Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hoi Max,

Ik heb vernomen dat er een hardstyle stage zal zijn op Dominator.
Ook zullen hier veel mensen staan.

Mvg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:49 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Hoi Max,

Ik heb vernomen dat er een hardstyle stage zal zijn op Dominator.
Ook zullen hier veel mensen losgaan.

Mvg.


Ja, dat was mij al bekend, jammer hea.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:51 
 

Steffnov zegt dat altijd zo mooi dat hij mensen in slow motion ziet bewegen als hij van de ene tent naar de andere loopt xd. Slowmotion kan vet zijn maar zulke muziek :/

Oh lol hij zei het weer in de shout zie ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je kwaad, Max?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 22:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
urbandesigner schreef:
Hoi Max,

Ik heb vernomen dat er een hardstyle stage zal zijn op Dominator.
Ook zullen hier veel mensen losgaan.

Mvg.


Ja, dat was mij al bekend, jammer hea.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaaie-Max... het is een soort Teddy Knalkaak zonder zelfspot... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 22:41 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Kwaaie-Max... het is een soort Teddy Knalkaak zonder zelfspot... :(


Gast, ik begon er in dat andere topic alleen maar over om te kijken hoe mensen daar op zouden reageren. Aangezien het onder jullie wel allemaal geaccepteerd en geoorloofd is om de stijlen en muziek die anderen chill vinden af te zeiken. Dus ik dacht, dan doe ik dat eens even terug. En het enige dat ik zie is zielige reacties, zonder argumenten en mensen die mij een tokkie gaan noemen etcetera. Het is inderdaad erg makkelijk om als 90% van de mensen die van hardstyle houden andere stijlen af te zeiken maarja. Dat zegt volgens mij uiteindelijk meer over jullie dan over mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we na het Masters Of Hardcore topic ook hier zo beginnen? Graag het hardstyle vs hardcore en wel of niet hard of passend of wat dan ook achterwege laten. Het is er nou eenmaal, doe je weinig aan. Geen zin in een soortgelijke discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 22:46 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Gaan we na het Masters Of Hardcore topic ook hier zo beginnen? Graag het hardstyle vs hardcore en wel of niet hard of passend of wat dan ook achterwege laten. Het is er nou eenmaal, doe je weinig aan. Geen zin in een soortgelijke discussie.


Daar gaat het mij niet eens om, ik wilde alleen zien hoe zij zouden reageren, en blijkbaar was dat door mij af te zeiken. Vrij zielig dus, ik stel ook voor dat mensen die dat doen lekker bij hun hs fissa topics blijven.

Verder blijf ik ook veel liever OT :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber zou een prima MOD zijn voor PF... daar is ook altijd die discussie :lol:

KWAAIE-MAX, ga niet in tegen een MOD, geloof me, doe het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:10 
 
Hardtraxx Addict

Kwaaie max je maakt me godverdomme boos
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Kwaaie max je maakt me godverdomme boos

Wordt het godverdomme zwart voor je ogen... hou je in... hou je in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:12 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Khadber zou een prima MOD zijn voor PF... daar is ook altijd die discussie :lol:

KWAAIE-MAX, ga niet in tegen een MOD, geloof me, doe het niet


haha :$ ik ga niet tegen hem in hoor, ik zei alleen even waarom ik zo deed. Probeer verder geen eikel of zo te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:12 
 
Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Kwaaie max je maakt me godverdomme boos


sorry :$ zo serieus was ik niet heur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Rickzel schreef:
Kwaaie-Max... het is een soort Teddy Knalkaak zonder zelfspot... :(


Gast, ik begon er in dat andere topic alleen maar over om te kijken hoe mensen daar op zouden reageren. Aangezien het onder jullie wel allemaal geaccepteerd en geoorloofd is om de stijlen en muziek die anderen chill vinden af te zeiken. Dus ik dacht, dan doe ik dat eens even terug. En het enige dat ik zie is zielige reacties, zonder argumenten en mensen die mij een tokkie gaan noemen etcetera. Het is inderdaad erg makkelijk om als 90% van de mensen die van hardstyle houden andere stijlen af te zeiken maarja. Dat zegt volgens mij uiteindelijk meer over jullie dan over mij ^^


haha was niet zo serieus bedoelt Kwaaie-Max, ik geniet gewoon van sommige nieuwe nicknames die ik hier tegen kom! ik hoop voor je dat er lekker een Frenchcore stage komt ! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:24 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Rickzel schreef:
Kwaaie-Max... het is een soort Teddy Knalkaak zonder zelfspot... :(


Gast, ik begon er in dat andere topic alleen maar over om te kijken hoe mensen daar op zouden reageren. Aangezien het onder jullie wel allemaal geaccepteerd en geoorloofd is om de stijlen en muziek die anderen chill vinden af te zeiken. Dus ik dacht, dan doe ik dat eens even terug. En het enige dat ik zie is zielige reacties, zonder argumenten en mensen die mij een tokkie gaan noemen etcetera. Het is inderdaad erg makkelijk om als 90% van de mensen die van hardstyle houden andere stijlen af te zeiken maarja. Dat zegt volgens mij uiteindelijk meer over jullie dan over mij ^^


haha was niet zo serieus bedoelt Kwaaie-Max, ik geniet gewoon van sommige nieuwe nicknames die ik hier tegen kom! ik hoop voor je dat er lekker een Frenchcore stage komt ! :$


topper haha, ik ga toch wel, frenchcore stage of niet. I could care less, ga gewoon voor de gezelligheid ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gaan we na het Masters Of Hardcore topic ook hier zo beginnen? Graag het hardstyle vs hardcore en wel of niet hard of passend of wat dan ook achterwege laten. Het is er nou eenmaal, doe je weinig aan. Geen zin in een soortgelijke discussie.

Als je er geen zin in hebt, dan lees je het toch niet? Ik snap niet waarom de discussie niet gevoerd mag worden. Het is op het feest en daarmee uniek in z'n soort (als zelfbenoemd hardcore festival). Dus is de discussie of hardstyle hier hoort wel degelijk van toepassing. Of mag er niks meer gezegd worden in dit topic op het 'ik heb kaartjes postgehalte' na?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 09:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stond er altijd wel een Frenchcore stage dan? Ik meende dat dit toen de tijd altijd werd geimplementeerd in de Industrial stage of bij de terror stage.

Industrial en Crossbreed in een kan ik nog wel begrijpen en Frenchcore en de wat softere terror (Drokz/Chrono/Demon Dwarf/S'Aphira) ook wel.
Maar imo is het beter als ze Frenchcore en Industrial gescheiden houden, zijn twee compleet andere dingen voor twee compleet andere groepen mensen over het algemeen gezien.

En hardstyle mogen ze van mij helemaal weg doen. Is toch alleen maar zieltjes winnen maar ja dat geslijm naar de hardstyle vanuit een Jump/Hardcore organisator (Art Of Dance) die sterk word getuurd door Q kun je ook niks anders verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchcore is ontzettend vet, lijkt me terecht als die gescheiden wordt van de industrial/crossbreed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Kwade Max
Je spreekt jezelf best wel beetje tegen nu. Want dalijk is het gezellig op de hardstyle stage en ben je daar te zien....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Komop met die lijn omhooggggggggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speakert schreef:
Komop met die lijn omhooggggggggg


23 mei pas :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Area 1: Metropolis of Massacre
Angerfist Live
Korsakoff
Noize Suppressor Live
Miss K8
Mad Dog
Partyraiser
Outblast
Nosferatu
Wasted Mind
Neophyte Allstars Live
Ophidian Live
Hellsystem
Rayden
Bodyshock
Crossfiyah
Hosted by MC Tha Watcher

Area 2: Mall of Desolation
Re-Style
DaY-már
N3AR
Dyprax
Javi Boss
Catscan
State of Emergency
Predator
Decipher &­ Shinra
Thorax Live
Juanma
Triax
Hosted by MC Jeff

Area 3: Savage Station
Limewax
Lowroller
I:Gor Live
Negative Audio Live
Bloodcage
The DJ Producer
Rude Awakening
Tymon
The Punisher
C-Netik
Mindustries
Hosted by MC Dart

Area 4: Harbour of Harmonics
Radical Redemption
Crypsis
Chain Reaction
Titan
Zany
High Voltage
Warface
Typhoon
Act of Rage
X-Pander
Kold Konexion
MC Nolz

Area 5: Bypast Park
Paul Elstak
Promo
Darkraver
Shadowlands Terrorist Live
Base Alert
Bass-D
Buzz Fuzz
Bike
Dr.­ Z-Vago
Pavo
Hosted by MC Syco

Area 6: Dragon of Demise
Drokz
Akira
The Outside Agency
Bryan Fury
HKV live
Bonehead
The Vizitor
Tripped
Thrasher
Noisekick
The Hardcoholics
Coffeecore
Detest
Khaoz Engine
La Magra
Garong
Hosted by MC Metal D

Area 7: Patisserie la Psychose
Dr.­ Peacock
Johnny Napalm
The Braindrillerz Live
Le Bask
X-Mind
Bit Reactors
Subversion
DAM Live
Sirio
Marcus Decks
Hosted by MC No-Id
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne namen ertussen! Gaat weer leuk dagje worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin echt Art of Dance-moe te worden :yawn: ...allemaal 'wel leuk' maar het is zo voorspelbaar...enige wat voor mij nog voor Dominator spreekt, is de timing. Ik zie het allemaal nog wel
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten