Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in 
Wie wat waar hoe?wrote:Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in
Wie wat waar hoe?wrote:Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in
pre-sale codes die via de mail zijn verstuurd. Ik heb er vorig jaar een gekocht en nu kreeg ik dus zo'n code.wrote:Wie wat waar hoe?wrote:Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in
Aah oke, ik was toch nog wat aan het twijfelen (of naja ik niet maar vrienden wel)wrote:pre-sale codes die via de mail zijn verstuurd. Ik heb er vorig jaar een gekocht en nu kreeg ik dus zo'n code.wrote:Wie wat waar hoe?wrote:Kaatjes in de pocket, wat heb ik hier zin in
Scheelt maar 5 dagen, en er is geen verschil in prijs, en Dominator is nooit ziek snel uitverkocht, dus verschil maakt het niet echt of je zo'n code hebt.
Als je een beetje handig bent kan je ook alleen de streepjescode uitprinten, scheelt een hoop inkt en dat is toch het enige dat ze nodig hebbenwrote:nondeju, niet alleen een aanslag op je bankrekening, maar ook op je inktcartridge.
Ziet er leuk uit dat ticket, maar is dus bijna helemaal zwart, zal ons pap fijn vinden
Als je vorige pagina even had bekeken had je het al gevondenwrote:Ik heb hier helaas nog wat twijfelaars, wanneer was het vorig jaar uitverkocht?
Oke dan las ik dus net niet ver genoeg terugwrote:Als je vorige pagina even had bekeken had je het al gevondenwrote:Ik heb hier helaas nog wat twijfelaars, wanneer was het vorig jaar uitverkocht?maar dat was 2 weken van tevoren.
24 april was het vorig jaar, zal wel weer rond die tijd zijn danwrote:Iemand enig idee wanneer de line up ongeveer bekend wordt gemaakt?
Twee jaar geleden geweest, top feest gehad!
Tot dat ze eens niet kunnen scannen van een telefoonwrote:Kaartjes uitprinten is sowieso 2013. Je kan gewoon op je telefoon de barcode laten zien, works like a charm.
Of je een telefoon als de mijne hebt die enigszins te zwaar verneukt iswrote:Tot dat ze eens niet kunnen scannen van een telefoonwrote:Kaartjes uitprinten is sowieso 2013. Je kan gewoon op je telefoon de barcode laten zien, works like a charm.
Frenchcore mag ik hopenwrote:Las/hoorde ergens dat er een nieuwe area komt...
Frenchcore of talenten...
Als ze eerst nou eens beginnen met het verwijderen van de hardstijl stagewrote:Ik hoop op Talenten Area.... scheelt weer hoop tokkies
paar keer langsgelopen, was toen relatief de leegste zaal, je moet niet alles geloven wat ze je zeggen, ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Misschien bij dat quasi-rauwe moridin wel.wrote:Die deed het op MoH schijnbaar erg goed,![]()
wrote:maar OT: je zal veel mensen gelukkig zien als ik eindelijk van deze site verwijderd wordt
praat trouwens alsjeblieft niet tegen mij/over mij als je niks fatsoenlijks, zinnigs of intelligents te melden hebt.wrote:wrote:maar OT: je zal veel mensen gelukkig zien als ik eindelijk van deze site verwijderd wordt, goede zelfkennis