Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hihi, iedereen houd van mij hierrrrrrrr :loving:

Hooli schreef:
Geen sjors gezien :cry:

Ik zou ook me god niet weten hoe je eruit ziet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:00 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar ook geweest, maar vond het dit jaar toch wel een stuk vetter!! Dacht heel de dag bij de Raw te staan, maar heb me uiteindelijk ook goed vermaakt op de main en vooral bij de Early. De stage bij de Raw vond ik heel vet gedaan met het Red Bull gebeuren, nog nooit eerder gezien bij een feest. Al met al een super geslaagd feestje en volgend jaar zeker weer aanwezig :) !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
kaboem schreef:

nja zo niet, speedcore vond ik ook niet passen op dominator - huil toch ook niet over de hkv tent?

Misschien niet nee... Maar toch, speedcore is toch een vorm van hardcore, terwijl raw style een variant is van hardstyle...
Op bv DefQon zou ook geen speedcore area passen...
Het komt altijd neer op smaken... Feit is gewoon dat Dominator een HARDCORE festival is en vandaar past de raw style er imo niet...

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hooli schreef:
Geen sjors gezien :cry:

Ik zou ook me god niet weten hoe je eruit ziet :cry:


Niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:14 
 

Hooli schreef:
hardcoresjors schreef:
Hooli schreef:
Geen sjors gezien :cry:

Ik zou ook me god niet weten hoe je eruit ziet :cry:


Niet :cool:


xd i lol'd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:14 
 

XtD schreef:
kaboem schreef:
Beter dan switch technique heb ik echt in tijden niet gezien op een feest :P

Slechter mixwerk dan Switch Technique heb ik echt in tijden niet gezien :lol:


Switch Technique Well I wasn't confused with the sound - I already reached redlights from time to time, maybe soundsystem guy tunred it down a little, who knows ;) People seemed to be more confused as for the music I played than the sound pressure at all hahah :x And one of my cds stopped working in the begining... three times in a row, that was hell!
Anyways, glad You enjoyed the tracks! Hopefully some part of the audience too ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front die gewoon Scary Noises, Necropsy, Unlocked, Extend, Pattern 2, Mysterias, The Cry, Chemical etc. draaide. :worship: En dan de set van Pieter.. :loving: Zo genoten die 2,5 uur. Crypsis draaide overigens ook niet verkeerd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het prima naar me zin gehad hier. :)

Waren pas rond 15.00 binnen, onder andere door de trage doorstroming naar de parkeerplaats en het kwijt raken van de auto toen ik en nog iemand er uit gingen om te pissen.. Was al een veelbelovend begin van deze dag.. :P

Eenmaal binnen eerst beetje rondgelopen op het gemakje, eerst half uur bij de Early doorgebracht, daar kon ik er totaal nog niet in komen, mede doordat het extreem maffe mensen gehalte daar wel heel hoog lag. >.< (Dacht dat het na Pandemonium toch niet erger kon maar dit was nog fraaier xd ) Vervolgens naar Outcast gegaan waar ik het grootste deel van de set van Tymon gezien heb. Daar vond ik het al snel erg vet, was er na MOH ook wel al achter dat ik Industrial goed kan waarderen.

Daarna zijn we naar de Raw Cast gegaan voor Crypsis en ben ik echter niet meer weggekomen van de Hardstyle.. Kon het van te voren wel al stiekem voorspellen, met het sfeertje en alle bekende daar wordt het lastig voor mij om daar nog weg te komen. En die voorspelling is dus uitgekomen.. :P

Maar goed, ook super vermaakt daar in ieder geval. Weet alleen niet of ik Dominator volgend jaar nog steeds meepik vond het een goed feest maar 55 euro was misschien te veel van het goede, zeker als je vooral je tijd doorbrengt bij één stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Wat een topic :corn: Hopen dat het morgen weer raak is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:50 
 

M-arijn schreef:
Wat een topic :corn: Hopen dat het morgen weer raak is!


komt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
B-Front die gewoon Scary Noises, Necropsy, Unlocked, Extend, Pattern 2, Mysterias, The Cry, Chemical etc. draaide. :worship: En dan de set van Pieter.. :loving: Zo genoten die 2,5 uur. Crypsis draaide overigens ook niet verkeerd. :)


Die platen van B-front :drool: Baal zo hard dat mijn vriendinnetje persé naar de mainstage wilde en ik mee moest :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Eens


Speedcore een vorm van hardcore??? Ik vind dat het echt niks met hardcore te maken heeft... Net zo weinig als Hardstyle met Hardcore te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt weer op Dominator, echt hét festival van het jaar voor mij. Vooral op de main gestaan bij mijn vrienden. Heel even bij Outcast en Raw Cast geweest, maar had geen zin om dit jaar iedereen kwijt te lopen :P Naderhand nog afterparty gehouden door Breda in te duiken in plaats van taxi naar huis te pakken :D Topdag en nacht gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Draidy schreef:
Eens


Speedcore een vorm van hardcore??? Ik vind dat het echt niks met hardcore te maken heeft... Net zo weinig als Hardstyle met Hardcore te maken heeft.

Snap dat dan. Speedcore is sneller (dus ook harder natuurlijk!!1!!), dus dat mag zeker wel daar staan :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?

Nee dit is hardtraxx! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?

Ik vind dat gospelmuziek ook onder hardcore valt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?

Ik mag toch ook vinden dat het er niet onder valt?
En met die sarcastische reactie richt ik me niet specifiek op jou ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Draidy schreef:
Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?

Ik vind dat gospelmuziek ook onder hardcore valt. ^^

Haaai :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat mij betreft wordt Hardstyle helemaal niet in verband gebracht met Hardcore. Maar goed, voor op zo'n feestje waar ook moeilijk veel andere stijlen staan mag het er dan wel staan van mij.

Maar ja, Hardstyle is natuurlijk weer de enige 'schuldige' terwijl er ook gewoon onder andere Drum & Bass/ Industrial staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Maar ja, Hardstyle is natuurlijk weer de enige 'schuldige' terwijl er ook gewoon onder andere Drum & Bass/ Industrial staat.


Hardstyle is gay, industrial en DbB niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Maar ja, Hardstyle is natuurlijk weer de enige 'schuldige' terwijl er ook gewoon onder andere Drum & Bass/ Industrial staat.


Hardstyle is gay, industrial en DbB niet :cool:

Dat is waar, want het tempo ligt lager en dat is veel minder stoer en hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Maar ja, Hardstyle is natuurlijk weer de enige 'schuldige' terwijl er ook gewoon onder andere Drum & Bass/ Industrial staat.


Hardstyle is gay, industrial en DbB niet :cool:

Dat is waar, want het tempo ligt lager en dat is veel minder stoer en hard!

Precies Davey, je leert het!
Ik mag jou, alles goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcore 4 life (L)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten