Past

Dominator 2012

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Misschien
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Waarom inderdaad elk jaar weer psyko punkz :p
K
opaa wrote:Waarom inderdaad elk jaar weer psyko punkz :p
Waarom uberhaupt naar Dominator voor hardstyle :sleep:

Zoveel trommels. aanwezig :thumbsup:
S
Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Spablauw wrote:Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')
Mening/smaken veranderen over de jaren, dj's kunnen anders gaan draaien over de jaren...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Project 141 wrote:Tha Playah & Neophyte
Noize Suppressor Live
Day-Mar
Dyprax
State of Emergency
Vince
Marc Acardipane Live
Unexist & Satronica
Mad Dog
Tieum
Miss K8
Thera
Drokz
I:Gor Live
The Stunned Guys
Partyraiser
Amnesys
Endymion Live
Noisekick
Re-Style
Anime
Lowroller
The DJ Producer
Predator
Tymon
:drool: :drool: :drool:
Dit wordt kiezen!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mikeee wrote:
Spablauw wrote:Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')
Mening/smaken veranderen over de jaren, dj's kunnen anders gaan draaien over de jaren...
en hier op hardtraxx per week :D
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
AniThing wrote:
mikeee wrote:
en hier op hardtraxx per week :D
Per dag :list:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Die mensen waar jij het over hebt, hadden zich destijds ook nog niet verdiept in hardstyle.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Mainstream, Early en Terror dagje! :bomb:
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Hier ga ik me wel vermaken zeg, potverdrie :D :D

En sjors ontmoeten :cool:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Jezus man, alweer Psyko Punkz en Ran-D in de raw. Nog net geen Zatox. Trieste line-up bij de 'raw' hardstyle weer, maar wel heel vet dat Pieter er staat. :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ga dan voor de hardcore Nan :D Ook al vind je dat niks, leer het dan luisteren ^^
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
hardcoresjors wrote:Geen Aof of MT :cry:
Echt pure pure pure zonde dit :cry: .. Amnesys, Rayden, Re-style State of Emergency, Noize Suppressor, Tha Playah, en last but not least Unexist :D .. Binnenkort me kaartje maar halen!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
El Mare wrote:Ga dan voor de hardcore Nan :D Ook al vind je dat niks, leer het dan luisteren ^^
Misschien doe ik dat ook wel. :) Kan hardcore wel waarderen, heb het vroeger altijd veel geluisterd en vorig jaar luisterde ik het ook nog wel regelmatig. Ik kijk nog wel even, heb sowieso altijd al een keer naar Dominator willen gaan. Lijkt me echt een geniaal feest, alleen die aftermovies al. :love:
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Chris Two wrote:Pff, heb er zin in!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Nando wrote:
El Mare wrote:Ga dan voor de hardcore Nan :D Ook al vind je dat niks, leer het dan luisteren ^^
Misschien doe ik dat ook wel. :) Kan hardcore wel waarderen, heb het vroeger altijd veel geluisterd en vorig jaar luisterde ik het ook nog wel regelmatig.
Je moet gewoon weten welke artiesten je moet checken. -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Dakpan wrote: Je moet gewoon weten welke artiesten je moet checken. -.-
Loop jou wel achterna. :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Nekro Live / Switch Technique / Lowroller / i:Gor Live / Dither / Trasher / DJ Producer / Tymon...ik overleef Dominator wel ;)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Ik denk dat ik alleen tijdens Thera, en Freq's live te vinden ben op de hardstyle! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Mis alleen wel Ophidian en TOA.
K
Nando wrote:Jezus man, alweer Psyko Punkz en Ran-D in de raw. Nog net geen Zatox. Trieste line-up bij de 'raw' hardstyle weer, maar wel heel vet dat Pieter er staat. :)
Mja, er zijn meer dan genoeg festivals waar je wel voor de hardstyle heen kan.

Edit : Ik mis TOA ook zeker, had die toch zeker wel verwacht.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Nando wrote:
Misschien doe ik dat ook wel. :) Kan hardcore wel waarderen, heb het vroeger altijd veel geluisterd en vorig jaar luisterde ik het ook nog wel regelmatig. Ik kijk nog wel even, heb sowieso altijd al een keer naar Dominator willen gaan. Lijkt me echt een geniaal feest, alleen die aftermovies al. :love:
Ik ben benieuwd hoe Nando beukt op hardcore! :P
Hooli wrote:Hier ga ik me wel vermaken zeg, potverdrie :D :D

En sjors ontmoeten :cool:
Dan moet je niet in een hardstyle grot lopen! :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Gister te horen gekregen dat ik hier gratis naar binnen kan :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
hardcoresjors wrote: