Nazale schreef:
Top, je bent de uitzondering. Je kan op zn minst toegeven dat een overgroot deel van de hiervoor beschreven persoon aan de drugs zit.
Ja tuurlijk, ik heb in m'n leven al veel vdk mensen gezien op feestjes, zowel vroeger als nu... Maakt mij niet uit, zolang ze geen amok zoeken kan me dat niets schelen. Integendeel, soms lach ik me haast een breuk met sommigen...
Maar dit terzijde, ik heb de Multigroove topic gelezen en dat komt me bekend voor.
Ik ben trots op mezelf als gabber... Waarom? Wel gewoon omdat ik m'n ding doe en draag waar ik me goed in voel. Ik heb een hekel aan alle mensen (jongens en meisjes) die willen opvallen door hun (merk)kleding, bling bling en onozele zonnebrillen bv. Dat merk ik idd op hardstyle feestjes.
De gabbers doen gewoon hun ding, genieten van de muziek en laten iedereen in hun waarde. Dat was in de jaren 90 al zo en dat is nu nog steeds zo. Ik heb in nog geen enkele andere subcultuur zulke samenhorigheid en passie voor de muziek meegemaakt.
Dusja ik zal op Dominator gewoon m'n nikes aan hebben samen met m'n aussie (of mss een nieuwe legerbroek). Waarom? Gewoon omdat ik het kan
