Godverdomme €15,- voor een parkeerkaart???
Zijn ze helemaal van de pot af gerukt??
Gelukkig ben ik niet gegaan.
Dat is jaren overal zo hoor...wrote:Godverdomme €15,- voor een parkeerkaart???
wrote: edit, nog vergeten toe te voegen: 5,50 voor een bakje met 5 stukjes lauwe ananas... wat een grap was dat![]()
Wel wat gelezen op PF erover... schijnbaar 3 ana's tegen 1 kerel... jongen lag en die mafkezen trapten nog even door op het hoofdwrote:Verder heeft er iemand wat meegekregen van een vechtpartij zo aan het begin van The Punisher bij Savaga Station aan de waterkant zeg maar?
Was vorig jaar en jaar daarvoor op Dominator ook zo. Volgens mij is B2S (en Q?) nog op 2,50wrote:Snap uberhaupt niet dat de muntjes 2,75 zijn geworden. Wat een prijs zeg.
Draaide The DJ Producer alsnog? Wou hem echt graag zien stond er ineens een andere gast en las ik op fb dat zin vlucht was gewijzigd en niet kon komen..wrote:Prima feest gehad, jammer dat Bij Detest het geluid 5 minuten stilviel en jammer dat The Dj Producer door omstandigheden niet op tijd aanwezig kon zijn
Verder heeft er iemand wat meegekregen van een vechtpartij zo aan het begin van The Punisher bij Savaga Station aan de waterkant zeg maar?
Blijkbaar draaide Limewax voor DJ Producer en was Limax vervangen door Section Grabugewrote:Draaide The DJ Producer alsnog? Wou hem echt graag zien stond er ineens een andere gast en las ik op fb dat zin vlucht was gewijzigd en niet kon komen..wrote:Prima feest gehad, jammer dat Bij Detest het geluid 5 minuten stilviel en jammer dat The Dj Producer door omstandigheden niet op tijd aanwezig kon zijn
Verder heeft er iemand wat meegekregen van een vechtpartij zo aan het begin van The Punisher bij Savaga Station aan de waterkant zeg maar?
wrote:Toch triest dat er weer een dooie valt, viel me juist op dat de hoeveelheid mensen die echt heel erg vdk waren enorm mee viel door de hitte, zelfs de meest idiote neusring hanenkam Fransozen waren over het algemeen relatief tam... ze leken me dus minder dom dan je zou verwachten![]()
maarja geen verrassing dat er toch weer een schrijnend geval tussen zat, blijft triest, ook voor de organisatie.
Vond dit ook erg jammer, verschil in stijl was gewoon te groot, want vgm draaide High Voltage na Earthquake in een keer Case Zerowrote: Zany en High Voltage had ik liever apart gezien, al had ik beide sets op m'n planning staan, vond ik de combinatie gewoon niet werken. Yellow Claw - Earthquake (LNY TNZ Remix), die Zany draaide, was ook om te huilen, uiteraard ook goede tracks voorbij horen komen.
wrote:wrote:Toch triest dat er weer een dooie valt, viel me juist op dat de hoeveelheid mensen die echt heel erg vdk waren enorm mee viel door de hitte, zelfs de meest idiote neusring hanenkam Fransozen waren over het algemeen relatief tam... ze leken me dus minder dom dan je zou verwachten![]()
maarja geen verrassing dat er toch weer een schrijnend geval tussen zat, blijft triest, ook voor de organisatie.
Dat idee had ik ook van de andere stages, behalve de hardstyle, want dat ging wel vrij hard.wrote:Geluid stond wel zeer zacht naar mijn mening.
Zonde, Dominator was altijd een feest waar het geluid loeihard en loepzuiver stondwrote:Dat idee had ik ook van de andere stages, behalve de hardstyle, want dat ging wel vrij hard.wrote:Geluid stond wel zeer zacht naar mijn mening.