Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 10:10 
 
Hardtraxxer

Bij welke area kan ik het beste staan als ik van de muziek Partyraiser/Fnoize/Spitnoise/Vextor hou, ken niet veel van die namen eigk en kan deze hardcore ook niet echt als hardcore bestempelen als je zo de mainstage ziet (op partyraiser na dan)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
Bij welke area kan ik het beste staan als ik van de muziek Partyraiser/Fnoize/Spitnoise/Vextor hou, ken niet veel van die namen eigk en kan deze hardcore ook niet echt als hardcore bestempelen als je zo de mainstage ziet (op partyraiser na dan)...


HKV
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met een groep van 30 ofzo :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 10:07 
 
Hardtraxxer

cb92 schreef:
DolleTraktor schreef:
Bij welke area kan ik het beste staan als ik van de muziek Partyraiser/Fnoize/Spitnoise/Vextor hou, ken niet veel van die namen eigk en kan deze hardcore ook niet echt als hardcore bestempelen als je zo de mainstage ziet (op partyraiser na dan)...


HKV


ja die is er dus niet...voorgaande jaren was er wel een hkv weet ik, maar toen was ik er niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
cb92 schreef:
DolleTraktor schreef:
Bij welke area kan ik het beste staan als ik van de muziek Partyraiser/Fnoize/Spitnoise/Vextor hou, ken niet veel van die namen eigk en kan deze hardcore ook niet echt als hardcore bestempelen als je zo de mainstage ziet (op partyraiser na dan)...


HKV


ja die is er dus niet...voorgaande jaren was er wel een hkv weet ik, maar toen was ik er niet

Dragon of Demise is die HKV area, en ook de Frenchcore zal je vast wel liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 11:40 
 
Hardtraxxer

ja klopt, dat vind ik ook erg vet
dankjewel iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Punisher -LIVE- gaat ook vet worden denk ik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
The Punisher -LIVE- gaat ook vet worden denk ik! :D

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 12:55 
 
Hardtraxxer

harryv schreef:
Nee.


Pff word jij nou nooit moe van jezelf :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
harryv schreef:
Nee.


Pff word jij nou nooit moe van jezelf :sleep:

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 10:39 
 

Wauw wat kansloos inderdaad die hardstyle line up. Sowieso hoort hardstyle hier niet thuis (ik ben geen hardcore fan voor de duidelijkheid) en die AoD lineups zijn ook nog eens schandalig. Denk dat ik dat hele Art of Dance maar ga boycotten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als we het weerbericht mogen geloven wordt het aardig zweten komend weekend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwembroek mee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Als we het weerbericht mogen geloven wordt het aardig zweten komend weekend xd


Ik mag toch echt hopen van niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is toch heerlijk, al die zweterige lijven van mannen met bierbuiken en anabole gespierde?

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1: Metropolis of Massacre
11.00 - 12.00 Crossfiyah
12.00 - 13.00 Hellsystem vs Rayden
13.00 - 14.00 Bodyshock
14.00 - 14.30 Ophidian Live
14.30 - 15.30 Korsakoff
15.30 - 16.30 Wasted Mind
16.30 - 17.15 Neophyte Allstars Live
17.15 - 18.15 Mad Dog
18.15 - 19.15 Partyraiser
19.15 - 20.00 Angerfist Live
20.00 - 20.30 Noize Suppressor Live
20.30 - 22.00 Nosferatu vs Outblast
22.00 - 23.00 Miss K8
Hosted by MC Tha Watcher

Area 2: Bypast Park
11.00-12.00 Pavo
12.00-13.00 Buzz Fuzz
13.00-14.30 Darkraver
14.30-15.00 Shadowlands Terrorists Live
15.00-16.00 Promo
16.00-17.00 Base Alert
17.00-18.00 Bike
18.00-19.00 Paul Elstak
19.00-20.30 Bass-D
20.30-22.00 Dr. Z-Vago
Hosted by MC Syco

Area 3: Mall of Desolation
11.00-12.00 Triax
12.00-13.00 Juanma
13.00-14.00 Javi Boss
14.00-15.00 Thorax live
15.00-16.00 Predator
16.00-17.00 DaY-már
17.00-18.00 State of Emergency
18.00-19.00 Catscan vs Re-Style
19.00-20.00 Dyprax
20.00-21.00 N3AR
21.00-22.00 Decipher & Shinra
Hosted by MC Jeff

Area 4: Savage Station
11.00-12.00 Mindustries
12.00-13.00 Tyomon
13.00-14.00 Rude Awakening
14.00-15.15 Bloodcage
15.15-16.00 Negative Audio Live
16.00-17.00 The DJ Producer
17.00-18.00 Lowroller
18.00-19.00 I:Gor Live
19.00-20.00 C-Netik
20.00-21.00 Limewax
21.00-22.00 The Punisher
Hosted by MC Dart

Area 5: Dragon of Demise
11:00 - 12:30 Garong vs La Magra
12:30 - 13:00 Khaoz Engine
13.00 - 14.00 Bonehead vs The Vizitor
14:00 - 14:45 Bryan Fury
14:45 - 15:30 HKV live
15:30 - 16:30 The Hardcoholics
16:30 - 17:00 Coffeecore
17:00 - 17:45 Detest
17:45 - 18:15 Noisekick
18:15 - 19:00 Thrasher
19:00 - 19:45 Tripped Live
19:45 - 21:00 The Outside Agency
21:00 - 23:00 Akira vs Drokz
Hosted by MC Metal D

Area 6: Harbour of Harmonics
11.00-12.00 Kold Konexion
12.00-13.00 X-Pander
13.00-14.00 Typhoon
14.00-15.00 Act of Rage
15.00-16.00 Chain Reaction
16.00-17.00 High Voltage
17.00-18.00 Zany
18.00-19.00 Crypsis
19.00-20.00 Warface
20.00-21.00 Radical Redemption
21.00-22.00 Titan
Hosted by MC Nolz

Area 7: Patisserie La Psychose
11.00 - 12.00 Marcus Decks
12.00 - 13.00 Sirio
13.00 - 14.00 Subversion
14.00 - 15.00 DAM Live
15.00 - 16.30 Dr. Peacock
16.30 - 18.00 Le Bask
18.00 - 19.00 The Braindrillerz Live
19.00 - 20.00 Bit Reactors
20.00 - 21.00 X-Mind
21.00 - 22.00 Johnny Napalm
Hosted by MC NO-ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weervoorspelling is gelukkig volgens Buienrader 6 graden gezakt :clap: 26 graden is een prima temperatuur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

11:00 - 12:00 - Triax
12:00 - 13:00 - X-Pander
13:00 - 14:00 - Rude Awakening
14:00 - 14:30 - Ophidian Live
15:00 - 16:00 - Promo
16:00 - 17:00 - Base Alert
17:00 - 18:00 - Le Bask
18:00 - 19:00 - Crypsis
19:15 - 20:00 - Angerfist Live/Warface
20:00 - 21:00 - The Outside Agency
21:00 - 22:00 - Titan/Johnny Napalm

Hopelijk zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13.00 - 14.00 Verkenning
14.00 - 14.30 Ophidian Live
14.30 - 15.00 Shadowlands Terrorists Live
15.00 - 16.00 Promo
16.00 - 17.00 The DJ Producer
17.00 - 17.45 Detest
17.45 - 19.00 Eten & I:Gor Live
19.00 - 19.45 Warface of Angerfist
19.45 - 21.00 The Outside Agency
21:00 - 23:00 Akira vs Drokz of Miss K8

Dit lijkt me wel een goede tijdtafel al komt er vast niet veel van terrecht. Alleen de dikgedrukte sowieso een must.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZIN IN :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11:00-12;00 - Triax (3)
12;00-13:00 - Tymon (4)
13:00-14:00 - Rude Awakening (4) / Bonehead vs The Vizitor (5)
14:00-15:15 - Bloodcage (4)
15:15-16:00 - Negative Audio (LIVE) (4)
16:00-17:00 - Day-Mar (3)
17:00-17;45 - Detest (5)
18:00-19:00 - Partyraiser (1) / Paul Elstak (2)
19:00-20:00 - Warface (6)
20;00-21;00 - The Outside Agency (5)
21:00-22:00 - The Punisher (4)
22:00-23:00 - Drokz & Akira (5)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11:00-14:00 Fietsen, binnenkomen, rondlopen
14:00-14:30 Ophidian Live
15.00-16.00 Chain Reaction
16.00-17.00 High Voltage
17.00-18.00 Zany
18.00-19.00 Crypsis
19.00-20.00 Eten
20.00-21.00 Radical Redemption
21.00-22.00 Titan
22.00-23.00 ??
Hosted by MC Nolz

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
11:00-14:00 Fietsen, binnenkomen, rondlopen
14:00-14:30 Ophidian Live
15.00-16.00 Chain Reaction
16.00-17.00 High Voltage
17.00-18.00 Zany
18.00-19.00 Crypsis
19.00-20.00 Eten
20.00-21.00 Radical Redemption
21.00-22.00 Titan
22.00-23.00 ??
Hosted by MC Nolz

:)


Vind je het niet zonde van je geld om naar Dominator te gaan "bijna" alleen voor de Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
11:00-14:00 Fietsen, binnenkomen, rondlopen
14:00-14:30 Ophidian Live
15.00-16.00 Chain Reaction
16.00-17.00 High Voltage
17.00-18.00 Zany
18.00-19.00 Crypsis
19.00-20.00 Eten
20.00-21.00 Radical Redemption
21.00-22.00 Titan
22.00-23.00 ??
Hosted by MC Nolz

:)


Really.. Je gaat naar Dominator voor de Hardstyle :/?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar gaan we weer. :corn:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten