Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Het is wel gewon zo dat er veel meer paupers en dagjesmensen af komen op hardstyle dan op hardcore.

Nahhh... Ik weet wel, als ik bij toeval eens op de black loop bij Defqon of bij de Hardcore Stage @ Qbase, dan zie ik vrijwel alleen maar paupers. Weet niet of dat publiek ook representatief is voor het gemiddelde Hardcore feest ;)

Bij Hardstyle feesten lopen trouwens ook gruwelijk veel paupers rond. Toen ik buiten op de anderen stond te wachten met Lellebel @ Loudness schaamde ik me bijna dat ik daar tussen liep :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er natuurlijk maar net aan welk feest inderdaad. Op Masters of Hardcore inderdaad gemiddeld veel meer "paupers" gezien dan op een doorsnee hardstyle feestje. Maar op Pandemonium juist ongelooflijk veel echte liefhebbers gezien , en ja misschien zien ze er 'apart' uit (kleding ed.) maar het is wel geweldig feestvolk dat ongelooflijk toegewijd is tot de muziek en geen vlieg kwaad zal doen. :)

Wel leuk om te zien dat die zelfde discussie altijd opnieuw aanwakkert over die ene hardstyle area op dit feest. Ik ben hier aanwezig maar zal me het grootste deel van de dag bij de andere stages bevinden denk ik, maar enkele bezoekjes naar de hardstyle stage sluit ik niet uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
MacMichael schreef:
Het is wel gewon zo dat er veel meer paupers en dagjesmensen af komen op hardstyle dan op hardcore.

Nahhh... Ik weet wel, als ik bij toeval eens op de black loop bij Defqon of bij de Hardcore Stage @ Qbase, dan zie ik vrijwel alleen maar paupers. Weet niet of dat publiek ook representatief is voor het gemiddelde Hardcore feest ;)

Bij Hardstyle feesten lopen trouwens ook gruwelijk veel paupers rond. Toen ik buiten op de anderen stond te wachten met Lellebel @ Loudness schaamde ik me bijna dat ik daar tussen liep :lol: :lol:

Op Hardshock zat er een kerel bij die zittafels met een schele knikker in z'n oogkas, hij was zo vdk dat hij gewoon liep te kwijlen.
Vuile hond probeerde me ook gewoon aan te raken, ranzig ventje :/
Kan me echt ergeren aan dat soort kut koppen...
Weet niet of hij voor de hardcore of voor de hardstyle kwam maar dat soort volk moet niet in me buurt komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, dit zie je ook bij de hardcore.. Het is maar net welke muziekstijl je voor gaat. Ik heb nu 2 hardcorefeesten meegemaakt en daar lopen evenwel van die gare kuttekoppen rond als bij de hardstyle. Dit ook met technofeestjes, zelfde verhaal. Het is gewoon een feit, overal waar drugs gebruikt worden zie je gare kuttekoppen rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bij Hardstyle feesten lopen trouwens ook gruwelijk veel paupers rond. Toen ik buiten op de anderen stond te wachten met Lellebel @ Loudness schaamde ik me bijna dat ik daar tussen liep :lol: :lol:


Dat heb ik zo fokking vaak. In de treinen is het helemaal erg. Wat een volk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hier een editie zonder hardstyle gap! :thumbup:

https://partyflock.nl/party/150375:Dominator.html


één editie ja, daarna kwam het weer terug en heel het internet zeurt erover, en wat een onzin dat Hardstyle kutvolk met zich meebrengt, is bij Hardcore net zo erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een geweldige discussie dit weer :lol:
Ik moet zeggen toen ik op Dominator was (2008). Heb ik veel bij de hardstylestage gestaan puur omdat hardcore mij niet zo trekt, maar als ik daar met de mensen aan het praten was. Bij 9/10 was het geval dat ze het ideaal vonden dat er een hardstylestage was, om gewoon even lekker te chillen of om even uit te spacen of om gewoon even geen hardcore te horen. En daarbij, waren op dat feest de meeste vage/vdk/irritante mensen de hardcoremensen. Tuurlijk zijn de hardstylemensen op dominator anders dan op een Defqon, mag je ook helemaal niet vergelijken vind ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op hardcore feesten is over het algemeen de sfeer een stuk beter. Het volk dat je bij de black ziet op defqon is natuurlijk geen representatie eigenlijk daarvoor. Alleen bij negative a zag je dat de sfeer echt top was.

Kan me ground zero nog wel herinneren heb me daar top vermaakt bij de hardcore in mn eentje uiteindelijk :P
Bij hardstyle heb je altijd van die patertjes en daar irriteer ik me altijd mateloos aan. (toppunt toch wel knock out).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Bij Hardstyle feesten lopen trouwens ook gruwelijk veel paupers rond. Toen ik buiten op de anderen stond te wachten met Lellebel @ Loudness schaamde ik me bijna dat ik daar tussen liep :lol: :lol:


Dat heb ik zo fokking vaak. In de treinen is het helemaal erg. Wat een volk zeg.

Inderdaad. Heb me ook suf gelachen om sommige mensen op het station al. Ergste was dat er nog 1 naast me kwam zitten in de trein. xd Maar goed, op hardcore feesten zie je ook gewoon heel ander volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardcore-feesten trekken andere soort paupers dan hardstyle-feesten. Heb wel liever het hardcore-volk, al moet ik zeggen dat ik het vorig jaar qua sfeer iets minder vond dan in 2010. Maar dat lag denk ik ook aan het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iedereen jankt nu wel over het volk dat komt.

Neemt nogsteeds niet weg dat het een hardcore festival van origine is.
En als er steeds meer mensen naar die hardstyle stage gaan, komen er minder bij de hardcore en worden die stages straks te duur, dit jaar zijn er ook al een paar weggehaald. Dat moet ook weer vervangen worden en ik durf geld er op te leggen dat er een deze jaren nog een hardstyle stage bij komt.

Ik zie het zo gebeuren dat Q-Dance straks de hele boel weer verscantraxt (Mooi woord)
Het is nog een geluk dat Art Of Dance zeggenschap heeft in het festival, anders was dit allang een half hardstyle feest geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:36 
 
Hardtraxxer

Ik ga toch één deze de tickets halen. Maar als ik op de site kijk dan zie ik nergens dat die ook in winkels zoals bv Primera en Fnac te verkrijgen zijn.
Op de website van Fnac levert de zoekfunctie naar 'Dominator' niks op :(
Wil dit dan zeggen dat tickets alleen maar online te bestellen zijn?? Weet iemand dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:13 
 

Core_freak schreef:
Ik ga toch één deze de tickets halen. Maar als ik op de site kijk dan zie ik nergens dat die ook in winkels zoals bv Primera en Fnac te verkrijgen zijn.
Op de website van Fnac levert de zoekfunctie naar 'Dominator' niks op :(
Wil dit dan zeggen dat tickets alleen maar online te bestellen zijn?? Weet iemand dat?

waarom zou je ze niet online willen bestellen? dat is toch veel makkelijekr?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besloten om hierheen te gaan met meneer Olijfboompje en friends. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:50 
 

Nando schreef:
Besloten om hierheen te gaan met meneer Olijfboompje en friends. :D

Goed bezig...

inductieplaten en trommels voor jou? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of misschien kaboem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dag hakken jonge, kaboem kaboem kaboem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:59 
 

Meh, zodra nando op de mainstage doorkrijgt dat er Pattern 2 gedraait wordt op de Raw, schiet hij met mach 3 naar die area!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:05 
 

Nando schreef:
Hele dag hakken jonge, kaboem kaboem kaboem!



:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Zullen we weer lief doen tegen elkaar? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:15 
 

kaboem schreef:
Zullen we weer lief doen tegen elkaar? :(

kaboem schreef:
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:46 
 

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Zullen we weer lief doen tegen elkaar? :(

kaboem schreef:
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:



ja he? Komt nando gezellig trommelen doen we een biertje enzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Switch Techniquen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima hoor. Maar wees voorbereid, want ik schijn nogal raar los te gaan in vergelijking met gabbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten