Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee niet weer maar kom op: je betaalt € 65 voor alleen de Hardstyle. Dat geld neer leggen voor Qlimax snap ik nog qua show maar dit zal niet heel bijzonder zijn >.<
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Respecteer gewoon dat hij dat wel leuk vindt en wat is er mis mij dat hij een heel leuke dag gaat beleven? Ben je echt zo bezorgd om dat geld? Dat gaat heus wel binnenstromen voor AoD. Ik denk dat een behoorlijk deel van de bezoekers alleen voor die stage komt. Ik wil het niet gaan overdrijven maar ik neem het misschien wel de hardcore liefhebber eerder kwalijk dat hij dit soort feesten sponsort. Ok, ik was er vorig jaar zelf ook maar toen was ik nog niet zo heel erg in de hardcore. Ik kom pas net kijken.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben jij toch een vage, de tering :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Ik wil het niet gaan overdrijven maar ik neem het misschien wel de hardcore liefhebber eerder kwalijk dat hij dit soort feesten sponsort.


Hardcore liefhebbers die een Hardcore feest ''sponsoren'', het moet inderdaad niet gekker worden in deze wereld
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
harryv schreef:
Ik wil het niet gaan overdrijven maar ik neem het misschien wel de hardcore liefhebber eerder kwalijk dat hij dit soort feesten sponsort.


Hardcore liefhebbers die een Hardcore feest ''sponsoren'', het moet inderdaad niet gekker worden in deze wereld


Nera undercover als Harry
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sfeer is op die RAW area altijd goed... :thumbup:

Schijnbaar 30+ graden, lekker festivalweertje dus :lol:
Gaan er straks weer hoop Knockie Out :x
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Wat ben jij toch een vage, de tering :lol:

Leg uit.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hardcore liefhebbers die een Hardcore feest ''sponsoren'', het moet inderdaad niet gekker worden in deze wereld

Sommige organisaties geven geen fuck om de scene en denken alleen aan het geld. Tuurlijk is geld belangrijk bij het organiseren van feesten maar als muziek op het tweede plan komt, dan vind ik dat persoonlijk geen goede ontwikkeling.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
ErikZ schreef:
Hardcore liefhebbers die een Hardcore feest ''sponsoren'', het moet inderdaad niet gekker worden in deze wereld

Sommige organisaties geven geen fuck om de scene en denken alleen aan het geld. Tuurlijk is geld belangrijk bij het organiseren van feesten maar als muziek op het tweede plan komt, dan vind ik dat persoonlijk geen goede ontwikkeling.


En dus heeft Hardstyle niets op Dominator te zoeken aangezien dat alleen maar is geplaatst om meer bezoekers te trekken, bedankt u lult zichzelf vast :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
En dus heeft Hardstyle niets op Dominator te zoeken aangezien dat alleen maar is geplaatst om meer bezoekers te trekken, bedankt u lult zichzelf vast :thumbup:

Ja, daarom kies ik er toch voor om daar geen geld aan te besteden als hardcore liefhebber. Ik neem het hardstyle liefhebbers alleen niet kwalijk natuurlijk, dat zou ook idioot zijn. Maar er zijn meer redenen dan die hardstyle area. Ook de andere stages kunnen veel beter ingevuld worden.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga persoonlijk ook niet voor de hardstyle naar Dominator, is juist een van de weinige feesten waar ik en mijn vrienden echt voor de hardcore gaan...

feit is wel dat ik wel zie dat de sfeer bij de Hardstyle op Dominator bijna altijd super goed is, vrij kleine stage, maar je ziet wel echt van vooraan tot achteraan iedereen los gaan ! dus zo gek is het niet dat mensen ook een groot deel van die stage mee pikken :)
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en @harry... wat een gezwans zeg :P

wel of niet geld gunnen aan organisaties... waar heb je het nou toch allemaal over man >.<
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik laatst aangaf in het Wish topic vind ik het jammer dat Raw zovaak in een tent gezet wordt, bij Dominator is dat niet het geval, aan het water zelfs wat het naar mijn mening extra leuk maakt.

Bovendien is dit dichtbij voor mij, normaal ben ik 20 - 30 euro kwijt aan de trein of partybus, nu kan ik lekker fietsen.

Moet wel zeggen dat ik dit jaar namen als B-Front, Jack of Sound, Tartaros en Solutio & The I's mis, die er vorig jaar wel stonden. Hadden er mooi kunnen staan ipv X-Pander, Typhoon en die track van Zany & The Beholder die om 14:00 staat. Maar op die andere namen zal ik me wel vermaken.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Moet wel zeggen dat ik dit jaar namen als B-Front, Jack of Sound, Tartaros en Solutio & The I's mis, die er vorig jaar wel stonden. Hadden er mooi kunnen staan ipv X-Pander, Typhoon en die track van Zany & The Beholder die om 14:00 staat.


:lol:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CD 2
2/1 - Contamination - Relapse -
2/2 - When The Hate Starts To Change - Embrionyc -
2/3 - Wearing Your Face - Counterfeit -
2/4 - Vengance - Relapse -
2/5 - Jessica Alba - Frame Of Mind -
2/6 - Stress - Bloodcage -
2/7 - Fuck You Pay Me - Tymon -
2/8 - Paradise - Bloodcage -
2/9 - Sicko Cell - N-Vitral -
2/10 - Wraith - Ruffneck -
2/11 - Angels - Peter Kurten -
2/12 - Into The Void - The Relic -
2/13 - Between Light And Shadow - The Relic -
2/14 - Reject - Bloodcage -
2/15 - Game Tight - I:Gor -
2/16 - Witch Hunt - Detest -
2/17 - Annihilation - Petrochemical -
2/18 - War - Sei2ure -
2/19 - Vows Of Doubt - Synapse & Ruffneck -
2/20 - The Art Of War - Ophidian -
2/21 - Strangle And Mutilate - Bloodcage -
2/22 - The Evil Earth - N-Vitral -
2/23 - Thoughts Against Thoughts - Embrionyc -
2/24 - Strangers Empire - Bloodcage -
2/25 - Modular Capacity - Catscan -
2/26 - Politics - Synapse & Sei2ure -
2/27 - Sentenced - Andy The Core vs. F. Noize -
2/28 - Tested On Animals - Negative A & Counterfeit -
2/29 - Say It To My Face - Tieum -
2/30 - Hidious Nightmares - KhaozEngine -
2/31 - Steal This - Andy The Core -
2/32 - Suce Mon Shmelz - Tieum feat. Dr. Core -
2/33 - The Chosen One - Skim -
2/34 - Interruction - Phitrax -
2/35 - Dotconnector - Luxxer -
2/36 - We Are In The Dark - Sandy Warez - KRTM Remix

Best een vette lijst.
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
en @harry... wat een gezwans zeg :P


Jij bedoelt Nerazurro93..
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
CD 2
2/1 - Contamination - Relapse -
2/2 - When The Hate Starts To Change - Embrionyc -
2/3 - Wearing Your Face - Counterfeit -
2/4 - Vengance - Relapse -
2/5 - Jessica Alba - Frame Of Mind -
2/6 - Stress - Bloodcage -
2/7 - Fuck You Pay Me - Tymon -
2/8 - Paradise - Bloodcage -
2/9 - Sicko Cell - N-Vitral -
2/10 - Wraith - Ruffneck -
2/11 - Angels - Peter Kurten -
2/12 - Into The Void - The Relic -
2/13 - Between Light And Shadow - The Relic -
2/14 - Reject - Bloodcage -
2/15 - Game Tight - I:Gor -
2/16 - Witch Hunt - Detest -
2/17 - Annihilation - Petrochemical -
2/18 - War - Sei2ure -
2/19 - Vows Of Doubt - Synapse & Ruffneck -
2/20 - The Art Of War - Ophidian -
2/21 - Strangle And Mutilate - Bloodcage -
2/22 - The Evil Earth - N-Vitral -
2/23 - Thoughts Against Thoughts - Embrionyc -
2/24 - Strangers Empire - Bloodcage -
2/25 - Modular Capacity - Catscan -
2/26 - Politics - Synapse & Sei2ure -
2/27 - Sentenced - Andy The Core vs. F. Noize -
2/28 - Tested On Animals - Negative A & Counterfeit -
2/29 - Say It To My Face - Tieum -
2/30 - Hidious Nightmares - KhaozEngine -
2/31 - Steal This - Andy The Core -
2/32 - Suce Mon Shmelz - Tieum feat. Dr. Core -
2/33 - The Chosen One - Skim -
2/34 - Interruction - Phitrax -
2/35 - Dotconnector - Luxxer -
2/36 - We Are In The Dark - Sandy Warez - KRTM Remix

Best een vette lijst.

Bron?
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.astralmusic.com/detail/AC21 ... ldm2014019
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, dankjewel!
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die hier weet welk merk water er wordt verkocht op Dominator?
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Iemand die hier weet welk merk water er wordt verkocht op Dominator?


Sourcy of Chaudfontaine , neem gewoon beide mee.

Zullen er plekken zijn op dominator waar je izonnebrand kan krijgen/kopen?
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
iRon schreef:
Iemand die hier weet welk merk water er wordt verkocht op Dominator?


Sourcy of Chaudfontaine , neem gewoon beide mee.

Zullen er plekken zijn op dominator waar je izonnebrand kan krijgen/kopen?


Ik denk gewoon bij die Waaier/Zonnebrillen stands :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Wish outdoor was er een speciale kraam waar je jezelf gratis kon laten insmeren. Hopelijk doen ze dat op Dominator ook eventjes
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verwacht wel dat zoiets te koop zal zijn. Maar waarom thuis niet gewoon jezelf insmeren? :P
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Verwacht wel dat zoiets te koop zal zijn. Maar waarom thuis niet gewoon jezelf insmeren? :P


Omdat je er een hele dag bent? :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten