Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:51 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Is goed sjors. Zal wel typisch gabber zijn, die narrowminded visie op andere stijlen.

Ja joh, dat zal het zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:57 

Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
industrial en dnb de gekste.

met jullie kindermuziek :$

:corn:

crossbreed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

Sjors, verwijder jezelf alsjeblieft van dit forum als je niet eens een discussie aan kunt gaan en alleen maar mensen uit kunt schelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:07 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Sjors, verwijder jezelf alsjeblieft van dit forum als je niet eens een discussie aan kunt gaan en alleen maar mensen uit kunt schelden.

geen discussie aan kan gaan, pff :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Maar ... Hoe was Dominator eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:14 

sjobie schreef:

echt een kutfeest, dikke kutmuziek en hoe die dj producer de hele dag kon verneuken hey godverdomme wat een kutzooi.

60 euro weggegooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
sjobie schreef:

echt een kutfeest, dikke kutmuziek en hoe die dj producer de hele dag kon verneuken hey godverdomme wat een kutzooi.

60 euro weggegooit

Jaa joh, 5 stages die nergens op sloegen, was maar 1 stage die echt goed was en dat was de Rawcast!
Hardstyle 4 life! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:18 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
kaboem schreef:
sjobie schreef:

60 euro weggegooit

Jaa joh, 5 stages die nergens op sloegen, was maar 1 stage die echt goed was en dat was de Rawcast!

Gast kap is met janken man. Wat boeit het nou dat er een hardstyle stage op een hardcore feest staat. Als het je niet bevalt loop je er toch gewoon strak langs ipv je te ergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Gast kap is met janken man. Wat boeit het nou dat er een hardstyle stage op een hardcore feest staat. Als het je niet bevalt loop je er toch gewoon strak langs ipv je te ergeren.

Is goed topper :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:22 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
TBA schreef:

Is goed topper :thumbup:

Had ook niks anders verwacht dan zo'n reactie op niveau uiteraard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:22 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
kaboem schreef:
sjobie schreef:

60 euro weggegooit

Sjors, een duidelijk voorbeeld van een gevalletje chromosoomtekort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Sjors, een duidelijk voorbeeld van een gevalletje chromosoomtekort.

Ja precies, dat dacht ik ook al, enige mogelijke optie inderdaad, helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:24 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
kaboem schreef:
sjobie schreef:

60 euro weggegooit

en stiekem sta je er nog een paar uurtjes te vertoeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:27 

Sjors is het duidelijke voorbeeld van wat drugs met je kan doen (negatief)... IQ van een baksteen, chromosoon tekort en dan nog alles.kut.enteren....
Nee geweldig.

Opzich is het wel een erg tactische zet vanuit Dominator Organisatie om Raw Hardstyle daar te plaatsen.
Wil je naar Industrial OF HKV kom je automatisch langs de Raw.. en genoeg mensen die toch even blijven hangen.

Kijkend naar de menigte of toch zelf een dansje wagen.. prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:29 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Sjors is het duidelijke voorbeeld van wat drugs met je kan doen (negatief)... IQ van een baksteen, chromosoon tekort en dan nog alles.kut.enteren....
Nee geweldig.

Opzich is het wel een erg tactische zet vanuit Dominator Organisatie om Raw Hardstyle daar te plaatsen.
Wil je naar Industrial OF HKV kom je automatisch langs de Raw.. en genoeg mensen die toch even blijven hangen.

Kijkend naar de menigte of toch zelf een dansje wagen.. prima :thumbup:

HAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:
Dit is de beste die ik tot nu toe heb gehoord :lol:
Gefeliciteerd Rob! :lol:

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:29 

Hardtraxx Elite

Ik heb er niemand over horen klagen eigenlijk gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:33 

Heeft volgens mij niks met drugs te maken, zo is deze beste jongen gewoon geboren :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:33 

Ik snap die haat van hardcore richting hardstyle nooit zo. Ik kan bijna niet begrijpen dat een hardcore liefhebber een Thera, Crypsis of Beholder waarvan de laatste twee ook wat te maken hebben/hadden met hardcore, totaal maar dan ook totaal niet kan waarderen. Volgens mij is het een kwestie van stugheid van de gabbers. Het komt veel vaker voor dat mensen van hardstyle op hardcore overstappen. Ik kan het beide erg waarderen (alleen de harde hardstyle dan).

On: prima dat er een raw hardstyle stage was op Dominator. Ik vind dat raw hardstyle meer groeit richting hardcore en dat is goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:34 

Hardtraxx Elite

Misschien wilt sjors erover praten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:34 

Nerazzurro93 schreef:
Ik snap die haat van hardcore richting hardstyle nooit zo. Ik kan bijna niet begrijpen dat een hardcore liefhebber een Thera, Crypsis of Beholder waarvan de laatste twee ook wat te maken hebben/hadden met hardcore, totaal maar dan ook totaal niet kan waarderen. Volgens mij is het een kwestie van stugheid van de gabbers. Het komt veel vaker voor dat mensen van hardstyle op hardcore overstappen. Ik kan het beide erg waarderen (alleen de harde hardstyle dan).

ik erger me aan 95% van de hardstyle die nu uitkomt , onafgewerkte slechte troep ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:36 

Thera en Crypsis zijn meesters in de studio. Als je ze iets niet kunt verwijten is dat het onafgewerkt is.

Ik vind dan ook da raw hardstyle van het slechte imago van hardstyle af moet en DJ's moeten duidelijker een standpunt aannemen met Thera als voorbeeld. Maar nu ga ik wel heel offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:40 

kaboem schreef:
Nerazzurro93 schreef:

ik erger me aan 95% van de hardstyle die nu uitkomt , onafgewerkte slechte troep ;)

heeft toch niks met hardstyle opzich te maken... Ik haat terror toch ook niet voor hoe het klinkt... Ik laat het lekker aan andere over en hun genieten zonder af te zeiken en te haten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:44 

Hardtraxx Elite

Praat gewoon over muziek die je leuk vind :)
kost je wat extra stress ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:46 

Anonymous schreef:
kaboem schreef:
Nerazzurro93 schreef:

heeft toch niks met hardstyle opzich te maken... Ik haat terror toch ook niet voor hoe het klinkt... Ik laat het lekker aan andere over en hun genieten zonder af te zeiken en te haten

Grapje toch? Alle mainstream hardstyle en hardcore is eentonige troep met een boyband vocal en kicks die in de house thuis horen.

maar on topic

thera was zelfs nog wel ff leuk :) Dikke afsluitende platen hoor !

maar echt, bryan fury en dj producer geen moment zonde strakke plasser gelopen, te ziek.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten