Past

Dominator

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Tijd & Locatie
19-07-2014
11:00-23:00 uur
E3 Strand, Eersel

Genres
early hardcore, hardcore, industrial hardcore, terror, frenchcore, darkcore, raw hardstyle

Prijs
TBA

Minimumleeftijd
18

Kluisjes
Ja

Line up:
TBA
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Ben er waarschijnlijk wel weer bij.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Denk dat ik dit jaar het meest bij de early en terror ga staan, eens wat anders. :)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
3000% aanwezig, early :love:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Aanwezig als de industrial en de hardstyle beiden genoeg te bieden hebben.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Misschien ook aanwezig ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Was vorig jaar ondanks de matige line-up gewoon een dik feest. Hou hem sowieso open als optie :)
H
Hardtraxxer
205 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Zekerheidje!!! Vetste festival van vorig jaar!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
2 goeie edities achter de rug, maar dit is ook wel redelijk line-up afhankelijk of ik er heen ga.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
KWAAIE-MAX wrote:Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.
Gaan we weer met het gezeik over die stage :sleep:

Zeker aanwezig, vorig jaar prima vermaakt
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Rossieking wrote:Gaan we weer met het gezeik over die stage :sleep:
Ook niet minder dan terecht natuurlijk, maar goed :P
Donateur
last seen Mar 2017
Rossieking wrote:
KWAAIE-MAX wrote:Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.

Wat hij zegt is wel waar. Hopelijk leren ze het bij AoD ooit en wordt industrial en frenchcore gewoon gescheiden gehouden. Doe die paar kinderfrenchcore-acts dan gewoon in de HKV tent ofzo. Die kleuterhardcore heeft niks met industrial te maken :')
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:
Rossieking wrote:

Wat hij zegt is wel waar. Hopelijk leren ze het bij AoD ooit en wordt industrial en frenchcore gewoon gescheiden gehouden. Doe die paar kswooshfrenchcore-acts dan gewoon in de HKV tent ofzo. Die kleuterhardcore heeft niks met industrial te maken :')
Donateur
last seen Mar 2017
Haha baas :D
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hardstyle hoort op dominator. Is altijd al zo geweest.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Henk-Jan wrote:Hardstyle hoort op dominator. Is altijd al zo geweest.
Vanaf 2010 voor een feest dat sinds 2005 bestaat is inderdaad "altijd"
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
In 2005 was er een Freestyle area, waar o.a. Isaac, Pavo, Dano en Pila & The Scientist stonden, ik denk dat daar redelijk wat Hardstyle is gedraaid.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Delt-A wrote:In 2005 was er een Freestyle area, waar o.a. Isaac, Pavo, Dano en Pila & The Scientist stonden, ik denk dat daar redelijk wat Hardstyle is gedraaid.
Inderdaad.
2006 was er geen Dominator,
en in 2007 en 2008 stonden er ook al genoeg hardstyle namen op de Freestyle area (DBSTF, Deepack, The Prophet)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 29 days ago
Jammer, toch gehoopt dat de Hardstyle Area weg ging en er een Frenchcore openair voor in de plaats zou komen
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Godver, krijg je weer dat gejank dat er hardstyle is :').
Er zijn genoeg mensen zoals ik wie daar waarde aan hechten op Dominator. Heb er vorig jaar denk ik totaal 3 uur gestaan, en vond het heerlijk voor de afwisseling. Ik was ook niet gegaan als er geen Hardstyle was, en ik denk dat heel veel mensen dat hebben die er heen gaan. Niet iedereen heeft de sneller is harder en harder is beter mentaliteit, al zou dat eigenlijk wel moeten.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:
In 2010 is het labeltje hardstyle erop geplakt en toen kwamen de hardcore wappies ineens zeiken.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Jurheinen wrote:Godver, krijg je weer dat gejank dat er hardstyle is :').
Er zijn genoeg mensen zoals ik wie daar waarde aan hechten op Dominator. Heb er vorig jaar denk ik totaal 3 uur gestaan, en vond het heerlijk voor de afwisseling. Ik was ook niet gegaan als er geen Hardstyle was, en ik denk dat heel veel mensen dat hebben die er heen gaan. Niet iedereen heeft de sneller is harder en harder is beter mentaliteit, al zou dat eigenlijk wel moeten.
Volledig eens met je hier hoor, heerlijk voor de afwisseling :) Hardcore only zou ik denk ik ook niet zo snel heen zijn gegaan, veel te duur voor die misschien 4 namen waar ik per se heen zou willen en de rest die leuk zijn maar niet per se hoeven.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Henk-Jan wrote:
Steffnov wrote:
In 2010 is het labeltje hardstyle erop geplakt en toen kwamen de hardcore wappies ineens zeiken.
Vanaf dat moment kreeg het ook een veel prominentere, niet te ontwijken plek op het festival. Dus vind je het gek. En toen was het opeens niet meer een kwart stage maar een complete. Dus laten we niet doen alsof Dominator behoefte heeft aan een HS stage. Dan ga je maar lekker naar Defqon waar die '4 leuke namen' misschien ook wel (op de Black of Silver) staan. De enige die behoefte heeft is Q-Dance, voor de centjes.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Jezus wat wordt ik toch altijd schijtziek van die discussie hier over de hardstyle stage die altijd uitdraait op niks. :thumbdown:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators