Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volume op de main was echt op sommige plekken dramatisch. Tijdens de eindshow sloeg het helemaal nergens op. De hardstyle was prima te doen behalve bij RR, daar was het alles behalve zuiver. Prima feestje gehad, weer was goed te doen, sfeer was fantastisch.
Alleen dat gratis water sloeg ook nergens op, een willekeurige neger uit het publiek had nog sneller water kunnen halen uit een waterput.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical Redemption was inderdaad belachelijk slecht qua geluid. Terwijl Warface en Titan prima geluid hadden!

Zegt genoeg over de tracks van Joey, bijzonder slecht met veel 'noise' erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:57 
 
Hardtraxxer

Vond het volume van het geluid bij de main en hardstyle ook niet erg hard trouwens. Bij hardstyle hoefde ik mn oordopjes niet eens in te doen (mijn oortjes zijn al niet zo best meer dus doe ze eigenlijk altijd wel in) linksvoor aan op het strand en bij de main linksvoor aan viel het ook reuze mee qua volume smiddags.

Heb ze voorin uiteindelijk wel ff in gedaan maar dat was eigenlijk niet eens nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het geluid is tijdens of na RR qua kwaliteit altijd kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Vond het volume van het geluid bij de main en hardstyle ook niet erg hard trouwens. Bij hardstyle hoefde ik mn oordopjes niet eens in te doen (mijn oortjes zijn al niet zo best meer dus doe ze eigenlijk altijd wel in) linksvoor aan op het strand en bij de main linksvoor aan viel het ook reuze mee qua volume smiddags.

Heb ze voorin uiteindelijk wel ff in gedaan maar dat was eigenlijk niet eens nodig.


Ik was mijn oordoppen vergeten, maar heb ze totaal niet gemist, normaal heb ik met oordoppen na een feest soms nog wel eens een soort dreunend bassgeluid in mn oren zitten als ik naar bed ga, maar zelfs daar had ik totaal geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Radical Redemption was inderdaad belachelijk slecht qua geluid. Terwijl Warface en Titan prima geluid hadden!

Zegt genoeg over de tracks van Joey, bijzonder slecht met veel 'noise' erin


Of hij draait 'm gewoon in het rood hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
rakkietakkie schreef:
Radical Redemption was inderdaad belachelijk slecht qua geluid. Terwijl Warface en Titan prima geluid hadden!

Zegt genoeg over de tracks van Joey, bijzonder slecht met veel 'noise' erin


Of hij draait 'm gewoon in het rood hè

Dat zou het een stuk beter maken inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat was wat hij deed bedoel ik, maar jij weet ook wel dat ik dat bedoel :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten