Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:47 

Hardtraxx Elite

Heeft iedereen gisteren op Dominator op dat strandje zand in hun kutje gekregen ofzo? Damn...
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:53 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Thera en Crypsis zijn meesters in de studio. Als je ze iets niet kunt verwijten is dat het onafgewerkt is.

Ik vind dan ook da raw hardstyle van het slechte imago van hardstyle af moet en DJ's moeten duidelijker een standpunt aannemen met Thera als voorbeeld. Maar nu ga ik wel heel offtopic.

Hardstyle heeft een slecht imago bij zo'n beetje 5% van het geheel, de rest vindt het allemaal tof ...
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij hebben er gisteren wel een aantal mensen hersencellen achter gelaten daar xd
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

Idd, hardstyle is harder.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:14 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik snap die haat van hardcore richting hardstyle nooit zo. Ik kan bijna niet begrijpen dat een hardcore liefhebber een Thera, Crypsis of Beholder waarvan de laatste twee ook wat te maken hebben/hadden met hardcore, totaal maar dan ook totaal niet kan waarderen. Volgens mij is het een kwestie van stugheid van de gabbers. Het komt veel vaker voor dat mensen van hardstyle op hardcore overstappen. Ik kan het beide erg waarderen (alleen de harde hardstyle dan).

On: prima dat er een raw hardstyle stage was op Dominator. Ik vind dat raw hardstyle meer groeit richting hardcore en dat is goed.

Ik hoor vaker verhalen dat mensen vroeger Hardcore helemaal te gek vonden en nu toch meer van de Hardstyle zijn.

En ik kan die artiesten niet echt waarderen. Heeft niks te maken met hardheid, want ik kan (sommige) melodieuze hardstyle wel waarderen.

Het is ook niet een haat tegen hardstyle, maar het hoort gewoon niet thuis op The Hardcore Festival imo.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

Maar doet het afbreuk aan de hardcore dan? Nee toch? Dus dan is er toch niks aan de hand?
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

Laten we het eens omdraaien...waarom zou je naar Dominator gaan als je voor de HS komt? Dat is net als naar Defqon gaan voor die kleine Gold stage. En het is nou niet alsof er artiesten stonden die je deze zomer niet vaker gaat zien...uit het oogpunt van Q en AoD snap ik het, maar vanuit het oogpunt van het publiek niet.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

Er is al jaren een Hardstyle stage, als je het niet leuk vind, dan ga je er toch gewoon niet heen. Ik vind mainstream hardcore, terror en speedcore ook niets aan, dan ga ik er simpelweg ook niet naar toe. Zo simpel is het, scheelt je een hoop gezeik. Of je bent gewoon een zeikerd omdat je het leuk vindt om te zeiken, kan ook natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:49 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik snap die haat van hardcore richting hardstyle nooit zo. Ik kan bijna niet begrijpen dat een hardcore liefhebber een Thera, Crypsis of Beholder waarvan de laatste twee ook wat te maken hebben/hadden met hardcore, totaal maar dan ook totaal niet kan waarderen. Volgens mij is het een kwestie van stugheid van de gabbers. Het komt veel vaker voor dat mensen van hardstyle op hardcore overstappen. Ik kan het beide erg waarderen (alleen de harde hardstyle dan).

On: prima dat er een raw hardstyle stage was op Dominator. Ik vind dat raw hardstyle meer groeit richting hardcore en dat is goed.

Ik hoor vaker verhalen dat mensen vroeger Hardcore helemaal te gek vonden en nu toch meer van de Hardstyle zijn.

Ik hoor dat zelf heel weinig, ik denk zelf dat het te maken heeft dat Hardcore van zichzelf een hardere en snellere muzieksoort is, dit zijn wel twee totaal lostaande dingen, sneller is niet direct harder, als ik op een feest bij Solutio & The I's of Radical Redemption sta vind ik toch echt harder of minstens zo hard gaan dan de gemiddelde DJ die in de hardcore tent staat, puur omdat de kicks e.d zo gruwelijk zwaar zijn. Overigens ben ik begonnen met de Hardstyle luisteren maar als ik eenmaal op een festival bij de Hardcore sta ben ik daar eigenlijk ook niet weg te krijgen, op de echt rauwe hardstyle artiesten na (RR, S&I's, Crypsis, B-Front e.d) vind ik Hardcore op een festival echt 10000x gaver dan Hardstyle op een feest.

Om een lang verhaal kort te houden, mensen die beginnen met hardstyle en naar een tijd nieuwe dingen gaan ontdekken en vaak ook hardere muziek, hardcore dus zie je veel meer, mensen die altijd hardcore hebben geluisterd zullen niet tot nauwelijk naar hardstyle gaan omdat het gewoon langzamer is en over het algemeen ook zachter, dus net zoals ik na 4 uur hardcore op een festival niet opeens naar hardstyle ga. :)
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen :)

Je bent gewoon een bloedmongool -.-

Ik moest lachen. :worship:
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:53 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Dat is net als naar Defqon gaan voor die kleine Gold stage. En het is nou niet alsof er artiesten stonden die je deze zomer niet vaker gaat zien....

Dat is wel een vreemde vergelijking, ik heb een flink aantal mensen bij de hardstyle zien staan hoor. En jawel, naast Dominator zal ik geen tot weinig van die artiesten zien deeze zomar. Daarom wilde ik graag naar Dominator om ze te kunnen zien. Daarnaast heb ik nog wat andere dj's gezien (o.a. Meagashira, Negative Audio, Tymon) die ik ook wel een keer wilde zien, maar waarvan ik het verder niet erg vond als ze er niet stonden. Ik kwam er dus wel degelijk voor de hardstyle.

Gaan we nu ophouden met die discussie over de hardstyle stage? Lijkt Partyflock wel dit.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:02 

Donateur

Heel goed dat discussies als deze worden gevoerd! Totaal onnodig ook om bijvoorbeeld PF daarvoor belachelijk te maken. Blijkbaar houdt het beide partijen genoeg bezig (Hc/Hs). Zou jammer zijn als Khadber straks weer met het gebruikelijke bagger idee komt om de discussie voort te zetten in het discussie topic.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Steffnov schreef:
Dat is net als naar Defqon gaan voor die kleine Gold stage. En het is nou niet alsof er artiesten stonden die je deze zomer niet vaker gaat zien....

Dat is wel een vreemde vergelijking, ik heb een flink aantal mensen bij de hardstyle zien staan hoor.

Ik heb het niet over de hoeveelheid mensen. Gaat me om het nut. Voor deze HS line-up kun je net zo goed naar zeg, WiSH of Dreamfields zijn gegaan. En jij ging dan nog naar andere acts, ok, maar er zijn er veel meer dan genoeg geweest die enkel op het strand zijn blijven staan.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:10 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Totaal onnodig ook om bijvoorbeeld PF daarvoor belachelijk te maken.

Ik maak het niet belachelijk, ik refereer er alleen naar omdat ze daar 24/7 deze discussie aan het voeren waren een paar dagen voor Dominator.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:13 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Voor deze HS line-up kun je net zo goed naar zeg, WiSH of Dreamfields zijn gegaan. En jij ging dan nog naar andere acts, ok, maar er zijn er veel meer dan genoeg geweest die enkel op het strand zijn blijven staan.

Nou snap ik dat je maar een voorbeeld noemt, maar ik kon naar beiden feesten niet. Dat wilde ik hier dus inhalen. En dat laatste, geeft toch alleen maar aan dat er genoeg animo is om de stage te laten staan? :P
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

Ja nu geef je wéér argumenten vanuit oogpunt van de organisatie ;) volgens mij had ik het daar al over gehad. Ik probeer nu te verklaren waarom je als HS liefhebber, dit feest mee zou pakken...en dat lukt me niet echt xd
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:18 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Ja nu geef je wéér argumenten vanuit oogpunt van de organisatie ;) volgens mij had ik het daar al over gehad. Ik probeer nu te verklaren waarom je als HS liefhebber, dit feest mee zou pakken...en dat lukt me niet echt xd

Sorry, daar heb je inderdaad gelijk in. Maar je snapt wel waarom ik dus heen ben gegaan.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:19 

Donateur

Ga toch niet lopen janken over een 'Hardstyle' stage op Dominator... Als je daar al om kan ergeren, verzoek ik je toch om even hulp te zoeken bij de Psychiater, en iets nuttigs te gaan doen met je leven..

Je hebt 5 'Hardcore' stages waar je kan vermaken, en dan ge je huilen om 1 Hardstyle Stage? Waar de meeste muziek ook nog harder gaat(qua hardheid, niet hogere bpm). En Kswoosh, ik vind jou opmerking vooral nergens opslaan, dat jij nu gaat haten op de hardstyle liefhebbers die er naar toe gaan.

Ik vind dat de 'hkv' area net zo weinig met hardcore heeft te maken als de hardstyle, maar daar hoor je niemand over.. Speedcore en al die flauwekul is toch ook geen hardcore? Dus wtf, waarom heb je dat op een hardcore festival :huh: :huh: :huh:

En dan nog wat. Wij als Hardstyle liefhebbers janken toch ook niet na elk feest, omdat we "VERPLICHT" naar de mainstream hardcore moeten LUISTEREN op het einde van ELK hardstyle feest..

Ga gewoon genieten van je muziek, in plaats van altijd dat geklaag!
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:22 

Dat mensen het niet kunnen hebben dat er raw hardstyle wordt gedraaid op Dominator is puur koppigheid van de absolute gabber. Ze willen niks met hardstyle te maken hebben omdat het zo mainstream is. Daar ben ik het mee eens. Ik vind alleen dat er nog wel goede hardstyle gemaakt wordt en die is echt niet soft te noemen.

Dat dit maar een klein percentage is van hardstyle in zijn totaal staat daar totaal los van. Ik zelf wil ook niet geassocieerd worden met hardstyle, daarom ben ik altijd geneigd te zeggen dat ik alleen van hardcore (hardcore is voor mij happy tot terror) houd. Ik schaam me voor mijn eigen genre. Raw hardstyle moet zich totaal afscheiden van hardstyle om van dit imago af te komen. De verschillen zijn zo immens groot tussen raw en hardstyle. Weet alleen niet of er genoeg animo is voor een nieuw genre.

Nog iets over de hardheid van raw hardstyle. De kicks zijn naar mijn belevenis hard te noemen mede dankzij het tragere ritme zodat de kicks ook doordreunen.

Over Dominator: pak het dan wat beter aan. Ga niet Ran-D en Psyko Punkz laten draaien want volgens mij denken ze alleen zelf dat ze zo hard zijn.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:24 

Hardtraxx Elite

Pff, wat een gezeik zeg. Iedereen gaat gewoon staan waar die wil staan. Klaar.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:32 

Hardtraxxer

Had iemand ook nog gezien dat er iemand flink out ging bij de hardstyle. Zag er niet goed uit :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:41 

Hardtraxx Elite

amen
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

Hoorde ook dat er iemand was overleden :thumbdown:
Hoe de fuck moet je dat voor elkaar krijgen? :huh:
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:52 

Hardtraxx Addict

moet voor 20% van de bezoekers op dit soort feesten geen moeite zijn lijkt me
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:54 

Donateur