Vet feest gehad, wat is die Hardstyle stage dik! En het ging er erg goed los

Eerst was de hitte echt afzien, maar toen er wat bewolking kwam was het goed te doen, regen op het eind was ook erg fijn, en het zag er nog mooi uit ook.
Chain Reaction had echt een heerlijke set
Zany en High Voltage had ik liever apart gezien, al had ik beide sets op m'n planning staan, vond ik de combinatie gewoon niet werken. Yellow Claw - Earthquake (LNY TNZ Remix), die Zany draaide, was ook om te huilen, uiteraard ook goede tracks voorbij horen komen.
Even bij Noisekick gekeken, totaal geen bass, te laag volume, en er werd nauwelijks losgegaan, bovendien was die tent veel te klein. Wel een keer Doe Eens FF Rustig live gehoord

Crypsis draaide voor mij erg veel onbekende tracks, nieuw album spul denk ik? elke keer op hetzelfde moment lang teasen haalde de drive er ook behoorlijk uit. De voor mij bekende tracks hij draaide waren dan wél weer erg leuk. Warface eerste kwartier en laatste half uur gezien, ff gegeten tussendoor, vond de hamburger dit jaar een stuk minder dan vorig jaar, broodje was half opengesneden en alle ingrediënten waren er ingepropt, zoals bij een broodje kebab, werd één grote teringzooi. en daar betaal je dan 2,5 munt voor... Laatste half uur van Warface vond ik maar saai. Zit nog veel werk aan z'n kicks.
Radical daarna was heerlijk, Titan begon het eerste kwartier goed, maar werd daarna wat minder, hoorde volgens mij ook een nieuwe hardcore track van hem met Nederlandstalige DV8 vocals, dat was niks. Daarna een kwartiertje Drokz vs Akira gekeken, en toen afgesloten bij de main, oordoppen konden toen wel uit :'), maar wel wat lekkere kicks gehoord. Van het terrein afkomen met de fiets was een drama.
Geen rij gehad bij water tappunt, was wel een eind lopen elke keer.