Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

aanwezig. 2011 aanwezig geweest en ohh wat een bruut feest was dit :worship:
dit jaar er zeker weer bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wil hier heel graag weer een keer heen! Nu maar hopen dat ik iemand mee kan krijgen :)

Als ik dan niet op vakantie ben, dan ga ik wel mee mits de line-up goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
2010 blijft nog steeds mijn beste feest ooit.
En vorig jaar was dit na Q-base ook het vetste feest, maar ik was de helft van de dag teveel bezig met heen en weer lopen en ouwehoeren. Lag een beetje aan de mensen waar ik mee was ook...


Na Q-Base was ook voor mij dit zeker het 2e beste festival, vergelijken met indoor feesten kan ik jammer genoeg niet. Daarvoor vind ik de verschillen te groot.. Over je eerdere post over velen wat puur voor de Raw Hardstyle kwamen: Daar heb ik gelukkig geen last van gehad, ik heb me dan ook amper vertoond op die stage.. Wat een idioot ben je als je naar een hardcore festival gaat en dan de hele dag bij de hardstyle staat :$ Voor hardstyle zijn er genoeg andere feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zijn er genoeg (ook op dit forum) die dat de afgelopen 2 jaar deden.
Ik was er wel een paar uurtjes te vinden altijd, maar je merkte wel dat het een omgekeerde wereld werd vorig jaar. In 2010 was het een hele kleine en intieme stage, maar vorig jaar was alles al zeker 4 keer zo groot en vol. Dan hoeft het van mij echt niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
2010 blijft nog steeds mijn beste feest ooit.
En vorig jaar was dit na Q-base ook het vetste feest, maar ik was de helft van de dag teveel bezig met heen en weer lopen en ouwehoeren. Lag een beetje aan de mensen waar ik mee was ook...

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:00 
 

Vorig jaar waren de plekjes om te zijn:

Raw Hardstyle, Industrial en Hardcore Italia met af-en-toe wat HKV
Dat was echt zo genieten... overal hoorde je lekkere setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dyprax was zwaar baas vorig jaar :worship: En Ophidian & D-Passion maar de rest wilde steeds ergens anders heen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:32 
 

dawasiknie schreef:
Tommyknocker vs Noize Suppressor en Synapse&Sei2ure Live was zwaar baas vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:36 
 

ik ben hier dit maal WEL bij ! 100% zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dyprax was zwaar baas vorig jaar :worship: En Ophidian & D-Passion maar de rest wilde steeds ergens anders heen :cry:


Ik ben 70% van de tijd bij Italian geweest :drool: Lekker rondjes lopen in die tent :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik stond 70% van de tijd buiten de area's of slap te ouwehoeren >.<
Heel de dag industrial overgeslagen, zelden zoveel spijt gehad na een feest dat ik teveel zinloos rond ben gaan lopen. Was ook een van de eerste feesten dat ik de focus totaal niet meer op de muziek had liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik stond 70% van de tijd buiten de area's of slap te ouwehoeren >.<
Heel de dag industrial overgeslagen, zelden zoveel spijt gehad na een feest dat ik teveel zinloos rond ben gaan lopen. Was ook een van de eerste feesten dat ik de focus totaal niet meer op de muziek had liggen.


Ach jo, je hebt je vermaakt! Ik kreeg ook niets van de muziek mee, boeieenddd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:50 
 

vooraan bij de Italian... damn, dat was erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
vooraan bij de Italian... damn, dat was erg lekker!

Ja zeg dat wel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stunned Guys en Placid K waren nice :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:00 
 

roberttt schreef:
Chris Two schreef:
vooraan bij de Italian... damn, dat was erg lekker!

Ja zeg dat wel :love:

jammer was dat de italianen gingen pitten, maar midden net bij die paal stond je erg goed (meer rechts)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Vorig jaar waren de plekjes om te zijn:

Raw Hardstyle, Industrial en Hardcore Italia met af-en-toe wat HKV
Dat was echt zo genieten... overal hoorde je lekkere setjes

Wil echt graag HKV een keer live meemaken, lijkt me zoo vet.
Wil trouwens alles nog wel een keer live meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil hier echt graag heen. Zeg dit al 3 jaar maar elke keer zit ik met mijn vakantie. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 02:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sooooowieso aanwezig :D

Een van de betere festivals vond ik, gewoon de sfeer en de ervaring om daar te zijn waren al geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:44 
 

https://partyflock.nl/party/216959:Dominator.html

hij staat online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezichh
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas op vakantie dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:30 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar vond ik toch een vette line up. Toen op vakantie, nu alweer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:01 
 

Ik heb achteraf ook meer alleen gestaan dan met de mensen die ik was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:28 
 

Optione
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten