Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

raakt dit normaal gezien uitverkocht? Wil der ook wel een keertje heen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:19 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:
raakt dit normaal gezien uitverkocht? Wil der ook wel een keertje heen ^^

Vorig jaar was het een week of 2 (dacht ik) op voorhand uitverkocht.
Als je er echt naartoe wil, dan raad ik je aan om zo snel mogelijk je tickets te gaan halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 00:10 
 

Zo ticket binnen en uitgeprint... (lekker snel hé)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 11:50 
 
Hardtraxx Addict

Ben hier waarschijnlijk ook bij, nog even bevestiging krijgen van diegene met wie ik ga en dan bestel ik ook een kaartje.

Eerste Hardcore feestje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 12:57 
 

ticket binnen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan mag ik NIET achter blijven, zal ik wel ergens in mei mn ticket kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 13:37 
 
Hardtraxx Addict

Ticket in da pocket :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje alweer 15 en een half uurtjes binnen, word een mooi feestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

twijfellllll
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 16:38 
 

AniThing schreef:
twijfellllll

gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 17:07 
 

Ben benieuwd wat line-up wordt, 3 namen hadden we al
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
AniThing schreef:
twijfellllll

gaan!


pay me ticket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict

ben dan net een dag terug van vakantie. Wil toch wel een keer naar Dominator, maar het valt gewoon vaak net op het moment dat ik ook op vakantie ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:16 
 

Pff, heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:57 
 
Hardtraxx Addict

Wat doen Psyko Punkz op Dominator :huh: ?

Jammer dat ik uiteindelijk toch niet ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raw Hardstyle line-up:
Crypsis
B-Front
Ran-D
Thera
Psyko Punkz
Radical Redemption
Frequencerz (Live)
Chain Reaction
Alphaverb
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Aof of MT :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Raw Hardstyle line-up:
Crypsis
B-Front
Ran-D
Thera
Psyko Punkz
Radical Redemption
Frequencerz (Live)
Chain Reaction
Alphaverb


Geen slechte line-up, op 2 na. Kleine kans dat ik aanwezig ben, maar als het mogelijk is, een kans :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Pfoehh die Raw Hardstyle Line up is wel goed zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nekrolog1k live :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psyko punkz in de raw hardstyle :lol:

Wel vet dat switch technique er staat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

noize suppressor live :lol: :lol: :lol:

dat mensen dat nog niet zat zijn steeds hetzelfde setje :D :D :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Switch Technique euuuuuuu. Kijken of ik kaartje ga kopen. Ga je Rick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien, jij?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten