Dream Chaser schreef:
Verder wel goed vermaakt, was wel een aardig feest niet super ofzo.
Mee eens, ondanks dat ik me uitstekend vermaakt heb, komt dit feest kwalitatief gezien bij lange na niet in de buurt bij Harmony of Hardcore. Geluid was erg matig, met uitzondering van de industrial. Het volk wat er op af kwam was lang niet zo enthousiast en gezellig als ik gewend ben van hardcore feesten. Buitenlanders waren in overvloed. Prijzen waren achterlijk hoog (oké, dat weet je met AoD). Drinken en (bepaald) voedsel was op een gegeven moment op. Looproute op de main was véél te druk. En na afloop was het echt een hel met naar buiten komen. Pendelbussen waren wél goed geregeld, daarvoor echt een grote pluim.
Maar als iedereen van Hardtraxx die hier was en genoten heeft, volgend jaar nou óók Harmony of Hardcore gaat, weet ik zeker dat HoH het beste feest ooit wordt!