Basshunterzz wrote:Omdat er drie Hardcore artiesten bij Platinum zitten ja, die overigens de laatste drie edities Defqon altijd op de zaterdag hebben gedraaid. Leg die vergelijking is met Most Wanted, waar onderhand 70% van de hele Hardcore scene zit, de grote namen in ieder geval.
En dat zijn dus 3 namen. Niet je hele line-up. Zo houd je het dus nog interessant voor het publiek, én blijf je je agency ondersteunen. Mijn punt is niet dat AoD/MW in de eigen vijver vist, maar dat ze dit
alleen maar doen. En elke keer dezelfde namen. In anderhalf jaar tijd, verdeeld over 9 feesten, dus pakweg 90 mainstage plekken (sommige wat meer, sommige wat minder), is je line-up grotendeels bepaald door 14 artiesten, waarvan 11 uit eigen stal en waarvan 5 er op alle 9 stonden. Dát is het probleem.
Basshunterzz wrote:Kijk naar de line-ups van Mysteryland en Tommorowland, dat is op drie namen na ook een Platinum feestje. Maar het scheelt dat Platinum 36 Hardstyle artiesten heeft en Most Wanted 13. Dus kan Q nog wel is wat afwisselen. Maar uiteindelijk doen ze precies hetzelfde. Hun eigen artiesten supporten.
En dat is de andere kant. Platinum is groot genoeg om elke keer een andere line-up neer te zetten. Het is vissen uit eigen vijver, maar de vijver is groot genoeg om op verschillende vissen te vangen. Overigens is "op drie namen na" meer dan AoD op 8 van de 9 feesten heeft neer kunnen zetten, en dat op Tomorrowland, wat hét paradepaardje voor je agency is.
Basshunterzz wrote:Tuurlijk, het is saai. Maar als jij in dezelfde situatie zit, zou jij het net zo goed doen.
No way. Mijn liefde voor de muziek en voor variatie (ik zet al nirt graag 2 keer dezelfde artiest in een set van me) is er veel te groot voor. Noem me een romanticus maar dat zit niet in mij.