Hardstyle mensjes die hardcore mensen bestempelen als drugsgebruikers.
Terwijl het hele drugstopic vol word gespamd door alle hardstyle mensen.
Als je geen gezeik in een topic wil ga ik wel naar het hardcore gedeelte.
Ik heb zelfs mensen bij mij op school die dit forum wel is doorlezen, niks met de muziek hebben en zelfs zeggen dat er zielig volk op deze site zit. En dan heb ik ze alleen het hardstyle gedeelte laten zien

En aan de andere kant sjors.
Niemand vind MOH wat aan of EA omdat ze nooit van hun stijl afwijken
Zelfde reden dat bijna niemand nu Brennan Heart nog wat aan vind.
Heel MOH hanteert al 6 jaar dezelfde sound en EA maakt al 4 jaar alleen maar kaasnummers.
Ik kan sommige Angerfist nummers niet eens meer uitelkaar halen omdat ze allemaal op elkaar lijken.