dennisje030 schreef:
Vond het volume van het geluid bij de main en hardstyle ook niet erg hard trouwens. Bij hardstyle hoefde ik mn oordopjes niet eens in te doen (mijn oortjes zijn al niet zo best meer dus doe ze eigenlijk altijd wel in) linksvoor aan op het strand en bij de main linksvoor aan viel het ook reuze mee qua volume smiddags.
Heb ze voorin uiteindelijk wel ff in gedaan maar dat was eigenlijk niet eens nodig.
Ik was mijn oordoppen vergeten, maar heb ze totaal niet gemist, normaal heb ik met oordoppen na een feest soms nog wel eens een soort dreunend bassgeluid in mn oren zitten als ik naar bed ga, maar zelfs daar had ik totaal geen last van.