Heb het prima naar me zin gehad hier.

Waren pas rond 15.00 binnen, onder andere door de trage doorstroming naar de parkeerplaats en het kwijt raken van de auto toen ik en nog iemand er uit gingen om te pissen.. Was al een veelbelovend begin van deze dag..

Eenmaal binnen eerst beetje rondgelopen op het gemakje, eerst half uur bij de Early doorgebracht, daar kon ik er totaal nog niet in komen, mede doordat het extreem maffe mensen gehalte daar wel heel hoog lag.

(Dacht dat het na Pandemonium toch niet erger kon maar dit was nog fraaier

) Vervolgens naar Outcast gegaan waar ik het grootste deel van de set van Tymon gezien heb. Daar vond ik het al snel erg vet, was er na MOH ook wel al achter dat ik Industrial goed kan waarderen.
Daarna zijn we naar de Raw Cast gegaan voor Crypsis en ben ik echter niet meer weggekomen van de Hardstyle.. Kon het van te voren wel al stiekem voorspellen, met het sfeertje en alle bekende daar wordt het lastig voor mij om daar nog weg te komen. En die voorspelling is dus uitgekomen..

Maar goed, ook super vermaakt daar in ieder geval. Weet alleen niet of ik Dominator volgend jaar nog steeds meepik vond het een goed feest maar 55 euro was misschien te veel van het goede, zeker als je vooral je tijd doorbrengt bij één stage.