Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:19 
 
Hardtraxxer

Flexibel schreef:
Ben geen echte echte hardcore liefhebber vind sommige nummers wel goed maar veel niet
Toch ga ik hier volgendjaar wel heen denk! wil het wel een keer meemaken!
Van hardstyle ben ik ook pas gaan houden na het meegemaakt te hebben op een feest


That's the spirit ;)
Once you have the hardcore virus, you will never get rid of it :D
Ik ben al liefhebber sinds de start van hardcore begin jaren 90 :)
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:35 
 

wanneer komt de DVD van 2011 eigenlijk uit?
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
wanneer komt de DVD van 2011 eigenlijk uit?

Niet ;)
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:37 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
robkuh1990 schreef:
wanneer komt de DVD van 2011 eigenlijk uit?

Niet ;)


Idd, had ik ook al gelezen op facebook :(
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:40 
 

Core_freak schreef:
Flexibel schreef:
Ben geen echte echte hardcore liefhebber vind sommige nummers wel goed maar veel niet
Toch ga ik hier volgendjaar wel heen denk! wil het wel een keer meemaken!
Van hardstyle ben ik ook pas gaan houden na het meegemaakt te hebben op een feest


That's the spirit ;)
Once you have the hardcore virus, you will never get rid of it :D
Ik ben al liefhebber sinds de start van hardcore begin jaren 90 :)

ik ben pas 3 of 4 jaar hs en hc aan het luisteren begon met Hc maar de early tijd was echt heldig! de tracks die ze toen produceerde zijn veel sterker dan wat er nu gemaakt wordt imo ;)
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:48 
 
Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
Core_freak schreef:
Flexibel schreef:
Ben geen echte echte hardcore liefhebber vind sommige nummers wel goed maar veel niet
Toch ga ik hier volgendjaar wel heen denk! wil het wel een keer meemaken!
Van hardstyle ben ik ook pas gaan houden na het meegemaakt te hebben op een feest


That's the spirit ;)
Once you have the hardcore virus, you will never get rid of it :D
Ik ben al liefhebber sinds de start van hardcore begin jaren 90 :)

ik ben pas 3 of 4 jaar hs en hc aan het luisteren begon met Hc maar de early tijd was echt heldig! de tracks die ze toen produceerde zijn veel sterker dan wat er nu gemaakt wordt imo ;)


+1 ;)
Idd, de hardcore van de jaren 90 was veel beter dan de mainstream nu. Ik luister wel veel naar de mainstream nu, gewoon omdat je mee moet evolueren vind ik.
Maar toch, platen zoals Delicious van 3 steps ahead, Execute van Neophyte, Addicted to raves van Duo Pennotti enz waren en zijn nog altijd veel beter. Er zat toen veel meer afwisseling in, verschillende breaks en kicks, terwijl nu veel platen op elkaar lijken. Ik maakte me deze morgen zelfs nog de bedenking dat beat van Clockwork van Tha Playah bijna identiek is aan Walking the line...
De inspiratie is toch niet meer wat het ooit geweest is...
De tijd van Thunderdome volume 1 tot 19 vond ik zalig, zeker zo rond '95...

Daarom is Dominator een must voor mij, de early tent :worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:50 
 

Chukkels schreef:
robkuh1990 schreef:
wanneer komt de DVD van 2011 eigenlijk uit?

Niet ;)


Wat niet... :cry:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:00 
 

de Early tent ben ik ook zeker te vinden maar natuurlijk ook in de hardcore italia en misschien ff mainstage maar we @ Core_freak samen wel ff hakkuuuhhhh natuurlijk :worship:
aussie, nikes en lekker losgaan in de early :worship:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:07 
 
Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
de Early tent ben ik ook zeker te vinden maar natuurlijk ook in de hardcore italia en misschien ff mainstage maar we @ Core_freak samen wel ff hakkuuuhhhh natuurlijk :worship:
aussie, nikes en lekker losgaan in de early :worship:


Kunnen we doen ja :D
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:11 
 

Core_freak schreef:
DarkestSymphony schreef:
de Early tent ben ik ook zeker te vinden maar natuurlijk ook in de hardcore italia en misschien ff mainstage maar we @ Core_freak samen wel ff hakkuuuhhhh natuurlijk :worship:
aussie, nikes en lekker losgaan in de early :worship:


Kunnen we doen ja :D

tenzij je geen zin hebt maar denk niet dat je dat hier moet bespreken :P
laten we maar OT gaan :P
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Chukkels schreef:
robkuh1990 schreef:
wanneer komt de DVD van 2011 eigenlijk uit?

Niet ;)


Wat niet... :cry:

Er komt dit jaar geen DVD van Dominator. Dat heeft Q-Dance een paar weken geleden bekend gemaakt.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:25 
 

Fuck Q-dance... echt serieus..
Dat was altijd ene geniale DVD
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Fuck Q-dance... echt serieus..
Dat was altijd ene geniale DVD

Altijd? Vorig jaar voor t eerst sinds 4 jaar ofzo weer...
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
aussie, nikes en lekker losgaan in de early :worship:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 18:13 
 
Hardtraxxer

2010 wel
2011 niet :(
dus 2012 compenseren!
Bericht Geplaatst op 26 nov 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore festival Dominator wil 30.­000 bezoekers

De organisatie van Dominator wil het bezoekersaantal flink laten groeien.­ Het hardcorefestival dat op 30 juli werd gehouden op het E3-strand in Eersel, was helemaal uitverkocht.­ Daarom wil de organisatie volgend jaar, 21 juli, dertigduizend kaartjes verkopen in plaats van twintigduizend.­ Om te zorgen dat het extra publiek verspreid aankomt, zou Dominator enkele dagen een tijdelijke camping moeten krijgen op een deel van het parkeerterrein van het E3-strand.­ Deze camping moet maximaal vijfduizend festivalgangers kunnen herbergen.­

Bron: ED Helmond Plus zaterdag 19 November
Bericht Geplaatst op 26 nov 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit keerzorg ik ervoor dat mijn vakantie eromheen wordt gepland :P Wat een gemis ik word soms nog steeds zwetend wakker bij de gedachte dat ik de editie van dit jaar gemist heb.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2011 21:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe kan dat ooit goed komen? In en rondom Eersel was het een groter tyfusbende tijdens Dominator, met name het verkeer. Die ellende op het parkeerterrein is erger dan op welk ander feest dan ook...
Bericht Geplaatst op 26 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxx Elite

wask maar 18 :cry:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:10 
 
Hardtraxxer

Langs de ene kant juich ik dit toe... Laat de wereld maar zien dat Hardcore nooit verdwijnt.
Des te groter het feestje des te beter.

Maar langs de andere kant deel ik de mening van Dawasiknie. De parkeerproblemen zijn zo al té erg. En met nog meer bezoekers zal dat alleen nog maar erger worden...
Ach we zullen volgend jaar wel zien hé :cool:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

afgelopen jaar was een zeer geslaagd feest!
iedereen die er niet bij was heeft echt wat gemist.
volgend jaar cker weer van de partij!! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:11 
 

Ik ga het komend jaar ook anders aanpakken..

Fietsje achterop de auto bij papa, papa brengt mij naar knegsel, vanuit knegsel naar E3 (15 minuutjes)
's avonds andersom... en voila geen problemen
Bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ik ga het komend jaar ook anders aanpakken..

Fietsje achterop de auto bij papa, papa brengt mij naar knegsel, vanuit knegsel naar E3 (15 minuutjes)
's avonds andersom... en voila geen problemen

's Avonds andersom? Hoe wil je een auto achterop de fiets krijgen? xd
Bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Chukkels schreef:
robkuh1990 schreef:
Ik ga het komend jaar ook anders aanpakken..

Fietsje achterop de auto bij papa, papa brengt mij naar knegsel, vanuit knegsel naar E3 (15 minuutjes)
's avonds andersom... en voila geen problemen

's Avonds andersom? Hoe wil je een auto achterop de fiets krijgen? xd

Wat ben je scherp vandaag Chuckeltje. Net ook al in het Loudness topic :P

18 uur slaap na een feest doet wonderen :P
Bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste feest van het jaar! Hier ben ik wat dan ook bij!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten