Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:44 
 
Hardtraxxer

Dominator 2012
21st July 2012
11:00 - 23:00
E3Strand, Eersel, NL

Bron: website E3strand

21 juli 2012 | Dominator Festival
Blokkeer zaterdag 21 juli 2012 in je agenda: op deze dag bundelen Art of Dance & Q-dance wederom hun krachten voor het grootste hardcore-festival van de wereld. Tussen 11.00 en 23.00 uur is het E3 Strand het domein van Dominator.Voor de vierde keer trekt de voltallige hardcore scene naar Eersel!

Ow yeah, ook zeker aanwezig :drool: :drool: :clap: :yay:

Area Line-ups:

Cast of Catastrophe - Mainstage
Angerfist & Outblast Live
Tha Playah & Neophyte Live
Korsakoff
Noize Suppressor Live
DaY-már
Dyprax
State of Emergency
Stunned Guys
Amnesys
Endymion Live
Re-Style
Hellsystem
Partyraiser
MC Tha Watcher

Outcast - Industrial and Frenchcore
The Sickest Squad Live
The DJ Producer
I:Gor Live
Tieum
Tymon
Miss K8
Lowroller
Switch Technique
Dither
Negative Audio Live
Meagashira
MC Justice

16MM - Early Hardcore
Marc Acardipane Live
Lenny Dee
Bass-D
Franky Jones
Darkraver
Predator
Buzz Fuzz
J.D.A.
Stanton
Vince
MC Syco

International Cast - International Hardcore
Mad Dog
Kutski
Anime
Unexist
DJ D
Angeldust
Rayden
Exotane
Miosa
Javi Boss
Obsession
Kristof
Juanma
Satronica
MC Jeff

Raw Cast - Raw Hardstyle
Psyko Punkz
Crypsis
B-Front
Ran-D
Radical Redemption
Thera
Chain Reaction
Alphaverb
Frequenzerz Live
MC Da Syndrome

Honk Kong Violence - Terror and Speedcore
Drokz
Akira
Noisekick
Maissouille
The Destroyer Live
Bonehead
Tripped
Honk Kong Violence Live
Bryan Fury
Rictus Sempra
The Vizitor
Limewax
Nekrolog1k Live
Trasher
Beatkiller
Homeboy
MC Metal D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ze zijn er vroeg bij :P Wil er nog steeds een keertje heen, maar ik ben tot nu toe altijd op vakantie als dit plaatsvind
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YES! Perfecte datum! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit jaar ben ik er zeker bij :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar stond ik er al met een been zowat.. Helaas ging het toen door allerlei klote zooi op het allerlaatste moment niet meer door. Misschien volgend jaar er wel bij dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
dit jaar ben ik er (Hopelijk) zeker bij :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Natuurlijk erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Dit jaar stond ik er al met een been zowat.. Helaas ging het toen door allerlei klote zooi op het allerlaatste moment niet meer door. Misschien volgend jaar er wel bij dus. :)


Bij mij zal de reden anders zijn geweest, verder zelfde verhaal. En misschien vervangen door zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die het een beetje overbodig vind om topics te maken voor feesten die pas over een jaar worden gehouden? Dan is dit topic toch allang weer weggezakt.. net of iemand hem dan op gaat zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben ik de enige die het een beetje overbodig vind om topics te maken voor feesten die pas over een jaar worden gehouden? Dan is dit topic toch allang weer weggezakt.. net of iemand hem dan op gaat zoeken.


DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Dominator JAHOOR!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Dominator JAHOOR!!! :yay:

Oh dit is waar dit soort topics voor zijn.

Oké wacht.

RRRAAAAAAAAAA DOMINATOOOOORRRRR (over een jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helaas, dit bazenfeest ga ik dus missen dit jaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:40 
 

Hier ga ik zeker weer heen.

Alleen nu ga ik het anders regelen met vervoer...
Laat mijn pa me wel afzetten met de fiets en dan fiets ik snachts wel naar huis, nooit meer die 3 uur vast staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Helaas, dit bazenfeest ga ik dus missen dit jaar :(

Geukkig ben je er in 2012 wel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmmmmm! :/
Ik wil hier zo graag naartoe, maar ik ga nog niets besluiten! :$
Ben dan 17 maar denk dat ik het wel waag!
Ik zeg nog niks! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit keer gaat Dominator voor in plaats van de vakantie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
dawasiknie schreef:
Helaas, dit bazenfeest ga ik dus missen dit jaar :(

Geukkig ben je er in 2012 wel bij

Haha nee dus juist niet.
Dit jaar was wel vet, helaas weinig van de muziek meegekregen... Van alle feesten deze zomer is Dominator denk ik nog wel het meest langs me heen gegaan ondanks dat het zo gaaf was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:53 
 

Dominator hangt me nu nog steeds bij... Het feest waarvan ik maar 20 minuutjes op de main heb gestaan.

Die Raw Hardstyle was echt goed te pruimen. Net als de HC Italia en de HKV...
Nooit gedacht dat ik een hele dag terror en speedcore kon verdragen icm. Italiaanse beats en de nodige beuk-bassen van de Raw Hardstyle.

Dominator was voor mij toch wel het feest van de zomer, ook al miezerde het wat. Maar dit kwam omdat alles goed op elkaar aansloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

de dag waar ik voor het eerst geen hardstyle heb geluisterd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:39 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ben ik de enige die het een beetje overbodig vind om topics te maken voor feesten die pas over een jaar worden gehouden? Dan is dit topic toch allang weer weggezakt.. net of iemand hem dan op gaat zoeken.


Ik denk het wel ja :lol:
Toch leuk dat je dat nu al weet, dan kun je je vakantie plannen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:44 
 

Core_freak schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ben ik de enige die het een beetje overbodig vind om topics te maken voor feesten die pas over een jaar worden gehouden? Dan is dit topic toch allang weer weggezakt.. net of iemand hem dan op gaat zoeken.


Ik denk het wel ja :lol:
Toch leuk dat je dat nu al weet, dan kun je je vakantie plannen...

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:45 
 
Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Dominator hangt me nu nog steeds bij... Het feest waarvan ik maar 20 minuutjes op de main heb gestaan.

Die Raw Hardstyle was echt goed te pruimen. Net als de HC Italia en de HKV...
Nooit gedacht dat ik een hele dag terror en speedcore kon verdragen icm. Italiaanse beats en de nodige beuk-bassen van de Raw Hardstyle.

Dominator was voor mij toch wel het feest van de zomer, ook al miezerde het wat. Maar dit kwam omdat alles goed op elkaar aansloot.


Idd, Dominator is voor mij ook het feest van de zomer. Ik plan heel mijn zomer rond Dominator. Dit feest wil ik voor geen geld van de wereld missen! Alhoewel ik Belg ben, is Eersel voor mij maar een half uurtje rijden. Dus zolang Dominator op het E3 Strand doorgaat ben ik van de partij.
En wat de editie van dit jaar betreft, dit vond ik de beste tot hier toe. Direct van het begin kwam ik er in, helemaal los gegaan, zeker ook op de Early...
Ik hoop dat het podium ook zo zal staan zoals dit jaar, want in 2010 vond ik de layout van de main toch wel minder...
Die raw hardstyle is zeker wel vet, dit jaar stond er zeker veel meer volk als vorig jaar, dus raw hardstyle zit in de lift ;)
Sinds deze editie ben ik ook meer naar Terror aan't luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:48 
 

ben dan 18 dus ben er zeker aanwezig! Dominator blijft imo het beste hardcore feest ever :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:49 
 
Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
ben dan 18 dus ben er zeker aanwezig! Dominator blijft imo het beste hardcore feest ever :thumbsup:

+1 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben geen echte echte hardcore liefhebber vind sommige nummers wel goed maar veel niet
Toch ga ik hier volgendjaar wel heen denk! wil het wel een keer meemaken!
Van hardstyle ben ik ook pas gaan houden na het meegemaakt te hebben op een feest
1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten