Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:04 

Hardtraxx Newbie

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Dominator omdat ik er gewoon een keer geweest wil zijn, ongeacht de line-up. De locatie lijkt mij in ieder geval onwijs gaaf :yay:

Ik kom het meest voor de hardstyle, maar die raw stage is toch wel behoorlijk saai en voorspelbaar. Vrijwel dezelfde namen als vorig jaar, beetje triest :thumbdown: Ik zal hierdoor waarschijnlijk wat meer bij de mainstage en early stage gaan staan omdat ik niet van uptempo hardcore houd.

Toch heel veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:25 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Gek he, AoD en Most Wanted is een pot nat. Lijkt me niet meer dan logisch dat je je eigen artiesten support op je eigen feest. Dit gebeurd net zo goed bij Q-Dance.

Er is een verschil tussen je eigen artiesten steunen en de helft van je mainstage letterlijk, zonder overdrijven, negenmaal achter elkaar te copypasten. AoD is de grootste hardcore organisatie out there, maar de commercialiteit spat er werkelijk vanaf. Terwijl ik juist vind dat Q-Dance op dat gebied, bijvoorbeeld op de Black van Defqon, prima lijstjes neerzet.

Omdat er drie Hardcore artiesten bij Platinum zitten ja, die overigens de laatste drie edities Defqon altijd op de zaterdag hebben gedraaid. Leg die vergelijking is met Most Wanted, waar onderhand 70% van de hele Hardcore scene zit, de grote namen in ieder geval.

Kijk naar de line-ups van Mysteryland en Tommorowland, dat is op drie namen na ook een Platinum feestje. Maar het scheelt dat Platinum 36 Hardstyle artiesten heeft en Most Wanted 13. Dus kan Q nog wel is wat afwisselen. Maar uiteindelijk doen ze precies hetzelfde. Hun eigen artiesten supporten.

Tuurlijk, het is saai. Maar als jij in dezelfde situatie zit, zou jij het net zo goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:55 

Kraak... Piep...

Het verschil is dat op een main van Q Feesten meestal de zelfde artiesten zijn omdat die artiesten daar voor geschikt zijn voor de grote main. Of wou je een The Machine/Juized/Activator/Thera o.i.d op de main zetten? Daar zijn zat andere area's voor en dat trekt geen volk. Natuurlijk hoort op een Q feest, en vele andere feesten, een NC, Wildstylez, DBSTF, Brennan Heart e.d. op de main, dat zijn ook de main namen, de grootste.

Even kijkende naar de HC dan van 2012, 2013 en 2014 en dit jaar en welke er dubbel staan op de zaterdag, want ja Defqon is meer dagen met dus meer artiesten en Dominator een, dus pakken we de hoofd dag.

Partyraiser 4x
Neophyte 2x + Records All Stars 2x
Miss K8 2x
AniMe 2x
Amnesys 2x
Pandorum 2x
Art Of Fighters 2x
Day-Mar 2x
Nosferatu 2x

En dat zijn ze van 52 artiesten zijn 13 dubbel, dus 39 verschillende over de jaren, dat is vrij normaal. Dus de enige die constant worden geboekt over 4 jaar zijn Partyraiser en Neophyte (All Stars) de rest is 2x over 4 jaar. Dus dat is niks vergeleken met AoD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Omdat er drie Hardcore artiesten bij Platinum zitten ja, die overigens de laatste drie edities Defqon altijd op de zaterdag hebben gedraaid. Leg die vergelijking is met Most Wanted, waar onderhand 70% van de hele Hardcore scene zit, de grote namen in ieder geval.

En dat zijn dus 3 namen. Niet je hele line-up. Zo houd je het dus nog interessant voor het publiek, én blijf je je agency ondersteunen. Mijn punt is niet dat AoD/MW in de eigen vijver vist, maar dat ze dit alleen maar doen. En elke keer dezelfde namen. In anderhalf jaar tijd, verdeeld over 9 feesten, dus pakweg 90 mainstage plekken (sommige wat meer, sommige wat minder), is je line-up grotendeels bepaald door 14 artiesten, waarvan 11 uit eigen stal en waarvan 5 er op alle 9 stonden. Dát is het probleem.

Basshunterzz schreef:
Kijk naar de line-ups van Mysteryland en Tommorowland, dat is op drie namen na ook een Platinum feestje. Maar het scheelt dat Platinum 36 Hardstyle artiesten heeft en Most Wanted 13. Dus kan Q nog wel is wat afwisselen. Maar uiteindelijk doen ze precies hetzelfde. Hun eigen artiesten supporten.

En dat is de andere kant. Platinum is groot genoeg om elke keer een andere line-up neer te zetten. Het is vissen uit eigen vijver, maar de vijver is groot genoeg om op verschillende vissen te vangen. Overigens is "op drie namen na" meer dan AoD op 8 van de 9 feesten heeft neer kunnen zetten, en dat op Tomorrowland, wat hét paradepaardje voor je agency is.

Basshunterzz schreef:
Tuurlijk, het is saai. Maar als jij in dezelfde situatie zit, zou jij het net zo goed doen.

No way. Mijn liefde voor de muziek en voor variatie (ik zet al nirt graag 2 keer dezelfde artiest in een set van me) is er veel te groot voor. Noem me een romanticus maar dat zit niet in mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:08 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Het verschil is dat op een main van Q Feesten meestal de zelfde artiesten zijn omdat die artiesten daar voor geschikt zijn voor de grote main. Of wou je een The Machine/Juized/Activator/Thera o.i.d op de main zetten? Daar zijn zat andere area's voor en dat trekt geen volk.

Even kijkende naar de HC dan van 2012, 2013 en 2014 en dit jaar en welke er dubbel staan op de zaterdag, want ja Defqon is meer dagen met dus meer artiesten en Dominator een, dus pakken we de hoofd dag.

Partyraiser 4x
Neophyte 2x + Records All Stars 2x
Miss K8 2x
AniMe 2x
Amnesys 2x
Pandorum 2x
Art Of Fighters 2x
Day-Mar 2x
Nosferatu 2x

En dat zijn ze, dus de enige die constant worden geboekt over 4 jaar zijn Partyraiser en Neophyte (All Stars) de rest is 2x over 4 jaar. Dus dat is niks vergeleken met AoD.

Lees mijn verhaal is goed. Platinum heeft drie Harcore artiesten --> Partyraiser, Neophyte en Evil Activities. De afgelopen drie jaar stonden allen op de zaterdag. Kun je wel zeggen: 'ja het zijn grote artiesten' maar dat wat er op de main van Dominator staat niet dan?

Daarnaast die artiesten die je eerst noemt (Juized etc.) hebben helemaal geen verband met Platinum dus dat argument slaat al nergens op. Een Deetox, Dark Pact, Festuca, Main Concern en Exit Mind zie je zoveel op grote podia van Q omdat ze, natuurlijk ook iets kunnen, maar ook bij Platinum zitten. Wanneer een Juized bij Platinum zou zitten, had hij ook veel grotere podia gekregen. Een goed voorbeeld is een Partyraiser op Tommorowland, hoe toevallig dat hij net dat jaar bij Platinum kwam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
No way. Mijn liefde voor de muziek en voor variatie (ik zet al nirt graag 2 keer dezelfde artiest in een set van me) is er veel te groot voor. Noem me een romanticus maar dat zit niet in mij.

In het bedrijfsleven draait het om geld en je eigen bedrijf zo groot mogelijk houden. Dan geloof ik niet dat jij voor liefde je eigen artiesten gaat passeren, geloof me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:07 

Kraak... Piep...

En om die drie negeer je maar de mix van Most wanted, Make You Dance en Sonic Solutions artiesten, die elk jaar in de meerderheid zijn op Q feesten naast Platinum? Platinum heeft 29 artiesten tegenover de 17 + 28 + 64 van die andere 3?
Most Wanted heeft ruim 2 keer zo veel beschikbare artiesten als Platinum, en toch komt Q met line ups die naast platinum langs elk label gaan. Most Wanted boekt bijna alleen uit hun eigen 64.

Dat bedoel ik ook, die artiesten hebben geen verband met Platinum, moeten die dus maar op de main gaan staan? Een main zonder Brennan Heart, Noisecontrollers, Code Black, Atmozfears, Bass Modulators, Coone, Wildstylez, Zatox, Wasted Penguinz, Ran-D & Adaro, Frontliner, Max Enforcer, Psyko Punkz en Frequencerz?

Dan maar een main met D-Block & S-Tefan en Headhunterz als enige groten?

Most Wanted presteert met AoD gewoon met meer artiesten een eentonigere line up neer te zetten dan Q en B2S die met Platinum werken, die minder artiesten heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:06 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
En om die drie negeer je maar de mix van Most wanted, Make You Dance en Sonic Solutions artiesten, die elk jaar in de meerderheid zijn op Q feesten naast Platinum? Platinum heeft 29 artiesten tegenover de 17 + 28 + 64 van die andere 3?
Most Wanted heeft ruim 2 keer zo veel beschikbare artiesten als Platinum, en toch komt Q met line ups die naast platinum langs elk label gaan. Most Wanted boekt bijna alleen uit hun eigen 64.

Ik negeer helemaal niet die mix. Ik geef alleen aan dat zij er ook altijd staan, ook altijd de hoogste podia krijgen. Bij Most Wanted krijgen ook hun Hardcore artiesten de hoogste podia.

Kijk naar een Defqon, volgens mij staat gewoon elke Platinum artiest daar. Dat zijn er 29, dan heb je nog meer dan 200 plekken in te vullen. Op Dominator staan sowieso al veel minder artiesten en ze hebben meer artiesten binnen Most Wanted. Niet meer dan logisch dat Q dan veel meer van andere Agency's heeft. ;)

Broken Balance schreef:
Dat bedoel ik ook, die artiesten hebben geen verband met Platinum, moeten die dus maar op de main gaan staan? Een main zonder Brennan Heart, Noisecontrollers, Code Black, Atmozfears, Bass Modulators, Coone, Wildstylez, Zatox, Wasted Penguinz, Ran-D & Adaro, Frontliner, Max Enforcer, Psyko Punkz en Frequencerz?

Dan maar een main met D-Block & S-Tefan en Headhunterz als enige groten?

Dit snap ik niet. Ik geef heel de tijd aan dat Q de artiesten van Platinum het liefst zoveel mogelijk op de mainstages zet? Net zoals AoD doet.

Broken Balance schreef:
Most Wanted presteert met AoD gewoon met meer artiesten een eentonigere line up neer te zetten dan Q en B2S die met Platinum werken, die minder artiesten heeft.

Natuurlijk moet er wat meer variatie. Maar mijn hele punt was eigenlijk dat het gewoon overal gebeurd. Bij AoD gebeurd het in grote mate inderdaad, maar ze zullen wel afspraken hebben gemaakt om artiesten naar binnen te halen en te behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:26 

Kraak... Piep...

Dominator heeft 7 areas. Dat zijn niet zo gek veel minder als Defqon (12, waarvan 2 niks met dit te maken hebben, Hardtechno en Qult) als je naar de algemene festivals kijkt die er normaal rond de 3 hebben.

Dominator en MoH met 5 area's net zo, hebben zat namen en ruimte om variatie te brengen in hun line up, maar dit doen ze niet. Platinum heeft daar net zo de ruimte voor, maar doen dit niet. Tuurlijk ze huren bij Defqon wel het overgrote deel van hun agency, maar dat komt omdat de bekendste artiesten in de HS zijn. Most Wanted heeft alleen de grote namen van de Raw, en dat is ondanks de hype nog lang niet zo populair als mainstream.

Maar het ergste bij hun is de HC, ze gooien altijd de zelfde hardcore namen neer, maar Most Wanted heeft absoluut niet de bekendsten op een paar van MOH na, Sonic Solutions en Make You Dance hebben nog steeds de meeste en meest populaire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 00:03 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dominator heeft 7 areas. Dat zijn niet zo gek veel minder als Defqon (12, waarvan 2 niks met dit te maken hebben, Hardtechno en Qult) als je naar de algemene festivals kijkt die er normaal rond de 3 hebben.

Dominator en MoH met 5 area's net zo, hebben zat namen en ruimte om variatie te brengen in hun line up, maar dit doen ze niet. Platinum heeft daar net zo de ruimte voor, maar doen dit niet. Tuurlijk ze huren bij Defqon wel het overgrote deel van hun agency, maar dat komt omdat de bekendste artiesten in de HS zijn. Most Wanted heeft alleen de grote namen van de Raw, en dat is ondanks de hype nog lang niet zo populair als mainstream.

Maar het ergste bij hun is de HC, ze gooien altijd de zelfde hardcore namen neer, maar Most Wanted heeft absoluut niet de bekendsten op een paar van MOH na, Sonic Solutions en Make You Dance hebben nog steeds de meeste en meest populaire.

Defqon is een weekend he, dus kunnen ze het ook nog over dagen verdelen ;)
Daarnaast, Make You Dance meeste en meest populaire??? Totaal niet lijkt me als ik kijk naar het volgende rijtje:

Furyan
Infected by Madness
Icha
Kasparov
Panic
Synthax
The Viper
Tieum

En Sonic Solutions heeft al de Italianen

Dan denk ik dat MW met namen als Angerfist, Outblast, Tha Playah, Destructive Tendencies, Drokz, Day-Mar, Noize Suppressor, Nosferatu, Korsakoff en Miss K8 toch wel stukken groter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 09:15 

Donateur

Basshunterzz schreef:
Natuurlijk moet er wat meer variatie. Maar mijn hele punt was eigenlijk dat het gewoon overal gebeurd. Bij AoD gebeurd het in grote mate inderdaad, maar ze zullen wel afspraken hebben gemaakt om artiesten naar binnen te halen en te behouden.

Het probleem in een notendop. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:26 

Hardtraxxer

Ik klaag niet vaak! Maar met deze line up kan ik echt weinig. Het is ook voor het eerst dat ik naar een feest ga en dat er vooraf niet 1 act is waarna ik vooraf uit ga kijken. Achja zal wel weer een leuk dagje worden maar AoD :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 12:27 

Hardtraxxer

TBA+ schreef:
Ik klaag niet vaak! Maar met deze line up kan ik echt weinig. Het is ook voor het eerst dat ik naar een feest ga en dat er vooraf niet 1 act is waarna ik vooraf uit ga kijken. Achja zal wel weer een leuk dagje worden maar AoD :thumbdown: :thumbdown:

Wie mis je precies als ik vragen mag?
Ik had persoonlijk wel graag een keer een Brutale live-act gezien ofzo.
HAAT INCOMING
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 14:46 

Hardtraxx Veteran

GODNONDEJU BASSHUNTERZZ ALS JE ZEGT "HET GEBEURD OVERAL", MOET JE GEBEURD NIET MET EEN D MAAR MET EEN T SCHRIJVEN. ALLEJEZUS... ZO MOEILIJK IS HET NIET HOOR, HET IS GEWOON DE 2E PERSOON ENKELVOUD. OF JA, IN DIT GEVAL ENKEL FOUT DUS. EN JE MOET OOK NIET 'IS' SCHRIJVEN ALS JE 'EENS' BEDOELT. IK BAAL VAN MEZELF, DAT IK ME HIER ZO DRUK OM MAAK.

KUTHOEREN, LEER GEWOON NEDERLANDS.

DOEI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 14:50 

Kraak... Piep...

Interpunctie Dirk. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

FUCK YOU

EN FIXED TROUWENS

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 15:20 

Kraak... Piep...

Dankje schat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 15:22 

Hardtraxx Veteran

Zullen we daten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 15:27 

Kraak... Piep...

Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

Op Defqon dan maar samen even een rustig plekje opzoeken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 16:33 

Kraak... Piep...

The Skribbler schreef:
Op Defqon dan maar samen even een rustig plekje opzoeken :$

Ik hoor dat de Yellow op zaterdag heel rustig is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:04 

Hardtraxx Veteran

Ik weet in ieder geval wel vrij zeker dat ik daar op zaterdag geen bekenden tegenkom... kunnen we lekker samen zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 10:32 

Hardtraxxer

Ik zal jullie wel even filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:30 

Hardtraxx Addict

Bijna uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:25 

Hardtraxxer

Kaartje maar gehaald :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten