Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:

Ben jij voor Ajax?

Ja, is dat relevant dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is gewoon fucking veel negativiteit, daar kun je niet omheen...


hardcoresjors schreef:
Hardtraxx is een kanker site!


Wat doe je hier dan nog? Als jij eens gewoon een keer opflikkert :sick:
Heb nog nooit een post met toegevoegde waarde van jou gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wie gaan er met de trein en wie met Eventtravel?

Bob. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onder mijn post zijn jullie weer LIEF tegen elkaar. (En hebben het uiteraard over Dominator)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
El Mare schreef:

Ben jij voor Ajax?

Ja, is dat relevant dan?


Ja, dan snap ik namelijk die post van jou :lol: :P
Maar goed, ik heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 21:38 
 

IK OOK
Ik wil zoooo graag naar Dither & Switch techniek
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Pommer schreef:
El Mare schreef:

Ben jij voor Ajax?

Ja, is dat relevant dan?


Ja, dan snap ik namelijk die post van jou :lol: :P
Maar goed, ik heb er zin in :D

Die post had niks met voetbal te maken hoor? Je moet geen dingen zien die er niet zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 00:16 
 

Wanneer zal die website is komen met die mooie area overzichtjes..

Q-dance en Art of Dance maken toch altijd mooi spektakel van die websites.. dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:11 
 

Area Line-ups:

Cast of Catastrophe - Mainstage
Angerfist & Outblast Live
Tha Playah & Neophyte Live
Korsakoff
Noize Suppressor Live
DaY-már
Dyprax
State of Emergency
Stunned Guys
Amnesys
Endymion Live
Re-Style
Hellsystem
Partyraiser
MC Tha Watcher

Outcast - Industrial and Frenchcore
The Sickest Squad Live
The DJ Producer
I:Gor Live
Tieum
Tymon
Miss K8
Lowroller
Switch Technique
Dither
Negative Audio Live
Meagashira
MC Justice

16MM - Early Hardcore
Marc Acardipane Live
Lenny Dee
Bass-D
Franky Jones
Darkraver
Predator
Buzz Fuzz
J.D.A.
Stanton
Vince
MC Syco

International Cast - International Hardcore
Mad Dog
Kutski
Anime
Unexist
DJ D
Angeldust
Rayden
Exotane
Miosa
Javi Boss
Obsession
Kristof
Juanma
Satronica
MC Jeff

Raw Cast - Raw Hardstyle
Psyko Punkz
Crypsis
B-Front
Ran-D
Radical Redemption
Thera
Chain Reaction
Alphaverb
Frequenzerz Live
MC Da Syndrome

Honk Kong Violence - Terror and Speedcore
Drokz
Akira
Noisekick
Maissouille
The Destroyer Live
Bonehead
Tripped
Honk Kong Violence Live
Bryan Fury
Rictus Sempra
The Vizitor
Limewax
Nekrolog1k Live
Trasher
Beatkiller
Homeboy
MC Metal D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:41 
 

Area's geupdate. =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Limewax, Nekro live en Homeboy op de HKV stage. Aparte keuze, maar ik vermaak me er wel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:17 
 

Tss moeten ze echt afschaffen van industrial stages.

Die terror moet ze niet en ik ook niet :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:46 
 

Omdat jij niet van Frenchcore houdt moet niet een hele line up om gegooid worden he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:48 
 

Chris Two schreef:
Omdat jij niet van Frenchcore houdt moet niet een hele line up om gegooid worden he!



Duidelijk van wel, nu heb je 1 zo'n kut frenchcore act die er niet bij past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Eerlijk gezegd zijn de Psyko Punkz echt de laatste die ik op de Raw stage had verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Eerlijk gezegd zijn de Psyko Punkz echt de laatste die ik op de Raw stage had verwacht :/

Eindelijk een verrassing van Q-dance :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:20 
 

Basshunterzz schreef:
Eerlijk gezegd zijn de Psyko Punkz echt de laatste die ik op de Raw stage had verwacht :/


Wie gaat er ook naar dominator voor de hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:
Eerlijk gezegd zijn de Psyko Punkz echt de laatste die ik op de Raw stage had verwacht :/


Wie gaat er ook naar dominator voor de hardstyle


Datzelfde kun je zeggen over Hardstyle feesten, waarom daarnaartoe voor de Hardcore. Als ik daar naartoe zou gaan, dan zou ik wel een setje van de bijvoorbeeld B-Front meepikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:
Eerlijk gezegd zijn de Psyko Punkz echt de laatste die ik op de Raw stage had verwacht :/


Wie gaat er ook naar dominator voor de hardstyle

Jahoor ga weer ff die geweldige discusie aanwakkeren joh.. :P

Maar ben er wel mee eens dat je meer aan het feest zou hebben als je ook hardcore kan waarderen in plaats van een hele dag bij die raw stage te gaan staan.

Ik ga hooguit voor Thera en Alphaverb uitstapje maken naar de Hardstyle area, de rest zie ik nog genoeg op alle andere hardstyle festivals deze zomer. Moet alleen nog ff kijken of het financieel gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet niet hoe het er daar allemaal aan toe gaat maar ik verwacht dat bij de Terror stage iedereen aan de speed of wat dan ook staat, gaat er daar flink hard aan toe denk ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ik verwacht dat bij de Terror stage iedereen aan de speed of wat dan ook staat,

Nee alleen bij de speedcore. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:28 
 

Basshunterzz schreef:
Ik weet niet hoe het er daar allemaal aan toe gaat maar ik verwacht dat bij de Terror stage iedereen aan de speed of wat dan ook staat, gaat er daar flink hard aan toe denk ik? :P

Vorig jaar nuchter tussen gestaan en gewoon volgehouden.. net als vriendin die ik bij had
en die psyko punkz staan er anders al 3 jaar


En einde discussie hardstyle op dit feest.. klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik weet niet hoe het er daar allemaal aan toe gaat maar ik verwacht dat bij de Terror stage iedereen aan de speed of wat dan ook staat, gaat er daar flink hard aan toe denk ik? :P

Vorig jaar nuchter tussen gestaan en gewoon volgehouden.. net als vriendin die ik bij had
en die psyko punkz staan er anders al 3 jaar


En einde discussie hardstyle op dit feest.. klaar


Is dat wat of kun je dat echt maar 1 set volhouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:46 
 

Basshunterzz schreef:
Is dat wat of kun je dat echt maar 1 set volhouden?


Volgens mij heb je nog veel te leren ofniet?

Ik ga de laatste tijd voornamelijk naar industrial/dnb feesten en ik hou het perfect vol zonder drugs.

Op MoH Heb ik alleen stilgestaan bij TSS omdat ik dat niets vind :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:
Is dat wat of kun je dat echt maar 1 set volhouden?


Volgens mij heb je nog veel te leren ofniet?

Ik ga de laatste tijd voornamelijk naar industrial/dnb feesten en ik hou het perfect vol zonder drugs.

Op MoH Heb ik alleen stilgestaan bij TSS omdat ik dat niets vind :p.


Nee je begrijpt me verkeerd, gewoon qua muziek. Ik weet ook wel dat het zonder drugs vol te houden is ;)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten