Past

Dominator

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Volume op de main was echt op sommige plekken dramatisch. Tijdens de eindshow sloeg het helemaal nergens op. De hardstyle was prima te doen behalve bij RR, daar was het alles behalve zuiver. Prima feestje gehad, weer was goed te doen, sfeer was fantastisch.
Alleen dat gratis water sloeg ook nergens op, een willekeurige neger uit het publiek had nog sneller water kunnen halen uit een waterput.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Radical Redemption was inderdaad belachelijk slecht qua geluid. Terwijl Warface en Titan prima geluid hadden!

Zegt genoeg over de tracks van Joey, bijzonder slecht met veel 'noise' erin
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Vond het volume van het geluid bij de main en hardstyle ook niet erg hard trouwens. Bij hardstyle hoefde ik mn oordopjes niet eens in te doen (mijn oortjes zijn al niet zo best meer dus doe ze eigenlijk altijd wel in) linksvoor aan op het strand en bij de main linksvoor aan viel het ook reuze mee qua volume smiddags.

Heb ze voorin uiteindelijk wel ff in gedaan maar dat was eigenlijk niet eens nodig.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het geluid is tijdens of na RR qua kwaliteit altijd kut.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
dennisje030 wrote:Vond het volume van het geluid bij de main en hardstyle ook niet erg hard trouwens. Bij hardstyle hoefde ik mn oordopjes niet eens in te doen (mijn oortjes zijn al niet zo best meer dus doe ze eigenlijk altijd wel in) linksvoor aan op het strand en bij de main linksvoor aan viel het ook reuze mee qua volume smiddags.

Heb ze voorin uiteindelijk wel ff in gedaan maar dat was eigenlijk niet eens nodig.
Ik was mijn oordoppen vergeten, maar heb ze totaal niet gemist, normaal heb ik met oordoppen na een feest soms nog wel eens een soort dreunend bassgeluid in mn oren zitten als ik naar bed ga, maar zelfs daar had ik totaal geen last van.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
rakkietakkie wrote:Radical Redemption was inderdaad belachelijk slecht qua geluid. Terwijl Warface en Titan prima geluid hadden!

Of hij draait 'm gewoon in het rood hè
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Delt-A wrote:
rakkietakkie wrote:Radical Redemption was inderdaad belachelijk slecht qua geluid. Terwijl Warface en Titan prima geluid hadden!

Of hij draait 'm gewoon in het rood hè
Dat zou het een stuk beter maken inderdaad.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Nee dat was wat hij deed bedoel ik, maar jij weet ook wel dat ik dat bedoel :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators