Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
hardcore 4 life (L)

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front was de set van de dag voor mij!
Verder wel goed vermaakt, was wel een aardig feest niet super ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Is HC



Is dat niet.

Wat mij betreft mag je doorjanken wat je wilt, mijn punt is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Verder wel goed vermaakt, was wel een aardig feest niet super ofzo.

Mee eens, ondanks dat ik me uitstekend vermaakt heb, komt dit feest kwalitatief gezien bij lange na niet in de buurt bij Harmony of Hardcore. Geluid was erg matig, met uitzondering van de industrial. Het volk wat er op af kwam was lang niet zo enthousiast en gezellig als ik gewend ben van hardcore feesten. Buitenlanders waren in overvloed. Prijzen waren achterlijk hoog (oké, dat weet je met AoD). Drinken en (bepaald) voedsel was op een gegeven moment op. Looproute op de main was véél te druk. En na afloop was het echt een hel met naar buiten komen. Pendelbussen waren wél goed geregeld, daarvoor echt een grote pluim.

Maar als iedereen van Hardtraxx die hier was en genoten heeft, volgend jaar nou óók Harmony of Hardcore gaat, weet ik zeker dat HoH het beste feest ooit wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mee eens, ondanks dat ik me uitstekend vermaakt heb, komt dit feest kwalitatief gezien bij lange na niet in de buurt bij Harmony of Hardcore.

:yes:
Harmony = festival van het jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
Mee eens, ondanks dat ik me uitstekend vermaakt heb, komt dit feest kwalitatief gezien bij lange na niet in de buurt bij Harmony of Hardcore.

:yes:
Harmony = festival van het jaar! :thumbsup:

Tot dusver wel ja :P

En voor de hardstyle wappies: daar is ook hardstyle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
Mee eens, ondanks dat ik me uitstekend vermaakt heb, komt dit feest kwalitatief gezien bij lange na niet in de buurt bij Harmony of Hardcore.

:yes:
Harmony = festival van het jaar! :thumbsup:

Tot dusver wel ja :P

En voor de hardstyle wappies: daar is ook hardstyle xd

Echt niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet op Dominator geweest dus kan eigenlijk niet goed oordelen maar ik zou niet zo veel last hebben van een Hardstyle stage denk ik, loop je gewoon langs.

Vanuit de organisatie snap ik het ook.

Maar toch heb ik liever geen Hardstyle stage, ik vind The Hardcore Festival toch iets hebben. Zullen velen het niet mee eens zijn maar dit is mijn mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen hardstyle en hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:38 
 

Hooli schreef:
Wat is het verschil tussen hardstyle en hardcore?


Geen idee hardstyle gaat meestal harder.


Hou nou maar op met huilen, zonder industrial en dnb was het feest gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hou nou maar op met huilen, zonder industrial en dnb was het feest gewoon kut.

Nee, zonder jou was het feest kut :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 20:32 
 

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
Mee eens, ondanks dat ik me uitstekend vermaakt heb, komt dit feest kwalitatief gezien bij lange na niet in de buurt bij Harmony of Hardcore.

:yes:
Harmony = festival van het jaar! :thumbsup:

agreed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dream Chaser schreef:
Verder wel goed vermaakt, was wel een aardig feest niet super ofzo.

Mee eens, ondanks dat ik me uitstekend vermaakt heb, komt dit feest kwalitatief gezien bij lange na niet in de buurt bij Harmony of Hardcore. Geluid was erg matig, met uitzondering van de industrial. Het volk wat er op af kwam was lang niet zo enthousiast en gezellig als ik gewend ben van hardcore feesten. Buitenlanders waren in overvloed. Prijzen waren achterlijk hoog (oké, dat weet je met AoD). Drinken en (bepaald) voedsel was op een gegeven moment op. Looproute op de main was véél te druk. En na afloop was het echt een hel met naar buiten komen. Pendelbussen waren wél goed geregeld, daarvoor echt een grote pluim.

Maar als iedereen van Hardtraxx die hier was en genoten heeft, volgend jaar nou óók Harmony of Hardcore gaat, weet ik zeker dat HoH het beste feest ooit wordt!

Weet je nog met onze fruit-tocht samen met Wessel? 3 keer een andere kant op gestuurd en niet eens fruit meer hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 22:36 
 

Hooli schreef:
Wat is het verschil tussen hardstyle en hardcore?

Hardcore is voor mensen die herswndood zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Chukkels schreef:
Dream Chaser schreef:
Verder wel goed vermaakt, was wel een aardig feest niet super ofzo.

Mee eens, ondanks dat ik me uitstekend vermaakt heb, komt dit feest kwalitatief gezien bij lange na niet in de buurt bij Harmony of Hardcore. Geluid was erg matig, met uitzondering van de industrial. Het volk wat er op af kwam was lang niet zo enthousiast en gezellig als ik gewend ben van hardcore feesten. Buitenlanders waren in overvloed. Prijzen waren achterlijk hoog (oké, dat weet je met AoD). Drinken en (bepaald) voedsel was op een gegeven moment op. Looproute op de main was véél te druk. En na afloop was het echt een hel met naar buiten komen. Pendelbussen waren wél goed geregeld, daarvoor echt een grote pluim.

Maar als iedereen van Hardtraxx die hier was en genoten heeft, volgend jaar nou óók Harmony of Hardcore gaat, weet ik zeker dat HoH het beste feest ooit wordt!

Weet je nog met onze fruit-tocht samen met Wessel? 3 keer een andere kant op gestuurd en niet eens fruit meer hebben..

Ik huppelde achter jullie aan geloof ik ja :P

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
En voor de hardstyle wappies: daar is ook hardstyle xd

Echt niet? :P

Wel. De 2 Dangerouz Show area draaide hardstyle. ;)

Banaanslak schreef:
Hooli schreef:
Wat is het verschil tussen hardstyle en hardcore?

Hardcore is voor mensen die herswndood zijn

Pas maar op voordat ik jou hersendood maak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ik ben niet op Dominator geweest dus kan eigenlijk niet goed oordelen maar ik zou niet zo veel last hebben van een Hardstyle stage denk ik, loop je gewoon langs.

Vanuit de organisatie snap ik het ook.

Maar toch heb ik liever geen Hardstyle stage, ik vind The Hardcore Festival toch iets hebben. Zullen velen het niet mee eens zijn maar dit is mijn mening :)


Toch heeft het ook een voordeel, iemand zei dat zijn vrienden nu wel mee gingen. Misschien als ze daar dan zijn dat ze wat meer naar de hardcore gaan en er toch wel geïnteresseerd in beginnen te raken. En volgens mij willen sommige hier maar al te graag dat iedereen hier een Industrial gek word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
En voor de hardstyle wappies: daar is ook hardstyle xd

Echt niet? :P

Wel. De 2 Dangerouz Show area draaide hardstyle. ;)

Ooow, vet kut, dan moet ik daar ff gaan klagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:37 
 

ja fock dat man,hoop dat volgend jaar die pussy muziek weg is en alleen speedcore (Y) harde shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
ja fock dat man,hoop dat volgend jaar die pussy muziek weg is en alleen speedcore (Y) harde shit

Hier een echte muziek lief hebber!
SPLITTERCOORREEEEEEEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:

Hoe kom je aan dat filmpje? :P
Die is van 4 jaar terug haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore, gay muziek. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:49 
 

dat is op enschede centraal haha :P.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten