Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst, kan jij jezelf zo heel af en toe misschien eens onder de grond verdiepen en er even niet bovenuit komen?

Bestaat er misschien ook een hele kleine kans dat de Psyko Punkz in 2010 een hele andere stijl hadden dan in 2012? >.<

Dat vind ik eerlijk gezegd wel meevallen. In ieder geval niet voldoende om eerst helemaal te gek te vinden en nu helemaal kut. Wat dat betreft heeft Spablauw gewoon gelijk.

Psyko Punkz is nu overigens ook heel populair onder de nieuwe generatie, maar ik kan je op een briefje meegeven dat als die mensen hier drie jaar op Hardtraxx hebben gezeten, ze Psyko Punkz ook uitspugen mits hun stijl niet meer veranderd is dan de afgelopen 2-3 jaar. Dat kun je afschrijven aan meeloopgedrag hier op het forum, het enkel kennen van de meest extreme emoties of het ontwikkelen van je smaak naarmate je meer verdiept. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
terwijl anderen dan weer zegden,


Meen je dat nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:28 
 

@lyst

In al die keren dat ik Psyko Punkz meegemaakt heb vond ik ze geen enkele keer positief verassen.
Zonder dit forum zou ik ze al RUK vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat zou best kunnen, ik zeg ook niet dat je op een forum moet zitten om ze ruk te kunnen vinden. :P
Ik zeg dat als je je actief verdiept op een van de fora, de kans groot is dat je Psyko Punkz uiteindelijk uitkotst.

Maar op zich is dit wel een leuke discussie, die niet veel met dit feest te maken heeft, dus ik zal zo wel even een nieuwe debating topic openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst, kan jij jezelf zo heel af en toe misschien eens onder de grond verdiepen en er even niet bovenuit komen?

Bestaat er misschien ook een hele kleine kans dat de Psyko Punkz in 2010 een hele andere stijl hadden dan in 2012? >.<

Dat vind ik eerlijk gezegd wel meevallen. In ieder geval niet voldoende om eerst helemaal te gek te vinden en nu helemaal kut. Wat dat betreft heeft Spablauw gewoon gelijk.

Psyko Punkz is nu overigens ook heel populair onder de nieuwe generatie, maar ik kan je op een briefje meegeven dat als die mensen hier drie jaar op Hardtraxx hebben gezeten, ze Psyko Punkz ook uitspugen mits hun stijl niet meer veranderd is dan de afgelopen 2-3 jaar. Dat kun je afschrijven aan meeloopgedrag hier op het forum, het enkel kennen van de meest extreme emoties of het ontwikkelen van je smaak naarmate je meer verdiept. :P

Vertel mij niet dat Bass Boom of Disrespect in dezelfde stijl is als Overclipping en Ghostclass. En ja, mijn smaak is ontwikkeld, mede dankzij het feit dat ik van 'dagjesmens' naar 'partyganger' ben gegaan. Defqon 2010 was mijn 3e hardstyle feest en daar vond ik alles wel best, omdat de sfeer uitermate goed was (in mijn ogen), wat de set ook ten goede kwam. Nu ik verder in de scene ben gegroeid en tig feesten verder ben, weet ik ook meer van alle vormen van hardstyle af, sfeer op feesten en kwaliteit van de muziek. Mooiste voorbeeld is de Hardstyle top 100 die ik eind 2010 had gemaakt. Meer dan de helft van die nummers staat inmiddels niet eens meer in mijn top 250. Maar goed, zo ontwikkelen we ons allemaal denk ik. Neemt niet weg dat als Psyko Punkz zo'n set als 2010 neerzetten, ik al meer tevreden ben dan dat ze die meuk van nu draaien. Hoewel ze aardig weer op weg zijn om op te krabbelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:37 
 

Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
terwijl anderen dan weer zegden,


Meen je dat nou?

Sorry, taalfoutje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
terwijl anderen dan weer zegden,


Meen je dat nou?

Sorry, taalfoutje :D

Is gewoon goed hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:41 
 
Hardtraxxer

Ik vond Psyko Punkz in 2010 ook super, zeker met tracks zoals Ghostclass enz Elke keer in hun in de line up van een feestje zag staan wist ik dat het ook een feestje ging worden (bv Reverze, ...)
Maar tracks zoals Beyond Belief zeggen me totaal niks meer en bijgevolg ben ik dan ook geen fan meer.
De enigste hardstyle waar ik nu nog naar luister is de 'raw' style, zoals Chain Reaction, Radical Redemption, enz.

Naar mijn mening horen ze dan ook niet meer thuis op Dominator, maar het zal mij worst wezen, 21 juli gaat gewoon een super vette dag worden, zelfs al zou het weer tegenvallen...

Kom maar op met die harde kicks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:42 
 

Chukkels schreef:
Spablauw schreef:
Sorry, taalfoutje :D

Is gewoon goed hoor. ;)

Op fora ben ik niet echt bezig met taal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
Naar mijn mening horen ze dan ook niet meer thuis op Dominator, maar het zal mij worst wezen, 21 juli gaat gewoon een super vette dag worden, zelfs al zou het weer tegenvallen...

Kom maar op met die harde kicks :woot:

Als je nu je naam naleeft en niet bij de pussystyle gaat staan, vermaak je je sowieso beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:56 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Core_freak schreef:
Naar mijn mening horen ze dan ook niet meer thuis op Dominator, maar het zal mij worst wezen, 21 juli gaat gewoon een super vette dag worden, zelfs al zou het weer tegenvallen...

Kom maar op met die harde kicks :woot:

Als je nu je naam naleeft en niet bij de pussystyle gaat staan, vermaak je je sowieso beter ;)


Oh maar dat is ook de bedoeling hoor. Ik zou alleen wel graag even een stukje van bv Radical Redemption mee willen pikken...
Meestal ben ik te vinden aan de main, maar deze keer gaat het voor mij vooral early en terror zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early en terror! :loving:
Jij snapt het! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Early en terror! :loving:
Jij snapt het! :thumbup:


Jij precies ook :thumbsup:
Goh, ik heb er nu al zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mijn lijstje :)

Trasher
Tymon
The DJ Producer
Alphaverb
Chain Reaction
Lowroller
Frequencerz Live
Limewax
I:Gor Live
Radical Redemption
Thera
Tieum
The Destroyer LIve
Unexist & Satronica
Crypsis
Kutski
Day-Mar
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:57 
 

hdhessel schreef:
mijn lijstje :)

Trasher
Tymon
The DJ Producer
Alphaverb
Chain Reaction
Lowroller
Frequencerz Live
Limewax
I:Gor Live
Radical Redemption
Thera
Tieum
The Destroyer LIve
Unexist & Satronica
Crypsis
Kutski
Day-Mar
:drool:



Pff hoe kan je zo nou wisselen naar hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
hdhessel schreef:
mijn lijstje :)
:drool:



Pff hoe kan je zo nou wisselen naar hardstyle :P

Voor Thera is dat altijd mogelijk ^^, maar zou alleen voor Thera dan wisselen even tussen door.
Tenzij hij verkeerde tijd staat ofc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:36 
 

mikeee schreef:
kaboem schreef:
hdhessel schreef:
mijn lijstje :)
:drool:



Pff hoe kan je zo nou wisselen naar hardstyle :P

Voor Thera is dat altijd mogelijk ^^, maar zou alleen voor Thera dan wisselen even tussen door.
Tenzij hij verkeerde tijd staat ofc.



Ben het hier echt niet mee eens hoor, je moet maar eens het verschil horen als thera done with my stash draait en daarna gucci draait! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sickest Squad moet ik ook aanschouwen! :thumbup:
Frenchcore! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Day-Mar
TSS Live
Unexist & Satronica
Tieum
Drokz
I:Gor Live
Limewax
Switch Technique
Nekrolog1k Live
Lowroller
Dither
The DJ Producer
Tymon
Bryan Fury
Trasher
Homeboy

Ja ik vermaak me hier wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:09 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
opaa schreef:
Waarom inderdaad elk jaar weer psyko punkz :p


Waarom uberhaupt naar Dominator voor hardstyle :sleep:


Zoveel trommels. aanwezig :thumbsup:


Ik ben 1x op dominator geweest en toen 50% van de dag op de raw stage geweest, goed vermaakt! Ook op Psyko Punkz. Ik klaag ook niet en kraak niet af, maar puur dat iemand er 3 jaar op rij staat.

In zowél 2010 als 2011 stonden al
Psyko Punkz, Anagenetic,Chain Reaction, Crypsis, B-front, Tatanka, Zatox, Zany/Donkeyrollers, als ik niet nederlands genoeg praatte, deze namen stonden er dus zowel in 2010 en 2011.

Nu in 2012 staan deze mensen daar van dus voor een 3e keer: Bfront, Chain Reaction, Crypsis, Psyko Punkz.

Geen probleem dat iemand er 3x op rij staat! als de persoon het imago van de area dan ook maar uitstraalt! En dan kom je wel bij het punt waar B-front, Chain Reaction en Crypsis iets meer 'raw' vertegenwoordigen dan Psyko Punkz. Geef zon plek dan aan een van de nieuwelingen of een gevorderde raw artiest?

Dat was mijn mening, om precies te zijn.

Maar gezellig en een stampfestijn wordt 't ook tijdens de set van psyko punkz, maak ik me niet druk om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:38 
 

Het wordt inderdaad een stampfestijn rond de tijd dat al die namen daar spelen

Op de andere stages :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:22 
 

Kaboem, je bent een typisch voorbeeld van een paard met oogkleppen op. Als wat je wilt zien is Crossbreed, Industrial en Drum and Bass en wat de hardstyle betreft moet je niks van hebben.
Lijkt net of je de vlaggendrager bent die Industrial moet promoten overal waar je komt. (en daarbij lijkt het ook of je net een partyflocker bent (ofwel: GEEN HS OP DOMINATOR BLA BLA BLA))

Doe die kleppen af en laat mensen los gaan waar hun dat willen en kijk verder... Niet iedereen wil een hele dag industrial
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Kaboem, je bent een typisch voorbeeld van een paard met oogkleppen op. Als wat je wilt zien is Crossbreed, Industrial en Drum and Bass en wat de hardstyle betreft moet je niks van hebben.
Lijkt net of je de vlaggendrager bent die Industrial moet promoten overal waar je komt. (en daarbij lijkt het ook of je net een partyflocker bent (ofwel: GEEN HS OP DOMINATOR BLA BLA BLA))

Doe die kleppen af en laat mensen los gaan waar hun dat willen en kijk verder... Niet iedereen wil een hele dag industrial

Ik ben het met hem eens, op Dominator hoort hardcore, geen hardstyle!
Industrial boeit me niks, maar dat valt onder hardcore dus dat hoort er dan bij, maar hardstyle valt niet onder hardcore, en dit is een hardcore feest! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar maken we ons druk om, dit is een hardcorefeest, ja dus... Dat er 1 stage is waar hardstyle gedraaid wordt is dat nou zo'n probleem? Ik zeg ook dat ik naar Dominator ga voor de hardcore en dat lijkt me logisch, maar als er een stage met hardstyle is vind ik dat prima, alleen ik zal er die dag niet komen, omdat ik op een hardcorefeest voor de hardcore kom.

Aanwezig trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 00:22 
 

Sjors, 1 vraagje:
Heb je ook geklaagd dat er op HardShock een Raw Hardstyle stage was?


Als je niks er van moet hebben kun je er toch omheen lopen? Gewoon open minded denken, stonden vorig jaar meer dan zat gabbers bij de Raw
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten