Steffnov schreef:
Vanaf dat moment kreeg het ook een veel prominentere, niet te ontwijken plek op het festival. Dus vind je het gek. En toen was het opeens niet meer een kwart stage maar een complete. Dus laten we niet doen alsof Dominator behoefte heeft aan een HS stage. Dan ga je maar lekker naar Defqon waar die '4 leuke namen' misschien ook wel (op de Black of Silver) staan. De enige die behoefte heeft is Q-Dance, voor de centjes.
'Niet te ontwijken' ???
Gelukkig zijn er nog 5 andere areas waar je terecht kunt, niet?
Begrijp me niet verkeerd, ik kom op Dominator uiteraard voor de Hardcore, maar het boeit me echt niet dat 1 vande 6 stages Hardstyle is... Het is vaak druk genoeg daar, dus er is blijkbaar wel degelijk behoefte aan. Laat het gewoon rusten joh.