Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
hdhessel schreef:

Hoe kom je aan dat filmpje? :P
Die is van 4 jaar terug haha


Vond het in een kast met oude boeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
hardcoresjors schreef:
hdhessel schreef:

Hoe kom je aan dat filmpje? :P
Die is van 4 jaar terug haha


Vond het in een kast met oude boeken!

Dat dacht ik al, grappig om zoiets terug te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main was bout, maar dat was te verwachten. Goed vermaakt in de HKV en Outcast. Toch het grootste deel doorgebracht op de hardstyle stage.

Blijft voor mij gewoon de nummer één. Wel vaker hardcore festivals/feestjes meepakken. Wel moet er Industrial zijn, want de rest vind ik geen fuck aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me op dit feest ook prima vermaakt, ben overal wel geweest eigenlijk, behalve op de main.
Dit was voor mij zeker niet het beste feest van het jaar. Volgend jaar denk ik weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik heb me op dit feest ook prima vermaakt, ben overal wel geweest eigenlijk, behalve op de main.
Dit was voor mij zeker niet het beste feest van het jaar. Volgend jaar denk ik weer.

Dat noem ik nou nog is een beste review. Kort en krachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Ben daar nooit zo goed in, dan maar kort en krachtig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik heb me op dit feest ook prima vermaakt, ben overal wel geweest eigenlijk, behalve op de main.
Dit was voor mij zeker niet het beste feest van het jaar. Volgend jaar denk ik weer.

Ik neem aan dat je niet in de file hebt gestaan met de fiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik heb me op dit feest ook prima vermaakt, ben overal wel geweest eigenlijk, behalve op de main.
Dit was voor mij zeker niet het beste feest van het jaar. Volgend jaar denk ik weer.

Rennen toen de Psyko Punkz kwamen. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:43 
 

Vette setjes gehoord van Tymon, Lowroller I:Gor & Nekrolog1k live :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:47 
 
Hardtraxx Newbie

Die line up ziet er lekker uit :p :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sympozium schreef:
Die line up ziet er lekker uit :p :clap:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:52 
 

Sympozium schreef:
Die line up ziet er lekker uit :p :clap:

:lol:
waar blijft de aftermovie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van mij mag die after wel komen nu xd

Trouwens komt er dit jaar een dvd??? aangezien ik veel mannen met red camera's heb zien lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aftermovie!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict

Intro is zo vet gedaan :) . Vind wel dat Q-Dance echt eens wat meer vaart mag gaan zetten achter aftermovies en om dan nog maar te zwijgen over Live Registrations. B2s had de woensdag na Decibel al een aftermovie klaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:52 
 

1 maand en 1 week verder... damn..
maar hij is er... WAAR BLIJFT MOH VIDEO REPORT :evil: :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
1 maand en 1 week verder... damn..
maar hij is er... WAAR BLIJFT MOH VIDEO REPORT :evil: :evil: :evil:

Reken er maar niet op dat die ooit nog komt, echt slecht maarja. Hopen dat ze de report voor volgend jaar extra dik maken, ze hebben natuurlijk wat goed te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:32 
 

Volgend jaar weer :) :D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:36 
 

jefta21 schreef:
Aftermovie!


:worship: :worship: :worship:
heel vette aftermovie :D

alleen ziet ie er wel veel vetter uit als dat het feest was :P

dat ze daar nou zo lang over hebben gedaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro van de aftermovie is super vet, maar de rest vond ik het lange wachten niet echt waard.

Maarja nu kunnen sommige mensen weer een oog dicht doen vannacht nu ze eindelijk hun aftermovie hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Intro van de aftermovie is super vet, maar de rest vond ik het lange wachten niet echt waard.
Maarja nu kunnen sommige mensen weer een oog dicht doen vannacht nu ze eindelijk hun aftermovie hebben.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:29 
 

93Wesley93 schreef:
Intro van de aftermovie is super vet, maar de rest vond ik het lange wachten niet echt waard.

Maarja nu kunnen sommige mensen weer een oog dicht doen vannacht nu ze eindelijk hun aftermovie hebben.

dat vond ik precies zo xd die intro is fucking bruut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeffff lekker feest was dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Echt een hele vette aftermovie!!
Krijg echt een beetje zo'n film gevoel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is echt een dikke aftermovie, net als die van vorig jaar fucking vet :worship:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten