Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:56 
 

jRn schreef:
Naderhand toen diegene op de EHBO bij bewustzijn is gekomen schijnt dat ze 3 pillen in een keer achterover heeft gegooid.

loooooooooool daar had ik nog met iemand graphe over gemaakt: "jah gewoon 3 in een keer achterover knallen! kan prima!"
guess not xd

Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
Heeft iemand trouwens dat dikke vrouwtje in Roze hempje gezien? :x
met d'r fluitje en d'r my little pony tasje/minivlaggetje en paardje in de hand..


Hoorde die niet bij het "decor"? Zag er ook 1 in roze prinsessenjurk op een bankje met lui op de foto gaan, met nog 1 aan de andere kant.

zo had ik nog 3 rennende zombies gezien, waarvan een een taartdoos met hersenen erin vast had xd
en 2 paarden met motor shit erop xd
en nog wat raar volk af en toe xd

toch ook lastig te onderscheiden van het hoge gehalte rare buitenlanders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik heb sowieso wel veel meer gezien, maar Robje's omschrijving deed me aan die denken :P zat ik eerst te kijken van "wtf zit daar dan...*loopt door*...oh aan de andere kant van die bank zit er ook nog 1"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 23:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Pieter ben je nog bij I-gor geweest?

Vanwege de irritante files pas bij Tymon binnen, maar dat gelukkig nog wel meegekregen :worship: Daarna stukkie Crypsis en The Dj Producer meegekregen, maar ben daarna bij B-Front gaan kijken ook om te weten wat ie draait zodat ik niet per ongeluk eenzelfde track zou draaien. Na zelf gedraaid te hebben nog een stuk Tieum meegekregen en t laatste gedeelte van Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 23:07 
 

DjThera schreef:
kaboem schreef:
Pieter ben je nog bij I-gor geweest?

Vanwege de irritante files pas bij Tymon binnen, maar dat gelukkig nog wel meegekregen :worship: Daarna stukkie Crypsis en The Dj Producer meegekregen, maar ben daarna bij B-Front gaan kijken ook om te weten wat ie draait zodat ik niet per ongeluk eenzelfde track zou draaien. Na zelf gedraaid te hebben nog een stuk Tieum meegekregen en t laatste gedeelte van Radical Redemption.


Je moet wel toegeven dat producer echt een eindbaas is :D( denk ik dan )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest. :worship: Wel jammer dat ik sjors niet heb gezien, de held. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 23:34 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat een feest. :worship: Wel jammer dat ik sjors niet heb gezien, de held. :bomb:

Ja echt hoor, had pas echt kunnen genieten als ik een potje met nando had geknald! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 00:01 
 
Hardtraxxer

Hehe, eindelijk bekomen van dit te vette feest.
Nuja de editie van vorig jaar vond ik toch net iets beter in zijn geheel.
Dit heeft vooral te maken met het verkeer en de lange wachttijden, zowel voor aankomst als op het einde 2 uren in de file gestaan.
's avonds was het echt frustrerend, 2 uren en gewoon geen meter vooruit, dat is echt erg. Daar mag de organisatie wel iets aan doen hoor, want het wordt elk jaar erger :mad:

Maar toch was het een super zalige dag!! Ik heb hard staan rammen in de early en de HKV en ook een beetje op de main.
En zoals hier reeds gezegd is, die raw hoort imo echt niet thuis op Dominator. Ik heb niets tegen raw, want ik luister er soms ook wel naar, maar ik vind het niet passen op Dominator.
Het geluid van de raw stond precies wel harder dan de rest, en dat werkte toch wel storend...
Ze kunnen er dan beter een crossbreed area van maken, dat past imo nog beter...

Maar toch, Dominator is en blijft het beste feest van't jaar voor mij. Op naar volgend jaar :thumbsup:

HKV en Drokz & Akira knalden wel goed door, m'n liefde voor terror en speedcore blijft groeien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 00:11 
 

Speedcore mooi vinden en huilen om raw hardstaal, alsjeblieft maak een grap
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 00:11 
 

Steffnov schreef:
Ja ik heb sowieso wel veel meer gezien, maar Robje's omschrijving deed me aan die denken :P zat ik eerst te kijken van "wtf zit daar dan...*loopt door*...oh aan de andere kant van die bank zit er ook nog 1"


Af en toe had ik dat ook... Haha
Maar die zombies hoorden bij dominator zelf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 00:22 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Speedcore mooi vinden en huilen om raw hardstaal, alsjeblieft maak een grap

Man, over smaken kan je toch niet discuteren... Ieder zijn ding.
Ik heb vanalles op m'n mp3 speler staat zoals hardcore, early hardcore, raw style, terror, speedcore, schranz zelfs metal...
Maar ik luister eigenlijk enkel maar naar hardcore, early hardcore en tegenwoordig vooral terror en speedcore...
Ieder z'n ding toch, nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 00:28 
 

Core_freak schreef:
kaboem schreef:
Speedcore mooi vinden en huilen om raw hardstaal, alsjeblieft maak een grap

Man, over smaken kan je toch niet discuteren... Ieder zijn ding.
Ik heb vanalles op m'n mp3 speler staat zoals hardcore, early hardcore, raw style, terror, speedcore, schranz zelfs metal...
Maar ik luister eigenlijk enkel maar naar hardcore, early hardcore en tegenwoordig vooral terror en speedcore...
Ieder z'n ding toch, nee?


nja zo niet, speedcore vond ik ook niet passen op dominator - huil toch ook niet over de hkv tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 00:46 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Core_freak schreef:
kaboem schreef:
Speedcore mooi vinden en huilen om raw hardstaal, alsjeblieft maak een grap

Man, over smaken kan je toch niet discuteren... Ieder zijn ding.
Ik heb vanalles op m'n mp3 speler staat zoals hardcore, early hardcore, raw style, terror, speedcore, schranz zelfs metal...
Maar ik luister eigenlijk enkel maar naar hardcore, early hardcore en tegenwoordig vooral terror en speedcore...
Ieder z'n ding toch, nee?


nja zo niet, speedcore vond ik ook niet passen op dominator - huil toch ook niet over de hkv tent?

Misschien niet nee... Maar toch, speedcore is toch een vorm van hardcore, terwijl raw style een variant is van hardstyle...
Op bv DefQon zou ook geen speedcore area passen...
Het komt altijd neer op smaken... Feit is gewoon dat Dominator een HARDCORE festival is en vandaar past de raw style er imo niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
_dp_ schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardstyle is echt de shit man, moet op elk feest, tuurlijk joh!
tuuuuuuurrrliiijjjkk!

Waarom zou er geen hardstyle gedraaid mogen worden op Dominator? Als jij daar geen zin in hebt loop je die area toch gewoon lekker voorbij?

Dominator the hardcore festival,
als hardstyle er had gehoord had het wel the harder styles festival geheten, dus die gay muziek van jullie hoort hier inderdaad niet :)


pak nog maar een punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 01:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik lach me echt suf om dit eindeloze gezeik over HS/HC :corn: :corn:
Lekker dippen allemaal, maar met dit geblaat schiet niemand iets op.

Ik ga me niet in de discussie mengen, ik weet alleen wel dat er redelijk veel HC liefhebbers Raw HS wel kunnen waarderen, lopen er ook veel rond op Loudness etc.

Vind het een prima zet van de organisatie, en hoe hard jullie ook blijven janken ... denk niet dat ze die area volgens jaar zullen schrappen omdat een paar ekte gabberts het er niet mee eens zijn.

En ik heb alle area's gezien, waarschijnlijk niet alle beste acts, maar ik moet toch zeggen dat de sfeer vooraan op het strand bij Raw Cast toch wel echt dodelijk vet was :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 01:41 
 

Beter dan switch technique heb ik echt in tijden niet gezien op een feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 01:59 
 
Hardtraxxer

:corn:

En wij maar zoeken naar Nick & Simon en Anouk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 04:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus zeg de laatste 3 pagina's had ik nog niet eens zin om door te lezen. Wat een onnozel gezeik van een paar mensen met 1 iemand in het algemeen. Erg kinderachtig als je geen discussie aan kunt gaan zonder het woord kalf etc. te gebruiken.

Snap sowieso waarom sommige mensen zo kwaad worden omdat er een Raw stage was. Wat maakt dat nou weer uit. Blijkbaar zijn er zat mensen die er op los zijn gegaan. Als jullie gewoon lekker in jullie Industrial/Terroer hoekje blijven (de meeste die erover lopen te klagen zijn toch van dat genre) heb je er geen last van, er zijn wel ergere dingen in je leven :thumbdown:

En als sommige mensen het allemaal zo goed weten, begin lekker je eigen organisatie met je eigen festivals en ga dan niet naar zulke feesten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 08:18 
 

zulke reacties maken het alleen maar nog mooier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

Eerlijk waar, wat een topic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feest, wat een feest!!

Tot een uur of 3 kon ik er niet lekker in komen en dacht echt dat het een faal zou worden.
Alles behalve dat, daarna me draai gevonden (met het rondjes lopen) en echt een topdag gehad.

Overal lekker wezen kijken (early :loving: ), maar beste sfeer toch bij de HS was mijn ervaring (MENING :D :D )

EDIT: Geen sjors gezien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk, ik ben blij dat de hardstyle stage er is. Niet omdat ik dan naar de hardstyle kan gaan, maar omdat Door die stage tig vriendjes en vriendinnetjes (ook van HT) naar Dominator komen, terwijl ze anders niet waren gegaan. Maar op het feest zelf wil ik er zo min mogelijk mee te maken hebben.

Verder was het een goed feest, heb me uitstekend vermaakt. Toch hoop ik dat iedereen die ik ken en hier heen ging (plus de mensen die ik mag en helaas niet in staat waren om hierheen te gaan) volgend jaar overwegen om naar Harmony of Hardcore te gaan. Want als afgelopen zaterdag Harmony zou zijn, zou dat serieus het beste feest ooit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 11:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mellow schreef:
KSwoosh schreef:
maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan Afbeelding


Ja jij ging mij helemaal haten toen ik zei dat ik bij Ran-D stond xd Ik wou even vrolijke muziek :P

Was echt een super tof feest, alweer!

hahaha ja dat kon ook echt niet :P beetje op Dominator naar de HS gaan, tssssssk ;)

Whahaha. "Dat kan echt niet" dat is net zo'n uitspraak als "Dat is zo 2006" etc. Laat mensen lekker voor hunzelf bepalen wat wel en niet kan. Niet iedereen heeft de behoefte om aan een door anderen opgelegd beeld te voldoen. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen ik split second van profite hoorde werd ik ook helemaal happy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Beter dan switch technique heb ik echt in tijden niet gezien op een feest :P

Slechter mixwerk dan Switch Technique heb ik echt in tijden niet gezien :lol:
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten