Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds een zekerheidje. Hier maak ik wel tijd voor.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:31 
 

Ik vond Dominator ook het beste qua buitenfeesten in 2011..
Maar denk niet dat ze de sfeer van die raw hardstyle kunnen nadoen in 2012... wauw was dat
Bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Maar denk niet dat ze de sfeer van die raw hardstyle kunnen nadoen in 2012... wauw was dat

Maar daarvoor ga je normaal gesproken ook niet naar Dominator...
Bericht Geplaatst op 24 jan 2012 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
Maar denk niet dat ze de sfeer van die raw hardstyle kunnen nadoen in 2012... wauw was dat

Maar daarvoor ga je normaal gesproken ook niet naar Dominator...


daarvoor zou ik gaan :P
Is enige festival op fietsafstand voor mij, geld boeit me niet zoveel.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Neenee niet naar Dominator gaan voor hardstyle :nono: Daarvoor is er veels te veel goede hardcore :worship:

:yes:
Als je naar dominator gaat voor de hardstyle is er echt iets mis. zijn genoeg andere feesten met alleen maar hardstyle.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Benieuwd naar line up :P

duurt wel nog ff
Bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Project 141 schreef:
Neenee niet naar Dominator gaan voor hardstyle :nono: Daarvoor is er veels te veel goede hardcore :worship:

:yes:
Als je naar dominator gaat voor de hardstyle is er echt iets mis. zijn genoeg andere feesten met alleen maar hardstyle.

Boeie :lol:
Stel ik ga naar Defqon ga ik ook voor de hardcore hoor :P
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:09 
 

http://www.facebook.com/#!/events/393126054034666/

nieuwe poster of oude?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nieuw
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit jaar miss eindelijk een eerste keer dominator :D
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:27 
 

q-dance bevestigt het nu ook op FB... hopaaa!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dit word sowieso een zekerheidje!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Die teaser is snel :worship:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik niet op vakantie ben wil ik hier zeker bij zijn ;)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

Optie! vind hardcore de laaste tijd zo lekker ! heb het gevoel dat ik steeds harder aan het luisteren het begon met Tek/jump! wat ik nog steeds vet vind maar raw hardstyle en hardcore zit meer energie! je kan er op helemaal uit je plaat gaan het mooiste wat er is!! :yay:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 01:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben dan net 2 dagen in Kos :(
Helaas, want vorig jaar was dit echt een gruwelijk vet feest :D
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 03:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op mn verjaardag :woot: Woei :love:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 09:01 
 
Hardtraxxer

Woei :yay:
Ik heb er al zin in :woot: Voor Dominator zet ik alle andere plannen opzij hoor, dit is voor mij hét feestje van 't jaar :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:36 
 

In het masters of hardcore boekje werd vermeldt dat dominator tickets aankomend weekend (31 maart) in de verkoop gaan
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:46 
 

Bonehead staat alweer op Dominator

21-07-2012
T.B.A.
Bonehead
E3 Strand

http://www.bdma.nl/scedule
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:00 
 

Chris Two schreef:
Bonehead staat alweer op Dominator

21-07-2012
T.B.A.
Bonehead
E3 Strand

http://www.bdma.nl/scedule


Lowroller ook ;)

21/7 (NL) TBA
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:55 
 

bron?
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:57 
 

Chris Two schreef:
bron?



als je op zijn facebook page omlaag scrollt komen er wat van zijn boekings, daar staat het tussen :)
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:36 
 

TSS, Lowroller en Bonhead..

mooi zover
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 07:41 
 
Hardtraxxer

Nice :-)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten