Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Dakpan schreef:
Hoezo noem je hem knuppel als je hem gelijk geeft?

Ben je dan ook zo'n kalf? gozer, ea en endymion is net hardstyle
Chris Two schreef:
gaat zelfs harder dan Early... maar goed

ja in sommige gevallen wel, maar het gaat zeker niet harder als early terror

Maar het valt onder hardcore. :) En ik zou even stoppen met mensen kalf noemen, want als iemand dom over komt in dit topic ben jij het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
hardcoresjors schreef:
Dakpan schreef:
Hoezo noem je hem knuppel als je hem gelijk geeft?

Ben je dan ook zo'n kalf? gozer, ea en endymion is net hardstyle
Chris Two schreef:
gaat zelfs harder dan Early... maar goed

ja in sommige gevallen wel, maar het gaat zeker niet harder als early terror

Maar het valt onder hardcore. :) En ik zou even stoppen met mensen kalf noemen, want als iemand dom over komt in dit topic ben jij het.

Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:59 

Dakpan schreef:

het is maar goed dat papa Dakpan weer ingrijpt hoor :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen :)

Je bent gewoon een bloedmongool -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:04 

Hardtraxx Elite

ik koop nooit meer ijsjes heb er 10 gekocht waarvan 5 weggeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Dat komt omdat jij ook niet discussieert maar gewoon nutteloze kreten uitslaat -.- Te dom om je eigen domheid te kunnen bevatten zegmaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:07 

hdhessel schreef:
ik koop nooit meer ijsjes heb er 10 gekocht waarvan 5 weggeven :)

maat van me was aant kletsen met een duitser, laat zn burger vallen, zegt die duitser: ah joh ik koop wel een nieuwe voor je!
hoezo relax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

Moet ik Dr Phil even halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:14 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:

wat een zelfkennis
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
hardcoresjors schreef:

Dat komt omdat jij ook niet discussieert maar gewoon nutteloze kreten uitslaat -.- Te dom om je eigen domheid te kunnen bevatten zegmaar :)

weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:25 

Hardtraxx Elite

Feit is echter helaas dat sinds de "raw" style stage erbij gekomen is, Dominator uitverkocht is. Heb beelden gezien en die area was best groot. De hardstyle is nu simpelweg de redder van Dominator. Hardcore sterft weer uit. Want grotendeels op de festivals kwa hardcore wat er rond loopt is buitenlands. Nightmare loopt al jaren niet meer, Thunderdome z'n laatste editie komt er aan.. Hardcore gaat waarschijnlijk weer richting de underground. De Nederlanders hebben het wel gezien, en hebben hogere eisen. Waar op kleinere feestjes meestal WEL aan voldaan word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Thunderdome z'n laatste editie komt er aan..

Waar haal je dit dan weg :') Omdatie Final Exam heet? Is enkel een ode aan de naam van de eerste Thunderdome, dit jaar 20 jaar geleden, ook de reden dat hij terug in de RAI is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:30 

Hardtraxx Elite

Thunderdome loopt ook al jaren niet zo super meer volgens mij hoor. En ja, idd daarom. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze gewoon willen afsluiten in stijl.

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
_dp_ schreef:
hardcoresjors schreef:

weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vind

Ik heb serieus met je te doen.

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

doe je het weer... :aww: Je geeft een mening ja maar die is nutteloos als je hem niet verklaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:33 

hardcoresjors schreef:
Anonymous schreef:
hardcoresjors schreef:
Vaak wel ja, maar die gay hardstyle kan ik niks hards van maken, bpm is toch een veel bepalende factor in mijn smaak van muziek

Trolololo genoeg hardstyle die harder is dan sommige hardcore -.-

knuppel, dan endymion, ea en the viper zal het idd niet heel moeilijk zijn, maar dat vind ik ook gay muziek

ja precies en als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo... En als je zelf je mening wilt geven, ga dan niet andere knuppel noemen als zij hun mening geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo...

Hoeft niet hoor. Ik vind mainstream vet maar Endymion en EA echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Jeff3rd schreef:
Thunderdome z'n laatste editie komt er aan..

Waar haal je dit dan weg :') Omdatie Final Exam heet? Is enkel een ode aan de naam van de eerste Thunderdome, dit jaar 20 jaar geleden, ook de reden dat hij terug in de RAI is.

Ik dacht ook dat het de laatste editie was :P
Maar nu het in Amsterdam is hoop ik op een Thunderdome die op vroeger lijkt, want wat wil ik dat graag meemaken!

_dp_ schreef:
hardcoresjors schreef:

doe je het weer... :aww: Je geeft een mening ja maar die is zo nutteloos als je hem niet verklaard.

dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator:
Dominator the HARDCORE festival, en niet the harder styles festival!
dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid:
Waarom zou ik dit uit moeten leggen?
dat ik hardstyle gay muziek vind:
Laag bpm, ik heb het niet op trage muziek
Anonymous schreef:
hardcoresjors schreef:
Anonymous schreef:
Trolololo genoeg hardstyle die harder is dan sommige hardcore -.-

knuppel, dan endymion, ea en the viper zal het idd niet heel moeilijk zijn, maar dat vind ik ook gay muziek

ja precies en als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo... En als je zelf je mening wilt geven, ga dan niet andere knuppel noemen als zij hun mening geven ;)

Mainstream is groter dan alleen Endymion enzo :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:37 

Ja klopt, Angerfist, Outblast, Evil Activities, Neophyte ehm.. *wat zijn nog meer kaasartiesten?*

Ohja, Korsakoff...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

Promo, D-Passion, Alien-T, Tha Playah, Tommyknocker, DJ D, Distorted Revelation, Meccano Twins, Na-Goyah, Nitrogenetics, Ophidian, Placid K, Hellsystem, Ruffneck, The Wishmaster, Amnesys, State Of Emergency.

Allemaal prima mainstream als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:43 

industrial en dnb de gekste.

met jullie kindermuziek :$

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:45 

Hardtraxx Elite

Soft huh? xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Promo, D-Passion, Alien-T, Tha Playah, Tommyknocker, DJ D, Distorted Revelation, Meccano Twins, Na-Goyah, Nitrogenetics, Ophidian, Placid K, Hellsystem, Ruffneck, The Wishmaster.

Allemaal prima mainstream als je het mij vraagt.

:thumbup:
Art of Fighters, Rayden, Miosa, Weapon X, Wasted Mind, Juanma, Dione en nog veel meer ;)

Dakpan schreef:
hardcoresjors schreef:

:')

Hierom vind ik jou dus ook een kneus, dat is gewoon een mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Is goed sjors. Zal wel typisch gabber zijn, die narrowminded visie op andere stijlen.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten