Past

Dominator

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
urbandesigner wrote:Hoi Max,

Ik heb vernomen dat er een hardstyle stage zal zijn op Dominator.
Ook zullen hier veel mensen staan.

Mvg.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014

Ook zullen hier veel mensen losgaan.

Mvg.
Ja, dat was mij al bekend, jammer hea.
N
Steffnov zegt dat altijd zo mooi dat hij mensen in slow motion ziet bewegen als hij van de ene tent naar de andere loopt xd. Slowmotion kan vet zijn maar zulke muziek :/

Oh lol hij zei het weer in de shout zie ik :lol:
Last edited by Nerazzurro93 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ben je kwaad, Max?
7 posts member since 2014
last seen Apr 2014
KWAAIE-MAX wrote:

Ook zullen hier veel mensen losgaan.

Mvg.
Ja, dat was mij al bekend, jammer hea.
:yes:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kwaaie-Max... het is een soort Teddy Knalkaak zonder zelfspot... :(
K
Hardtraxxer
Rickzel wrote:Kwaaie-Max... het is een soort Teddy Knalkaak zonder zelfspot... :(
Gast, ik begon er in dat andere topic alleen maar over om te kijken hoe mensen daar op zouden reageren. Aangezien het onder jullie wel allemaal geaccepteerd en geoorloofd is om de stijlen en muziek die anderen chill vinden af te zeiken. Dus ik dacht, dan doe ik dat eens even terug. En het enige dat ik zie is zielige reacties, zonder argumenten en mensen die mij een tokkie gaan noemen etcetera. Het is inderdaad erg makkelijk om als 90% van de mensen die van hardstyle houden andere stijlen af te zeiken maarja. Dat zegt volgens mij uiteindelijk meer over jullie dan over mij ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gaan we na het Masters Of Hardcore topic ook hier zo beginnen? Graag het hardstyle vs hardcore en wel of niet hard of passend of wat dan ook achterwege laten. Het is er nou eenmaal, doe je weinig aan. Geen zin in een soortgelijke discussie.
K
Hardtraxxer
Khadber wrote:Gaan we na het Masters Of Hardcore topic ook hier zo beginnen? Graag het hardstyle vs hardcore en wel of niet hard of passend of wat dan ook achterwege laten. Het is er nou eenmaal, doe je weinig aan. Geen zin in een soortgelijke discussie.
Daar gaat het mij niet eens om, ik wilde alleen zien hoe zij zouden reageren, en blijkbaar was dat door mij af te zeiken. Vrij zielig dus, ik stel ook voor dat mensen die dat doen lekker bij hun hs fissa topics blijven.

Verder blijf ik ook veel liever OT :$
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Khadber zou een prima MOD zijn voor PF... daar is ook altijd die discussie :lol:

KWAAIE-MAX, ga niet in tegen een MOD, geloof me, doe het niet
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Kwaaie max je maakt me godverdomme boos
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
M-arijn wrote:Kwaaie max je maakt me godverdomme boos
Wordt het godverdomme zwart voor je ogen... hou je in... hou je in...
K
Hardtraxxer
rakkietakkie wrote:Khadber zou een prima MOD zijn voor PF... daar is ook altijd die discussie :lol:

KWAAIE-MAX, ga niet in tegen een MOD, geloof me, doe het niet
haha :$ ik ga niet tegen hem in hoor, ik zei alleen even waarom ik zo deed. Probeer verder geen eikel of zo te zijn.
K
Hardtraxxer
M-arijn wrote:Kwaaie max je maakt me godverdomme boos
sorry :$ zo serieus was ik niet heur.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
KWAAIE-MAX wrote:
Rickzel wrote:Kwaaie-Max... het is een soort Teddy Knalkaak zonder zelfspot... :(
Gast, ik begon er in dat andere topic alleen maar over om te kijken hoe mensen daar op zouden reageren. Aangezien het onder jullie wel allemaal geaccepteerd en geoorloofd is om de stijlen en muziek die anderen chill vinden af te zeiken. Dus ik dacht, dan doe ik dat eens even terug. En het enige dat ik zie is zielige reacties, zonder argumenten en mensen die mij een tokkie gaan noemen etcetera. Het is inderdaad erg makkelijk om als 90% van de mensen die van hardstyle houden andere stijlen af te zeiken maarja. Dat zegt volgens mij uiteindelijk meer over jullie dan over mij ^^
haha was niet zo serieus bedoelt Kwaaie-Max, ik geniet gewoon van sommige nieuwe nicknames die ik hier tegen kom! ik hoop voor je dat er lekker een Frenchcore stage komt ! :$
K
Hardtraxxer
Rickzel wrote:
KWAAIE-MAX wrote:
haha was niet zo serieus bedoelt Kwaaie-Max, ik geniet gewoon van sommige nieuwe nicknames die ik hier tegen kom! ik hoop voor je dat er lekker een Frenchcore stage komt ! :$
topper haha, ik ga toch wel, frenchcore stage of niet. I could care less, ga gewoon voor de gezelligheid ^^
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Khadber wrote:Gaan we na het Masters Of Hardcore topic ook hier zo beginnen? Graag het hardstyle vs hardcore en wel of niet hard of passend of wat dan ook achterwege laten. Het is er nou eenmaal, doe je weinig aan. Geen zin in een soortgelijke discussie.
Als je er geen zin in hebt, dan lees je het toch niet? Ik snap niet waarom de discussie niet gevoerd mag worden. Het is op het feest en daarmee uniek in z'n soort (als zelfbenoemd hardcore festival). Dus is de discussie of hardstyle hier hoort wel degelijk van toepassing. Of mag er niks meer gezegd worden in dit topic op het 'ik heb kaartjes postgehalte' na?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Stond er altijd wel een Frenchcore stage dan? Ik meende dat dit toen de tijd altijd werd geimplementeerd in de Industrial stage of bij de terror stage.

Industrial en Crossbreed in een kan ik nog wel begrijpen en Frenchcore en de wat softere terror (Drokz/Chrono/Demon Dwarf/S'Aphira) ook wel.
Maar imo is het beter als ze Frenchcore en Industrial gescheiden houden, zijn twee compleet andere dingen voor twee compleet andere groepen mensen over het algemeen gezien.

En hardstyle mogen ze van mij helemaal weg doen. Is toch alleen maar zieltjes winnen maar ja dat geslijm naar de hardstyle vanuit een Jump/Hardcore organisator (Art Of Dance) die sterk word getuurd door Q kun je ook niks anders verwachten.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Frenchcore is ontzettend vet, lijkt me terecht als die gescheiden wordt van de industrial/crossbreed.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Kwade Max
Je spreekt jezelf best wel beetje tegen nu. Want dalijk is het gezellig op de hardstyle stage en ben je daar te zien....
S
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2014
last seen May 2014
Komop met die lijn omhooggggggggg
Hardtraxxer
133 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Speakert wrote:Komop met die lijn omhooggggggggg
23 mei pas :slow:
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Area 1: Metropolis of Massacre
Angerfist Live
Korsakoff
Noize Suppressor Live
Miss K8
Mad Dog
Partyraiser
Outblast
Nosferatu
Wasted Mind
Neophyte Allstars Live
Ophidian Live
Hellsystem
Rayden
Bodyshock
Crossfiyah
Hosted by MC Tha Watcher

Area 2: Mall of Desolation
Re-Style
DaY-már
N3AR
Dyprax
Javi Boss
Catscan
State of Emergency
Predator
Decipher &­ Shinra
Thorax Live
Juanma
Triax
Hosted by MC Jeff

Area 3: Savage Station
Limewax
Lowroller
I:Gor Live
Negative Audio Live
Bloodcage
The DJ Producer
Rude Awakening
Tymon
The Punisher
C-Netik
Mindustries
Hosted by MC Dart

Area 4: Harbour of Harmonics
Radical Redemption
Crypsis
Chain Reaction
Titan
Zany
High Voltage
Warface
Typhoon
Act of Rage
X-Pander
Kold Konexion
MC Nolz

Area 5: Bypast Park
Paul Elstak
Promo
Darkraver
Shadowlands Terrorist Live
Base Alert
Bass-D
Buzz Fuzz
Bike
Dr.­ Z-Vago
Pavo
Hosted by MC Syco

Area 6: Dragon of Demise
Drokz
Akira
The Outside Agency
Bryan Fury
HKV live
Bonehead
The Vizitor
Tripped
Thrasher
Noisekick
The Hardcoholics
Coffeecore
Detest
Khaoz Engine
La Magra
Garong
Hosted by MC Metal D

Area 7: Patisserie la Psychose
Dr.­ Peacock
Johnny Napalm
The Braindrillerz Live
Le Bask
X-Mind
Bit Reactors
Subversion
DAM Live
Sirio
Marcus Decks
Hosted by MC No-Id
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Fijne namen ertussen! Gaat weer leuk dagje worden :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Ik begin echt Art of Dance-moe te worden :yawn: ...allemaal 'wel leuk' maar het is zo voorspelbaar...enige wat voor mij nog voor Dominator spreekt, is de timing. Ik zie het allemaal nog wel

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago