Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:38 
 
Hardtraxxer

Waarom inderdaad elk jaar weer psyko punkz :p
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:39 
 

opaa schreef:
Waarom inderdaad elk jaar weer psyko punkz :p


Waarom uberhaupt naar Dominator voor hardstyle :sleep:


Zoveel trommels. aanwezig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:53 
 

Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')

Mening/smaken veranderen over de jaren, dj's kunnen anders gaan draaien over de jaren...
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Tha Playah & Neophyte
Noize Suppressor Live
Day-Mar
Dyprax
State of Emergency
Vince
Marc Acardipane Live
Unexist & Satronica
Mad Dog
Tieum
Miss K8
Thera
Drokz
I:Gor Live
The Stunned Guys
Partyraiser
Amnesys
Endymion Live
Noisekick
Re-Style
Anime
Lowroller
The DJ Producer
Predator
Tymon

:drool: :drool: :drool:
Dit wordt kiezen!
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Spablauw schreef:
Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')

Mening/smaken veranderen over de jaren, dj's kunnen anders gaan draaien over de jaren...


en hier op hardtraxx per week :D
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
mikeee schreef:
Spablauw schreef:
Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')

Mening/smaken veranderen over de jaren, dj's kunnen anders gaan draaien over de jaren...


en hier op hardtraxx per week :D

Per dag :list:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Ik hou zo hard van wat hier altijd gaande is :D ik herriner me nog het topic over Defqon.1 2010 waar Psyko Punkz de hemel ingeprezen werden door hun geniale set in de Blue. Toen riepen sommigen hier nog van zet hun volgend jaar main, terwijl anderen dan weer zegden, nee laat ze toch in de Blue staan, ze zijn toch lekker hard. Nu moet je anno 2012 eens kijken hoe hardtraxx over de Psyko Punkz denkt :')

Die mensen waar jij het over hebt, hadden zich destijds ook nog niet verdiept in hardstyle.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstream, Early en Terror dagje! :bomb:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ga ik me wel vermaken zeg, potverdrie :D :D

En sjors ontmoeten :cool:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus man, alweer Psyko Punkz en Ran-D in de raw. Nog net geen Zatox. Trieste line-up bij de 'raw' hardstyle weer, maar wel heel vet dat Pieter er staat. :)
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga dan voor de hardcore Nan :D Ook al vind je dat niks, leer het dan luisteren ^^
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Geen Aof of MT :cry:


Echt pure pure pure zonde dit :cry: .. Amnesys, Rayden, Re-style State of Emergency, Noize Suppressor, Tha Playah, en last but not least Unexist :D .. Binnenkort me kaartje maar halen!
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ga dan voor de hardcore Nan :D Ook al vind je dat niks, leer het dan luisteren ^^

Misschien doe ik dat ook wel. :) Kan hardcore wel waarderen, heb het vroeger altijd veel geluisterd en vorig jaar luisterde ik het ook nog wel regelmatig. Ik kijk nog wel even, heb sowieso altijd al een keer naar Dominator willen gaan. Lijkt me echt een geniaal feest, alleen die aftermovies al. :love:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Pff, heb er zin in!


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
El Mare schreef:
Ga dan voor de hardcore Nan :D Ook al vind je dat niks, leer het dan luisteren ^^

Misschien doe ik dat ook wel. :) Kan hardcore wel waarderen, heb het vroeger altijd veel geluisterd en vorig jaar luisterde ik het ook nog wel regelmatig.


Je moet gewoon weten welke artiesten je moet checken. -.-
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Je moet gewoon weten welke artiesten je moet checken. -.-

Loop jou wel achterna. :P
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nekro Live / Switch Technique / Lowroller / i:Gor Live / Dither / Trasher / DJ Producer / Tymon...ik overleef Dominator wel ;)
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik alleen tijdens Thera, en Freq's live te vinden ben op de hardstyle! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mis alleen wel Ophidian en TOA.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:11 
 

Nando schreef:
Jezus man, alweer Psyko Punkz en Ran-D in de raw. Nog net geen Zatox. Trieste line-up bij de 'raw' hardstyle weer, maar wel heel vet dat Pieter er staat. :)


Mja, er zijn meer dan genoeg festivals waar je wel voor de hardstyle heen kan.


Edit : Ik mis TOA ook zeker, had die toch zeker wel verwacht.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
El Mare schreef:
Ga dan voor de hardcore Nan :D Ook al vind je dat niks, leer het dan luisteren ^^

Misschien doe ik dat ook wel. :) Kan hardcore wel waarderen, heb het vroeger altijd veel geluisterd en vorig jaar luisterde ik het ook nog wel regelmatig. Ik kijk nog wel even, heb sowieso altijd al een keer naar Dominator willen gaan. Lijkt me echt een geniaal feest, alleen die aftermovies al. :love:

Ik ben benieuwd hoe Nando beukt op hardcore! :P

Hooli schreef:
Hier ga ik me wel vermaken zeg, potverdrie :D :D

En sjors ontmoeten :cool:

Dan moet je niet in een hardstyle grot lopen! :P
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister te horen gekregen dat ik hier gratis naar binnen kan :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hooli schreef:
Hier ga ik me wel vermaken zeg, potverdrie :D :D

En sjors ontmoeten :cool:

Dan moet je niet in een hardstyle grot lopen! :P


Ben denk ik weinig bij de hardstyle te vinden op dominator :D :D

Early tent :drool: :drool: Die set van promo vorig jaar :woot:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten