Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
En verwende mensen die hele line-ups afkraken bij 2 ongewenste namen.

Zo, ja, echt wel!

Is dat de bron dat Hardtraxx een vervelende website is of weet je nog meer redenen op te noemen?

De gemiddelde mainstream plaat word helemaal afgekraakt, heel MoH word afgezeken, EA, Endymion, Kasparov weet ik veel wie worden ook helemaal zwart gemaakt, Iets dat 2 jaar terug nog fucking goed was is op dit moment gewoon slecht volgens Hardtraxx


Nando schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is een kanker site! :D

Ga dan gewoon weg, boefje.

Verdomd goed idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kut voor je man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
En verwende mensen die hele line-ups afkraken bij 2 ongewenste namen.

Zo, ja, echt wel!

Is dat de bron dat Hardtraxx een vervelende website is of weet je nog meer redenen op te noemen?

De gemiddelde mainstream plaat word helemaal afgekraakt, heel MoH word afgezeken, EA, Endymion, Kasparov weet ik veel wie worden ook helemaal zwart gemaakt, Iets dat 2 jaar terug nog fucking goed was is op dit moment gewoon slecht volgens Hardtraxx



Ik had een schitterend reactie getikt, maar die is opeens weg.

Bij deze de tldr;

Meningen worden verkondigd op fora. Leer ermee leven of ga ervoor weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
En verwende mensen die hele line-ups afkraken bij 2 ongewenste namen.

Zo, ja, echt wel!

Is dat de bron dat Hardtraxx een vervelende website is of weet je nog meer redenen op te noemen?

De gemiddelde mainstream plaat word helemaal afgekraakt, heel MoH word afgezeken, EA, Endymion, Kasparov weet ik veel wie worden ook helemaal zwart gemaakt, Iets dat 2 jaar terug nog fucking goed was is op dit moment gewoon slecht volgens Hardtraxx

Maar wees nou eens eerlijk. Neem Endymion. Wat zij nu maken (bijna heel Three...), mag toch nnog niet eens de teennagels knippen van wat ze 2 jaar geleden maakten (Abduction :worship: ). Ander voorbeeld, related to EA en Kasparov, ik vind het talentlabel Adrenaline Tracks vaak gewoon leuker dan releases van hoofdlabel Neophyte Records, met als positieve uitschieters The Horizon en A New Future. En alle MoH releases zijn inwisselbaar, met bijna enkel uitschieters naar beneden (die Drokz vs Day-Mar release als uitzondering). En de remixes die enkele van de door jouw genoemde namen maken, zijn nu titelhouders (Drunk With A Gun) en kanshebber (Pledge of Resistance) voor verkrachting van het jaar. En de setjes die elke voorgenoemde eruit stampt elke week, vallen ook te dromen en kennen dramatisch weinig variatie.

Nee sorry, maar ik mag mijn negatieve mening over de door jou genoemde platen wel hebben toch? Ik geef alles een kans, maar positief verrast word ik zelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hardstyle mensjes die hardcore mensen bestempelen als drugsgebruikers.

Terwijl het hele drugstopic vol word gespamd door alle hardstyle mensen.
Als je geen gezeik in een topic wil ga ik wel naar het hardcore gedeelte.

Ik heb zelfs mensen bij mij op school die dit forum wel is doorlezen, niks met de muziek hebben en zelfs zeggen dat er zielig volk op deze site zit. En dan heb ik ze alleen het hardstyle gedeelte laten zien :lol:

En aan de andere kant sjors.
Niemand vind MOH wat aan of EA omdat ze nooit van hun stijl afwijken
Zelfde reden dat bijna niemand nu Brennan Heart nog wat aan vind.
Heel MOH hanteert al 6 jaar dezelfde sound en EA maakt al 4 jaar alleen maar kaasnummers.
Ik kan sommige Angerfist nummers niet eens meer uitelkaar halen omdat ze allemaal op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 07:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen zouden de verantwoording eens bij zichzelf moeten zoeken in plaats van bij anderen. Wijzen is gemakkelijk, maar naar jezelf wijzen blijkft nogal moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 07:47 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
Wij moeten een keertje meeten :thumbsup:


Mss komt dat wel eens :)

Steffnov schreef:
...Abduction :worship:


Smaken verschillen, want Abduction vind ik echt een kut plaat. Ik ben blij dat die eigenlijk niet meer gedraaid wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind MOH nog wel een vet label :$

En 80% kans dat ik hier aanwezig ben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:29 
 

hardcoresjors schreef:
Verdomd goed idee

Het is maar godverdomme goed dat ik je 06 heb dan, want anders mocht jij hier niet weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu weer ontopic? :D
Laatste twee pagina's staan vol met stront.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaan er met de trein en wie met Eventtravel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk met de trein. Eventtravel trekt me totaal niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee mij ook niet, alleen ben bang dat als je met de trein gaat, je eerder weg moet ivm de laatste trein en das ook weer kut >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:57 
 

fix gwoon bus enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 23:37 
 

El Mare schreef:
Wie gaan er met de trein en wie met Eventtravel?

Ik heb een luxe dat mijn vader mij met fiets in dorpje dichtbij afzet en dan 10 minuutjes fiets en snachts terugfiets..

meh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik kan zoiets met mijn oom ook wel regelen eigenlijk. Zij wonen in Eersel zelf, dus ik zou eigenlijk best de trein kunnen pakken, vragen of ik daar een fiets kan lenen en dan met de fiets die kant op. Goed dat je het zegt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 12:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
El Mare schreef:
Wie gaan er met de trein en wie met Eventtravel?

Ik heb een luxe dat mijn vader mij met fiets in dorpje dichtbij afzet en dan 10 minuutjes fiets en snachts terugfiets..

meh!

Dat vraagt hij toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:20 
 

Pommer schreef:
Chris Two schreef:
El Mare schreef:
Wie gaan er met de trein en wie met Eventtravel?

Ik heb een luxe dat mijn vader mij met fiets in dorpje dichtbij afzet en dan 10 minuutjes fiets en snachts terugfiets..

meh!

Dat vraagt hij toch niet?

Uiteindelijk heeft ie wel nieuw idee gekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chris Two schreef:
El Mare schreef:
Wie gaan er met de trein en wie met Eventtravel?

Ik heb een luxe dat mijn vader mij met fiets in dorpje dichtbij afzet en dan 10 minuutjes fiets en snachts terugfiets..

meh!

Dat vraagt hij toch niet?


Ben jij voor Ajax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:57 
 

Kutkinders, moet het nou overal door gaan met dat gezeur? :')



Binnenkort maar een keer tickets haleng!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel een feest waar ik nog naar toe moet eigenlijk, gewoon lekker als dagjesmens op de main staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er industrieel? Anders kom ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook maar is een kaartje aanschaffen :-) Was vorig jaar een super feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Is er industrieel? Anders kom ik niet.


Nee wel hardsteil
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
mrazura schreef:
Is er industrieel? Anders kom ik niet.


Nee wel hardsteil

ook meenstriem hartkoor
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten