Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Iemand die hier weet welk merk water er wordt verkocht op Dominator?

Chaudfontaine
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
iRon schreef:
Iemand die hier weet welk merk water er wordt verkocht op Dominator?


Sourcy of Chaudfontaine , neem gewoon beide mee.

Zullen er plekken zijn op dominator waar je izonnebrand kan krijgen/kopen?


Dit staat in de All You Need To Know:

Citaat:
SUNSCREEN / WEATHER
It is advised to protect yourself against the sun. It is allowed to bring sunscreen in sealed containers. Sunscreen will also be provided at the First Aid.


Ook dit:

Citaat:
FREE WATER
It’s going to be hot this Saturday. Dominator Festival will provide free water available near the toilets. Make sure to drink enough!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk aan, vooral dat laatste doet me deugd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele goede zet dit. Zoals het hoort. Nu nog beter controleren op drugs en dan zijn we gezond bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dominator 2014 is in aantocht en speciaal daarvoor heb ik een Warm-up mix gemaakt. Laat weten wat je er van vindt!!! Enjoy

Download: http://www29.zippyshare.com/v/94990837/file.html

Mixcloud: http://www.mixcloud.com/tommeh/dominato ... -massacre/

Tracklist:
1. Warface - Show me your Warface
2. Luna & E-Force - The Game
3. The Vision - I Know You're Here
4. Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)
5. Nico & Tetta - Restart the Party (Digital Mindz & Riiho 2014 Remix)
5. Catatonic Overload - The Sexuall Thrill (Thera Core mix)
6. Miss K8 ft. MC Nolz - Metropolis of Massacre (Dominator 2014 Anthem)
7. Angerfist - Incoming
8. Angerfist & Outblast Feat. Mc Tha Watcher - Catastrophe (Official Dominator Anthem)
9. Partyraiser & F.Noize ft. MC Syco - Harmony of Hardcore (The Myths of the Ultimate Hardcore Feeling 2014 Anthem)
10. Partyraiser & SRB and The Visitor ft. MC Syco - Dutchcore Alstublieft
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Via Omroep Brabant
(bron: http://www.omroepbrabant.nl/?news/21416 ... gelen.aspx)

Citaat:
Dominator
Dit weekend worden in de provincie weer verschillende grote evenementen gehouden. Zaterdag vindt hardcorefestival Dominator plaats op het E3-strand in Eersel. Ruim 30.000 bezoekers uit de hele wereld zullen de warmte moeten trotseren. De organisaties Art of Dance en Q-dance geven op hun website aan dat er gratis water verkrijgbaar is bij de toiletten.

"We gaan bezoekers bij binnenkomst ook informeren over welke maatregelen we hebben getroffen en benadrukken dat mensen ook vooral zelf moeten opletten", vertelt Hans Smit van Art of Dance. Ook worden op het festivalterrein extra schaduwplekken gecreëerd, is zonnebrandcrème verkrijgbaar bij de EHBO en zijn er plekken waar bezoekers kunnen zwemmen. "Daarnaast controleren we de hele dag streng de temperatuur in de tenten, zodat we maatregelen kunnen nemen als het te warm wordt."



CD maar besteld via BOL.com, kan die mooi in de collectie van festival CD's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:25 
 
Hardtraxxer

Weeronline voorspelt nu 34 graden.. Krijgen we Decibel perikelen 2 jaar geleden, toen het ook zo heet was pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt dan toch maar niks gebruiken... :x Dan zal er zeker ook weer geen vuurwerk zijn ivm de droogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen we mooi weer een kwartier langer door. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Dat wordt dan toch maar niks gebruiken... :x Dan zal er zeker ook weer geen vuurwerk zijn ivm de droogte.


Op Decibel was er tijdens die hittegolf toch ook gewoon vuurwerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Dat wordt dan toch maar niks gebruiken... :x Dan zal er zeker ook weer geen vuurwerk zijn ivm de droogte.


Vorig jaar was er geen vuurwerk omdat het langere tijd droog was (en warm). Daarbij bestond de kans dat de bomen dus vlam konden vatten.
Van de week (dinsdag) heeft het nog geregend hier in omg. Eersel. Dus denk dat het dit jaar gewoon door gaat

Op Decibel staat niet echt een groot bos dichtbij... Is ook sneller op te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of in een bepaalde straal vanaf waar het vuurwerk afgestoken wordt de bebossing met water besproeien op de dag zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :D
Het zal wel opletten worden met het weer.
Iemand een idee of je gewoon een grote fles water mag meenemen en deze telkens gaan vullen aan de toiletten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Decibel wordt het vuurwerk met name vanaf het water afgestoken. Dus dan kan de boel ook niet zo makkelijk in de fik vliegen.

2 jaar geleden hadden ze van die enorme ventilatoren in de tenten staan met Decibel, die hielpen in ieder geval een beetje. Maar dit zijn afschuwelijke temperaturen voor een feest. Weet nog dat ik toen om de anderhalf uur gewoon even moest zitten om niet van mn stokkie te gaan, en ik had die middag niets gebruikt en op anderhalf biertje na niets gedronken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfoe ja, die Loudness tent was toen echt niet te harden op Decibel. Ook al stond je gewoon stil daar kreeg je het alsnog warm... die ventilatoren deden wel er een klein beetje aan af, maar echt gezond was het toen ook niet :thumbdown:


Voor degene die met de Auto komen.. tis weer lekker prijzig voor een grasveld en file-leed
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen zijn toch ook twee mensen bezweken van de hitte? (Ik gok onder invloed) als je dan al bijna van je stokje gaat als je 2 biertjes hebt gehad lijkt mij het zeer verstandig om het lekker bij frisdrank en water te houden.

En vorig jaar hebben we gewoon tot een uur of 4 daar op de parkeerplaats geafterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Zin in! :D
Het zal wel opletten worden met het weer.
Iemand een idee of je gewoon een grote fles water mag meenemen en deze telkens gaan vullen aan de toiletten?


Geen idee of je een fles mag meenemen maar er is in ieder geval gratis water beschikbaar op de toiletten.

Citaat:
FREE WATER
It’s going to be hot this Saturday. Dominator Festival will provide free water available near the toilets. Make sure to drink enough!

bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 21:33 
 
Hardtraxxer

Zwembroek aan en dus geregeld een plonsje nemen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word dus goed insmeren, 2 jaar geleden decibel was het ook snik en snik heet,,
we maken er het beste van!! lekker op de fiets naar Dominator!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word dus goed insmeren, 2 jaar geleden decibel was het ook snik en snik heet,,
we maken er het beste van!! lekker op de fiets naar Dominator!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 13:38 
 
Hardtraxxer

Gezocht!!! 1 kaartje, normale prijs!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

schaamteloze zelf promotie :$ maar zie hier 2 warm-up sets voor morgen, al denk ik dat dat warm worden niet echt een probleem gaat worden >.<

hardstyle/dominator-metropolis-of-massacre-raw-hardcore-warm-ups-t45181.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een gruuuuuuwlijk feest! Ontzettend genoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feest gehad, jammer dat Bij Detest het geluid 5 minuten stilviel en jammer dat The Dj Producer door omstandigheden niet op tijd aanwezig kon zijn :(

Verder heeft er iemand wat meegekregen van een vechtpartij zo aan het begin van The Punisher bij Savaga Station aan de waterkant zeg maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 04:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ondanks de ENORME hitte nog behoorlijk vermaakt, m'n benen waren eigenlijk de halve dag niet in staat om iets uit te voeren, maar heb toch nog wel kunnen genieten van de dag !

Vond de stage overdag echt enorm karig, vergeleken met die achtbaan vorig jaar was het echt niet best... maar de eindshow 's avonds was daarentegen wel heel vet gedaan :thumbsup:

edit, nog vergeten toe te voegen: 5,50 voor een bakje met 5 stukjes lauwe ananas... wat een grap was dat :/

alles was verder prima geregeld, genoeg schaduw plekken, en genoeg kraantjes, geen probleem om even te wachten soms voor iets wat gratis is :)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten