Past

Dominator 2012

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
hardcoresjors wrote:
Dakpan wrote: Hoezo noem je hem knuppel als je hem gelijk geeft?
Ben je dan ook zo'n kalf? gozer, ea en endymion is net hardstyle
Chris Two wrote:gaat zelfs harder dan Early... maar goed
ja in sommige gevallen wel, maar het gaat zeker niet harder als early terror
Maar het valt onder hardcore. :) En ik zou even stoppen met mensen kalf noemen, want als iemand dom over komt in dit topic ben jij het.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dakpan wrote:
hardcoresjors wrote:
Dakpan wrote: Hoezo noem je hem knuppel als je hem gelijk geeft?
Ben je dan ook zo'n kalf? gozer, ea en endymion is net hardstyle
Chris Two wrote:gaat zelfs harder dan Early... maar goed
ja in sommige gevallen wel, maar het gaat zeker niet harder als early terror
Maar het valt onder hardcore. :) En ik zou even stoppen met mensen kalf noemen, want als iemand dom over komt in dit topic ben jij het.
Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen :)
G
Dakpan wrote:Maar het valt onder hardcore. :) En ik zou even stoppen met mensen kalf noemen, want als iemand dom over komt in dit topic ben jij het.
het is maar goed dat papa Dakpan weer ingrijpt hoor :')
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
hardcoresjors wrote: Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen :)
Je bent gewoon een bloedmongool -.-
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
ik koop nooit meer ijsjes heb er 10 gekocht waarvan 5 weggeven :)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
hardcoresjors wrote: Ik ben gewoon een kut kind om mee te discussiëren daar kan ik niks aan veranderen :)
Dat komt omdat jij ook niet discussieert maar gewoon nutteloze kreten uitslaat -.- Te dom om je eigen domheid te kunnen bevatten zegmaar :)
G
hdhessel wrote:ik koop nooit meer ijsjes heb er 10 gekocht waarvan 5 weggeven :)
maat van me was aant kletsen met een duitser, laat zn burger vallen, zegt die duitser: ah joh ik koop wel een nieuwe voor je!
hoezo relax :D
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Moet ik Dr Phil even halen?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
wat een zelfkennis
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
_dp_ wrote:
Dat komt omdat jij ook niet discussieert maar gewoon nutteloze kreten uitslaat -.- Te dom om je eigen domheid te kunnen bevatten zegmaar :)
weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vind
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Feit is echter helaas dat sinds de "raw" style stage erbij gekomen is, Dominator uitverkocht is. Heb beelden gezien en die area was best groot. De hardstyle is nu simpelweg de redder van Dominator. Hardcore sterft weer uit. Want grotendeels op de festivals kwa hardcore wat er rond loopt is buitenlands. Nightmare loopt al jaren niet meer, Thunderdome z'n laatste editie komt er aan.. Hardcore gaat waarschijnlijk weer richting de underground. De Nederlanders hebben het wel gezien, en hebben hogere eisen. Waar op kleinere feestjes meestal WEL aan voldaan word.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Jeff3rd wrote:Thunderdome z'n laatste editie komt er aan..
Waar haal je dit dan weg :') Omdatie Final Exam heet? Is enkel een ode aan de naam van de eerste Thunderdome, dit jaar 20 jaar geleden, ook de reden dat hij terug in de RAI is.
Hardtraxx Elite
Thunderdome loopt ook al jaren niet zo super meer volgens mij hoor. En ja, idd daarom. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze gewoon willen afsluiten in stijl.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
hardcoresjors wrote:
_dp_ wrote:
weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vind
Ik heb serieus met je te doen.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
hardcoresjors wrote: weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vind
doe je het weer... :aww: Je geeft een mening ja maar die is nutteloos als je hem niet verklaard.
A
hardcoresjors wrote:
Anonymous wrote:
hardcoresjors wrote: Vaak wel ja, maar die gay hardstyle kan ik niks hards van maken, bpm is toch een veel bepalende factor in mijn smaak van muziek
Trolololo genoeg hardstyle die harder is dan sommige hardcore -.-
knuppel, dan endymion, ea en the viper zal het idd niet heel moeilijk zijn, maar dat vind ik ook gay muziek
ja precies en als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo... En als je zelf je mening wilt geven, ga dan niet andere knuppel noemen als zij hun mening geven ;)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Anonymous wrote:als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo...
Hoeft niet hoor. Ik vind mainstream vet maar Endymion en EA echt niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Steffnov wrote:
Jeff3rd wrote:Thunderdome z'n laatste editie komt er aan..
Waar haal je dit dan weg :') Omdatie Final Exam heet? Is enkel een ode aan de naam van de eerste Thunderdome, dit jaar 20 jaar geleden, ook de reden dat hij terug in de RAI is.
Ik dacht ook dat het de laatste editie was :P
Maar nu het in Amsterdam is hoop ik op een Thunderdome die op vroeger lijkt, want wat wil ik dat graag meemaken!
_dp_ wrote:
hardcoresjors wrote: weer een antwoord van een knuppel, nutteloze kreten? gozer ik zeg gewoon m'n mening, dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator, dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid, en dat ik hardstyle gay muziek vind
doe je het weer... :aww: Je geeft een mening ja maar die is zo nutteloos als je hem niet verklaard.
dat is dat hardstyle niet thuis hoort op dominator:
Dominator the HARDCORE festival, en niet the harder styles festival!
dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid:
Waarom zou ik dit uit moeten leggen?
dat ik hardstyle gay muziek vind:
Laag bpm, ik heb het niet op trage muziek
Anonymous wrote:
hardcoresjors wrote:
Anonymous wrote: Trolololo genoeg hardstyle die harder is dan sommige hardcore -.-
knuppel, dan endymion, ea en the viper zal het idd niet heel moeilijk zijn, maar dat vind ik ook gay muziek
ja precies en als je zegt dat je mainstream hardcore leuk vindt gaat het toch wel bijna altijd over endymion enzo... En als je zelf je mening wilt geven, ga dan niet andere knuppel noemen als zij hun mening geven ;)
Mainstream is groter dan alleen Endymion enzo :huh:
C
Ja klopt, Angerfist, Outblast, Evil Activities, Neophyte ehm.. *wat zijn nog meer kaasartiesten?*

Ohja, Korsakoff...
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Promo, D-Passion, Alien-T, Tha Playah, Tommyknocker, DJ D, Distorted Revelation, Meccano Twins, Na-Goyah, Nitrogenetics, Ophidian, Placid K, Hellsystem, Ruffneck, The Wishmaster, Amnesys, State Of Emergency.

Allemaal prima mainstream als je het mij vraagt.
Last edited by Draidy on , edited 1 time in total.
K
industrial en dnb de gekste.

met jullie kindermuziek :$

:corn:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
hardcoresjors wrote: dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid:
:')
Hardtraxx Elite
Soft huh? xd

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Draidy wrote:Promo, D-Passion, Alien-T, Tha Playah, Tommyknocker, DJ D, Distorted Revelation, Meccano Twins, Na-Goyah, Nitrogenetics, Ophidian, Placid K, Hellsystem, Ruffneck, The Wishmaster.

Allemaal prima mainstream als je het mij vraagt.
:thumbup:
Art of Fighters, Rayden, Miosa, Weapon X, Wasted Mind, Juanma, Dione en nog veel meer ;)
Dakpan wrote:
hardcoresjors wrote: dat ik bpm een veel bepalend factor vind in mijn smaak van hardheid:
:')
Hierom vind ik jou dus ook een kneus, dat is gewoon een mening
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Is goed sjors. Zal wel typisch gabber zijn, die narrowminded visie op andere stijlen.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 58 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago