Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme €15,- voor een parkeerkaart???

Zijn ze helemaal van de pot af gerukt??
Gelukkig ben ik niet gegaan. :corn:
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Godverdomme €15,- voor een parkeerkaart???

Zijn ze helemaal van de pot af gerukt??
Gelukkig ben ik niet gegaan. :corn:

Dat is jaren overal zo hoor...
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
edit, nog vergeten toe te voegen: 5,50 voor een bakje met 5 stukjes lauwe ananas... wat een grap was dat :/



Ook 5,50 voor 2 loempia's met saus :thumbdown: Snap uberhaupt niet dat de muntjes 2,75 zijn geworden. Wat een prijs zeg.

Wel een goed feest gehad, zo'n beetje iedere tent afgegaan zoals het hoort.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Verder heeft er iemand wat meegekregen van een vechtpartij zo aan het begin van The Punisher bij Savaga Station aan de waterkant zeg maar?


Wel wat gelezen op PF erover... schijnbaar 3 ana's tegen 1 kerel... jongen lag en die mafkezen trapten nog even door op het hoofd :thumbdown: :thumbdown:

CptCareless schreef:
Snap uberhaupt niet dat de muntjes 2,75 zijn geworden. Wat een prijs zeg.

Was vorig jaar en jaar daarvoor op Dominator ook zo. Volgens mij is B2S (en Q?) nog op 2,50



Verder;
Prima feestje zeg, godsakkertering! Die hitte was goed te doen met waterpistooltjes en wat al niet meer :lol: :D

Setjes van de dag: DaY-már, Tymon, Johnny Napalm, Dr. Peacock, Ophidian LIVE, Coffeecore, Partyraiser en Warface!
Overigens prima indeling van alles. Lekker ruim en makkelijk te bereiken. Stages zagen er ook weer netjes en verzorgd uit.

Paar minpuntjes:
Te weinig watertappunten, en als ie er stond; DIKKE RIJ!
Geluid op de RAW, Radical Redemption was meer ruis dan 'bass'... echt niet prettig
MC The Watcher (sorry gast, hou gewoon je smoel af en toe)
Rookfakkels achter het Dominator logo; Dikke rook, stonk en bleef lang hangen... Veel mensen horen klagen over traanogen en wat al niet meer
Frenchcore area eigenlijk 'te' klein. Vooral als je gaat kijken tijdens Dr. Peacock, zweet viel van plafond af, ongenadig warm....
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat was Neophyt allstars ook bizar slecht zeg... zit eigenlijk totaal niet in de hardcore, maar dominator altijd wel trouw bezocht, maar zelfs ik kon met mijn beperkte kennis over hardcore al horen dat het echt een jank set was... >.<
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Prima feest gehad, jammer dat Bij Detest het geluid 5 minuten stilviel en jammer dat The Dj Producer door omstandigheden niet op tijd aanwezig kon zijn :(

Verder heeft er iemand wat meegekregen van een vechtpartij zo aan het begin van The Punisher bij Savaga Station aan de waterkant zeg maar?

Draaide The DJ Producer alsnog? Wou hem echt graag zien stond er ineens een andere gast en las ik op fb dat zin vlucht was gewijzigd en niet kon komen..
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

martieboy schreef:
El Mare schreef:
Prima feest gehad, jammer dat Bij Detest het geluid 5 minuten stilviel en jammer dat The Dj Producer door omstandigheden niet op tijd aanwezig kon zijn :(

Verder heeft er iemand wat meegekregen van een vechtpartij zo aan het begin van The Punisher bij Savaga Station aan de waterkant zeg maar?

Draaide The DJ Producer alsnog? Wou hem echt graag zien stond er ineens een andere gast en las ik op fb dat zin vlucht was gewijzigd en niet kon komen..


Blijkbaar draaide Limewax voor DJ Producer en was Limax vervangen door Section Grabuge
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was geen verkeerde vervanging. Limewax had echt een dikke set.
Verder top feest gehad met als hoogtepunten Promo, Limewax, de sfeer bij de hardstyle stage en de afsluiter van Miss K8.

Helaas veel tijd verloren met flesjes vullen >.< Er had bij de main ook wel 1 mogen staan.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet feest gehad, wat is die Hardstyle stage dik! En het ging er erg goed los :)
Eerst was de hitte echt afzien, maar toen er wat bewolking kwam was het goed te doen, regen op het eind was ook erg fijn, en het zag er nog mooi uit ook.
Chain Reaction had echt een heerlijke set :worship:
Zany en High Voltage had ik liever apart gezien, al had ik beide sets op m'n planning staan, vond ik de combinatie gewoon niet werken. Yellow Claw - Earthquake (LNY TNZ Remix), die Zany draaide, was ook om te huilen, uiteraard ook goede tracks voorbij horen komen.

Even bij Noisekick gekeken, totaal geen bass, te laag volume, en er werd nauwelijks losgegaan, bovendien was die tent veel te klein. Wel een keer Doe Eens FF Rustig live gehoord :D

Crypsis draaide voor mij erg veel onbekende tracks, nieuw album spul denk ik? elke keer op hetzelfde moment lang teasen haalde de drive er ook behoorlijk uit. De voor mij bekende tracks hij draaide waren dan wél weer erg leuk. Warface eerste kwartier en laatste half uur gezien, ff gegeten tussendoor, vond de hamburger dit jaar een stuk minder dan vorig jaar, broodje was half opengesneden en alle ingrediënten waren er ingepropt, zoals bij een broodje kebab, werd één grote teringzooi. en daar betaal je dan 2,5 munt voor... Laatste half uur van Warface vond ik maar saai. Zit nog veel werk aan z'n kicks.

Radical daarna was heerlijk, Titan begon het eerste kwartier goed, maar werd daarna wat minder, hoorde volgens mij ook een nieuwe hardcore track van hem met Nederlandstalige DV8 vocals, dat was niks. Daarna een kwartiertje Drokz vs Akira gekeken, en toen afgesloten bij de main, oordoppen konden toen wel uit :'), maar wel wat lekkere kicks gehoord. Van het terrein afkomen met de fiets was een drama.
Geen rij gehad bij water tappunt, was wel een eind lopen elke keer.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2014 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas 1 dode, 24 jarige Fransoos. Overdosis aan ??.
Heb er rond 11.15 al een ri. vlakte zien gaan, maar die huppelde rond 16.00 weer rond. Met jawel, scheve bakkes... sommige leren het nooit :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 21 jul 2014 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel uit WJD topic schreef:
Toch triest dat er weer een dooie valt, viel me juist op dat de hoeveelheid mensen die echt heel erg vdk waren enorm mee viel door de hitte, zelfs de meest idiote neusring hanenkam Fransozen waren over het algemeen relatief tam... ze leken me dus minder dom dan je zou verwachten :P

maarja geen verrassing dat er toch weer een schrijnend geval tussen zat, blijft triest, ook voor de organisatie.
Bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zany en High Voltage had ik liever apart gezien, al had ik beide sets op m'n planning staan, vond ik de combinatie gewoon niet werken. Yellow Claw - Earthquake (LNY TNZ Remix), die Zany draaide, was ook om te huilen, uiteraard ook goede tracks voorbij horen komen.


Vond dit ook erg jammer, verschil in stijl was gewoon te groot, want vgm draaide High Voltage na Earthquake in een keer Case Zero :oh:

Verder heb ik me goed vermaakt op Dominator :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 jul 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rickzel uit WJD topic schreef:
Toch triest dat er weer een dooie valt, viel me juist op dat de hoeveelheid mensen die echt heel erg vdk waren enorm mee viel door de hitte, zelfs de meest idiote neusring hanenkam Fransozen waren over het algemeen relatief tam... ze leken me dus minder dom dan je zou verwachten :P

maarja geen verrassing dat er toch weer een schrijnend geval tussen zat, blijft triest, ook voor de organisatie.



Dan heb je echt hele hele hele slechte ogen xd
Bericht Geplaatst op 21 jul 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm heb vrij veel op dezelfde plek gestaan, misschien viel het daar toevallig mee :P

of waren m'n ogen een beetje gesmolten door de hitte >.<
Bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super feest gehad! :)
Bericht Geplaatst op 22 jul 2014 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook een top feestje gehad. Was tussen 1 en 5 wel te heet om te bewegen, maar heb dit altijd nog liever dan regen. Weer de gehele dag op de main gehangen. Vond Angerfist/K8 het vetste. Geluid stond wel zeer zacht naar mijn mening.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2014 14:53 
 
Hardtraxxer

Op de dag voornamelijk bij de hardstyle gestaan, daar was het wel redelijk te doen met een lekker windje. Daarna nog even op main geweest totdat mn vriendinnetje ziek werd van de warmte en naar huis wilde.

Was mijn 1e keer Dominator en ga volgend jaar zeker weer. Mocht het dan weer zo warm zijn gaan we lekker wat later want later in de middag toen het zonnetje weg was, was het stukken beter te doen!
Bericht Geplaatst op 22 jul 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Geluid stond wel zeer zacht naar mijn mening.


Dat idee had ik ook van de andere stages, behalve de hardstyle, want dat ging wel vrij hard.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh en K8 normaal doen hoor. Unforgettable net voor de kickroll stoppen. xd
Bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
TiMOTHYb schreef:
Geluid stond wel zeer zacht naar mijn mening.


Dat idee had ik ook van de andere stages, behalve de hardstyle, want dat ging wel vrij hard.

Zonde, Dominator was altijd een feest waar het geluid loeihard en loepzuiver stond :(
Bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben je nou sarcastisch of? Ik dacht namelijk dat 't vorig jaar ook al tegenviel qua geluid
Bericht Geplaatst op 22 jul 2014 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee bloedserieus, die keren dat ik Dominator heb bezocht (2010, 2011 en 2013) was het geluid overal 10/10
Bericht Geplaatst op 22 jul 2014 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh hmm, stond me bij dat het vorig jaar ook niet goed was. In ieder geval was het nu ala Qlimax de laatste jaren, misschien nog een stukje zachter. Mja heb sowieso het idee dat alles stukje bij beetje aan banden wordt gelegd..
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle (Harmony of nog wat), Savage Station en Bypass Park was perfect geluid. Main was het op bepaalde plekken prima geluid. Vooral Dragons of Demise was echt pauperslecht. Was geen reet aan zo zacht, wat nogal zonde was met de artiesten die er stonden.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geluid zelf was prima qua zuiverheid, maar het volume leek me niet heel hard.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten