussen wat ik niet ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 13:28 

Hardtraxx Elite

Een van de sterkste line ups in jaren
Serieus weer eens in twijfel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 14:44 

Hardtraxx Veteran

[quote="pim__"] vroeger wat ik niet ken.[/quote]

Je kan zeggen dat hier een correlatie tussen zit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 16:23 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle hoort niet op Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 16:27 

Hardtraxxer

Broodje, Opgekonkerd, Elitepauper, Lekkerfaces, Terrorclown, Unicorn on K. Erg sterke vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 19:44 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:

Hij komt vroeg dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 15:12 

Hardtraxx Newbie

UptempoSoldaat0411 schreef:
Broodje, Opgekonkerd, Elitepauper, Lekkerfaces, Terrorclown, Unicorn on K. Erg sterke vrijdag

Vergeet gezellige tyfus herrie niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 15:26 

Hardtraxx Elite

Hahaha, mooie opsomming van namen zo ja. Tickets koop ik sws voor Opgekonkerd, Lekkerfaces, en Unicorn voor de meme. Elitepauper ken ik alleen als kledingmerk.

Alleen geen idee wie de fuck Broodje is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 15:59 

Hardtraxx Veteran

Micro schreef:

??????????????????????????

Grote mond voor een Newbie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 17:06 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:

Ze hebben je eindelijk gehoord denk ik, want de helft staat vs een Uptempo naam.

Ik heb dat eerder op line-ups voorbij zien komen, maar wat moet ik me er bij voorstellen? 50% Hardstyle en dan 50% Uptempo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 18:25 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Alm1ghty schreef:

Ze hebben je eindelijk gehoord denk ik, want de helft staat vs een Uptempo naam.

Ik heb dat eerder op line-ups voorbij zien komen, maar wat moet ik me er bij voorstellen? 50% Hardstyle en dan 50% Uptempo?

De namen die je ziet zijn dan wel vooral raw namen, het is niet alsof Brennan Heart b2b Lunakorpz staat. :P Xtra raw + uptempo liggen niet heel ver van elkaar af, imo ligt xtra raw zelfs dichter bij uptempo dan mainstream hardcore en uptempo overeenkomen (daarom wordt er ook vaak afgesloten met uptempo in een raw set tegenwoordig). Adjuzt en Lunakorpz hebben ook collab(s). The Purge vs Dope Doctor is nieuw voor mij wat ik zie staan, maar qua kicks en sounds zie ik dat ook wel passen.

Xtra raw is al vaak opgefokt en uptempo is dan xtra raw op steroids. Dit wordt al langer gecombineerd op feesten, vind het als uptempo fan juist vet haha. Zijn best vette collabs / setjes uitgekomen. De halve (nieuwere generatie) raw scene heeft ondertussen b2bs gedraaid, en/of collab met een uptempo act :P Maar ook de 'oudere garde' (Radical + Dimitri K, Rejecta + Spitnoise, etc). Of, bijvoorbeeld de b2bs op Infiltration vorig jaar: Malice vs Irradiate, Rebelion vs TDH, The Purge vs Lunakorpz, Dual Damage vs Major Conspiracy, Unresolved vs Spitnoise, Sickmode vs Dimitri K. De meesten hiervan hebben bijvoorbeeld ook meerdere colabs met elkaar.

Iknow, niet jullie wereldje, maar raw en uptempo b2b's bestaan al een tijdje :P en hierboven dus waarom dat zo is ^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 18:44 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Delt-A schreef:
Alm1ghty schreef:

De namen die je ziet zijn dan wel vooral raw namen, het is niet alsof Brennan Heart b2b Lunakorpz staat. :P Xtra raw + uptempo liggen niet heel ver van elkaar af, imo ligt xtra raw zelfs dichter bij uptempo dan mainstream hardcore en uptempo overeenkomen (daarom wordt er ook vaak afgesloten met uptempo in een raw set tegenwoordig).

Xtra raw is al vaak opgefokt en uptempo is dan xtra raw op steroids. Dit wordt al langer gecombineerd op feesten, vind het als uptempo fan juist vet haha. Zijn best vette collabs / setjes uitgekomen. De halve (nieuwere generatie) raw scene heeft ondertussen b2bs gedraaid, en/of collab met een uptempo act :P Maar ook de 'oudere garde' (Radical + Dimitri K, Rejecta + Spitnoise, etc). Of, bijvoorbeeld de b2bs op Infiltration vorig jaar: Malice vs Irradiate, Rebelion vs TDH, The Purge vs Lunakorpz, Dual Damage vs Major Conspiracy, Unresolved vs Spitnoise, Sickmode vs Dimitri K. De meesten hiervan hebben bijvoorbeeld ook meerdere colabs met elkaar.

Iknow, niet jullie wereldje, maar raw en uptempo b2b's bestaan al een tijdje :P en hierboven dus waarom dat zo is ^.

Nooit gezien maar voor mn gevoel krijg je dan een groot bpm verschil per track of gewoon een half uur de raw dj en dan een half uur de uptempo dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 18:48 

Hardtraxx Elite

^ Ik ben maar bij 1 of 2 van dit soort b2bs geweest, en dit was allemaal op hardcore / uptempo feesten. Vaak zijn t gehele uptempo sets waarbij er uptempo edits zijn gemaakt van de Raw dj die samen met de uptempo dj draait. Dimitri K vs Sickmode op Sacrifice Day was volgens mij volledig uptempo met allemaal edits van beide gasten van elkaars tracks.

Ik zie eigenlijk bijna nooit b2b's van raw met uptempo acts op raw feesten/stages. Andersom wel vaker een raw b2b uptempo act op een uptempo feest dus, zoals die namen van Infiltration '24 hierboven.

Wat ik me dan weer afvraag is waarom mensen die bijvoorbeeld van hardstyle/raw houden en niet van hardcore / uptempo of wat dan ook, naar feesten als Dominator of Masters gaan voor de 4/5 hardstyle namen die er staan tussen de 100 hardcore / uptempo namen. Het aanbod van wat je echt wil horen is dan gewoon gering en je loopt ook wel een tussen net een ander type volk naar mijn ervaring lmao
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 19:38 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
^ Ik ben maar bij 1 of 2 van dit soort b2bs geweest, en dit was allemaal op hardcore / uptempo feesten. Vaak zijn t gehele uptempo sets waarbij er uptempo edits zijn gemaakt van de Raw dj die samen met de uptempo dj draait. Dimitri K vs Sickmode op Sacrifice Day was volgens mij volledig uptempo met allemaal edits van beide gasten van elkaars tracks.

Aha, dat beantwoordt mijn vraag wel.

Zaagkick schreef:
Wat ik me dan weer afvraag is waarom mensen die bijvoorbeeld van hardstyle/raw houden en niet van hardcore / uptempo of wat dan ook, naar feesten als Dominator of Masters gaan voor de 4/5 hardstyle namen die er staan tussen de 100 hardcore / uptempo namen. Het aanbod van wat je echt wil horen is dan gewoon gering en je loopt ook wel een tussen net een ander type volk naar mijn ervaring lmao

Voor mij is Hardstyle het leukst, 2 van de 3 keren dat ik geweest ben ook voornamelijk daarvoor gekomen (2013 en 2014 op het strand :loving: ). Maar ik geniet ook van, Early Hardcore, Millennium, Terror, en sommige Mainstream Hardcore, de huidige uptempo heb ik een stuk minder mee, dus met deze b2b sets en dan ook nog VWAB festival en wellicht Hardclassics festival in dezelfde maand laat ik deze denk ik langs me af gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2025 15:06 

Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
Micro schreef:

??????????????????????????

Grote mond voor een Newbie!

Wat moet je van me oude vastgeroeste veteraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2025 11:30 

Hardtraxx Veteran

Wie doet het Anthem eigenlijk dit jaar? Angerfist doet 4 sets op zaterdag en opent zag ik maar die heeft ook al Masters gedaan dit jaar. Terug naar Miss K8 dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2025 11:58 

Hardtraxx Veteran

Miss K8 gaf gisteren op Instagram wel aan dat ze een anthem deed voor een van de grootste hardcore festivals. Lijkt me dan dus Harmony of Dominator.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten