aanwezig. 2011 aanwezig geweest en ohh wat een bruut feest was dit
dit jaar er zeker weer bij
dit jaar er zeker weer bij
Als ik dan niet op vakantie ben, dan ga ik wel mee mits de line-up goed is.wrote:Wil hier heel graag weer een keer heen! Nu maar hopen dat ik iemand mee kan krijgen
Na Q-Base was ook voor mij dit zeker het 2e beste festival, vergelijken met indoor feesten kan ik jammer genoeg niet. Daarvoor vind ik de verschillen te groot.. Over je eerdere post over velen wat puur voor de Raw Hardstyle kwamen: Daar heb ik gelukkig geen last van gehad, ik heb me dan ook amper vertoond op die stage.. Wat een idioot ben je als je naar een hardcore festival gaat en dan de hele dag bij de hardstyle staatwrote:2010 blijft nog steeds mijn beste feest ooit.
En vorig jaar was dit na Q-base ook het vetste feest, maar ik was de helft van de dag teveel bezig met heen en weer lopen en ouwehoeren. Lag een beetje aan de mensen waar ik mee was ook...
wrote:2010 blijft nog steeds mijn beste feest ooit.
En vorig jaar was dit na Q-base ook het vetste feest, maar ik was de helft van de dag teveel bezig met heen en weer lopen en ouwehoeren. Lag een beetje aan de mensen waar ik mee was ook...
wrote:Tommyknocker vs Noize Suppressor en Synapse&Sei2ure Live was zwaar baas vorig jaar
Ik ben 70% van de tijd bij Italian geweestwrote:Dyprax was zwaar baas vorig jaarEn Ophidian & D-Passion maar de rest wilde steeds ergens anders heen
Ach jo, je hebt je vermaakt! Ik kreeg ook niets van de muziek mee, boeieendddwrote:Ik stond 70% van de tijd buiten de area's of slap te ouwehoeren![]()
Heel de dag industrial overgeslagen, zelden zoveel spijt gehad na een feest dat ik teveel zinloos rond ben gaan lopen. Was ook een van de eerste feesten dat ik de focus totaal niet meer op de muziek had liggen.
Ja zeg dat welwrote:vooraan bij de Italian... damn, dat was erg lekker!
jammer was dat de italianen gingen pitten, maar midden net bij die paal stond je erg goed (meer rechts)wrote:Ja zeg dat welwrote:vooraan bij de Italian... damn, dat was erg lekker!
Wil echt graag HKV een keer live meemaken, lijkt me zoo vet.wrote:Vorig jaar waren de plekjes om te zijn:
Raw Hardstyle, Industrial en Hardcore Italia met af-en-toe wat HKV
Dat was echt zo genieten... overal hoorde je lekkere setjes