dawasiknie schreef:
2010 blijft nog steeds mijn beste feest ooit.
En vorig jaar was dit na Q-base ook het vetste feest, maar ik was de helft van de dag teveel bezig met heen en weer lopen en ouwehoeren. Lag een beetje aan de mensen waar ik mee was ook...
Na Q-Base was ook voor mij dit zeker het 2e beste festival, vergelijken met indoor feesten kan ik jammer genoeg niet. Daarvoor vind ik de verschillen te groot.. Over je eerdere post over velen wat puur voor de Raw Hardstyle kwamen: Daar heb ik gelukkig geen last van gehad, ik heb me dan ook amper vertoond op die stage.. Wat een idioot ben je als je naar een hardcore festival gaat en dan de hele dag bij de hardstyle staat

Voor hardstyle zijn er genoeg andere feesten
