Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:17 
 

Nando schreef:
Prima hoor. Maar wees voorbereid, want ik schijn nogal raar los te gaan in vergelijking met gabbers.

Dan heb je Onthafloorx nog niet gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:18 
 

Dakpan schreef:
Switch Techniquen


Ik droom hier al maanden van

KSwoosh schreef:
Dan heb je Onthafloorx nog niet gezien :P


Die heb ik ook nog niet gezien ;)

Nando volgens mij wel op hard definition maar dat weet ik niet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Prima hoor. Maar wees voorbereid, want ik schijn nogal raar los te gaan in vergelijking met gabbers.

Dan heb je Onthafloorx nog niet gezien :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:40 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig, dit feestje was vorig jaar zo mooi :D

Toen bijna niks van de Italian stage meegekregen, deze keer proberen daar wel wat meer langs te gaan :) En industrial natuurlijk na Masters :) Is me echt verrassend goed bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:27 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Prima hoor. Maar wees voorbereid, want ik schijn nogal raar los te gaan in vergelijking met gabbers.

Dan heb je Onthafloorx nog niet gezien :P


:lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 07:46 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Core_freak schreef:
Ik ga toch één deze de tickets halen. Maar als ik op de site kijk dan zie ik nergens dat die ook in winkels zoals bv Primera en Fnac te verkrijgen zijn.
Op de website van Fnac levert de zoekfunctie naar 'Dominator' niks op :(
Wil dit dan zeggen dat tickets alleen maar online te bestellen zijn?? Weet iemand dat?

waarom zou je ze niet online willen bestellen? dat is toch veel makkelijekr?

Ik heb tot hier toe altijd m'n kaarten in de winkel gehaald, dus da's eigenlijk meer een gewoonte geworden. Maar ik denk wel dat ik ze nu online zal moeten bestellen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:19 
 

Mellow schreef:
Ook aanwezig, dit feestje was vorig jaar zo mooi :D

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:28 
 

Mellow schreef:
Ook aanwezig, dit feestje was vorig jaar zo mooi :D

Toen bijna niks van de Italian stage meegekregen, deze keer proberen daar wel wat meer langs te gaan :) En industrial natuurlijk na Masters :) Is me echt verrassend goed bevallen.


Dan gaan wij ook bierung, heb op masters de hele tijd naast je gestaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer lekker aapjes kijken hier! Die gasten zien er altijd zo kansloos, debiel en mongolisch uit in die aussies en cavello's. Altijd die kale koppen en petjes met die standaard nikes. Gasten zullen ook altijd wel doorgesnoven zijn en zichzelf vol slikken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:30 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Weer lekker aapjes kijken hier! Die gasten zien er altijd zo kansloos, debiel en mongolisch uit in die aussies en cavello's. Altijd die kale koppen en petjes met die standaard nikes. Gasten zullen ook altijd wel doorgesnoven zijn en zichzelf vol slikken!


Wat een vooroordelen weer :/
't is toch niet omdat je nikes en een aussie of cavello trainingspak draagt dat je daarom een junkie bent... Jezus wat een bekrompenheid toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
Olijfboompje schreef:
Weer lekker aapjes kijken hier! Die gasten zien er altijd zo kansloos, debiel en mongolisch uit in die aussies en cavello's. Altijd die kale koppen en petjes met die standaard nikes. Gasten zullen ook altijd wel doorgesnoven zijn en zichzelf vol slikken!


Wat een vooroordelen weer :/
't is toch niet omdat je nikes en een aussie of cavello trainingspak draagt dat je daarom een junkie bent... Jezus wat een bekrompenheid toch...


gahhagagha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:36 
 

Core_freak schreef:
Olijfboompje schreef:
Weer lekker aapjes kijken hier! Die gasten zien er altijd zo kansloos, debiel en mongolisch uit in die aussies en cavello's. Altijd die kale koppen en petjes met die standaard nikes. Gasten zullen ook altijd wel doorgesnoven zijn en zichzelf vol slikken!


Wat een vooroordelen weer :/
't is toch niet omdat je nikes en een aussie of cavello trainingspak draagt dat je daarom een junkie bent... Jezus wat een bekrompenheid toch...

Is ook zo, dat 98% het doet hoeft inderdaad niet te betekenen dat je daardoor mag zeggen dat iedereen het doet. Ongelofelijk sommige mensen hoeveel vooroordelen ze hebben,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:38 
 
Hardtraxx Addict

Hahahah haphap! Misschien moet je het Multigroove topic eens doorlezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:40 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Core_freak schreef:
Olijfboompje schreef:
Weer lekker aapjes kijken hier! Die gasten zien er altijd zo kansloos, debiel en mongolisch uit in die aussies en cavello's. Altijd die kale koppen en petjes met die standaard nikes. Gasten zullen ook altijd wel doorgesnoven zijn en zichzelf vol slikken!


Wat een vooroordelen weer :/
't is toch niet omdat je nikes en een aussie of cavello trainingspak draagt dat je daarom een junkie bent... Jezus wat een bekrompenheid toch...

Is ook zo, dat 98% het doet hoeft inderdaad niet te betekenen dat je daardoor mag zeggen dat iedereen het doet. Ongelofelijk sommige mensen hoeveel vooroordelen ze hebben,


Ik draag ook een aussie en nikes, alleen heb ik geen kaal koppie... Ik heb nog nooit drugs gebruikt en toch voel ik me 100% gabber... Toch wel grappig dat mensen altijd een stereotiep beeld hebben van gabbers...
Voor mij heeft het gewoon te maken met de muziek en het gevoel dat je hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:41 
 

Top, je bent de uitzondering. Je kan op zn minst toegeven dat een overgroot deel van de hiervoor beschreven persoon aan de drugs zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

xd

Wil hier ook wel heen, maar het is een dag voordat ik op vakantie ga (die nacht zelfs volgens mij) dus ik weet niet of ik dat ga redden, weet ook niet of ik mensen meekrijg, denk het niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:51 
 

Nazale schreef:
Top, je bent de uitzondering. Je kan op zn minst toegeven dat een overgroot deel van de hiervoor beschreven persoon aan de drugs zit.


drugs :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:56 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Top, je bent de uitzondering. Je kan op zn minst toegeven dat een overgroot deel van de hiervoor beschreven persoon aan de drugs zit.


Ja tuurlijk, ik heb in m'n leven al veel vdk mensen gezien op feestjes, zowel vroeger als nu... Maakt mij niet uit, zolang ze geen amok zoeken kan me dat niets schelen. Integendeel, soms lach ik me haast een breuk met sommigen...
Maar dit terzijde, ik heb de Multigroove topic gelezen en dat komt me bekend voor.
Ik ben trots op mezelf als gabber... Waarom? Wel gewoon omdat ik m'n ding doe en draag waar ik me goed in voel. Ik heb een hekel aan alle mensen (jongens en meisjes) die willen opvallen door hun (merk)kleding, bling bling en onozele zonnebrillen bv. Dat merk ik idd op hardstyle feestjes.
De gabbers doen gewoon hun ding, genieten van de muziek en laten iedereen in hun waarde. Dat was in de jaren 90 al zo en dat is nu nog steeds zo. Ik heb in nog geen enkele andere subcultuur zulke samenhorigheid en passie voor de muziek meegemaakt.
Dusja ik zal op Dominator gewoon m'n nikes aan hebben samen met m'n aussie (of mss een nieuwe legerbroek). Waarom? Gewoon omdat ik het kan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:01 
 

Core_freak schreef:
Olijfboompje schreef:
Weer lekker aapjes kijken hier! Die gasten zien er altijd zo kansloos, debiel en mongolisch uit in die aussies en cavello's. Altijd die kale koppen en petjes met die standaard nikes. Gasten zullen ook altijd wel doorgesnoven zijn en zichzelf vol slikken!


Wat een vooroordelen weer :/
't is toch niet omdat je nikes en een aussie of cavello trainingspak draagt dat je daarom een junkie bent... Jezus wat een bekrompenheid toch...

Dan is deze opmerking van je echt onzin. Je geeft aan dat ze er niet mooi uit willen zien (omdat dat blijkbaar debiel is?), en daarna geef je dus (terecht overigens) toe dat ze ook vaak aan de drugs zitten. Maar goed - fijn dat je wel hebt ingezien dat het zo is.

En ik vind het allemaal prima waarom je het doet hoor. Ben ook op dominator 2010 geweest en de tijd van mn leven gehad. Prima sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:08 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Core_freak schreef:
Olijfboompje schreef:
Weer lekker aapjes kijken hier! Die gasten zien er altijd zo kansloos, debiel en mongolisch uit in die aussies en cavello's. Altijd die kale koppen en petjes met die standaard nikes. Gasten zullen ook altijd wel doorgesnoven zijn en zichzelf vol slikken!


Wat een vooroordelen weer :/
't is toch niet omdat je nikes en een aussie of cavello trainingspak draagt dat je daarom een junkie bent... Jezus wat een bekrompenheid toch...

Dan is deze opmerking van je echt onzin. Je geeft aan dat ze er niet mooi uit willen zien (omdat dat blijkbaar debiel is?), en daarna geef je dus (terecht overigens) toe dat ze ook vaak aan de drugs zitten. Maar goed - fijn dat je wel hebt ingezien dat het zo is.

En ik vind het allemaal prima waarom je het doet hoor. Ben ook op dominator 2010 geweest en de tijd van mn leven gehad. Prima sfeer!


Ja kijk, wellicht zal de grote meerderheid pillen pakken... Maar lang niet iedereen doet dat hoor, dus de stelling dat gabber gelijk zou zijn aan pillenpakker gaat toch niet op, dat bedoel ik maar.
Het gabber gevoel draait gewoon om je goed te voelen zoals je bent en te genieten van de muziek.
Dominator 2010, wel ik vond de sfeer vorig jaar nog beter...
Ik gok dat het dit jaar gewoon het beste feestje uit m'n leven gaat worden :woot:
Hopelijk staat het podium van de mainstage zoals vorig jaar, want in 2010 vond ik de layout niet erg handig. Al zal ik wel niet veel op de main te vinden zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zogenaamde "gabber" mentaliteit is hokjes denken pur sang. Wij tegen zij cultuurtje. Datgeen wat uitgeband moet worden volgens die cultuur word door diezelfde personen in stand gehouden. Vicieus cirkeltje!

Zal ook niet veranderen. Boeit mij niks. Kan er alleen maar om lachen.

Een ding weet ik zeker en dat is dat ik op feestjes kom om het naar mijn zin te hebben en niet om dat te doen wat al die zelfdebenoemde "gabbers" in 't Multigroove topic en in hier doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:24 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Een ding weet ik zeker en dat is dat ik op feestjes kom om het naar mijn zin te hebben en niet om dat te doen wat al die zelfdebenoemde "gabbers" in 't Multigroove topic en in hier doen.

En wat doen die gabbers dan volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:26 
 

Core_freak schreef:
Olijfboompje schreef:
Een ding weet ik zeker en dat is dat ik op feestjes kom om het naar mijn zin te hebben en niet om dat te doen wat al die zelfdebenoemde "gabbers" in 't Multigroove topic en in hier doen.

En wat doen die gabbers dan volgens jou?



snuiven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:28 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Core_freak schreef:
Olijfboompje schreef:
Een ding weet ik zeker en dat is dat ik op feestjes kom om het naar mijn zin te hebben en niet om dat te doen wat al die zelfdebenoemde "gabbers" in 't Multigroove topic en in hier doen.

En wat doen die gabbers dan volgens jou?



snuiven


Ik ga het ook super naar m'n zin hebben zonder shit :D
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten