Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd & Locatie
19-07-2014
11:00-23:00 uur
E3 Strand, Eersel

Genres
early hardcore, hardcore, industrial hardcore, terror, frenchcore, darkcore, raw hardstyle

Prijs
TBA

Minimumleeftijd
18

Kluisjes
Ja

Line up:
TBA
Bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er waarschijnlijk wel weer bij.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2014 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik dit jaar het meest bij de early en terror ga staan, eens wat anders. :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2014 01:13 
 
Hardtraxx Veteran

3000% aanwezig, early :love:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2014 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig als de industrial en de hardstyle beiden genoeg te bieden hebben.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2014 11:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien ook aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was vorig jaar ondanks de matige line-up gewoon een dik feest. Hou hem sowieso open als optie :)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:37 
 
Hardtraxxer

Zekerheidje!!! Vetste festival van vorig jaar!
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 goeie edities achter de rug, maar dit is ook wel redelijk line-up afhankelijk of ik er heen ga.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:22 
 
Hardtraxxer

Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.


Gaan we weer met het gezeik over die stage :sleep:


Zeker aanwezig, vorig jaar prima vermaakt
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Gaan we weer met het gezeik over die stage :sleep:


Ook niet minder dan terecht natuurlijk, maar goed :P
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.


Gaan we weer met het gezeik over die stage :sleep:


Zeker aanwezig, vorig jaar prima vermaakt

Wat hij zegt is wel waar. Hopelijk leren ze het bij AoD ooit en wordt industrial en frenchcore gewoon gescheiden gehouden. Doe die paar kinderfrenchcore-acts dan gewoon in de HKV tent ofzo. Die kleuterhardcore heeft niks met industrial te maken :')
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rossieking schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.


Gaan we weer met het gezeik over die stage :sleep:


Zeker aanwezig, vorig jaar prima vermaakt

Wat hij zegt is wel waar. Hopelijk leren ze het bij AoD ooit en wordt industrial en frenchcore gewoon gescheiden gehouden. Doe die paar kswooshfrenchcore-acts dan gewoon in de HKV tent ofzo. Die kleuterhardcore heeft niks met industrial te maken :')
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha baas :D
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle hoort op dominator. Is altijd al zo geweest.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hardstyle hoort op dominator. Is altijd al zo geweest.

Vanaf 2010 voor een feest dat sinds 2005 bestaat is inderdaad "altijd"
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2005 was er een Freestyle area, waar o.a. Isaac, Pavo, Dano en Pila & The Scientist stonden, ik denk dat daar redelijk wat Hardstyle is gedraaid.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
In 2005 was er een Freestyle area, waar o.a. Isaac, Pavo, Dano en Pila & The Scientist stonden, ik denk dat daar redelijk wat Hardstyle is gedraaid.

Inderdaad.
2006 was er geen Dominator,
en in 2007 en 2008 stonden er ook al genoeg hardstyle namen op de Freestyle area (DBSTF, Deepack, The Prophet)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, toch gehoopt dat de Hardstyle Area weg ging en er een Frenchcore openair voor in de plaats zou komen
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Godver, krijg je weer dat gejank dat er hardstyle is :').
Er zijn genoeg mensen zoals ik wie daar waarde aan hechten op Dominator. Heb er vorig jaar denk ik totaal 3 uur gestaan, en vond het heerlijk voor de afwisseling. Ik was ook niet gegaan als er geen Hardstyle was, en ik denk dat heel veel mensen dat hebben die er heen gaan. Niet iedereen heeft de sneller is harder en harder is beter mentaliteit, al zou dat eigenlijk wel moeten.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Hardstyle hoort op dominator. Is altijd al zo geweest.

Vanaf 2010 voor een feest dat sinds 2005 bestaat is inderdaad "altijd"

In 2010 is het labeltje hardstyle erop geplakt en toen kwamen de hardcore wappies ineens zeiken.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Godver, krijg je weer dat gejank dat er hardstyle is :').
Er zijn genoeg mensen zoals ik wie daar waarde aan hechten op Dominator. Heb er vorig jaar denk ik totaal 3 uur gestaan, en vond het heerlijk voor de afwisseling. Ik was ook niet gegaan als er geen Hardstyle was, en ik denk dat heel veel mensen dat hebben die er heen gaan. Niet iedereen heeft de sneller is harder en harder is beter mentaliteit, al zou dat eigenlijk wel moeten.


Volledig eens met je hier hoor, heerlijk voor de afwisseling :) Hardcore only zou ik denk ik ook niet zo snel heen zijn gegaan, veel te duur voor die misschien 4 namen waar ik per se heen zou willen en de rest die leuk zijn maar niet per se hoeven.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Hardstyle hoort op dominator. Is altijd al zo geweest.

Vanaf 2010 voor een feest dat sinds 2005 bestaat is inderdaad "altijd"

In 2010 is het labeltje hardstyle erop geplakt en toen kwamen de hardcore wappies ineens zeiken.

Vanaf dat moment kreeg het ook een veel prominentere, niet te ontwijken plek op het festival. Dus vind je het gek. En toen was het opeens niet meer een kwart stage maar een complete. Dus laten we niet doen alsof Dominator behoefte heeft aan een HS stage. Dan ga je maar lekker naar Defqon waar die '4 leuke namen' misschien ook wel (op de Black of Silver) staan. De enige die behoefte heeft is Q-Dance, voor de centjes.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat wordt ik toch altijd schijtziek van die discussie hier over de hardstyle stage die altijd uitdraait op niks. :thumbdown:
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten