Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Snap dat probleem niet zo dat er een hardstyle stage is, er zijn toch ook op heel veel festivals die zich vooral op hardstyle richten een hardcore stage?

En als je er niks aan vind loop je er toch gewoon voorbij?

Noem mij eens een festival dat zich neerzet als "The Hardstyle Festival", met een behoorlijke hardcore stage dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardstyle is echt de shit man, moet op elk feest, tuurlijk joh!
tuuuuuuurrrliiijjjkk!

Waarom zou er geen hardstyle gedraaid mogen worden op Dominator? Als jij daar geen zin in hebt loop je die area toch gewoon lekker voorbij?

Dominator the hardcore festival,
als hardstyle er had gehoord had het wel the harder styles festival geheten, dus die gay muziek van jullie hoort hier inderdaad niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
als hardstyle er had gehoord had het wel the harder styles festival geheten, dus die gay muziek van jullie hoort hier inderdaad niet :)

Hardcoresjors please. :lol: Jij bent van de mainstream toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:16 

Hardtraxx Addict

Ieder willekeurig festival met een mainstage wat hardstyle betreft, ook een hardcore stage heeft. Oke, het zet zich niet per definitie neer als "The Hardstyle Festival" nee.

Maar nog steeds, als je er niks aan vind loop je er toch gewoon voorbij? Je hoeft er niet naar te luisteren hoor

Bij de hardstyle hoorde je op stillere moment de HKV er wel doorheen ja, maar dat was andersom hetzelfde geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
hardcoresjors schreef:

onder andere, maar wel 180 bpm of meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Ieder willekeurig festival met een mainstage wat hardstyle betreft, ook een hardcore stage heeft. Oke, het zet zich niet per definitie neer als "The Hardstyle Festival" nee.

Maar nog steeds, als je er niks aan vind loop je er toch gewoon voorbij? Je hoeft er niet naar te luisteren hoor

Defqon, Qontinent, Ground Zero en Decibel komen to mind, maar die zetten zich neer als pure "harder styles" festivals, met ook nog andere stijlen. Verder valt het aantal vies tegen hoor :thumbup:

En ik moest er dus wel naar luisteren, hij was behoorlijk centraal geplaatst als je naar een andere stage wou lopen ontkwam je er niet aan.

Note: ik maak er geen probleem van, maar ik snap zijn punt best wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:21 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Dakpan schreef:
hardcoresjors schreef:

onder andere, maar wel 180 bpm of meer :)

Haha. Jij bent zeker ook het figuur dat sneller associeert met harder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:24 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Haha. Jij bent zeker ook het figuur dat sneller associeert met harder?

Vaak wel ja, maar die gay hardstyle kan ik niks hards van maken, bpm is toch een veel bepalende factor in mijn smaak van muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Hahahahahahahaha wat een figuur Afbeelding :lol:

Prima dat je Hardstyle niks vind hoor, maar het gay muziek noemen terwijl de meeste 'echte' Raw Hardstyle harder is dan die shit die jij luistert is gewoon dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
de meeste 'echte' Raw Hardstyle harder is dan die shit die jij luistert

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ben je zo'n kalf of wat?
Alsof die gay muziek van jullie harder gaat dan Partyraiser & Tieum of Meccano Twins, donder op gek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:33 

hardcoresjors schreef:
Vaak wel ja, maar die gay hardstyle kan ik niks hards van maken, bpm is toch een veel bepalende factor in mijn smaak van muziek

Trolololo genoeg hardstyle die harder is/gaat dan sommige hardcore -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
hardcoresjors schreef:

Trolololo genoeg hardstyle die harder is dan sommige hardcore -.-

knuppel, dan endymion, ea en the viper zal het idd niet heel moeilijk zijn, maar dat vind ik ook gay muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:39 

sickest squad the hardest :cool:

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Anonymous schreef:
hardcoresjors schreef:

Trolololo genoeg hardstyle die harder is dan sommige hardcore -.-

knuppel, dan endymion, ea en the viper zal het idd niet heel moeilijk zijn, maar dat vind ik ook gay muziek

Hoezo noem je hem knuppel als je hem gelijk geeft?

gaat zelfs harder dan Early... maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:42 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Hoezo noem je hem knuppel als je hem gelijk geeft?

Ben je dan ook zo'n kalf? gozer, ea en endymion is net hardstyle
Chris Two schreef:
gaat zelfs harder dan Early... maar goed

ja in sommige gevallen wel, maar het gaat zeker niet harder als early terror
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Daveytl schreef:

Ben je zo'n kalf of wat?
Alsof die gay muziek van jullie harder gaat dan Partyraiser & Tieum of Meccano Twins, donder op gek :/

Dat zeg ik niet. Ken die stijl van hun trouwens ook niet, maar aangezien ik las dat je een fan bent van mainstream ging ik uit dat je een fan was van EA/ Endymion/ Viper e.d.

Hardcore vind ik sowieso niet zo hard eigenlijk. Het is wel snel, maar echt rake klappen zijn die kicks nou ook weer niet meestal. Industrial is dan weer een ander verhaal, en bij de 'normale' Hardcore zullen er ook zeker wel uitzonderingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

Sneller is harder jwz Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:48 

Hardtraxx Addict

De vloeren waren trouwens ook echt slecht, en heel raar gemaakt bij de main,

dan had je weer 10 vierkante meter een stuk vloer, dan weer gras, dan weer de rest van de vloer, enz.
En idd op sommige plekken modderpoelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:49 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Hardcore vind ik sowieso niet zo hard eigenlijk. Het is wel snel, maar echt rake klappen zijn die kicks nou ook weer niet meestal.

