En daarom ga ik sinds 2010 niet meer naar AoD feesten

Dit ook, zo veel stages, en voor dit feest zou ik puur alleen op de mainstage blijven, want dat is het enige wat er nog dragelijk uitziet. HS is het zelfde als de voorgaande jaren, Terror heeft een paar leuke namen zoals Akira, The DJ Producer, Dolphin, Paranoizer, Detest en The Destroyer. Ik weet niet wat Chapter Of Bloodshed moet voorstellen, maar daar zitten ook maar 4 leuke namen bij. Frenchcore boeit me niks, kom ik toch voor geen goud. De millenium vind ik ook maar wat simpel, zo te zien is er ook een deeltje early bij met Bass-D, Predator, Mental Theo e.d. maar het overgrote deel dat er staat is oud M.O.H. typisch A.O.D. weer.
Maar de grootste domper is wel de Industrial, er staan hooguit VIER industrial namen (Thrasher, Innominate, The DJ Producer & Sei2ure) en in mindere mate dan Khaoz Engine en N-Vitral. De rest is allemaal uptempo en hardere mainstream. Plez hou de harde mainstream op de main, en flikker de uptempo bij de franskoor want het zelfde volk komt er toch op af.
Echt bedroevend is dit festival, ik vond het eerst minder dat Q invloeden ging krijgen op Dominator omdat er dan hardstyle bij kwam kijken e.d. maar nu hoop ik dat Q het overneemt en de area's en artiesten iig beter regelt.