Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 jan 2014 17:37 
 
Hardtraxx Newbie

Dominator sowieso een blijvertje! Heerlijk wat n sfeertje
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 05:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanwezig, 100%... met de fiets! :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 05:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.


zeg, zulke discussies voer je maar op Partyflock, niet hier.
Accepteren die hap. Art of Dance slaagt er anders in om een goed festival neer te zetten met breed aanbod aan 'Hardcore'-sounds... Die Raw doet heus niet onder voor de Mainstage.

Los daarvan: Endymion op de Raw dit jaar... whut?
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Los daarvan: Endymion op de Raw dit jaar... whut?


?
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:45 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.


zeg, zulke discussies voer je maar op Partyflock, niet hier.
Accepteren die hap. Art of Dance slaagt er anders in om een goed festival neer te zetten met breed aanbod aan 'Hardcore'-sounds... Die Raw doet heus niet onder voor de Mainstage.

Los daarvan: Endymion op de Raw dit jaar... whut?


Ik denk niet dat het aan jou is om te besluiten of wij die discussie hier wel, niet, of op partyflock voeren. -.-

De raw doet overigens wel onder aan de mainstage, ik heb geen idee waar je het over hebt, concludeer je nu dat Rawstyle een Hardcoresound is? En waar haal je die info vandaan, dat Endymion op de Raw staat?
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
rakkietakkie schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.


zeg, zulke discussies voer je maar op Partyflock, niet hier.
Accepteren die hap. Art of Dance slaagt er anders in om een goed festival neer te zetten met breed aanbod aan 'Hardcore'-sounds... Die Raw doet heus niet onder voor de Mainstage.

Los daarvan: Endymion op de Raw dit jaar... whut?


Ik denk niet dat het aan jou is om te besluiten of wij die discussie hier wel, niet, of op partyflock voeren. -.-

De raw doet overigens wel onder aan de mainstage, ik heb geen idee waar je het over hebt, concludeer je nu dat Rawstyle een Hardcoresound is? En waar haal je die info vandaan, dat Endymion op de Raw staat?


Moet dit nu echt ELK jaar opnieuw???
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:45 
 
Hardtraxxer

De discussie was al lang afgelopen, in ieder geval voor nu. Rakkietakkie vond het echter nodig om hem te heropenen.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
De discussie was al lang afgelopen, in ieder geval voor nu. Rakkietakkie vond het echter nodig om hem te heropenen.


En jij helpt hem daarbij ;)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:57 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
De discussie was al lang afgelopen, in ieder geval voor nu. Rakkietakkie vond het echter nodig om hem te heropenen.


En jij helpt hem daarbij ;)


Helpt hem daarbij? Gast, hij quoteert toch iets dat ik zeg, dan vind ik dat ik daar op zijn minst op mag reageren. En er is genoeg ruimte voor discussie, omdat ik het nog steeds belachelijk vind.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

5 April kaartverkoop, toch?

en zo'n 55 euro?
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:41 
 
Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
5 April kaartverkoop, toch?

en zo'n 55 euro?


veel meer dan 55 zal het niet zijn man
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:50 
 
Hardtraxxer

Is dominanter snel uitverkocht? Zit er aan te denken om ook te gaan
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij wel 55 ja..

Vanaf 2011 is de prijs met 3.50 ofzo gestegen...
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:07 
 
Hardtraxxer

Donkey02 schreef:
Is dominanter snel uitverkocht? Zit er aan te denken om ook te gaan


vorig jaar 2 weekjes van tevoren nog kaartjes gehaald, dus je kan wel even wachten met bestellen ^^
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En de kaartverkoop dus ook aanstaande zaterdag? ^^
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
Is dominanter snel uitverkocht? Zit er aan te denken om ook te gaan


Is dit dan ook een optie voor jou, net als die andere Sander? En dan bedoel ik niet mezelf uiteraard.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:44 
 
Hardtraxxer

Iemand toevallig enig idee wanneer de line-up bekend wordt gemaakt? Bestel in principe namelijk niet voordat ik weet waar ik voor betaal. :P
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets zijn €59,50, servicekosten zijn €4,25 per kaartje = €63,75 in totaal.

(Heb een pre-sale code gekregen)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inmiddels wel een zekerheidje geworden, is me nog nooit tegen gevallen :)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nondeju, niet alleen een aanslag op je bankrekening, maar ook op je inktcartridge.
Ziet er leuk uit dat ticket, maar is dus bijna helemaal zwart, zal ons pap fijn vinden :P
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:51 
 
Hardtraxxer

kan helaas niet aanwezig zijn, zit dan in tsjechië
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup: Tickets zijn binnen!
Bericht Geplaatst op 01 apr 2014 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jow beste festival van afgelopen jaar :) Tickets binnennenene
Bericht Geplaatst op 01 apr 2014 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ticket binnen ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten