Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 00:25 
 

Trouwens:

Citaat:
djpaulelstak: Kicked off the #Dominator line-up because I'll be closing a hardstyle(!) stage two(!) weeks before in Lommel"
DJPromo: Join the club
outsideagency: We're also members of the club. ­
djpaulElstak: I think it's a big club ­


Q-dance is lekker bezig.
Buzz Fuzz stond op Last World... dies nu vervangen door Dione en nog iemand dacht ik
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Sjors, 1 vraagje:
Heb je ook geklaagd dat er op HardShock een Raw Hardstyle stage was?

Jep! ;)
Misschien niet specifiek op hardtraxx, maar ik vond het wel gods gruwelijk lelijk dat er een hardstyle tent is op een hardcore feest, niet lullig bedoeld maar ik vind dat hardstyle wel kut volk mee trekt! :lol:
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 07:55 
 

Je bedoeld die anabooltjes? En kats lelijke meiden?
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:11 
 

Chris Two schreef:
Je bedoeld die anabooltjes? En kats lelijke meiden?


Ja die, lekker de hardstyle in ruilen voor techno schranz of frenchcore.
Ik heb niets tegen hardstyle maar wel op dominator :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:17 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Je bedoeld die anabooltjes? En kats lelijke meiden?


Ja die, lekker de hardstyle in ruilen voor techno schranz of frenchcore.
Ik heb niets tegen hardstyle maar wel op dominator :P


Ik deel je mening wel een beetje. Enerzijds vind ik het wel een leuke afwisseling, maar anderzijds past het idd niet, en zeker niet op de plaats van de voorbije jaren, zo dicht tegen de HKV tent...
Soit, ik maak er me niet druk in, gewoon een ganse dag feesten :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:19 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Je bedoeld die anabooltjes? En kats lelijke meiden?


Ja die, lekker de hardstyle in ruilen voor techno schranz of frenchcore.
Ik heb niets tegen hardstyle maar wel op dominator :P

met zon schrale HS lineup komt er toch niemand opdagen joh
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:23 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Je bedoeld die anabooltjes? En kats lelijke meiden?


Ja die, lekker de hardstyle in ruilen voor techno schranz of frenchcore.
Ik heb niets tegen hardstyle maar wel op dominator :P

met zon schrale HS lineup komt er toch niemand opdagen joh


Ik denk dat je daar nog van gaat verschieten... Ik denk dat er minstens evenveel volk als vorig jaar aan die HS stage gaat staan, wss zelfs nog wat meer.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies, genoeg mensen die niet kijken naar de line-up en gewoon blind gaan of special voor PP komen.
Verder vind ik iig wel lekker even tussen door keertje afwisseling naar de hardstyle stage, dus denk dat ik die dag er wel 1 keer ben te vinden.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:44 
 

Chris Two schreef:
Doe die kleppen af en laat mensen los gaan waar hun dat willen en kijk verder... Niet iedereen wil een hele dag industrial

Nee en daarom is er hardcore, op een hardcore festival.

Als je hardstijl wil zijn er zat andere opties ;)
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:43 
 

Anabolen en kats lelijke meiden zijn ook aanwezig op Hardcore daar niet van.
Hardstyle was vorig jaar OVERVOL en dat op ene hardcore festival... denk wel dat er een statement gemaakt wordt daarmee
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:07 
 

Ik ga hier niet eens op in
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Je bedoeld die anabooltjes? En kats lelijke meiden?

Nee gewoon dat dagjesmens volk,
Hardstyle neemt echt rare bezoekers mee kerel! ;)
Hahaha maarja, ik vind het gewoon niet thuis horen op een festival als Dominator! :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Je bedoeld die anabooltjes? En kats lelijke meiden?

Nee gewoon dat dagjesmens volk,
Hardstyle neemt echt rare bezoekers mee kerel! ;)
Hahaha maarja, ik vind het gewoon niet thuis horen op een festival als Dominator! :P


HAHAHAHAHAH en hardcore niet dan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Al die doorgesnoven Henken en die Italianen xd Lijkt soms net een slagveld, die lui vallen in groepjes neer :lol: En dat is geen Hardstyle volk!

En trouwens, jij komt toch niet bij de hardstyle area? Dan heb je er lijkt mij geen last van
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

omg, al jaren dat gezeik over (Raw!) Hardstyle op Dominator :')

Op Defqon is toch ook Techno, Hardtrance, Dubstep, hoor je niemand over klagen.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:21 
 

Delt-A schreef:
omg, al jaren dat gezeik over (Raw!) Hardstyle op Dominator :')

Op Defqon is toch ook Techno, Hardtrance, Dubstep, hoor je niemand over klagen.


Omdat Defqon zo'n festival is?


Trouwens Robertt..volgens mij doen jullie hardstylerts zelf ook meer dan genoeg ;) Het drugstopic is door iedereen te lezen voor je domme dingen zegt
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
HAHAHAHAHAH en hardcore niet dan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Al die doorgesnoven Henken en die Italianen xd Lijkt soms net een slagveld, die lui vallen in groepjes neer :lol: En dat is geen Hardstyle volk!

En trouwens, jij komt toch niet bij de hardstyle area? Dan heb je er lijkt mij geen last van

Dat is dan hardcore volk dat ben ik wel gewent! :P
maar dat volk hoort op een hardcore feest, als er ineens allemaal van dat soort mensen op Loudness rondliepen omdat er een hardcore area komt is dat toch ook kut? :P

Ik erger me er niet echt aan ofzo, maar ik vind het wel lelijk dat ze op zulke feesten hardstyle erbij doen! :P

Delt-A schreef:
omg, al jaren dat gezeik over (Raw!) Hardstyle op Dominator :')

Op Defqon is toch ook Techno, Hardtrance, Dubstep, hoor je niemand over klagen.

Op defqon heb je volgens mij elke harddance style, maar dat is defqon, en dominator is hardcore! :P
Dominator heet ook gewoon: Dominator The Hardcore Festival
Bij Defqon zie ik dat niet staan hoor! :P

kaboem schreef:
Trouwens Robertt..volgens mij doen jullie hardstylerts zelf ook meer dan genoeg ;) Het drugstopic is door iedereen te lezen voor je domme dingen zegt

Drugs hoort gewoon bij dancefeesten! :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:35 
 

Tgaat mij ook niet om het drugsgebruik hoor sjors :P, vind het zo kansloos dat het hardstyle volk altijd moet huilen over gebruik terwijl ze zelf net zo van de kaart zijn :D
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Tgaat mij ook niet om het drugsgebruik hoor sjors :P, vind het zo kansloos dat het hardstyle volk altijd moet huilen over gebruik terwijl ze zelf net zo van de kaart zijn :D

Nee ik zeg het alleen omdat er hier gezegd wordt dat het hardstyle volk raar is.. Zeg nergens dat het op hardstyle feesten niet gebeurd.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snap sowieso niet waarom je vercrackt naar/op een party zou willen zijn xd
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:


Delt-A schreef:
omg, al jaren dat gezeik over (Raw!) Hardstyle op Dominator :')

Op Defqon is toch ook Techno, Hardtrance, Dubstep, hoor je niemand over klagen.

Op defqon heb je volgens mij elke harddance style, maar dat is defqon, en dominator is hardcore! :P
Dominator heet ook gewoon: Dominator The Hardcore Festival
Bij Defqon zie ik dat niet staan hoor! :P

Blijkbaar is Dominator dus niet puur Hardcore, deal with it.


kaboem schreef:
Delt-A schreef:
omg, al jaren dat gezeik over (Raw!) Hardstyle op Dominator :')

Op Defqon is toch ook Techno, Hardtrance, Dubstep, hoor je niemand over klagen.


Omdat Defqon zo'n festival is?


Dominator is ook zo'n festival, op de eerste editie was er al een freestyle area waar o.a. hardstyle gedraaid werd. leer er maar mee leven.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
kaboem schreef:
Delt-A schreef:
omg, al jaren dat gezeik over (Raw!) Hardstyle op Dominator :')

Op Defqon is toch ook Techno, Hardtrance, Dubstep, hoor je niemand over klagen.


Omdat Defqon zo'n festival is?


Dominator is ook zo'n festival, op de eerste editie was er al een freestyle area waar o.a. hardstyle gedraaid werd. leer er maar mee leven.

Hier een editie zonder hardstyle gap! :thumbup:

https://partyflock.nl/party/150375:Dominator.html
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:29 
 

Uprising Dominators = vervangen voor hardstyle
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Doe die kleppen af en laat mensen los gaan waar hun dat willen en kijk verder... Niet iedereen wil een hele dag industrial

Nee en daarom is er hardcore, op een hardcore festival.

Als je hardstijl wil zijn er zat andere opties ;)


Waar maak jij je in godsnaam druk om zeg, er is hardstyle, maar daar hoef je toch gewoon niet te komen, heel simpel. Zoals ik al aangegeven heb, ik kom op Dominator voor de hardcore, maar dat er hardstyle is, boeit me ook werkelijk niks, ik kom er gewoon niet, nogmaals, dat is heel simpel.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:16 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Je bedoeld die anabooltjes? En kats lelijke meiden?

Nee gewoon dat dagjesmens volk,
Hardstyle neemt echt rare bezoekers mee kerel! ;)
Hahaha maarja, ik vind het gewoon niet thuis horen op een festival als Dominator! :P


HAHAHAHAHAH en hardcore niet dan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Al die doorgesnoven Henken en die Italianen xd Lijkt soms net een slagveld, die lui vallen in groepjes neer :lol: En dat is geen Hardstyle volk!

En trouwens, jij komt toch niet bij de hardstyle area? Dan heb je er lijkt mij geen last van

Het is wel gewon zo dat er veel meer paupers en dagjesmensen af komen op hardstyle dan op hardcore.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Waar maak jij je in godsnaam druk om zeg, er is hardstyle, maar daar hoef je toch gewoon niet te komen, heel simpel. Zoals ik al aangegeven heb, ik kom op Dominator voor de hardcore, maar dat er hardstyle is, boeit me ook werkelijk niks, ik kom er gewoon niet, nogmaals, dat is heel simpel.

Hardstyle neemt veel kutvolk mee, en het hoort gewoon niet bij een hardcore feest ala dominator, maar of wij er nou over klagen of niet, het is er dit jaar wel!
dus klaaaaaaaar :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten