Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
hardcoresjors schreef:
Hooli schreef:
Hier ga ik me wel vermaken zeg, potverdrie :D :D

En sjors ontmoeten :cool:

Dan moet je niet in een hardstyle grot lopen! :P


Ben denk ik weinig bij de hardstyle te vinden op dominator :D :D

Early tent :drool: :drool: Die set van promo vorig jaar :woot:

Bij de early zal ik wel vaak zijn! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben dr echt dolblij mee dat ik dr sta in ieder geval :clap:

Nu ook stiekem ff hopen dat ik niet tegelijk met Tymon of I:gor sta :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker dagje bij de Raw Hardstyle en Industrial :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:02 
 
Hardtraxxer

Na het zien van de line up baal ik wel dat ik alweer op vakantie ben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:21 
 

DjThera schreef:
Ik ben dr echt dolblij mee dat ik dr sta in ieder geval :clap:

Nu ook stiekem ff hopen dat ik niet tegelijk met Tymon of I:gor sta :P


Moet je wel heel gunstig staan, ik ben 100% zeker dat je tegelijk moet met een veel te leuke act voor mij :P


Wel heel veel respect dat je bij i:gor wil kijken, dat is echt moeilijk hard knappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:22 
 

HALLLLOOOOOO... WHAT EEN LINE-UP
:drool: :drool: :drool:

B-front, Bonehead, Crypsis, DaY-már, Drokz, Lowroller, Limewax, Switch Technique, Thera, Tymon
Live: Frequenzerz, Noize Suppressor, The Sickest Squad, Negative Audio, Nekrolog1k, I:gor, Unexist

Dit wordt heel veel lopen en hopen op gunstige TimeTable..
Maar wat een lekkere line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:26 
 

mij niet gezien bij de HS hier :P wat een schrale lineup xd

gelukkig is er genoeg hardcore :D en watvoor :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:41 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
opaa schreef:
Waarom inderdaad elk jaar weer psyko punkz :p


Waarom uberhaupt naar Dominator voor hardstyle :sleep:


Zoveel trommels. aanwezig :thumbsup:

QFT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODHOERENKUTZOOI! Wat een retegeile lineup is dit.. Waarom moet ik nou weer op vakantie zijn dan? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:48 
 

2e jaar op rij dat Dominator toch wel met een KNAL line-up komt..
Wordt dus geen enkele minuut de main zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 07:46 
 
Hardtraxxer

Op eerste zicht mijn selectie:

Angerfist & Outblast Live
Tha Playah & Neophyte
Day-Mar
Vince
Marc Acardipane Live
Crypsis
B-Front
Unexist & Satronica
Kristof
Bass-D
Drokz
Radical Redemption
Akira
Hong Kong Violence Live
The Stunned Guys
Bodylotion
Partyraiser
Darkraver
Noisekick
JDA
Stanton
Re-Style
Bonehead
Franky Jones
Buzz Fuzz
Chain Reaction
Tymon
Tripped
Bryan Fury

Wat een f*cking zieke line up is dit zeg :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ik ben heel blij dat ik alle andere plannen uitgesteld heb voor dit feestje, man man, dat gaat gewoon de beste dag van 2012 worden :woot:
Even kijken bij de HS, dan af en toe ook ff de main maar vooral early en terror, ja hoor stampen maar :thumbsup:
Binnen een paar weken toch m'n kaartjes halen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 09:05 
 
Hardtraxxer

Hij is niet verkeerd, maar wtf. Zo te zien is der geen Hardcore Italia stage :( Er is bijna niemand van dat label. AOF, Placid K, Tommyknocker dafuq :(
Daar had ik nou zo op gehoopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 09:08 
 

Crashee schreef:
Hij is niet verkeerd, maar wtf. Zo te zien is der geen Hardcore Italia stage :( Er is bijna niemand van dat label. AOF, Placid K, Tommyknocker dafuq :(
Daar had ik nou zo op gehoopt!


lowroller is Italiaans
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Crashee schreef:
Hij is niet verkeerd, maar wtf. Zo te zien is der geen Hardcore Italia stage :( Er is bijna niemand van dat label. AOF, Placid K, Tommyknocker dafuq :(
Daar had ik nou zo op gehoopt!


lowroller is Italiaans


Dat is geen hardcore man :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:29 
 

Hij heb remix vn angorfist gemaakt is dus gwn hardcore :')


Nee maar hij is wel italiaangs
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:41 
 

kaboem schreef:
Crashee schreef:
Hij is niet verkeerd, maar wtf. Zo te zien is der geen Hardcore Italia stage :( Er is bijna niemand van dat label. AOF, Placid K, Tommyknocker dafuq :(
Daar had ik nou zo op gehoopt!


lowroller is Italiaans

TSS ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:42 
 

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')

Die mensen waar jij het over hebt, hadden zich destijds ook nog niet verdiept in hardstyle.

Eventjes opgezocht en zelfs Chuckels enzo noemden de Psyko Punkz set een 'heldenset' enzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
kaboem schreef:
Crashee schreef:
Hij is niet verkeerd, maar wtf. Zo te zien is der geen Hardcore Italia stage :( Er is bijna niemand van dat label. AOF, Placid K, Tommyknocker dafuq :(
Daar had ik nou zo op gehoopt!


lowroller is Italiaans


Dat is geen hardcore man :mad:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')

Die mensen waar jij het over hebt, hadden zich destijds ook nog niet verdiept in hardstyle.

Eventjes opgezocht en zelfs Chuckels enzo noemden de Psyko Punkz set een 'heldenset' enzo :D

Yupz, dat was toen ze nog tracks maakten en draaiden zoals Techno Prime, After MF, Overclipping, Ghostclass, Eternity, 2 Follow en Bass Mechanics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')

Die mensen waar jij het over hebt, hadden zich destijds ook nog niet verdiept in hardstyle.

Eventjes opgezocht en zelfs Chuckels enzo noemden de Psyko Punkz set een 'heldenset' enzo :D

Chuckels was in 2010 net een driekwart jaar lid. :P Ik weet niet waar en hoe hij zich voor die tijd heeft verdiept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:07 
 

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Die mensen waar jij het over hebt, hadden zich destijds ook nog niet verdiept in hardstyle.

Eventjes opgezocht en zelfs Chuckels enzo noemden de Psyko Punkz set een 'heldenset' enzo :D

Chuckels was in 2010 net een driekwart jaar lid. :P

Dus ik ben nog maar een halfjaar verdiept in hardstyle :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ligt eraan hoe lang je al meeleest en of je je op andere sites verdiept hebt. Buiten de sites om is het in ieder geval erg lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst, kan jij jezelf zo heel af en toe misschien eens onder de grond verdiepen en er even niet bovenuit komen?

Bestaat er misschien ook een hele kleine kans dat de Psyko Punkz in 2010 een hele andere stijl hadden dan in 2012? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:14 
 

Lyst schreef:
Ligt eraan hoe lang je al meeleest en of je je op andere sites verdiept hebt. Buiten de sites om is het in ieder geval erg lastig.

Ik luister ontzettend veel hardstyle sinds 2007-2008, kijk sinds 2009 ongeveer mee op Hardtraxx :D heb tot voor dit account nooit de intentie gehad om mee te discussieren :D

Maar nu maar verder over Dominator best ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:20 
 

dawasiknie schreef:
Lyst, kan jij jezelf zo heel af en toe misschien eens onder de grond verdiepen en er even niet bovenuit komen?

+1,

Ik zag dat lyst hier gereageerd had en denk: ah, die begint over early / hard trance te zeuren wss
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten