Broken Balance schreef:
En om die drie negeer je maar de mix van Most wanted, Make You Dance en Sonic Solutions artiesten, die elk jaar in de meerderheid zijn op Q feesten naast Platinum? Platinum heeft 29 artiesten tegenover de 17 + 28 + 64 van die andere 3?
Most Wanted heeft ruim 2 keer zo veel beschikbare artiesten als Platinum, en toch komt Q met line ups die naast platinum langs elk label gaan. Most Wanted boekt bijna alleen uit hun eigen 64.
Ik negeer helemaal niet die mix. Ik geef alleen aan dat zij er ook altijd staan, ook altijd de hoogste podia krijgen. Bij Most Wanted krijgen ook hun Hardcore artiesten de hoogste podia.
Kijk naar een Defqon, volgens mij staat gewoon elke Platinum artiest daar. Dat zijn er 29, dan heb je nog meer dan 200 plekken in te vullen. Op Dominator staan sowieso al veel minder artiesten en ze hebben meer artiesten binnen Most Wanted. Niet meer dan logisch dat Q dan veel meer van andere Agency's heeft.
Broken Balance schreef:
Dat bedoel ik ook, die artiesten hebben geen verband met Platinum, moeten die dus maar op de main gaan staan? Een main zonder Brennan Heart, Noisecontrollers, Code Black, Atmozfears, Bass Modulators, Coone, Wildstylez, Zatox, Wasted Penguinz, Ran-D & Adaro, Frontliner, Max Enforcer, Psyko Punkz en Frequencerz?
Dan maar een main met D-Block & S-Tefan en Headhunterz als enige groten?
Dit snap ik niet. Ik geef heel de tijd aan dat Q de artiesten van Platinum het liefst zoveel mogelijk op de mainstages zet? Net zoals AoD doet.
Broken Balance schreef:
Most Wanted presteert met AoD gewoon met meer artiesten een eentonigere line up neer te zetten dan Q en B2S die met Platinum werken, die minder artiesten heeft.
Natuurlijk moet er wat meer variatie. Maar mijn hele punt was eigenlijk dat het gewoon overal gebeurd. Bij AoD gebeurd het in grote mate inderdaad, maar ze zullen wel afspraken hebben gemaakt om artiesten naar binnen te halen en te behouden.