Dominator sowieso een blijvertje! Heerlijk wat n sfeertje
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
1 posts member since 2014
last seen Jan 2014
zeg, zulke discussies voer je maar op Partyflock, niet hier.wrote:Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.
Accepteren die hap. Art of Dance slaagt er anders in om een goed festival neer te zetten met breed aanbod aan 'Hardcore'-sounds... Die Raw doet heus niet onder voor de Mainstage.
Los daarvan: Endymion op de Raw dit jaar... whut?
?wrote: Los daarvan: Endymion op de Raw dit jaar... whut?
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Ik denk niet dat het aan jou is om te besluiten of wij die discussie hier wel, niet, of op partyflock voeren.wrote:zeg, zulke discussies voer je maar op Partyflock, niet hier.wrote:Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.
Accepteren die hap. Art of Dance slaagt er anders in om een goed festival neer te zetten met breed aanbod aan 'Hardcore'-sounds... Die Raw doet heus niet onder voor de Mainstage.
De raw doet overigens wel onder aan de mainstage, ik heb geen idee waar je het over hebt, concludeer je nu dat Rawstyle een Hardcoresound is? En waar haal je die info vandaan, dat Endymion op de Raw staat?
Moet dit nu echt ELK jaar opnieuw???wrote:Ik denk niet dat het aan jou is om te besluiten of wij die discussie hier wel, niet, of op partyflock voeren.wrote:zeg, zulke discussies voer je maar op Partyflock, niet hier.wrote:Jammer dat er weer een rawstyle stage is, aparte industrial en frenchcore zou beter zijn.
De raw doet overigens wel onder aan de mainstage, ik heb geen idee waar je het over hebt, concludeer je nu dat Rawstyle een Hardcoresound is? En waar haal je die info vandaan, dat Endymion op de Raw staat?
K
Hardtraxxer
De discussie was al lang afgelopen, in ieder geval voor nu. Rakkietakkie vond het echter nodig om hem te heropenen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 21 days ago
En jij helpt hem daarbijwrote:De discussie was al lang afgelopen, in ieder geval voor nu. Rakkietakkie vond het echter nodig om hem te heropenen.
K
Hardtraxxer
Helpt hem daarbij? Gast, hij quoteert toch iets dat ik zeg, dan vind ik dat ik daar op zijn minst op mag reageren. En er is genoeg ruimte voor discussie, omdat ik het nog steeds belachelijk vind.wrote:En jij helpt hem daarbijwrote:De discussie was al lang afgelopen, in ieder geval voor nu. Rakkietakkie vond het echter nodig om hem te heropenen.
5 April kaartverkoop, toch?
en zo'n 55 euro?
en zo'n 55 euro?
K
Hardtraxxer
veel meer dan 55 zal het niet zijn manwrote:5 April kaartverkoop, toch?
en zo'n 55 euro?
D
Hardtraxxer
57 posts member since 2014
last seen Jun 2016
Is dominanter snel uitverkocht? Zit er aan te denken om ook te gaan
Volgens mij wel 55 ja..
Vanaf 2011 is de prijs met 3.50 ofzo gestegen...
Vanaf 2011 is de prijs met 3.50 ofzo gestegen...
K
Hardtraxxer
vorig jaar 2 weekjes van tevoren nog kaartjes gehaald, dus je kan wel even wachten met bestellenwrote:Is dominanter snel uitverkocht? Zit er aan te denken om ook te gaan
En de kaartverkoop dus ook aanstaande zaterdag? 
Is dit dan ook een optie voor jou, net als die andere Sander? En dan bedoel ik niet mezelf uiteraard.wrote:Is dominanter snel uitverkocht? Zit er aan te denken om ook te gaan
K
Hardtraxxer
Iemand toevallig enig idee wanneer de line-up bekend wordt gemaakt? Bestel in principe namelijk niet voordat ik weet waar ik voor betaal. 
Tickets zijn €59,50, servicekosten zijn €4,25 per kaartje = €63,75 in totaal.
(Heb een pre-sale code gekregen)
(Heb een pre-sale code gekregen)
inmiddels wel een zekerheidje geworden, is me nog nooit tegen gevallen 
nondeju, niet alleen een aanslag op je bankrekening, maar ook op je inktcartridge.
Ziet er leuk uit dat ticket, maar is dus bijna helemaal zwart, zal ons pap fijn vinden
Ziet er leuk uit dat ticket, maar is dus bijna helemaal zwart, zal ons pap fijn vinden
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
kan helaas niet aanwezig zijn, zit dan in tsjechië
Jow beste festival van afgelopen jaar
Tickets binnennenene
Who was there
Nobody has said they're going yet.