Hehe, eindelijk bekomen van dit te vette feest.
Nuja de editie van vorig jaar vond ik toch net iets beter in zijn geheel.
Dit heeft vooral te maken met het verkeer en de lange wachttijden, zowel voor aankomst als op het einde 2 uren in de file gestaan.
's avonds was het echt frustrerend, 2 uren en gewoon geen meter vooruit, dat is echt erg. Daar mag de organisatie wel iets aan doen hoor, want het wordt elk jaar erger
Maar toch was het een super zalige dag!! Ik heb hard staan rammen in de early en de HKV en ook een beetje op de main.
En zoals hier reeds gezegd is, die raw hoort imo echt niet thuis op Dominator. Ik heb niets tegen raw, want ik luister er soms ook wel naar, maar ik vind het niet passen op Dominator.
Het geluid van de raw stond precies wel harder dan de rest, en dat werkte toch wel storend...
Ze kunnen er dan beter een crossbreed area van maken, dat past imo nog beter...
Maar toch, Dominator is en blijft het beste feest van't jaar voor mij. Op naar volgend jaar

HKV en Drokz & Akira knalden wel goed door, m'n liefde voor terror en speedcore blijft groeien