Hier ben ik het zeker niet mee eens.

Maar verder: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:49 

hardcoresjors schreef:

Agreed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:50 

Citaat:
Goede sfeer tijdens hardcore festival Dominator
Eersel, 22-07-2012 • Politie De Kempen is tevreden over het verloop van het hardcore festival Dominator, dat op zaterdag 21 juli van 11.00 uur tot 23.00 uur plaatsvond op het E3 strand in Eersel. De sfeer was goed. De kerntaak van de politie bestond met name uit toezicht houden op het verkeer en handhaving van de openbare orde. Tijdens het 25.000 bezoekers tellende evenement werden diverse aanhoudingen verricht, voornamelijk voor het aantreffen van drugs. Een groot deel van deze zaken is ter plaatse via snelrecht afgehandeld.

Merendeel verdachten betrapt met drugs
Tijdens Dominator zijn ruim 70 mensen betrapt op strafbare feiten, waarvoor ze vervolgens een transactie aangeboden kregen door het Openbaar Ministerie. Het merendeel van deze verdachten werd betrapt met drugs. Eén van hen is tegen de lamp gelopen omdat hij valse kentekenplaten op zijn scooter had zitten. Deze scooter is in beslag genomen.

Drie andere verdachten zijn in verzekering gesteld voor verder onderzoek. Het gaat om een 22-jarige Fransman die werd betrapt met 100 pillen, een 19-jarige man uit Oud Beijerland die 100 XTC-pillen, 18 MDMA capsules en 4 cachetjes met cocaïne bij zich had en een 23-jarige man waarvan de woonplaats nog niet bekend is. Hij had 60 XTC-tabletten, speed en ketamine voorhanden.

Alle verdachten werden tijdens het festival overgebracht naar een speciale politiepost, die was ingericht op het evenemententerrein. Vanuit deze politiepost konden de agenten zaken direct verwerken in de politiesystemen en verdachten verhoren. Er was ook een aparte ophoudruimte voor arrestanten ingericht. Via snelrecht werden 74 zaken afgehandeld. De verdachten kregen boetes variërend van 20 tot 1.250 euro voor het bij zich hebben van drugs. In totaal heeft het Openbaar Ministerie 10.670 euro aan boetes opgelegd via snelrecht.

Geen drugs
Tijdens het festival werd een zero-tolerance drugsbeleid gehanteerd. Bezoekers die ondanks alle waarschuwingen toch drugs mee hadden genomen kregen de gelegenheid deze op vrijwillige basis af te staan en in de daarvoor bestemde tonnen te deponeren op het evenemententerrein. Alle bezoekers van Dominator zijn bij binnenkomst gefouilleerd door beveiligingsmedewerkers, ingehuurd door de evenementenorganisatie. Diegenen waarbij tijdens de fouillering toch nog drugs werden aangetroffen zijn overgedragen aan de politie. Ook is streng gecontroleerd op verboden wapenbezit.

Verkeer
Het arriveren op en het verlaten van het evenemententerrein is zonder noemenswaardige problemen verlopen. Tijdens het evenement zijn diverse maatregelen genomen om de toestroom van bezoekers in goede banen te leiden. Verkeersregelaars verwezen de bezoekers naar de ingerichte parkeerplaatsen en er pendelden speciale bussen tussen het NS-station in Eindhoven en het festivalterrein. De politie zag er op toe dat de calamiteitenroute vrij bleef voor de hulpdiensten. Dit heeft verder geen problemen opgeleverd.

Inzet
De politie zette tijdens het evenement ongeveer honderd agenten. Zij kreeg hierbij ondersteuning van agenten uit de regio. Tevens waren ook politiehonden en -paarden aanwezig. De politie heeft geen bijzondere inzet hoeven te verrichten. Zij heeft nauw samengewerkt met diverse partners, waaronder de organisator, Gemeente Eersel, GGD en EHBO en de brandweer om er een gezellig en veilig evenement van te maken.

Mellow schreef:
KSwoosh schreef:
maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan Afbeelding

Ja jij ging mij helemaal haten toen ik zei dat ik bij Ran-D stond xd Ik wou even vrolijke muziek :P

Was echt een super tof feest, alweer!

hahaha ja dat kon ook echt niet :P beetje op Dominator naar de HS gaan, tssssssk ;)

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
hardcoresjors schreef:
Daveytl schreef:

Ben je zo'n kalf of wat?

Dat zeg ik niet. Ken die stijl van hun trouwens ook niet, maar aangezien ik las dat je een fan bent van mainstream ging ik uit dat je een fan was van EA/ Endymion/ Viper e.d.

Hardcore vind ik sowieso niet zo hard eigenlijk. Het is wel snel, maar echt rake klappen zijn die kicks nou ook weer niet meestal. Industrial is dan weer een ander verhaal, en bij de 'normale' Hardcore zullen er ook zeker wel uitzonderingen zijn.

Partyraiser & Tieum e.d. vallen ook gewoon onder mainstream, en daar gaat mijn smaak vooral naar uit, en dat is zonder twijfel harder dan hardstyle :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:53 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Ligt eraan waar je de grens legt. Bedoel, mensen als Negative A, Counterfeit, E-Noid en D-Passion produceren geen Industrial (uitzonderingen daar), maar wel mainstream die harder gaat dan de HS. Ik bekijk het liever zo: de zachte hardcore gaat harder dan de zachte HS, de harde HC gaat harder dan de harde HS. Je gaat geen EA met Thera vergelijken, ik kan Sei2ure ook wel met Wasted Penguinz vergelijken, die gaat net zo schuin.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten