Jurheinen schreef:
Godver, krijg je weer dat gejank dat er hardstyle is :').
Er zijn genoeg mensen zoals ik wie daar waarde aan hechten op Dominator. Heb er vorig jaar denk ik totaal 3 uur gestaan, en vond het heerlijk voor de afwisseling. Ik was ook niet gegaan als er geen Hardstyle was, en ik denk dat heel veel mensen dat hebben die er heen gaan. Niet iedereen heeft de sneller is harder en harder is beter mentaliteit, al zou dat eigenlijk wel moeten.
Volledig eens met je hier hoor, heerlijk voor de afwisseling

Hardcore only zou ik denk ik ook niet zo snel heen zijn gegaan, veel te duur voor die misschien 4 namen waar ik per se heen zou willen en de rest die leuk zijn maar niet per se hoeven.