Maar het valt onder hardcore.wrote:Ben je dan ook zo'n kalf? gozer, ea en endymion is net hardstylewrote: Hoezo noem je hem knuppel als je hem gelijk geeft?ja in sommige gevallen wel, maar het gaat zeker niet harder als early terrorwrote:gaat zelfs harder dan Early... maar goed
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderenwrote:Maar het valt onder hardcore.wrote:Ben je dan ook zo'n kalf? gozer, ea en endymion is net hardstylewrote: Hoezo noem je hem knuppel als je hem gelijk geeft?ja in sommige gevallen wel, maar het gaat zeker niet harder als early terrorwrote:gaat zelfs harder dan Early... maar goedEn ik zou even stoppen met mensen kalf noemen, want als iemand dom over komt in dit topic ben jij het.
G
het is maar goed dat papa Dakpan weer ingrijpt hoor :')wrote:Maar het valt onder hardcore.En ik zou even stoppen met mensen kalf noemen, want als iemand dom over komt in dit topic ben jij het.
Je bent gewoon een bloedmongoolwrote: Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen
ik koop nooit meer ijsjes heb er 10 gekocht waarvan 5 weggeven 
Dat komt omdat jij ook niet discussieert maar gewoon nutteloze kreten uitslaatwrote: Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen
G
maat van me was aant kletsen met een duitser, laat zn burger vallen, zegt die duitser: ah joh ik koop wel een nieuwe voor je!wrote:ik koop nooit meer ijsjes heb er 10 gekocht waarvan 5 weggeven
hoezo relax
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Moet ik Dr Phil even halen?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
wat een zelfkenniswrote: Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen
weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vindwrote:Dat komt omdat jij ook niet discussieert maar gewoon nutteloze kreten uitslaatwrote: Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderenTe dom om je eigen domheid te kunnen bevatten zegmaar
Feit is echter helaas dat sinds de "raw" style stage erbij gekomen is, Dominator uitverkocht is. Heb beelden gezien en die area was best groot. De hardstyle is nu simpelweg de redder van Dominator. Hardcore sterft weer uit. Want grotendeels op de festivals kwa hardcore wat er rond loopt is buitenlands. Nightmare loopt al jaren niet meer, Thunderdome z'n laatste editie komt er aan.. Hardcore gaat waarschijnlijk weer richting de underground. De Nederlanders hebben het wel gezien, en hebben hogere eisen. Waar op kleinere feestjes meestal WEL aan voldaan word.
Waar haal je dit dan weg :') Omdatie Final Exam heet? Is enkel een ode aan de naam van de eerste Thunderdome, dit jaar 20 jaar geleden, ook de reden dat hij terug in de RAI is.wrote:Thunderdome z'n laatste editie komt er aan..
Thunderdome loopt ook al jaren niet zo super meer volgens mij hoor. En ja, idd daarom. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze gewoon willen afsluiten in stijl.
Ik heb serieus met je te doen.wrote:weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vindwrote:Dat komt omdat jij ook niet discussieert maar gewoon nutteloze kreten uitslaatwrote: Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderenTe dom om je eigen domheid te kunnen bevatten zegmaar
doe je het weer...wrote: weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vind
A
ja precies en als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo... En als je zelf je mening wilt geven, ga dan niet andere knuppel noemen als zij hun mening gevenwrote:knuppel, dan endymion, ea en the viper zal het idd niet heel moeilijk zijn, maar dat vind ik ook gay muziekwrote:Trolololo genoeg hardstyle die harder is dan sommige hardcorewrote: Vaak wel ja, maar die gay hardstyle kan ik niks hards van maken, bpm is toch een veel bepalende factor in mijn smaak van muziek
Hoeft niet hoor. Ik vind mainstream vet maar Endymion en EA echt niet.wrote:als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo...
Ik dacht ook dat het de laatste editie waswrote:Waar haal je dit dan weg :') Omdatie Final Exam heet? Is enkel een ode aan de naam van de eerste Thunderdome, dit jaar 20 jaar geleden, ook de reden dat hij terug in de RAI is.wrote:Thunderdome z'n laatste editie komt er aan..
Maar nu het in Amsterdam is hoop ik op een Thunderdome die op vroeger lijkt, want wat wil ik dat graag meemaken!
dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator:wrote:doe je het weer...wrote: weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vindJe geeft een mening ja maar die is zo nutteloos als je hem niet verklaard.
Dominator the HARDCORE festival, en niet the harder styles festival!
dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid:
Waarom zou ik dit uit moeten leggen?
dat ik hardstyle gay muziek vind:
Laag bpm, ik heb het niet op trage muziek
Mainstream is groter dan alleen Endymion enzowrote:ja precies en als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo... En als je zelf je mening wilt geven, ga dan niet andere knuppel noemen als zij hun mening gevenwrote:knuppel, dan endymion, ea en the viper zal het idd niet heel moeilijk zijn, maar dat vind ik ook gay muziekwrote: Trolololo genoeg hardstyle die harder is dan sommige hardcore
C
Ja klopt, Angerfist, Outblast, Evil Activities, Neophyte ehm.. *wat zijn nog meer kaasartiesten?*
Ohja, Korsakoff...
Ohja, Korsakoff...
Promo, D-Passion, Alien-T, Tha Playah, Tommyknocker, DJ D, Distorted Revelation, Meccano Twins, Na-Goyah, Nitrogenetics, Ophidian, Placid K, Hellsystem, Ruffneck, The Wishmaster, Amnesys, State Of Emergency.
Allemaal prima mainstream als je het mij vraagt.
Last edited by Draidy on , edited 1 time in total.
K
industrial en dnb de gekste.
met jullie kindermuziek

met jullie kindermuziek
:')wrote: dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid:
wrote:Promo, D-Passion, Alien-T, Tha Playah, Tommyknocker, DJ D, Distorted Revelation, Meccano Twins, Na-Goyah, Nitrogenetics, Ophidian, Placid K, Hellsystem, Ruffneck, The Wishmaster.
Art of Fighters, Rayden, Miosa, Weapon X, Wasted Mind, Juanma, Dione en nog veel meer
Hierom vind ik jou dus ook een kneus, dat is gewoon een meningwrote::')wrote: dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid:
Who was there
Nobody has said they're going yet.