Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik begin echt Art of Dance-moe te worden :yawn: ...allemaal 'wel leuk' maar het is zo voorspelbaar...enige wat voor mij nog voor Dominator spreekt, is de timing. Ik zie het allemaal nog wel


Ik moet het een keer meemaken, maar dit jaar dus sowieso niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat het wel fijn is dat de Industrial en Frenchcore nu eindelijk gescheiden zijn...

En een keer geen The Sickest Squad, Supreme Team, Endymion.... Ook wel fijn.
Enige wat ik wel mis is een Sei2ure en/of Synapse. Maar zo missen andere weer een CL&MT

Zie nu pas Bike in de early... wordt dat oldskool Noize Suppressor platen of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En alweer het gehele MiM corps, jammer dat er weinig variatie in de hs line up zit. Njaa week erna CRAFT. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front en The Geminizers mis ik :/
X-Pander en Typhoon doen me niet zoveel, en die MiM acts lijken zoveel op elkaar, tenzij zij er natuurlijk rekening mee houden dat heel hun label er staat en superdikke sets neerzetten met tracks die je normaal niet van ze verwacht en oude MiM tracks, dát zou leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 20:59 
 
Hardtraxxer

Heb typhoon nog niet horen draaien maar vind zijn tracks wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hardstyle line up is op 4 namen na een kopie van de hardstyle line up op free festival :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Hardstyle line up is op 4 namen na een kopie van de hardstyle line up op free festival :lol:

Dat is dus de aids die Art of Dance heet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Die Act Of Rage is een mattie van Radical Redemption. 1 pot nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh had gehoopt dat de intro van Zany & The Beholder - Act of Rage een uur lang geloopt zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
oh had gehoopt dat de intro van Zany & The Beholder - Act of Rage een uur lang geloopt zou worden.

:lol: :lol:

Opzich, Crypsis, Titan en Zany zijn wel prima te pruimen!
Radical Redemption is meer zoiets als je toch weg wilt van de hardcore area's maar het niet kan laten om toch hardcore te willen horen.

Steffnov had daar mooie benaming voor:
"Kijk al die mensen in slow-motion bewegen"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 09:41 
 
Hardtraxxer

Iig geen supreme team :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 10:58 
 
Hardtraxxer

De hardcore is prima te doen toch? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 11:17 
 

Die hardstyle line-up :lol: Kom laten we iedereen van MiM en Most Wanted er neerzetten! Vinden de mensen die ook een beetje voor de hardstyle komen vast leuk xd En who da F is Act of Rage? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze organisatie hoort echt dood te gaan. Echt een regelrechte schande hoe zij al jaren hun line-ups copy pasten.

Verder wel een paar aardige namen maar voor de muziek ga ik hier verder niet heen :)

Area 1: Metropolis of Massacre
Ophidian Live

Area 2: Mall of Desolation
DaY-már
Dyprax
Catscan
Triax

Area 3: Savage Station
I:Gor Live
The DJ Producer
Rude Awakening
Tymon
Mindustries

Area 5: Bypast Park
Promo
Base Alert
Bike

Area 6: Dragon of Demise
The Outside Agency
Detest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore area's met 'favoriete' artiesten volgens mijn partyflock.

Metropolis of Massacre:
Miss K8
Partyraiser
Ophidian (LIVE)
Angerfist (LIVE)

Mall of Desolation:
Day-Mar
Dyprax
Triax

Savage Station:
The Punisher

Bypast Park:
Paul Elstak
Promo
Shadowlands Terrorists (LIVE)

Dragon of Demise:
Drokz
The Outside Agency

Patisserie la Psychose:
X
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog geen kaartje maar twijfelde toch om te gaan. Als ik ga dan regel ik wel een kaartje in de week zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 14:35 
 
Hardtraxxer

Ik wilde vandaag een kaartje halen, maar helaas de berichten van Q-Dance gemist en het blijkt uitverkocht te zijn. Als iemand mij aan een kaartje kan helpen graag! :)

Kaartje binnen! YES YES!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 11:25 
 
Hardtraxxer

Is er nog iemand die van 2 kaartjes af wil toevallig? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besloten om toch te gaan! Kaartjes binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch besloten om te gaan en kijk er nu al naar uit :D
Mijn eerste keer een HC festival, dit jaar voor het eerst een HC feest gehad (MoH) en dat beviel onwijs goed.

Moet eerlijk bekennen dat de DJ's die ik goed kan waarderen op de main staan :$ dus zal een echt dagjesmens worden maar kan niet wachten om lekker rond te lopen en te kijken wat er nog meer te ervaren valt binnen het HC genre :D

Tot slot: Steffnov bedankt ;) door jou set die je voor me hebt gemaakt tijd geleden ben ik mezelf toch echt meer gaan verdiepen en gaan waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartjes verkocht.

Fuck jullie Art Of Dance :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Tot slot: Steffnov bedankt ;) door jou set die je voor me hebt gemaakt tijd geleden ben ik mezelf toch echt meer gaan verdiepen en gaan waarderen ^^


Haha :thumbsup: you're welcome, mooi om te horen :D

Dominator blijft nog een zwaar twijfelgeval voor mij, maar wie weet...
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten