Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 apr 2014 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in :love:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2014 10:55 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in :love:

Wie wat waar hoe?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in :love:

Wie wat waar hoe?


pre-sale codes die via de mail zijn verstuurd. Ik heb er vorig jaar een gekocht en nu kreeg ik dus zo'n code.
Scheelt maar 5 dagen, en er is geen verschil in prijs, en Dominator is nooit ziek snel uitverkocht, dus verschil maakt het niet echt of je zo'n code hebt.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2014 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Miwer schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in :love:

Wie wat waar hoe?


pre-sale codes die via de mail zijn verstuurd. Ik heb er vorig jaar een gekocht en nu kreeg ik dus zo'n code.
Scheelt maar 5 dagen, en er is geen verschil in prijs, en Dominator is nooit ziek snel uitverkocht, dus verschil maakt het niet echt of je zo'n code hebt.

Aah oke, ik was toch nog wat aan het twijfelen (of naja ik niet maar vrienden wel)
Maar hoe snel is het meestal uitverkocht dan?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2014 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
nondeju, niet alleen een aanslag op je bankrekening, maar ook op je inktcartridge.
Ziet er leuk uit dat ticket, maar is dus bijna helemaal zwart, zal ons pap fijn vinden :P


Als je een beetje handig bent kan je ook alleen de streepjescode uitprinten, scheelt een hoop inkt en dat is toch het enige dat ze nodig hebben ^^
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 11:34 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb hier helaas nog wat twijfelaars, wanneer was het vorig jaar uitverkocht?
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 11:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ik heb hier helaas nog wat twijfelaars, wanneer was het vorig jaar uitverkocht?

Als je vorige pagina even had bekeken had je het al gevonden :P maar dat was 2 weken van tevoren.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Miwer schreef:
Ik heb hier helaas nog wat twijfelaars, wanneer was het vorig jaar uitverkocht?

Als je vorige pagina even had bekeken had je het al gevonden :P maar dat was 2 weken van tevoren.

Oke dan las ik dus net niet ver genoeg terug :P
bedankt in ieder geval.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst de line-up maar eens afwachten.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:14 
 

Ik wil ook gaan, maar twijfel dit jaar (ja ik weet t, gestoord)
Bericht Geplaatst op 09 apr 2014 14:45 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand enig idee wanneer de line up ongeveer bekend wordt gemaakt?

Twee jaar geleden geweest, top feest gehad! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Speakert schreef:
Iemand enig idee wanneer de line up ongeveer bekend wordt gemaakt?

Twee jaar geleden geweest, top feest gehad! :thumbsup:


24 april was het vorig jaar, zal wel weer rond die tijd zijn dan
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aanwezig! Zin in ^^
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:49 
 

Kaartjes uitprinten is sowieso 2013. Je kan gewoon op je telefoon de barcode laten zien, works like a charm.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Kaartjes uitprinten is sowieso 2013. Je kan gewoon op je telefoon de barcode laten zien, works like a charm.

Tot dat ze eens niet kunnen scannen van een telefoon :P
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Nazale schreef:
Kaartjes uitprinten is sowieso 2013. Je kan gewoon op je telefoon de barcode laten zien, works like a charm.

Tot dat ze eens niet kunnen scannen van een telefoon :P

Of je een telefoon als de mijne hebt die enigszins te zwaar verneukt is xd
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Las/hoorde ergens dat er een nieuwe area komt...
Frenchcore of talenten...
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:00 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Las/hoorde ergens dat er een nieuwe area komt...
Frenchcore of talenten...


Frenchcore mag ik hopen :loving:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop op Talenten Area.... scheelt weer hoop tokkies :corn:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:21 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Ik hoop op Talenten Area.... scheelt weer hoop tokkies :corn:


Als ze eerst nou eens beginnen met het verwijderen van de hardstijl stage :corn:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die deed het op MoH schijnbaar erg goed, :thumbup: :lol:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:24 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Die deed het op MoH schijnbaar erg goed, :thumbup: :lol:


paar keer langsgelopen, was toen relatief de leegste zaal, je moet niet alles geloven wat ze je zeggen, ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Misschien bij dat quasi-rauwe moridin wel.

maar OT: je zal veel mensen gelukkig zien als die hardstijl stage eindelijk van dit feest verwijderd wordt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
maar OT: je zal veel mensen gelukkig zien als ik eindelijk van deze site verwijderd wordt


:thumbup:, goede zelfkennis :corn:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:27 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
maar OT: je zal veel mensen gelukkig zien als ik eindelijk van deze site verwijderd wordt


:thumbup:, goede zelfkennis :corn:


praat trouwens alsjeblieft niet tegen mij/over mij als je niks fatsoenlijks, zinnigs of intelligents te melden hebt.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi Max,

Ik heb vernomen dat er een hardstyle stage zal zijn op Dominator.
Ook zullen hier veel mensen losgaan.

Mvg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten