Ja joh, dat zal het zijn!wrote:Is goed sjors. Zal wel typisch gabber zijn, die narrowminded visie op andere stijlen.
crossbreedwrote:industrial en dnb de gekste.
met jullie kindermuziek
geen discussie aan kan gaan, pffwrote:Sjors, verwijder jezelf alsjeblieft van dit forum als je niet eens een discussie aan kunt gaan en alleen maar mensen uit kunt schelden.
echt een kutfeest, dikke kutmuziek en hoe die dj producer de hele dag kon verneuken hey godverdomme wat een kutzooi.wrote:Maar ... Hoe was Dominator eigenlijk?
Jaa joh, 5 stages die nergens op sloegen, was maar 1 stage die echt goed was en dat was de Rawcast!wrote:echt een kutfeest, dikke kutmuziek en hoe die dj producer de hele dag kon verneuken hey godverdomme wat een kutzooi.wrote:Maar ... Hoe was Dominator eigenlijk?
60 euro weggegooit
Gast kap is met janken man. Wat boeit het nou dat er een hardstyle stage op een hardcore feest staat. Als het je niet bevalt loop je er toch gewoon strak langs ipv je te ergeren.wrote:Jaa joh, 5 stages die nergens op sloegen, was maar 1 stage die echt goed was en dat was de Rawcast!wrote:echt een kutfeest, dikke kutmuziek en hoe die dj producer de hele dag kon verneuken hey godverdomme wat een kutzooi.wrote:Maar ... Hoe was Dominator eigenlijk?
60 euro weggegooit
Hardstyle 4 life!
Is goed topperwrote:Gast kap is met janken man. Wat boeit het nou dat er een hardstyle stage op een hardcore feest staat. Als het je niet bevalt loop je er toch gewoon strak langs ipv je te ergeren.
Had ook niks anders verwacht dan zo'n reactie op niveau uiteraardwrote:Is goed topperwrote:Gast kap is met janken man. Wat boeit het nou dat er een hardstyle stage op een hardcore feest staat. Als het je niet bevalt loop je er toch gewoon strak langs ipv je te ergeren.
Sjors, een duidelijk voorbeeld van een gevalletje chromosoomtekort.wrote:Jaa joh, 5 stages die nergens op sloegen, was maar 1 stage die echt goed was en dat was de Rawcast!wrote:echt een kutfeest, dikke kutmuziek en hoe die dj producer de hele dag kon verneuken hey godverdomme wat een kutzooi.wrote:Maar ... Hoe was Dominator eigenlijk?
60 euro weggegooit
Hardstyle 4 life!
Ja precies, dat dacht ik ook al, enige mogelijke optie inderdaad, helemaal mee eens!wrote:Sjors, een duidelijk voorbeeld van een gevalletje chromosoomtekort.
en stiekem sta je er nog een paar uurtjes te vertoevenwrote:Jaa joh, 5 stages die nergens op sloegen, was maar 1 stage die echt goed was en dat was de Rawcast!wrote:echt een kutfeest, dikke kutmuziek en hoe die dj producer de hele dag kon verneuken hey godverdomme wat een kutzooi.wrote:Maar ... Hoe was Dominator eigenlijk?
60 euro weggegooit
Hardstyle 4 life!
HAHAHAHAHAHAwrote:Sjors is het duidelijke voorbeeld van wat drugs met je kan doen (negatief)... IQ van een baksteen, chromosoon tekort en dan nog alles.kut.enteren....
Nee geweldig.
Opzich is het wel een erg tactische zet vanuit Dominator Organisatie om Raw Hardstyle daar te plaatsen.
Wil je naar Industrial OF HKV kom je automatisch langs de Raw.. en genoeg mensen die toch even blijven hangen.
Kijkend naar de menigte of toch zelf een dansje wagen.. prima
ik erger me aan 95% van de hardstyle die nu uitkomt , onafgewerkte slechte troepwrote:Ik snap die haat van hardcore richting hardstyle nooit zo. Ik kan bijna niet begrijpen dat een hardcore liefhebber een Thera, Crypsis of Beholder waarvan de laatste twee ook wat te maken hebben/hadden met hardcore, totaal maar dan ook totaal niet kan waarderen. Volgens mij is het een kwestie van stugheid van de gabbers. Het komt veel vaker voor dat mensen van hardstyle op hardcore overstappen. Ik kan het beide erg waarderen (alleen de harde hardstyle dan).
heeft toch niks met hardstyle opzich te maken... Ik haat terror toch ook niet voor hoe het klinkt... Ik laat het lekker aan andere over en hun genieten zonder af te zeiken en te hatenwrote:ik erger me aan 95% van de hardstyle die nu uitkomt , onafgewerkte slechte troepwrote:Ik snap die haat van hardcore richting hardstyle nooit zo. Ik kan bijna niet begrijpen dat een hardcore liefhebber een Thera, Crypsis of Beholder waarvan de laatste twee ook wat te maken hebben/hadden met hardcore, totaal maar dan ook totaal niet kan waarderen. Volgens mij is het een kwestie van stugheid van de gabbers. Het komt veel vaker voor dat mensen van hardstyle op hardcore overstappen. Ik kan het beide erg waarderen (alleen de harde hardstyle dan).
Grapje toch? Alle mainstream hardstyle en hardcore is eentonige troep met een boyband vocal en kicks die in de house thuis horen.wrote:heeft toch niks met hardstyle opzich te maken... Ik haat terror toch ook niet voor hoe het klinkt... Ik laat het lekker aan andere over en hun genieten zonder af te zeiken en te hatenwrote:ik erger me aan 95% van de hardstyle die nu uitkomt , onafgewerkte slechte troepwrote:Ik snap die haat van hardcore richting hardstyle nooit zo. Ik kan bijna niet begrijpen dat een hardcore liefhebber een Thera, Crypsis of Beholder waarvan de laatste twee ook wat te maken hebben/hadden met hardcore, totaal maar dan ook totaal niet kan waarderen. Volgens mij is het een kwestie van stugheid van de gabbers. Het komt veel vaker voor dat mensen van hardstyle op hardcore overstappen. Ik kan het beide erg waarderen (alleen de harde hardstyle dan).