Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:37 
 
Hardtraxx Newbie

Sowieso ben ik erbij dit jaar. Morgen direct ff opt werk vakantie regelen die week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:52 
 

Twijfel, of vakantie met vrienden (ben al 5 jaar niet meer weggeweest)
of dit..

Dit was wel erg vet vorig jaar.... dus ik weet het echt niet meer wat ik moet doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey, deze was er al. Datum staat vast? Dan zorg ik wel dat mijn vakantie niet rond deze tijd valt...zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 01:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
robkuh1990 schreef:
Ik ga het komend jaar ook anders aanpakken..

Fietsje achterop de auto bij papa, papa brengt mij naar knegsel, vanuit knegsel naar E3 (15 minuutjes)
's avonds andersom... en voila geen problemen

's Avonds andersom? Hoe wil je een auto achterop de fiets krijgen? xd

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit dan in Bulgarije :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 01:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zit dan in Bulgarije :P

Even overvliegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 08:53 
 
Hardtraxxer

Normaal zou ik dan iets anders doen, maar Dominator is voor mij hét feest van't jaar, dus ik pas altijd mijn planning aan. Dominator is een must :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de feesten die ik moet meemaken die ik nog niet heb meegemaakt, dus dit jaar ga ik er wel heen denk ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 08:57 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
1 van de feesten die ik moet meemaken die ik nog niet heb meegemaakt, dus dit jaar ga ik er wel heen denk ik :thumbup:


Zeker doen, is niet normaal man :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe duur waren de kaartjes afgelopen jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Hoe duur waren de kaartjes afgelopen jaren?

http://www.google.nl/search?sourceid=ch ... nator+2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:56 
 

Ik dacht 52:50 of 55 euro zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar dus zo'n 63 euro inclusief fee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:02 
 

Nee, die zijn redelijk constant qua prijzen anders..
55 euro denk ik dan weer zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik dit jaar eigenlijk wel graag heen. Heb niet zoveel met hardcore, maar het festival zelf lijkt me echt vet. Altijd een vet thema en de stages zien er altijd bruut uit. Verder zal ik me sowieso vermaken bij de raw hardstyle stage. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hier wil ik dit jaar eigenlijk wel graag heen. Heb niet zoveel met hardcore, maar het festival zelf lijkt me echt vet. Altijd een vet thema en de stages zien er altijd bruut uit. Verder zal ik me sowieso vermaken bij de raw hardstyle stage. :)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wil hier heel graag weer een keer heen! Nu maar hopen dat ik iemand mee kan krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er kwamen vorig jaar net iets teveel mensen speciaal voor de raw-hardstyle. Vond ik ergens wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wil hier heel graag weer een keer heen! Nu maar hopen dat ik iemand mee kan krijgen :)

Ga gewoon met een groepje HT'ers, doe ik ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aaaaaaaaan fuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking waaaaaaaaaaazig!!!! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:35 
 

93Wesley93 schreef:
Dit jaar stond ik er al met een been zowat.. Helaas ging het toen door allerlei klote zooi op het allerlaatste moment niet meer door. Misschien volgend jaar er wel bij dus. :)

Dat heb ik dus al 2 jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet echt met me broer mee kunnen want als ik zijn verhalen moet geloven was dit t beste feest van vorig jaar en in 2010 ookal, wou vorig jaar ook gaan maar toen had ik geen geld :lol:
Nu leg ik wel wat appart! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2010 blijft nog steeds mijn beste feest ooit.
En vorig jaar was dit na Q-base ook het vetste feest, maar ik was de helft van de dag teveel bezig met heen en weer lopen en ouwehoeren. Lag een beetje aan de mensen waar ik mee was ook...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten