Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vanaf dat moment kreeg het ook een veel prominentere, niet te ontwijken plek op het festival. Dus vind je het gek. En toen was het opeens niet meer een kwart stage maar een complete. Dus laten we niet doen alsof Dominator behoefte heeft aan een HS stage. Dan ga je maar lekker naar Defqon waar die '4 leuke namen' misschien ook wel (op de Black of Silver) staan. De enige die behoefte heeft is Q-Dance, voor de centjes.


'Niet te ontwijken' ??? :huh:
Gelukkig zijn er nog 5 andere areas waar je terecht kunt, niet?
Begrijp me niet verkeerd, ik kom op Dominator uiteraard voor de Hardcore, maar het boeit me echt niet dat 1 vande 6 stages Hardstyle is... Het is vaak druk genoeg daar, dus er is blijkbaar wel degelijk behoefte aan. Laat het gewoon rusten joh.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Steffnov schreef:
Vanaf 2010 voor een feest dat sinds 2005 bestaat is inderdaad "altijd"

In 2010 is het labeltje hardstyle erop geplakt en toen kwamen de hardcore wappies ineens zeiken.

Vanaf dat moment kreeg het ook een veel prominentere, niet te ontwijken plek op het festival. Dus vind je het gek. En toen was het opeens niet meer een kwart stage maar een complete. Dus laten we niet doen alsof Dominator behoefte heeft aan een HS stage. Dan ga je maar lekker naar Defqon waar die '4 leuke namen' misschien ook wel (op de Black of Silver) staan. De enige die behoefte heeft is Q-Dance, voor de centjes.

Idd
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Steffnov schreef:
Vanaf dat moment kreeg het ook een veel prominentere, niet te ontwijken plek op het festival. Dus vind je het gek. En toen was het opeens niet meer een kwart stage maar een complete. Dus laten we niet doen alsof Dominator behoefte heeft aan een HS stage. Dan ga je maar lekker naar Defqon waar die '4 leuke namen' misschien ook wel (op de Black of Silver) staan. De enige die behoefte heeft is Q-Dance, voor de centjes.


'Niet te ontwijken' ??? :huh:
Gelukkig zijn er nog 5 andere areas waar je terecht kunt, niet?
Begrijp me niet verkeerd, ik kom op Dominator uiteraard voor de Hardcore, maar het boeit me echt niet dat 1 vande 6 stages Hardstyle is... Het is vaak druk genoeg daar, dus er is blijkbaar wel degelijk behoefte aan. Laat het gewoon rusten joh.


Ik bedoel dat hij zo centraal staat, dat je er langs moet om ook maar bij een andere stage te kunnen komen ;) en dat het zo vol staat is juist omdat veel HS mannetjes alleen daarvoor komen, ja dan is het ook niet zo gek. Heeft je uitgangspositie als "The Hardcore Festival" iig lekker veel nut.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
pim0412 schreef:
Steffnov schreef:
Vanaf dat moment kreeg het ook een veel prominentere, niet te ontwijken plek op het festival. Dus vind je het gek. En toen was het opeens niet meer een kwart stage maar een complete. Dus laten we niet doen alsof Dominator behoefte heeft aan een HS stage. Dan ga je maar lekker naar Defqon waar die '4 leuke namen' misschien ook wel (op de Black of Silver) staan. De enige die behoefte heeft is Q-Dance, voor de centjes.


'Niet te ontwijken' ??? :huh:
Gelukkig zijn er nog 5 andere areas waar je terecht kunt, niet?
Begrijp me niet verkeerd, ik kom op Dominator uiteraard voor de Hardcore, maar het boeit me echt niet dat 1 vande 6 stages Hardstyle is... Het is vaak druk genoeg daar, dus er is blijkbaar wel degelijk behoefte aan. Laat het gewoon rusten joh.


Ik bedoel dat hij zo centraal staat, dat je er langs moet om ook maar bij een andere stage te kunnen komen ;) en dat het zo vol staat is juist omdat veel HS mannetjes alleen daarvoor komen, ja dan is het ook niet zo gek. Heeft je uitgangspositie als "The Hardcore Festival" iig lekker veel nut.


Pfoee want ja dan moet je er helemaal omheen lopen hè, want hardstyle alles kut enter.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Pfoee want ja dan moet je er helemaal omheen lopen hè, want hardstyle alles kut enter.


Ok, maar alleen als we een top 40 stage midden in de Maassilo op Loudness krijgen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top 40 vergelijken met hardstyle op Dominator is echt een appels en peren vergelijking :')
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NEE HOOR WANT STAAN OOK HARDSTYLE LIEDJES IN DE TOP 40!!!!!
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hardcore vroeger ook geen top40 muziek, met gabber piet enzo?
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Godallejezus wat kut :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, dit is net als tijdens een KKK-meeting een discussie houden dat misschien toch niet alle zwarte mensen slecht zijn...
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Zit je jezelf nu met de KKK te vergelijken ja? :P
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Zit je jezelf nu met de KKK te vergelijken ja? :P

Dit forum, maar dat terzijde
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ach ja, dit is net als tijdens een KKK-meeting een discussie houden dat misschien toch niet alle zwarte mensen slecht zijn...

Ik zou bijna denken dat je serieus bent
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Steffnov schreef:
Ach ja, dit is net als tijdens een KKK-meeting een discussie houden dat misschien toch niet alle zwarte mensen slecht zijn...

Ik zou bijna denken dat je serieus bent

Gelukkig maar :P
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Is het niet veel handiger om de slogan gewoon aan te passen naar "The Hardstyle Festival"?
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:34 
 

Citaat:
Doe die paar kinderfrenchcore-acts dan gewoon in de HKV tent ofzo

Ja want dat past daar ook echt tussen ja. HKV is jaarlijks de hardste tent (ook omdat de industrial vaak niet zo goed bedeeld is) met Noisekick meestal als (een van de) meest toegankelijke acts, en dat gaat al veel harder dan frenchcore (vind ik dan).

Verder hoeft er voor mij ook geen hardstyle stage te komen. De muziek staat me niet aan en ze lopen ook gruwelijk in de weg onderweg naar de HKV en terug. Best wel terecht dat je hier over zeurt als hardcore liefhebber. Maar wat is daar mis mee dat je erover klaagt? Het zou pas erg zijn als je zei: en dit jaar alsjeblieft een bom op die hardstyle stage. Het is goed dat hierover gediscussierd wordt dan gaan die mensen misschien eens nadenken. Hopelijk komen er ook nog eens een keer goede namen op de main maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Citaat:
Doe die paar kinderfrenchcore-acts dan gewoon in de HKV tent ofzo

Ja want dat past daar ook echt tussen ja. HKV is jaarlijks de hardste tent (ook omdat de industrial vaak niet zo goed bedeeld is) met Noisekick meestal als (een van de) meest toegankelijke acts, en dat gaat al veel harder dan frenchcore (vind ik dan).

Verder hoeft er voor mij ook geen hardstyle stage te komen. De muziek staat me niet aan en ze lopen ook gruwelijk in de weg onderweg naar de HKV en terug. Best wel terecht dat je hier over zeurt als hardcore liefhebber. Maar wat is daar mis mee dat je erover klaagt? Het zou pas erg zijn als je zei: en dit jaar alsjeblieft een bom op die hardstyle stage. Het is goed dat hierover gediscussierd wordt dan gaan die mensen misschien eens nadenken. Hopelijk komen er ook nog eens een keer goede namen op de main maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.


En bij een frenchcore stage op dezelfde plek staan ze in een keer niet in de weg wil je zeggen? En dat bom op die hardstyle stage of iets in die trend heb ik vaak voorbij zien komen, als was het misschien niet in dit topic..
Daarnaast gaan ze bij Q en AoD echt niet die hardstyle stage weghalen omdat een paar man ertegen is.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:38 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Doe die paar kinderfrenchcore-acts dan gewoon in de HKV tent ofzo

Daar verschillen de meningen sterk over, maar enige mix als in: Industrial & Frenchcore of Frenchcore bij HKV, is niemand blij mee. En voor de Frenchcore haters, tijdens TSS, en Dr. Peacock stond de Industrial & Frenchcore tent en omgeving afgelopen jaar het volst (afgezien van Partyraiser dan). Dus het trekt meer publiek dan je denkt.

Ik denk verder dat er ook weinig mensen zijn die naar Dominator komen voor slechts de Rawstyle stage, dan kan je naar mijn mening beter een ander feest bezoeken ^^ .
Bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Citaat:
Doe die paar kinderfrenchcore-acts dan gewoon in de HKV tent ofzo

Daar verschillen de meningen sterk over, maar enige mix als in: Industrial & Frenchcore of Frenchcore bij HKV, is niemand blij mee. En voor de Frenchcore haters, tijdens TSS, en Dr. Peacock stond de Industrial & Frenchcore tent en omgeving afgelopen jaar het volst (afgezien van Partyraiser dan). Dus het trekt meer publiek dan je denkt.

Ik denk verder dat er ook weinig mensen zijn die naar Dominator komen voor slechts de Rawstyle stage, dan kan je naar mijn mening beter een ander feest bezoeken ^^ .

Ik kwam op voorhand wel alleen voor de rawstyle stage, maar heb alleen B-front vs Crypsis en Radical Redemption gezien, voor de rest overal bijna evenredig gestaan (main iets meer).
Bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die liveset van RR afgelopen editie. :loving:

Verder het enige festival waar ik de gehele dag op de main heb gestaan. Tevens het beste feest van afgelopen jaar, outdoor én indoor.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die liveset van RR afgelopen editie. :loving:


Ja en z'n Dominator Tool :woot:
Bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja man, daarna nooit meer gehoord jammer genoeg.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2014 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer aanwezig! Ieder jaar weer genoteerd in m'n agenda. Wat een feest.. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker weer aanwezig proberen te zijn! Was echt geweldig vorig jaar!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten