B-front die Unlocked draait 
wrote:maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
Hater!!
wrote:maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
Niks hater, ging als expected helemaal nergens over. Terecht bij tijd en wijlen weg geblazen door de HKV, volgende keer dichterbij zetten.wrote:wrote:maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
Hater!!
Why so serious? 0owrote:Niks hater, ging als expected helemaal nergens over. Terecht bij tijd en wijlen weg geblazen door de HKV, volgende keer dichterbij zetten.wrote:wrote:maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
Hater!!
Omdat ik me nogal...verbaasde over het feit dat toen ik tussen Nekro Live en Meagashira liep, ik een duizendtal droopies zag stuiteren op Frontliner - Never Come Down. Kom nou :')wrote:Why so serious? 0owrote:Niks hater, ging als expected helemaal nergens over. Terecht bij tijd en wijlen weg geblazen door de HKV, volgende keer dichterbij zetten.wrote:Hater!!
Wat een ramp is dat tochwrote:
Omdat ik me nogal...verbaasde over het feit dat toen ik tussen Nekro Live en Meagashira liep, ik een duizendtal droopies zag stuiteren op Frontliner - Never Come Down. Kom nou :')
Ja jij ging mij helemaal haten toen ik zei dat ik bij Ran-D stondwrote:maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
Die gasten verbaasde me eigenlijk wel. Ik had nooit van ze gehoord eerlijk gezegd en had er ook niet veel van verwacht. Toch zette ze een vette set neer!wrote:Trouwens, gisteren mooi momentje gehad tijdens The Sickest Squad
Draaide Opera Prima... dat stukje (wat ook van Tiesto is en klassiek etc).. Meisje langs mij begon spontaan te huilen.
Aaah, wat een emotie
Gast. Wat loop je nou constant te janken over het feit dat er Hardstyle op Dominator staat. :') Denk je nou serieus dat je helemaal hardcore bent omdat je toevallig Dominator ging? Ik zag je TT en veel raw hardstyle gaat harder dan 50% van de acts waar jij ging kijken hoor.wrote: maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
tuuuuuuuuuurrrrliiiiijjjjkkk!wrote:Gast. Wat loop je nou constant te janken over het feit dat er Hardstyle op Dominator staat. :') Denk je nou serieus dat je helemaal hardcore bent omdat je toevallig Dominator ging? Ik zag je TT en veel raw hardstyle gaat harder dan 50% van de acts waar jij ging kijken hoor.wrote: maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
Meer om de groep te zoeken dan wat anders. Bij TSS heb ik niets te zoeken en verder was het dacht ik ook niet echt boeiendwrote:maar zelf wel bij thera gaan staan steff, hypocriet
Verwacht ook geen objectieve reacties van een 'hardcoresjors'.wrote:tuuuuuuuuuurrrrliiiiijjjjkkk!wrote:Gast. Wat loop je nou constant te janken over het feit dat er Hardstyle op Dominator staat. :') Denk je nou serieus dat je helemaal hardcore bent omdat je toevallig Dominator ging? Ik zag je TT en veel raw hardstyle gaat harder dan 50% van de acts waar jij ging kijken hoor.wrote: maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
heeeeeeeeeelemaaaaaaal mee eens joh!
Sjors heeft er verstand van, luister maar naar hemwrote:tuuuuuuuuuurrrrliiiiijjjjkkk!wrote:Gast. Wat loop je nou constant te janken over het feit dat er Hardstyle op Dominator staat. :') Denk je nou serieus dat je helemaal hardcore bent omdat je toevallig Dominator ging? Ik zag je TT en veel raw hardstyle gaat harder dan 50% van de acts waar jij ging kijken hoor.wrote: maar sowieso: Op Dominator bij de Hardstyle staan
heeeeeeeeeelemaaaaaaal mee eens joh!

Waarom zou er geen hardstyle gedraaid mogen worden op Dominator? Als jij daar geen zin in hebt loop je die area toch gewoon lekker voorbij?wrote:Hardstyle is echt de shit man, moet op elk feest, tuurlijk joh!
tuuuuuuurrrliiijjjkk!