robkuh1990 schreef:
Dominator hangt me nu nog steeds bij... Het feest waarvan ik maar 20 minuutjes op de main heb gestaan.
Die Raw Hardstyle was echt goed te pruimen. Net als de HC Italia en de HKV...
Nooit gedacht dat ik een hele dag terror en speedcore kon verdragen icm. Italiaanse beats en de nodige beuk-bassen van de Raw Hardstyle.
Dominator was voor mij toch wel het feest van de zomer, ook al miezerde het wat. Maar dit kwam omdat alles goed op elkaar aansloot.
Idd, Dominator is voor mij ook het feest van de zomer. Ik plan heel mijn zomer rond Dominator. Dit feest wil ik voor geen geld van de wereld missen! Alhoewel ik Belg ben, is Eersel voor mij maar een half uurtje rijden. Dus zolang Dominator op het E3 Strand doorgaat ben ik van de partij.
En wat de editie van dit jaar betreft, dit vond ik de beste tot hier toe. Direct van het begin kwam ik er in, helemaal los gegaan, zeker ook op de Early...
Ik hoop dat het podium ook zo zal staan zoals dit jaar, want in 2010 vond ik de layout van de main toch wel minder...
Die raw hardstyle is zeker wel vet, dit jaar stond er zeker veel meer volk als vorig jaar, dus raw hardstyle zit in de lift
Sinds deze editie ben ik ook meer naar Terror aan't luisteren