Hihi, iedereen houd van mij hierrrrrrrr

Ik zou ook me god niet weten hoe je eruit zietwrote:Geen sjors gezien
Ik zou ook me god niet weten hoe je eruit zietwrote:Geen sjors gezien
Eenswrote:Misschien niet nee... Maar toch, speedcore is toch een vorm van hardcore, terwijl raw style een variant is van hardstyle...wrote:
nja zo niet, speedcore vond ik ook niet passen op dominator - huil toch ook niet over de hkv tent?
Op bv DefQon zou ook geen speedcore area passen...
Het komt altijd neer op smaken... Feit is gewoon dat Dominator een HARDCORE festival is en vandaar past de raw style er imo niet...
Nietwrote:Ik zou ook me god niet weten hoe je eruit zietwrote:Geen sjors gezien
wrote:Nietwrote:Ik zou ook me god niet weten hoe je eruit zietwrote:Geen sjors gezien
Switch Technique Well I wasn't confused with the sound - I already reached redlights from time to time, maybe soundsystem guy tunred it down a little, who knowswrote:Slechter mixwerk dan Switch Technique heb ik echt in tijden niet gezienwrote:Beter dan switch technique heb ik echt in tijden niet gezien op een feest
komt goedwrote:Wat een topicHopen dat het morgen weer raak is!
Die platen van B-frontwrote:B-Front die gewoon Scary Noises, Necropsy, Unlocked, Extend, Pattern 2, Mysterias, The Cry, Chemical etc. draaide.En dan de set van Pieter..
Zo genoten die 2,5 uur. Crypsis draaide overigens ook niet verkeerd.
Speedcore een vorm van hardcore??? Ik vind dat het echt niks met hardcore te maken heeft... Net zo weinig als Hardstyle met Hardcore te maken heeft.wrote: Eens
Snap dat dan. Speedcore is sneller (dus ook harder natuurlijk!!1!!), dus dat mag zeker wel daar staanwrote:Speedcore een vorm van hardcore??? Ik vind dat het echt niks met hardcore te maken heeft... Net zo weinig als Hardstyle met Hardcore te maken heeft.wrote: Eens
Nee dit is hardtraxx!wrote:Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?
Ik vind dat gospelmuziek ook onder hardcore valt.wrote:Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?
Ik mag toch ook vinden dat het er niet onder valt?wrote:Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?
Haaaiwrote:Ik vind dat gospelmuziek ook onder hardcore valt.wrote:Ik mag toch gewoon vinden dat Speedcore onder Hardcore valt maar Hardstyle niet?
Hardstyle is gay, industrial en DbB nietwrote: Maar ja, Hardstyle is natuurlijk weer de enige 'schuldige' terwijl er ook gewoon onder andere Drum & Bass/ Industrial staat.
Dat is waar, want het tempo ligt lager en dat is veel minder stoer en hard!wrote:Hardstyle is gay, industrial en DbB nietwrote: Maar ja, Hardstyle is natuurlijk weer de enige 'schuldige' terwijl er ook gewoon onder andere Drum & Bass/ Industrial staat.
Precies Davey, je leert het!wrote:Dat is waar, want het tempo ligt lager en dat is veel minder stoer en hard!wrote:Hardstyle is gay, industrial en DbB nietwrote: Maar ja, Hardstyle is natuurlijk weer de enige 'schuldige' terwijl er ook gewoon onder andere Drum & Bass/ Industrial staat.