Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:33 
 

Core_freak schreef:
Ik ga het ook super naar m'n zin hebben zonder shit :D


Met die herrie? Of ga je hele dag op de hardstyle staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:35 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Core_freak schreef:
Ik ga het ook super naar m'n zin hebben zonder shit :D


Met die herrie? Of ga je hele dag op de hardstyle staan


Nou nou, waarom zou ik een hele dag op de hardstyle staan terwijl ik een hardcore liefhebber ben in hart en nieren? Ik zal vooral te vinden zijn bij de early en terror en ook wel eens op de main.
En ja, ik kan perfect een hele dag in die herrie staan zonder dope :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon naar hun zin hebben, gok ik zo.

Degene die hier bezig zijn, maken zich meer druk om anderen dan zichzelf. Zo lijkt het iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:52 
 

Olijfboompje schreef:
Gewoon naar hun zin hebben, gok ik zo.

Degene die hier bezig zijn, maken zich meer druk om anderen dan zichzelf. Zo lijkt het iig.


chicks regelen.

Heb je honger core_freak? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hihihi we gaan hier vrolijk verder hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:54 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Olijfboompje schreef:
Gewoon naar hun zin hebben, gok ik zo.

Degene die hier bezig zijn, maken zich meer druk om anderen dan zichzelf. Zo lijkt het iig.


chicks regelen.

Heb je honger core_freak? :P


Chicks regelen? Da's niks voor mij :)
Nee ik heb net gegeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnenkort maar eens een kaartje aanschaffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:31 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Mellow schreef:
Ook aanwezig, dit feestje was vorig jaar zo mooi :D

Toen bijna niks van de Italian stage meegekregen, deze keer proberen daar wel wat meer langs te gaan :) En industrial natuurlijk na Masters :) Is me echt verrassend goed bevallen.


Dan gaan wij ook bierung, heb op masters de hele tijd naast je gestaan :lol:


In de industrial? Wie was jij dan, hebben we handjes geschud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:42 
 

Mellow schreef:
In de industrial? Wie was jij dan, hebben we handjes geschud?


Nee hebben we niet, klein ventje met dat grijze tshirt!

anders ff kijken bij de fb van daniel, naar een andere daniel :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-Mod edit: Let eens op je taalgebruik? Is geen middelbare school hier-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:45 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Mellow schreef:
In de industrial? Wie was jij dan, hebben we handjes geschud?


Nee hebben we niet, klein ventje met dat grijze tshirt!

anders ff kijken bij de fb van daniel, naar een andere daniel :P.


Ah yes gezien, oke als je bij de andere Daniel staat zie ik je vast wel idd :beer:

hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is een kanker site! :D


Nietus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:46 
 

hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is een kanker site! :D

Die staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:46 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Core_freak schreef:
Ik ga het ook super naar m'n zin hebben zonder shit :D


Met die herrie? Of ga je hele dag op de hardstyle staan

Hardstylers doen de hele dag aan kontneuk'n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
Nazale schreef:
Top, je bent de uitzondering. Je kan op zn minst toegeven dat een overgroot deel van de hiervoor beschreven persoon aan de drugs zit.


Ja tuurlijk, ik heb in m'n leven al veel vdk mensen gezien op feestjes, zowel vroeger als nu... Maakt mij niet uit, zolang ze geen amok zoeken kan me dat niets schelen. Integendeel, soms lach ik me haast een breuk met sommigen...
Maar dit terzijde, ik heb de Multigroove topic gelezen en dat komt me bekend voor.
Ik ben trots op mezelf als gabber... Waarom? Wel gewoon omdat ik m'n ding doe en draag waar ik me goed in voel. Ik heb een hekel aan alle mensen (jongens en meisjes) die willen opvallen door hun (merk)kleding, bling bling en onozele zonnebrillen bv. Dat merk ik idd op hardstyle feestjes.
De gabbers doen gewoon hun ding, genieten van de muziek en laten iedereen in hun waarde. Dat was in de jaren 90 al zo en dat is nu nog steeds zo. Ik heb in nog geen enkele andere subcultuur zulke samenhorigheid en passie voor de muziek meegemaakt.
Dusja ik zal op Dominator gewoon m'n nikes aan hebben samen met m'n aussie (of mss een nieuwe legerbroek). Waarom? Gewoon omdat ik het kan :woot:


Wij moeten een keertje meeten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:48 
 

Ik weet niet of ik daar sta, kom geen moment uit de trommeltent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is een kanker site! :D

Die staat

kijk wat hier allemaal gebeurt kerel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Almighty schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is een kanker site! :D

Die staat

kijk wat hier allemaal gebeurt kerel :lol:

Mensen zijn het oneens met de manier waarop er over ze gesproken word en dan is het gelijk een vervelende site?

Pfoe, verklaart wel waarom mensen dus zo tegen bepaalde mensen aankijken etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mensen zijn het oneens met de manier waarop er over ze gesproken word en dan is het gelijk een vervelende site?

Pfoe, verklaart wel waarom mensen dus zo tegen bepaalde mensen aankijken etc.

pff donder op man, iedereen zeikt altijd en alleen maar op HT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Olijfboompje schreef:
Mensen zijn het oneens met de manier waarop er over ze gesproken word en dan is het gelijk een vervelende site?

Pfoe, verklaart wel waarom mensen dus zo tegen bepaalde mensen aankijken etc.

pff donder op man, iedereen zeikt altijd en alleen maar op HT :P

Waar zie jij gezeik dan?
Geef eens linkjes :D

Volgens mij is dit een gevalletje selectieve perceptie. Jullie zien alleen maar gezeik terwijl er ook veel om heen zit. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
Olijfboompje schreef:
Mensen zijn het oneens met de manier waarop er over ze gesproken word en dan is het gelijk een vervelende site?

Pfoe, verklaart wel waarom mensen dus zo tegen bepaalde mensen aankijken etc.

pff donder op man, iedereen zeikt altijd en alleen maar op HT :P

Waar zie jij gezeik dan?
Geef eens linkjes :D

Volgens mij is dit een gevalletje selectieve perceptie. Jullie zien alleen maar gezeik terwijl er ook veel om heen zit. :cool:

Hardtraxx is gewoon fucking veel negativiteit, daar kun je niet omheen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is gewoon fucking veel negativiteit, daar kun je niet omheen...

En wie creëert dat?

Een stel gasten die hun dagelijkse en wekelijkse frustraties op onwetende sitebezoekers afreageren? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:00 
 

Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is gewoon fucking veel negativiteit, daar kun je niet omheen...

En wie creëert dat?

Een stel gasten die hun dagelijkse en wekelijkse frustraties op onwetende sitebezoekers afreageren? >.<



Dinsdagdipjes. die doen dat :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is gewoon fucking veel negativiteit, daar kun je niet omheen...

En wie creëert dat?

Een stel gasten die hun dagelijkse en wekelijkse frustraties op onwetende sitebezoekers afreageren? >.<

En verwende mensen die hele line-ups afkraken bij 2 ongewenste namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is gewoon fucking veel negativiteit, daar kun je niet omheen...

En wie creëert dat?

Een stel gasten die hun dagelijkse en wekelijkse frustraties op onwetende sitebezoekers afreageren? >.<



Dinsdagdipjes. die doen dat :)!

Volgens mij niet eens dinsdag dipjes. xd
Slap excuus om je frustratie af te reageren op anderen.

Maarja, lekker gabberen, hakken, zagen enzo op Dominator. Beetje naar mensen met hoorntjes kijken enzo.
hardcoresjors schreef:
En verwende mensen die hele line-ups afkraken bij 2 ongewenste namen.

Zo, ja, echt wel!

Is dat de bron dat Hardtraxx een vervelende website is of weet je nog meer redenen op te noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is een kanker site! :D

Ga dan gewoon weg, boefje.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten